Pentagon zegt dat ze geen idee hebben door wie de trainig gegeven wordt, enkel dat ze heeft plaatsgevonden, over de grens in Rusland. Genoeg mensen daar die weten hoe dat ding werkt.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:15 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dan nog, die dingen opereer je niet zomaar. Als je zoekt op berichten van voor de ramp, zie je al items waarin de russen die rebellen trainen. Tevens zijn die rebellen gewoon een huurlingen leger van putin, google die namen en dan zie je er geen oekrainer tussen, alleen maar fsb'ers en ex soldaten.
Ezra kan zo mee.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:13 schreef F_JD het volgende:
[..]twitter:EzraBraam twitterde op maandag 21-07-2014 om 23:02:21@HaraldDoornbos @hdevreij @RonaldElzenga I did some puzzling #shrapnel ? #MH17 http://t.co/kuFhJqFuDm reageer retweet
Dat was volgens mij niet de cockpit.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Paar posts terug was 'm..
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het gewoon eens waar is..quote:Op maandag 21 juli 2014 23:18 schreef DeJori het volgende:
Daarnet op CNN dat het pentagon beelden heeft van een trainingskamp net over de grens in Rusland waar separatisten worden getraind voor die luchtafweergeschutten.
Natuurlijk weer geen beelden vrijgegeven.
vergelijkbaar met een granaat jaquote:Op maandag 21 juli 2014 23:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Een raket slaat een gat? Volgens mij las ik nog dat deze raket voor dat deze het doel raakt uit elkaar springt en dan doorboort. Zoals een granaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat zo? Je zegt het alsof iedereen dat weet, maar er moet toch meer zijn dat iedereen zo zeker is van een raket?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja als zo'n toestel 'normaal' neerstort dan valt niet iedereen er halverwege uit
Wat moet er vertaald worden?quote:
Scherven en ander rotzooi komt er uit en beschadigd de zooi.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Een raket slaat een gat? Volgens mij las ik nog dat deze raket voor dat deze het doel raakt uit elkaar springt en dan doorboort. Zoals een granaat?
jaquote:Op maandag 21 juli 2014 23:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Ruimte tussen de behuizing en de echte motor in een vliegtuig motor moet je ook nog mee rekenen. Wat je op het plaatje zit op de grond is de echte verbrandingsmotor zonder de behuizing er omheen. Wat je op het plaatje ziet onder de vleugel is een motor van de iets grotere 777-300, die ook iets groter is, met behuizing.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:17 schreef RVer het volgende:
[..]
lol die is toch een stuk kleiner
[ afbeelding ]
Die raket heeft een topsnelheid van mach 3. Ik denk dat scherven met die snelheid alsnog behoorlijke gaten slaan in hun doelwit.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Dat zal ook ongetwijfeld zo zijn, dat er meer is.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:19 schreef Troeta het volgende:
[..]
Is dat zo? Je zegt het alsof iedereen dat weet, maar er moet toch meer zijn dat iedereen zo zeker is van een raket?
Speech van Timmermans bij de VN.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat moet er vertaald worden?
Ik kom net pas weer binnen.![]()
okquote:Op maandag 21 juli 2014 23:15 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dan nog, die dingen opereer je niet zomaar. Als je zoekt op berichten van voor de ramp, zie je al items waarin de russen die rebellen trainen. Tevens zijn die rebellen gewoon een huurlingen leger van putin, google die namen en dan zie je er geen oekrainer tussen, alleen maar fsb'ers en ex soldaten.
Ja dat was dezelfde dag nog gedebunkt.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Kwam dit nog ergens tegen, heb hier meer over gelezen:
"A Spanish citizen worked in the control tower. When people entered the control tower and began confiscating records he began messaging, every few minutes. This entire record is on vineyardsaker and/or JimStonefreelance. It's also referred to in one of globalresearch stories. It's verified he worked there. They took down his social website and deported him back to Spain. Take a look; his info covers much more."
Uiteraard. Bedoelde ook dat het mij sterk leek dat een raket 1 gat zou maken, wat iemand volgens mij aangaf.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:20 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Die raket heeft een topsnelheid van mach 3. Ik denk dat scherven met die snelheid alsnog behoorlijke gaten slaan in hun doelwit.
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Tekst van Timmermans' speech:Er mist nog een stukje trouwens. Tussen de regels door week hij iets van zijn tekst af:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"This is a political game that’s being played with human remains, and it's despicable."'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Maar dat is niet bekend?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zal ook ongetwijfeld zo zijn, dat er meer is.
Ja, maar er zijn verschillende technieken in omloop. Ligt eraan wat het doel is.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:17 schreef Snoepje5 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |