Blijkbaar niet, dat zou namelijk ook voor Israël beter zijn op het internationale toneel. Zou het niet kunnen dat het Israëlische leger gewoon best wel overschat word?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het IDF is geavanceerd genoeg om Hamas uit te schakelen zonder burgerslachtoffers te maken.
Weer een joodse site..quote:Op maandag 21 juli 2014 01:23 schreef firefly3 het volgende:
(1) In September 2012, with the Palestinian Authority (PA) facing severe financial strain due to a shortfall in international donations and significant overspending, Israel advanced the PA 250 million shekels in tax revenues to aid the Palestinian economy. Similarly, in July 2012, Israel advanced the PA 180 million shekels to ensure that the salaries of PA employees were paid before the Muslim holiday of Ramadan.
http://www.aish.com/jw/me(...)stinian-Economy.html
Als het niet zo was zou de VN niet vragen aan Netanyahu om terughoudender te zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:24 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, dat zou namelijk ook voor Israël beter zijn op het internationale toneel. Zou het niet kunnen dat het Israëlische leger gewoon best wel overschat word?
Israël kan genoeg geld bij elkaar krijgen om wapens te researchen die alleen de hamas doden en geen burgerslachtoffers maken. Even voor je beeldvorming de gazastrook is ongeveer 25% groter dan de stad amsterdam. Dus het is niet alsof ze een megagroot leger er voor nodig hebben om de hamas permanent uit te schakelen. Tot die tijd werkt het iron dome prima.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:22 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel hoor. Burgerdoden is ook vreselijk. Maar wat is het alternatief? Israël kan dit toch niet zomaar accepteren? wanneer mag er wel ingegrepen worden dan? Als Hamas meer/grotere wapens heeft? Als ze raketten beginnen vol te proppen met gifgas?
De VN zegt altijd dat er te weinig is. Dat is altijd al zo geweest, ook na die vele miljoenen van europa erbij.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Weer een joodse site..
Sjongejonge, je geeft 2 bronnen, beide afkomstig van 2 joodse sites. Ik zoek de claims die in het artikel staan op google en vind niks.
Ik vind de VN toch betrouwbaarder.
Complete waarzin natuurlijk om te zeggen dat ze het voorlopig dus maar zo moeten laten. Ze hebben Iron dome juist ontwikkeld en dat is blijkbaar niet afdoende omdat dat tuig er alsnog wat raketten doorheen krijgt. Dus hebben ze gewoon groot gelijk dat ze het nu anders aanpakken. En ik zeg niet dat het perfect gaat , maar ik begrijp het volkomen.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als het niet zo was zou de VN niet vragen aan Netanyahu om terughoudender te zijn.
[..]
Israël kan genoeg geld bij elkaar krijgen om wapens te researchen die alleen de hamas doden en geen burgerslachtoffers maken. Even voor je beeldvorming de gazastrook is ongeveer 25% groter dan de stad amsterdam. Dus het is niet alsof ze een megagroot leger er voor nodig hebben om de hamas permanent uit te schakelen. Tot die tijd werkt het iron dome prima.
Dat was de vraag niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:16 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Israël heeft ingegrepen juist omdat die raketten werden afgeschoten. Niet de rollen omdraaien nu. En hou je taallessen maar lekker voor je, dat is vast ergens een topic over en anders open je er een.
Je hebt niet gereageerd op mijn post van vorig topic waar ik daar op inging..quote:Op maandag 21 juli 2014 01:28 schreef firefly3 het volgende:
Ik ga er nu vandoor, isaac, lees aub over die schoolbus terroristische aanvallen. Als je dat al niet weet, dan mis je een deel van de basis van dit conflict.
Nouja, ik begrijp het ook. Als ik de palestijnen als minderwaardig ras zou zien zou ik ook niets geven om burgerslachtoffers.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:30 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Complete waarzin natuurlijk om te zeggen dat ze het voorlopig dus maar zo moeten laten. Ze hebben Iron dome juist ontwikkeld en dat is blijkbaar niet afdoende omdat dat tuig er alsnog wat raketten doorheen krijgt. Dus hebben ze gewoon groot gelijk dat ze het nu anders aanpakken. En ik zeg niet dat het perfect gaat , maar ik begrijp het volkomen.
Nogmaals AL die raketten zijn bedoeld om te doden. Het is allebei verwerpelijk, maar ik begrijp Israël gewoon heel goed in dit geval.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:30 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet.
De raketten van Hamas doden nauwelijks burgers, de raketten van Israel doden burgers bij de vleet.
Waarom zijn de eerste dan verwerpelijk en de tweede niet?
Dat is toch simpel tellen en vergelijken, of niet dan?
Dan begrijp je Hamas dus ook heel goed. Logischerwijs.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:32 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nogmaals AL die raketten zijn bedoeld om te doden. Het is allebei verwerpelijk, maar ik begrijp Israël gewoon heel goed in dit geval.
Maar iemand die mis schiet moet je dus maar gewoon laten schieten tot het wel raak is, en dan pas ingrijpen?
Ja nu roep je dus weer gewoon onzin. Wel makkelijk dat je het dan niet hoeft te onderbouwen he.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouja, ik begrijp het ook. Als ik de palestijnen als minderwaardig ras zou zien zou ik ook niets geven om burgerslachtoffers.
Ja. het is gewoon een hopeloze zaak waarbij ik van mening ben dat Israël in DIT specifieke geval gewoon gelijk heeft.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dan begrijp je Hamas dus ook heel goed. Logischerwijs.
je vermoordt 400 onschuldige mensen als je ingrijpt, effe dimmen als israël mag best totdat het gevaar toeneemt, je bent zo geavanceerd met je leger dat je tegen die tijd gewoon een sterker iron dome hebt.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:32 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Nogmaals AL die raketten zijn bedoeld om te doden. Het is allebei verwerpelijk, maar ik begrijp Israël gewoon heel goed in dit geval.
Maar iemand die mis schiet moet je dus maar gewoon laten schieten tot het wel raak is, en dan pas ingrijpen?
Waarom dan? Vanwege het aantal bijkomende doden? Of ???quote:Op maandag 21 juli 2014 01:33 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja. het is gewoon een hopeloze zaak waarbij ik van mening ben dat Israël in DIT specifieke geval gewoon gelijk heeft.
Het gevaar dat de terroristen daadwerkelijk op je eigen grondgebied komt om kinderen te ontvoeren en te vermoorden bijvoorbeeld? Dat is namelijk waar dit om is gestart. Vergeet dat niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je vermoordt 400 onschuldige mensen als je ingrijpt, effe dimmen als israël mag best totdat het gevaar toeneemt, je bent zo geavanceerd met je leger dat je tegen die tijd gewoon een sterker iron dome hebt.
Onderbouwen heb ik voorheen al gedaan met die tweet. Er zijn er meer.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:33 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja nu roep je dus weer gewoon onzin. Wel makkelijk dat je het dan niet hoeft te onderbouwen he.
Eigen grondgebied?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:35 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Het gevaar dat de terroristen daadwerkelijk op je eigen grondgebied komt om kinderen te ontvoeren en te vermoorden bijvoorbeeld? Dat is namelijk waar dit om is gestart. Vergeet dat niet.
Nee je WILT dat Israel in dit geval gelijk heeft.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:33 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja. het is gewoon een hopeloze zaak waarbij ik van mening ben dat Israël in DIT specifieke geval gewoon gelijk heeft.
Beter opletten dan, hamas krijgt het wel voor elkaar om 3 mensen te ontvoeren en israël moet 400 burgerslachtoffers maken en nog is hamas niet uitgeschakeld??? Waarom is hamas zo effectief in die ontvoering en waarom is israel zo zwak in hun precisie?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:35 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Het gevaar dat de terroristen daadwerkelijk op je eigen grondgebied komt om kinderen te ontvoeren en te vermoorden bijvoorbeeld? Dat is namelijk waar dit om is gestart. Vergeet dat niet.
Om het feit dat er nu behalve raketten ook op eigen grondgebied burgers (kinderen) werden ontvoerd en vermoord. Dat was de welbekende druppel. Lekker makkelijk steeds maar 400 doden roepen. Ik heb namelijk allang gezegd dat dat verschrikkelijk is,quote:Op maandag 21 juli 2014 01:34 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Waarom dan? Vanwege het aantal bijkomende doden? Of ???
400 doden, 400 doden, 400 doden, 400 doden. Begrijp je wel wat Israël heeft gedaan? Dit is alleen goed te praten als je palestijnen ziet als dieren, beneden de mensen. Dan zou je het misschien in je hoofd kunnen begrijpen.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:37 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Om het feit dat er nu behalve raketten ook op eigen grondgebied burgers (kinderen) werden ontvoerd en vermoord. Dat was de welbekende druppel. Lekker makkelijk steeds maar 400 doden roepen. Ik heb namelijk allang gezegd dat dat verschrikkelijk is,
Nee. Dit is gestart om het krijgen van een eigen grondgebied waar anderen al lang woonden.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:35 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Die tweet van 1 dom wijf? Je kan ook tweets vinden van Mexicanen die dat Nederlanders toe wensen vanwege het voetbal. Zo kan je elke willekeurige mening wel in een tweet terug vinden. Nogmaals die burgerdoden zijn vreselijk. Maar ik snap het ingrijpen wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Onderbouwen heb ik voorheen al gedaan met die tweet. Er zijn er meer.
Maar ik begrijp dat het niet helemaal 100% vaststaat. Ik wil ook niet zeggen dat Israël de nieuwe as van het kwaad is, wel dat het die kant op gaat als het zo doorgaat.
Ja!! Als je dat gaat ontkennen zijn we dus gewoon klaar met de discussie want dan weet ik genoeg.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
400 doden, 400 doden, 400 doden, 400 doden. Begrijp je wel wat Israël heeft gedaan? Dit is alleen goed te praten als je palestijnen ziet als dieren, beneden de mensen. Dan zou je het misschien in je hoofd kunnen begrijpen.
dit is geen ingrijpen dit is genocide.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:39 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Die tweet van 1 dom wijf? Je kan ook tweets vinden van Mexicanen die dat Nederlanders toe wensen vanwege het voetbal. Zo kan je elke willekeurige mening wel in een tweet terug vinden. Nogmaals die burgerdoden zijn vreselijk. Maar ik snap het ingrijpen wel.
Ja net zoals de rest van de wereld. Je punt is?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
400 doden, 400 doden, 400 doden, 400 doden. Begrijp je wel wat Israël heeft gedaan? Dit is alleen goed te praten als je palestijnen ziet als dieren, beneden de mensen. Dan zou je het misschien in je hoofd kunnen begrijpen.
Tuurlijk jochiequote:Op maandag 21 juli 2014 01:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dit is geen ingrijpen dit is genocide.
Nee, dat was geen eigen grondgebied. Dat was bezet gebied, waar regels voor gelden zoals het niet bezetten van dat gebied door de eigen bevolking.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:37 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Om het feit dat er nu behalve raketten ook op eigen grondgebied burgers (kinderen) werden ontvoerd en vermoord. Dat was de welbekende druppel. Lekker makkelijk steeds maar 400 doden roepen. Ik heb namelijk allang gezegd dat dat verschrikkelijk is,
okquote:Op maandag 21 juli 2014 01:40 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, dat was geen eigen grondgebied. Dat was bezet gebied, waar regels voor gelden zoals het niet bezetten van dat gebied door de eigen bevolking.
Bezet gebied is bezet gebied. Daar hoeven we verder inderdaad niet over te discussiëren.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:39 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja!! Als je dat gaat ontkennen zijn we dus gewoon klaar met de discussie want dan weet ik genoeg.
Mensen die pro-isreal zijn inhumaan, die cijfers zeggen ze niks.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Andersom ook, dat is juist het hele probleem in dit conflict.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien ben je te dom om het door te hebben (duhh je steunt terroristen). Maar met jou ben ik uitgepraat, dus bespaar je de moeite.quote:
Andersom gebeuren alleen niet dit soort doden.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:42 schreef havanagila het volgende:
[..]
Andersom ook, dat is juist het hele probleem in dit conflict.
Simpel volk.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:43 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Misschien ben je te dom om het door te hebben (duhh je steunt terroristen). Maar met jou ben ik uitgepraat, dus bespaar je de moeite.
Nee, mensen die Pro-israel zijn willen dat israel stopt met de aanvallen die burgerslachtoffers maken. Zij weten namelijk dat geweld meer geweld uitlokt en dat ze hamas aan de macht houden door deze aanvallen te doen. Helaas is Netanyahu niet pro-israel.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mensen die pro-isreal zijn inhumaan, die cijfers zeggen ze niks.
Onder het mom van 'hamas begon met de aanvallen' (VERZET, NIET WILLEKEURIG) keuren ze alles goed.
Dat klopt, maar met de westelijke wereld kunnen we de arabische wereld makkelijk onder de duim houden als Israël niet constant hamas en andere haatorganisaties aan de macht helptquote:Op maandag 21 juli 2014 01:42 schreef havanagila het volgende:
[..]
Andersom ook, dat is juist het hele probleem in dit conflict.
twitter:WorldPeace2Day twitterde op maandag 21-07-2014 om 01:07:23Here's one good reason why Israel's ultimate goal is to occupy Gaza, a huge Nat gas deposit: #GazaUnderAttack #greed http://t.co/XPAravmjKN reageer retweet
twitter:minafayek twitterde op zondag 20-07-2014 om 23:59:42Fireworks in Ramallah after Hamas announced kidnapping an Israeli soldier. (via @TareqFarra) http://t.co/YjSStVlz1O reageer retweet
twitter:2_Anissa twitterde op zondag 20-07-2014 om 14:44:30Scared people don't eat popcorn and cheer each time a bomb falls on Gaza. Disgusting. #FreePalestine #PrayForGaza http://t.co/RCOI6bMIP5 reageer retweet
Ik snap dit niet. Volgens mij moet je ziekelijk zijn als je wilt dat iemand burgerslachtoffers maakt, en genoeg mensen die daar voor zijn daaro, kijk social media.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, mensen die Pro-israel zijn willen dat israel stopt met de aanvallen die burgerslachtoffers maken. Zij weten namelijk dat geweld meer geweld uitlokt en dat ze hamas aan de macht houden door deze aanvallen te doen. Helaas is Netanyahu niet pro-israel.
Die gasten op de foto zijn de ware antisemieten!quote:Op maandag 21 juli 2014 01:45 schreef rakotto het volgende:
twitter:WorldPeace2Day twitterde op maandag 21-07-2014 om 01:07:23Here's one good reason why Israel's ultimate goal is to occupy Gaza, a huge Nat gas deposit: #GazaUnderAttack #greed http://t.co/XPAravmjKN reageer retweet
twitter:minafayek twitterde op zondag 20-07-2014 om 23:59:42Fireworks in Ramallah after Hamas announced kidnapping an Israeli soldier. (via @TareqFarra) http://t.co/YjSStVlz1O reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:2_Anissa twitterde op zondag 20-07-2014 om 14:44:30Scared people don't eat popcorn and cheer each time a bomb falls on Gaza. Disgusting. #FreePalestine #PrayForGaza http://t.co/RCOI6bMIP5 reageer retweet
Nogmaals, wat is er precies "verzet" aan het willens en wetens een grondoffensief uit te lokken? Dat is simpelweg voor doden zorgen, hoe je het ook bekijkt.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Onder het mom van 'hamas begon met de aanvallen' (VERZET, NIET WILLEKEURIG) keuren ze alles goed.
Nee. Dit is gestart omdat de profeet Mohammed van mening was dat de Joden dood moesten.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:38 schreef Kees22 het volgende:
Nee. Dit is gestart om het krijgen van een eigen grondgebied waar anderen al lang woonden.
Je weet niet wat genocide is!quote:
Ja, precies. Israël zou na de val van het Ottomaans Rijk de Westbank en Gaza krijgen. De Arabieren kregen Jordanië.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:41 schreef Kees22 het volgende:
Bezet gebied is bezet gebied. Daar hoeven we verder inderdaad niet over te discussiëren.
Wat een leugens!quote:Op maandag 21 juli 2014 01:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dus Hamas mag nog eens honderden raketten blijven afvuren, omdat ze toch niks raken?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:30 schreef Kees22 het volgende:
Dat was de vraag niet.
De raketten van Hamas doden nauwelijks burgers, de raketten van Israel doden burgers bij de vleet.
Statistieken van Jodenhaters zijn altijd tegen Israël.quote:
Waarom doe je mee met een discussie als je er echt niks van weet?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:38 schreef Maanvis het volgende:
Ja preciesquote:
Ik denk dat jij er iets anders onder verstaat idd!quote:Op maandag 21 juli 2014 01:54 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Je weet niet wat genocide is!
Ik weet niet of jij dezelfde persoon bent waar ik dit al eens eerder tegen heb gezegd maar:quote:Op maandag 21 juli 2014 01:54 schreef havanagila het volgende:
[..]
Nogmaals, wat is er precies "verzet" aan het willens en wetens een grondoffensief uit te lokken? Dat is simpelweg voor doden zorgen, hoe je het ook bekijkt.
En Abbas lacht zich ondertussen de ballen uit zijn broek. Hamas lokt geweld uit omdat men verdomd goed weet dat elke Palestijnse dode meer steun betekent. Over de rug van de Palestijnen. Overigens ook frappant hoe er geen enkele wijk 24 uur per dag stroom heeft, er ernstig gebrek aan drinkwater is, maar men schijnbaar wel genoeg geld en mankracht heeft voor raketinstallaties en smokkeltunnels. Toont weer eens aan waar de (ware) prioriteiten liggen.
Ziekelijk gewoon om goed te keuren wat er in Gaza gebeurd, maakt niet uit welke kant/partij je kiest.
Heb je weer zo'n type die niks weet en hier dingen komt lopen verkondigen.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:54 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Nee. Dit is gestart omdat de profeet Mohammed van mening was dat de Joden dood moesten.
[..]
Je weet niet wat genocide is!
[..]
Ja, precies. Israël zou na de val van het Ottomaans Rijk de Westbank en Gaza krijgen. De Arabieren kregen Jordanië.
[..]
Wat een leugens!
Misschien moet je je realiseren dat Hamas meer 1 plan heeft voor Israël, en dat is geen vrede.
[..]
Dus Hamas mag nog eens honderden raketten blijven afvuren, omdat ze toch niks raken?
Dat vind je niet verwerpelijk?
[..]
Statistieken van Jodenhaters zijn altijd tegen Israël.
[..]
Waarom doe je mee met een discussie als je er echt niks van weet?
[..]
Ja precies
Heb het al eerder gevraagd ben jij zelf allochtoon? Jammer genoeg reageer je niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heb je weer zo'n type die niks weet en hier dingen komt lopen verkondigen.
Ik ga maar op datgene wat jij tegen mij zegt.
Statistieken van Jodenhaters zijn altijd tegen israel? Mooi subjectief gezegd!
En nu objectief:
Israel: 18 soldiers en 2 onschuldigen
Palestina: 436 onschuldigen en +3000 gewonden.
En dit is alleen de meest recente grondoffensief. Kijk elke willekeurige oorlog/offensief en de statistieken zijn altijd tegen Israel.
Jammer joh, en nu weer weg.
Onderdrukking? Zoals?quote:Op maandag 21 juli 2014 02:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij dezelfde persoon bent waar ik dit al eens eerder tegen heb gezegd maar:
Maar het uitlokken van grondoffensief is absoluut niet slim. Het is verzet als jij je tegen de huidige situatie vecht. Blijkbaar zijn de Palestijnen niet tevreden met de 47jaar durende onderdrukking waar ze in leven en waar nog steeds situatieverbetering optreedt. Ik vind dat verzet.
Israel negeert vreedzaam verzet, dat weet jij en dat weet ik.
En dat vind ik van jou, en niet zo'n beetje ook.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
Heb je weer zo'n type die niks weet en hier dingen komt lopen verkondigen.
nee hoor gewoon objectief. Maar dat zal bij jou waarschijnlijk niet bij je doordringen. Toch doe ik even een poging, zodat je niet kan zeggen, Ich habe das nicht gewust.quote:Ik ga maar op datgene wat jij tegen mij zegt.
Statistieken van Jodenhaters zijn altijd tegen israel? Mooi subjectief gezegd!
Dat is juist subjectief.quote:En nu objectief:
Israel: 18 soldiers en 2 onschuldigen
Palestina: 436 onschuldigen en +3000 gewonden.
En dit is alleen de meest recente grondoffensief. Kijk elke willekeurige oorlog/offensief en de statistieken zijn altijd tegen Israel.
Zo makkelijk laat ik mij niet door domheid/onwetendheid wegjagen.quote:Jammer joh, en nu weer weg.
De staat Israël zal stoppen te bestaan en de joden zullen wederom leven als een onderdrukt volk als Israël doorgaat met hamas helpen aan de macht te blijven.quote:
De statistieken zijn hard he, mooi dat je daar niks op terugzegt.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:07 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En dat vind ik van jou, en niet zo'n beetje ook
Volledig eens met je definitie, maar je ziet toch wel in dat de uitvoering compleet verkeerd is?quote:Op maandag 21 juli 2014 02:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij dezelfde persoon bent waar ik dit al eens eerder tegen heb gezegd maar:
Maar het uitlokken van grondoffensief is absoluut niet slim. Het is verzet als jij je tegen de huidige situatie vecht. Blijkbaar zijn de Palestijnen niet tevreden met de 47jaar durende onderdrukking waar ze in leven en waar nog steeds situatieverbetering optreedt. Ik vind dat verzet.
Israel negeert vreedzaam verzet, dat weet jij en dat weet ik.
Nee klopt. Maar jij bent hier ook 24 uur te vinden, en je denkt dat je iedereen ''uitlult'' waar het totaal niet om gaat. Je doet net als of je zelf in het gebied rond loopt. Hamas begint met beschietingen ja om dat er mensen in hun land komen te wonen. Nou dat is vrij onzinnig, Hamas is gewoon een idioot groepje. Israel geeft ook waarschuwingen van te voren om het gebied te verlaten. En ja hamas houd ze tegen. Wel duidelijk lijkt mij, van mij mag Israel gewoon dat hele gebied bezetten. En zorgen dat voor al hamas verdwijnt.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heb je dan ook echt niks geleerd van de vorige keren?
Ik was nog niet klaar, met die reactie. Maar ik heb er inmiddels wel op gereageerd.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
De statistieken zijn hard he, mooi dat je daar niks op terugzegt.
In POL liet ik al weten dat ik over kennis beschik, waar FOK'kers inhoudelijk niets tegenin te brengen hebben.quote:In POL liet je al duidelijk weten dat je niks weet en hier bevestig je het weer eens.
Dat is geen ontkenning. Dat is vragen naar voorbeelden.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En nu ook de onderdrukking ontkennen![]()
Ok.
Je kunt het gebied niet verlaten, ze controleren 24/7 die grenzen, die waarschuwingen zijn symboliek. Kom op man, dat moet je weten. Mooi hoe je hamas ook een idioot groepje en dergelijke benoemt zonder enige argumentatie.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar jij bent hier ook 24 uur te vinden, en je denkt dat je iedereen ''uitlult'' waar het totaal niet om gaat. Je doet net als of je zelf in het gebied rond loopt. Hamas begint met beschietingen ja om dat er mensen in hun land komen te wonen. Nou dat is vrij onzinnig, Hamas is gewoon een idioot groepje. Israel geeft ook waarschuwingen van te voren om het gebied te verlaten. En ja hamas houd ze tegen. Wel duidelijk lijkt mij, van mij mag Israel gewoon dat hele gebied bezetten. En zorgen dat voor al hamas verdwijnt.
Blijf dat vooral geloven, als dat je rechtvaardiging is.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:12 schreef Fokker101 het volgende:
Maar jij bent zeker een allochtoon. Uit Marokko en omstreken die kant daar, die zeggen kkr Israel mijn broeders in Palestina. Terwijl ze 2000 km of wel meer van elkaar van daar wonen. Echt zo hypocriet.
Ok statistieken zijn tegenwoordig subjectief.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:07 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En dat vind ik van jou, en niet zo'n beetje ook.
[..]
nee hoor gewoon objectief. Maar dat zal bij jou waarschijnlijk niet bij je doordringen. Toch doe ik even een poging, zodat je niet kan zeggen, Ich habe das nicht gewust.
[..]
Dat is juist subjectief.
[..]
Zo makkelijk laat ik mij niet door domheid/onwetendheid wegjagen.
Maar nu echte objectiviteit:
Ja ze zeiden dat ze de huizen belden die ze gingen bombarderen. terwijl er amper stroom is daarquote:Op maandag 21 juli 2014 02:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar jij bent hier ook 24 uur te vinden, en je denkt dat je iedereen ''uitlult'' waar het totaal niet om gaat. Je doet net als of je zelf in het gebied rond loopt. Hamas begint met beschietingen ja om dat er mensen in hun land komen te wonen. Nou dat is vrij onzinnig, Hamas is gewoon een idioot groepje. Israel geeft ook waarschuwingen van te voren om het gebied te verlaten. En ja hamas houd ze tegen. Wel duidelijk lijkt mij, van mij mag Israel gewoon dat hele gebied bezetten. En zorgen dat voor al hamas verdwijnt.
Want een stuk of 90 raketinstallaties en smokkeltunnels zijn schijnbaar belangrijker dan zorgen voor een betrouwbaar elektriciteitsnet en voldoende schoon drinkwater... Goed politiek bestuur, ahum.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja ze zeiden dat ze de huizen belden die ze gingen bombarderen. terwijl er amper stroom is daar.
quote:Op maandag 21 juli 2014 02:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je kunt het gebied niet verlaten, ze controleren 24/7 die grenzen, die waarschuwingen zijn symboliek. Kom op man, dat moet je weten. Mooi hoe je hamas ook een idioot groepje en dergelijke benoemt zonder enige argumentatie.
Maargoed je hebt wel ergens gelijk bij: ik ben vandaag en gisteren inderdaad veelsteveel in dit topic geweest. Terwijl als je achteraf kijkt het toch nutteloze tijdbedrijf is met random figuren op het internet te discussiëren, kijk maar naar jou n.a.v. gisteren; je zegt nog steeds dezelfde on-onderbouwende dingen en vraagt of ik een allochtoon ben.
Je kunt geen goede argumentaties geven makker.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]Argumenten ik kan wel allemaal argumenten gaan benoemen. Waarom ik ze een idioot groepje vind. Jij vind ze blijkbaar oke? Maar hoe weet jij dat ze het gebied niet kunnen verlaten? Loop je er zelf rond? Overigens kun je wel allemaal hele dure woorden gebruiken waardoor je wat slimmer lijkt. Want dat is totaal niet nodig je hebt zelf totaal on-onderbouwende ''dingen''. En ja ik vraag me af als je een allochtoon ben. Want je reageert heel fel je doet net als of je er zelf rond loopt. En je prijst Hamas en Israel is gestoord en het zijn terroristen. Nja het lijkt net als of je zelf een Palestijn bent.
- Wel die propaganda-stats van jou jaquote:Op maandag 21 juli 2014 02:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ok statistieken zijn tegenwoordig subjectief.
En... dat was weer een leuke discussie.
Mooi propaganda filmpje trouwens, daar heb ik al op gereageerd in een ander topic en ga ik niet weer doen.
hoe bedoel je propaganda stats?quote:Op maandag 21 juli 2014 02:30 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
- Wel die propaganda-stats van jou ja
- heb je een link van je reactie?
- Propagandafilm of niet. Het is absoluut waar
Nouja prijs is wellicht het verkeerde woord. Maar jij vind Israel terrorist. En Hamas praat je goed, het lijkt trouwens wel heel erg dat je pro-palestina bent. Het is alleen maar Israel is fout israel is dit dat. Allemaal niveau loze uitspraken. Geen goede argumentaties geven? Ik zeg een idioot groepje. Ja waarom ik dat vind wil je ik je best wel vertellen maaaaarrr, dat heb ik al eerder gedaan. Wil het best opnieuw doen als je daar belang bij hebt.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je kunt geen goede argumentaties geven makker.
Als jij mij een reactie kan geven waar ik Hamas in prijs, geef ik je 100 euro,
En ik ben pro-justice, niet pro-israel of pro-palestina.
Ja ik loop er zelf rond.
Vriend, ik heb nergens Hamas goedgepraat, wederom geef me een reactie. Ik heb verzet goedgepraat, dat is iets anders.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nouja prijs is wellicht het verkeerde woord. Maar jij vind Israel terrorist. En Hamas praat je goed, het lijkt trouwens wel heel erg dat je pro-palestina bent. Het is alleen maar Israel is fout israel is dit dat. Allemaal niveau loze uitspraken. Geen goede argumentaties geven? Ik zeg een idioot groepje. Ja waarom ik dat vind wil je ik je best wel vertellen maaaaarrr, dat heb ik al eerder gedaan. Wil het best opnieuw doen als je daar belang bij hebt.
Of kleinerquote:Op maandag 21 juli 2014 02:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoe bedoel je propaganda stats?
http://www.ochaopt.org/documents/ocha_opt_sitrep_20_07_2014.pdf (verouderd inmiddels)
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Protective_Edge
Ja je hebt gelijk, ze kunnen gesjoemeld hebben en de palestijnen kunnen een groter aantal inmiddels hebben gehad.
quote:Op maandag 21 juli 2014 02:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Vriend, ik heb nergens Hamas goedgepraat, wederom geef me een reactie. Ik heb verzet goedgepraat, dat is iets anders.
Israel is ook de grote terrorist, volgens mij hebben we die discussie al gehad, beetje nutteloos om het weer opnieuw te doen.
Je kunt ervan uit gaan dat die statistieken redelijk accuraat zijn. Vastgesteld door autoriteiten en weetikveelwat. Als je zelfs statistieken gaan negeren (die natuurlijk tegen jou zijn) is er gewoon geen discussie mogelijk, jammer.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:35 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Of kleiner
Of gewoon niet door Israël, maar Fatah/Hamas
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:52 schreef Nibb-it het volgende:
Kerry Expresses Exasperation With Civilian Toll in Gaza
WASHINGTON Secretary of State John F. Kerry appeared in comments captured by a live microphone to express exasperation with the high cost in civilian lives as Israel pressed its ground attack on Gaza. - http://www.nytimes.com/20(...).html?ref=middleeast
Zo iets heb ik niet gezegd.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ja wel je hebt ze zeker wel goed gepraat. Het is goed wat Hamas doet etc geen zin om dat weer te gaan zoeken in vorige topics. Maar heb je wel gezegd.
Geef die reactie dan, ik geef je 1000 euro persoonlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:39 schreef Fokker101 het volgende:
[..]Laat maar jongen je bent ''''uitgeluld'' zoals jij dat altijd zegt.
Ja ik heb geen zin om weer een paar topics terug te gaan zoeken. Vooral niet rond dit tijdstip. Maar, stop maar met je ik geef je zoveel euro. Voegt vrij weinig toe..quote:Op maandag 21 juli 2014 02:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Geef die reactie dan, ik geef je 1000 euro persoonlijk.
Ergens in het vorige topic zei jij dat je het leuk vind dat er onschuldige burgers doodgaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:41 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja ik heb geen zin om weer een paar topics terug te gaan zoeken. Vooral niet rond dit tijdstip. Maar, stop maar met je ik geef je zoveel euro. Voegt vrij weinig toe..
vastgesteld door weetikveelwat?quote:Op maandag 21 juli 2014 02:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je kunt ervan uit gaan dat die statistieken redelijk accuraat zijn. Vastgesteld door autoriteiten en weetikveelwat. Als je zelfs statistieken gaan negeren (die natuurlijk tegen jou zijn) is er gewoon geen discussie mogelijk, jammer.
Ik steun Hamas niet, hoewel ik niet vind dat ze een terroristische organisatie zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:29 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Steun aan een terroristische organisatie![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ben je echt zo dom? Ik zeg 'autoriteiten en weetikveelwat'. Dat houdt in figuren die over dat soort dingen gaat, weet ik veel wie het heeft vastgesteld. Moet je persoonlijke namen hebben?quote:Op maandag 21 juli 2014 02:44 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
vastgesteld door weetikveelwat?
Wow, wat een keiharde feiten van weetikveelwat!
Maar als je zo van stats houdt, dan moet je eens de stats gaan bekijken van hoe vaak Isarël vrede voor land heeft aangeboden, en hoe vaak de Palestijnen dat hebben geweigerd. Daar heb je je objectieve statistieken.
Het gaat er niet om of jij ze terroristisch vind. Dat is gewoon een feit. EU (onder andere) heeft ze gewoon (terecht) als terroristische organisatie aangemerkt. Dus jou mening doet er wat dat betreft niet toe.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:45 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik steun Hamas niet, hoewel ik niet vind dat ze een terroristische organisatie zijn.
Hamas is een kind van Israël, getogen om de PLO dwars te zitten en voor verdeeldheid te zorgen tussen de Palestijnen. Een mooie voorbeeld van verdeel en heers politiek.
Niet alleen Hamas, vele (terroristische) organisaties zijn door het westen zelf gefinancierd en tot zijn huidige vorm/grootte geholpen.
Ben jij echt zo dom, dat je figuren die over dat soort dingen gaan, blindelings vertrouwt?quote:Op maandag 21 juli 2014 02:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom? Ik zeg 'autoriteiten en weetikveelwat'. Dat houdt in figuren die over dat soort dingen gaat, weet ik veel wie het heeft vastgesteld. Moet je persoonlijke namen hebben?
Blijf de statistieken maar ontkennen. Ik snap wel dat ze tegen je werken.
Ik heb geen zin om met iemand te praten die statistieken ontkent, doe dat maar met iemand anders.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:57 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ben jij echt zo dom, dat je figuren die over dat soort dingen gaan, blindelings vertrouwt?
Wat was die quote ook alweer... even zoeken
-edit- Waar op de foto's die hij heeft geüpload zie jij steun aan een terroristische organisatie?quote:Op maandag 21 juli 2014 02:50 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of jij ze terroristisch vind. Dat is gewoon een feit. EU (onder andere) heeft ze gewoon (terecht) als terroristische organisatie aangemerkt. Dus jou mening doet er wat dat betreft niet toe.
Euhhh...de hele foto.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:58 schreef Drxx het volgende:
[..]
-edit-Waar op de foto's die hij heeft geüpload zie jij steun aan een terroristische organisatie?
De hele foto bevat steun aan een terroristische organisatie? -edit-quote:Op maandag 21 juli 2014 02:59 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Open een topic over spelling dan als je zo graag wil janken. Euhhh...de hele foto.
ja ik heb hem:quote:Op maandag 21 juli 2014 02:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om met iemand te praten die statistieken ontkent, doe dat maar met iemand anders.
Frappant dit tochquote:Op maandag 21 juli 2014 02:37 schreef Drxx het volgende:
[..]
Samengevat: Kerry wordt betrapt op kritiek op Israël's manier van doen. Hij vindt het niet kunnen dat Israël zoveel mensen doodt, en vindt het gestoord dat de VS niet ingrijpt. Uiteraard valt iedereen over hem, want kritiek op Israël?! Dat. Dit. Kan. In. Amerika. Dus moet hij natuurlijk wel zeggen wat iedere goede Amerikaan hoort te zeggen, namelijk dat de VS 100% achter Israël staat.
Belachelijk dit. Je zou je haast gaan afvragen wie daar de touwtjes nou werkelijk in handen heeft.
Had ik al gelezen, heel raar idd. Zegt ook wel weer wat over de USA.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:18 schreef Drxx het volgende:
Zullen we het weer over Israël/Palestina hebben
[..]
Frappant dit toch
De Eu en Nederland heeft ook de PKK als terroristisch aangemerkt, op NOS hoor ik nog altijd "vrijheidsstrijders", dus het kan me geen reet schelen wat ze vinden als ze zelf met twee maten meten.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:50 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of jij ze terroristisch vind. Dat is gewoon een feit. EU (onder andere) heeft ze gewoon (terecht) als terroristische organisatie aangemerkt. Dus jou mening doet er wat dat betreft niet toe.
Slordig van de NOS inderdaad. Maar de PKK zijn ook terroristen dat klopt.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:30 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
De Eu en Nederland heeft ook de PKK als terroristisch aangemerkt, op NOS hoor ik nog altijd "vrijheidsstrijders", dus het kan me geen reet schelen wat ze vinden als ze zelf met twee maten meten.
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je hebt niet gereageerd op mijn post van vorig topic waar ik daar op inging..
Omdat je nu over 1970 begint laat eens zeer duidelijk zien dat je geen idee hebtquote:Op maandag 21 juli 2014 01:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Welke, die van 1970? Of wat? Waarom noem je black september en dergelijke dan niet even? Totaal andere groepen, andere tijden.
En mooi hoe je dat stuk eronder negeert, wordt een beetje heet?
Dat is de basis van watquote:Op maandag 21 juli 2014 07:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
[..]
Omdat je nu over 1970 begint laat eens zeer duidelijk zien dat je geen idee hebtIk heb het over de hamas periode nog geen 30 jaar terug, waarbij er steeds maar bussen met schoolkinderen werden opgeblazen. Echt erg dat je dat niet weet!!
Hoe komt het dat je over dit soort onderwerpen mee praat terwijl je de basis niet kent?
Valt wel mee hoor. Als politicus moet hij gewoon de lijn van de Obama administration volgen, wat hij er zelf van vindt doet er dan niet toe. On mic geeft hij het standpunt weer van de Obama administration, off mic wat hij zelf ervan denkt en watvoor een waanzin het eigenlijk is. Gebeurt overal ter wereld en bij allerlei politici.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:18 schreef Drxx het volgende:
Zullen we het weer over Israël/Palestina hebben
Frappant dit toch
Is niks slordigs aan hoor, dat is bewust.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:31 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Slordig van de NOS inderdaad. Maar de PKK zijn ook terroristen dat klopt.
Mooi filmpje wat de kern van het probleem heel duidelijk aangeeft.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:07 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En dat vind ik van jou, en niet zo'n beetje ook.
[..]
nee hoor gewoon objectief. Maar dat zal bij jou waarschijnlijk niet bij je doordringen. Toch doe ik even een poging, zodat je niet kan zeggen, Ich habe das nicht gewust.
[..]
Dat is juist subjectief.
[..]
Zo makkelijk laat ik mij niet door domheid/onwetendheid wegjagen.
Maar nu echte objectiviteit:
Heb moslims vervangen met Joden, en Nederlanders met Palestijnen, en je betoog klopt nog steedsquote:Op maandag 21 juli 2014 14:37 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
haat jegens homo's, lesbiennes, transseksuelen en ander gelovigen.
Het trieste is dat Joden over het algemeen keiharde schijt hebben aan alles en iedereen wat niet Joods is. Zij zijn superieur, en alles wat niet Joods is is minder, en hebben geen greintje respect of dankbaarheid naar de oorspronkelijke bewoners (de Palestijnen).
In jou beleving misschienquote:Op maandag 21 juli 2014 14:43 schreef Drxx het volgende:
[..]
Heb moslims vervangen met Joden, en Nederlanders met Palestijnen, en je betoog klopt nog steeds
Mensen die dat filmpje serieus goed vindenquote:Op maandag 21 juli 2014 14:43 schreef Drxx het volgende:
[..]
Heb moslims vervangen met Joden, en Nederlanders met Palestijnen, en je betoog klopt nog steeds
quote:This is one of the worst pieces of propaganda I have ever had the misfortune of listening to. Is this representative of the level of teaching at this University!? They should expel him or admit they have no objectivity!
quote:It's easy. It's because of his heavy use of rhetorical fallacies with very little stated fact with the exception of the wars (of which he conveniently forgets to state who supplied this new fledgling state their military tech [and it wasn't just the US. A major contributer was France]).
For instance, when he says ALL arabs want Israel dead. This is called a "hasty generalization" and quickly invalidates any argument. And he stays in this line of thought the whole time making more and more generalizations about both sides with marked very little empathy for the Pals and a ton of empathy for the Israelis.
Notice, he does not mention the forced disapora of the Pals nor does he mention the second-rate citizenships given to Israeli Pals and Pals in refugee camps nor does he mention the encroaching Israeli settlements (of which are illegal). He only mentions the wars.
Because of this, he states nothing but propaganda. Nor does he offer any solution because apparently it's impossible to find an solution but it's easy to condemn an entire people.
This is the basic definition of propaganda or as webster's defines it "ideas or statements that are often false or exaggerated and that are spread in order to help a cause, a political leader, a government, etc."
En van de mensen die dat wel bij je hebben gedaan heb je gezien dat ze allemaal nog even op de knieën gingen?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:47 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
In jou beleving misschien![]()
Nogmaals: Ik heb nog nooit een jood gezien bij opsporing verzocht, ik ben nog nooit uitgedaagd door een jood, ik ben nog nooit uitgescholden door een jood, ik ben nog nooit bestolen door een jood en ik heb nog nooit een nare ervaring gehad met een jood.
Ik zou zeggen doe je bestquote:Op maandag 21 juli 2014 14:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mensen die dat filmpje serieus goed vinden.
Uiterst selectieve berichtgeving waarbij 1 kant voor op getrokken wordt, ja zo kan ik ook een mooi filmpje maken.
Je zegt het zelf: het is een ieders beleving. In andere landen zijn christenen juist de grootste klootzakken. En, je raadt het al, in Palestina zijn het de Joden die dood en verderf zaaien. Frappant hè, dat het niet universeel is?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:47 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
In jou beleving misschien![]()
Nogmaals: Ik heb nog nooit een jood gezien bij opsporing verzocht, ik ben nog nooit uitgedaagd door een jood, ik ben nog nooit uitgescholden door een jood, ik ben nog nooit bestolen door een jood en ik heb nog nooit een nare ervaring gehad met een jood.
Lees mijn post nogmaals, je gaat voorbij aan de essentie daarvan.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:51 schreef Drxx het volgende:
[..]
Je zegt het zelf: het is een ieders beleving. In andere landen zijn christenen juist de grootste klootzakken. En, je raadt het al, in Palestina zijn het de Joden die dood en verderf zaaien. Frappant hè, dat het niet universeel is?
Te simpel, ik kan er ook een makkelijke one-liner ingooien: ze waren te druk met wegrennen....quote:Op maandag 21 juli 2014 14:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En van de mensen die dat wel bij je hebben gedaan heb je gezien dat ze allemaal nog even op de knieën gingen?
Maar je weet dus niet of het moslims waren?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:08 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Te simpel, ik kan er ook een makkelijke one-liner ingooien: ze waren te druk met wegrennen....
Dat weet ik wel anders zeg ik het niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar je weet dus niet of het moslims waren?
Probeer haatbaard & co dat maar eens wijs te maken, zinloze discussie.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:37 schreef cr4ne het volgende:
Het doet me echt pijn dat er steeds meer mensen zich tegen Israël keren.
Vergeet niet dat Israël alle 3 wapenstilstanden heeft geaccepteerd, Hamas heeft ze alledrie afgewezen.
Als jouw land gebombardeerd wordt ga je ook een tegenoffensief beginnen.
Wat denken jullie dat er gebeurd als Israël zijn wapens neerlegt? Dan wordt het vernietigd.
Wat denken jullie dat er gebeurd als de Hamas en de Palestijnen hun wapens neerleggen? Dan is er vrede. Dit is de waarheid, en dat mensen in Nederland dit niet eens in kunnen zien vind ik enigszins.. teleurstellend.
En dat bleek waar precies uit?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:41 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel anders zeg ik het niet.
Dat ik misschien de meeste ken waar ik dat soort ervaringen mee heb gehad ? of ze de Moskee heb binnen zien stappen ? of dat ik misschien weet van welke families die lieden zijn ?quote:
Ik heb ook nog wel een klein voorbeeldje uit mijn eigen ervaring, iets wat je natuurlijk niet kan baseren op iedereen maar ik vind het toch wel oké om het even te vermelden en mijn ei kwijt te kunnen in dit topic.quote:
quote:Israel Begins Construction Of Concentration Camps Outside Gaza
<National Report>The Israeli government has begun the construction of several strategically placed concentration camps outside of the Gaza Strip. Reports indicate that in the weeks leading up to the Israeli offensive in Gaza a closed-door vote was held in the Knesset that not only authorized the construction of the detention camps, but also created a legal pathway for the eviction of the Palestinian people from Gaza. The native Peoples of Gaza have been classified as an existential threat to the Israeli state and her people, and as such measures will be initiated to remove that threat.
The Israelis have brokered a deal with the Egyptian government which will allow all Gaza residents to become Egyptian citizens. The Israeli government will compensate each adult Palestinian deported to take up residence in Egypt the equivalent of thirty thousand U.S. dollars, roughly five years of per capita income. The concentration and deportation facilities under construction will each house roughly twenty thousand people at a time, with ten such facilities being constructed in total. The facilities will provide for the orderly and incremental integration of the Palestinian people of Gaza into Egyptian society. Egyptian government spokesman Hani Salah discussed the Egyptian governments rational for agreeing to participate in the forces deportation. There is no political solution that will allow the peaceful coexistence of the Palestinians and Israelis. We are helping our Palestinians brothers and sisters receive a new, better life in Egypt. One in which they will not have to suffer the repression Israel brings down upon them.
The Israelis expect concentration and deportation facilities to be able to transfer the Palestinian population to Egypt no later than November of 2017. After that point Israeli military forces will be authorized to conduct a pogrom on any remaining Palestinians within the borders of Gaza, who will be designated terrorists and enemies of the state by the Israeli government. The move has been met with outraged outcry by leaders of the Arab world, who liken it in nature to the very horrible acts perpetuated on the Jewish people by Germany during World War Two. Israel has countered that charge by stating that every Palestinian in Gaza will be provided with the chance to start a good life, at Israeli expense, in lands more ideologically akin to themselves. Violence will only be perpetuated on those who stay and threaten the Jewish homeland. The cost for relocation and providing relocation stipends has been estimated at roughly two hundred and eighty billion dollars.
Israeli members of the Likud party have stated to the press that President Obama has been applying secret pressure on the Israeli government to backtrack on legislation legalizing forced deportation of Palestinians. They charge that his administration has threatened to pull financial aid and military support to the Israeli state if they continue forward despite his strong objections. This man does not support Israel, said Moshe Levin member of Knesset Likud. This man speaks words of support for those who attack Israel, for those who question our right to exist, for those who will not rest until we are nothing but rubble under the foot of Islam. This man hates Israel, but Israel will endure in spite of him.
Als je de nazi's nadoet, waarom ze dan niet volledig nadoen?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:07 schreef Yi-Long het volgende:
Concentratiekampen door Israel voor de Palestijnen.
http://nationalreport.net(...)-camps-outside-gaza/
Geen idee, ken de site niet. Ik dacht al van 'dit kan niet kloppen', maar goed, ze schieten ook gericht kinderen en britse fotograven door hun kop, en ze zijn al bezig met ethnic cleansing, dus dan kan dit er ook nog wel bij...quote:Op maandag 21 juli 2014 16:12 schreef Nibb-it het volgende:
Je weet dat National Report een satirische website is?
Vreemde reactie van jou, aangezien de overgrote meerderheid in Nederland én de VS nog steeds achter Israël staan. Ondanks de vele misdaden die zij begaan, en steeds meer Joden komen ook zelf naar voren over de wandaden van de Israëlische regering. Zoals deze man, wiens bestaan ik niet eens wist totdat iemand op FOK! mij erop wees. Bizar dat deze kant van het verhaal onderbelicht blijft:quote:Op maandag 21 juli 2014 15:37 schreef cr4ne het volgende:
Het doet me echt pijn dat er steeds meer mensen zich tegen Israël keren.
Vergeet niet dat Israël alle 3 wapenstilstanden heeft geaccepteerd, Hamas heeft ze alledrie afgewezen.
Als jouw land gebombardeerd wordt ga je ook een tegenoffensief beginnen.
Wat denken jullie dat er gebeurd als Israël zijn wapens neerlegt? Dan wordt het vernietigd.
Wat denken jullie dat er gebeurd als de Hamas en de Palestijnen hun wapens neerleggen? Dan is er vrede. Dit is de waarheid, en dat mensen in Nederland dit niet eens in kunnen zien vind ik enigszins.. teleurstellend.
Als ik dit als buitenstaander lees, dan word ik boos en denk ik: HOE kun je zo'n regering in hemelsnaam steunen? Dit klinkt meer als genocide, dan het optreden tegen terroristen. Vervolgens bedenk je je: de mensen die daar raketten afvuren op Israël, zichzelf opblazen, het bloed kunnen drinken van joden, zijn degenen die het met eigen ogen hebben gezien. Zij hebben familieleden verloren. Hun grootouders werden 60 jaar geleden LETTERLIJK uit hun huizen getrapt... Vind jij het dan serieus vreemd dat mensen anti-Israëlsentimenten uiten? Begrijp me niet verkeerd, geweld over en weer is destructief, en contraproductief. Maar wanneer emoties een boiling point bereiken, wat gaat men dan doen?quote:And then you got the Israeli army, which I would like to refer to as one of the best trained, best equipped, best fed terrorist organizations of the world. Their entire purpose is terrorism. Just as one example: almost exactly 4 years ago has Israel begun their attack on Gaza, 11:25AM. What I refer to as the most shameful day in Jewish history. Israel began carpet bombing Gaza, and on the first day they dropped 100 ton of bombs. 1 ton bomb will decimate an entire city block. Gaza is one of the most densly populated areas in the world. 800,000 children live in Gaza. 11:25 is exactly the time that the morning school shift and the afternoon school shift change. So all the kids are out on the streets. That was the moment, decided by the decision makers of Israel, to begin the attack.
Ze willen dus niet alleen haar het zwijgen opleggen, ook Balad moest eraan geloven. Balad is een Israëlische-Arabische politieke partij die gelijke rechten wil voor Palestijnen in Israël.quote:Haneen Zoabi, also Hanin Zoubi, is a Palestinian Arab and an Israeli citizen, the first Arab Israeli woman to be elected to the Israeli legislative body on an Arab party's list.
In December 2012, it was announced that the Central Elections Committee and a panel of Supreme Court judges would hold discussions on whether to disqualify Zoabi, as well as the Balad and United Arab List parties, from the 2013 election. The request for her disqualification, submitted by MK Ofir Akunis (Likud) and which obtained the necessary number of signatures, stated that "throughout her years in the Knesset, Zoabi has constantly undermined the State of Israel and has openly incited against the government, its institutions and IDF soldiers." The request further noted that Zoabi negates Israel's existence as a Jewish and democratic state, which makes Knesset candidates eligible for disqualification. After hearing the case, the Central Elections Committee disqualified Zoabi in a 19-9 vote. The Israeli Supreme Court overturned the disqualification, with the nine-judge panel headed by Supreme Court President Asher Grunis unanimously voting to overturn the ban.
In February 2013, MK Danny Danon (ook al van Likud) initiated a bill dubbed the "Zoabi Law", as an amendment to the Basic Law dealing with legislation. Specifically aimed at Zoabi, the new law would make it harder for the Supreme Court to overturn a decision by the Central Elections Committee. Under the law, the Supreme Court would be unable to overturn a Central Elections Committee decision unless the committee displayed "extreme unreasonableness", while the committee will only be able to disqualify an MK or party with a two-thirds vote, as opposed to a majority. In addition, it also allows an MK to be impeached and removed from office if a sufficient number of Knesset members file a complaint and vote in favor of removal.
Likud vindt dit dus te ver gaan. En raad eens waar het Israëlische volk massaal op stemt? Likud. Natuurlijk worden ze dan gehaat door de Palestijnen, ieder vorm van verandering middels democratie van binnen Israël zelf wordt massaal geboycot.quote:Balad is a political party, whose stated purpose is the 'struggle to transform the state of Israel into a democracy for all its citizens, irrespective of national or ethnic identity.' It opposes the idea of Israel as a solely Jewish state, and supports its recasting as a binational state.
Je hebt 100% gelijk, maar de moslim-haat zit zo diep, en de oogkleppen zo strak, dat niemand die hele lap tekst gaat lezen en vervolgens van gedachten zal veranderen...quote:Op maandag 21 juli 2014 16:34 schreef Drxx het volgende:
[..]
Vreemde reactie van jou, aangezien de overgrote meerderheid in Nederland én de VS nog steeds achter Israël staan. Ondanks de vele misdaden die zij begaan, en steeds meer Joden komen ook zelf naar voren over de wandaden van de Israëlische regering. Zoals deze man, wiens bestaan ik niet eens wist totdat iemand op FOK! mij erop wees. Bizar dat deze kant van het verhaal onderbelicht blijft:
Miko Peled (born 1961 in Jerusalem) is an Israeli peace activist. Born and raised in Jerusalem in 1961, Peled grew up in a prominent Zionist family; his grandfather, Avraham Katsnelson, signed Israel’s Declaration of Independence. His father, Mattityahu Peled, fought in the 1948 war, and served as a general in the war of 1967; later, after the Israeli cabinet ignored his investigation of a 1967 alleged Israeli war crime, he became a peace activist. Miko Peled followed his father’s footsteps at first, joining Israel’s Special Forces after high school and earning the red beret, but he soon grew to regret his decision. He surrendered his status as soon as he earned it, becoming a medic, and finally, disgusted by the 1982 Lebanon invasion, he buried his service pin in the dirt.
Citaat:
[..]
Als ik dit als buitenstaander lees, dan word ik boos en denk ik: HOE kun je zo'n regering in hemelsnaam steunen? Dit klinkt meer als genocide, dan het optreden tegen terroristen. Vervolgens bedenk je je: de mensen die daar raketten afvuren op Israël, zichzelf opblazen, het bloed kunnen drinken van joden, zijn degenen die het met eigen ogen hebben gezien. Zij hebben familieleden verloren. Hun grootouders werden 60 jaar geleden LETTERLIJK uit hun huizen getrapt... Vind jij het dan serieus vreemd dat mensen anti-Israëlsentimenten uiten? Begrijp me niet verkeerd, geweld over en weer is destructief, en contraproductief. Maar wanneer emoties een boiling point bereiken, wat gaat men dan doen?
Net als het 'waarschuwen' van de bevolking voordat ze hen bombarderen... Waar gaan ze dan heen?Ze zijn hermetisch afgesloten. Wat denk je dat er met hen gaat gebeuren als ze de straten opgaan? En dan vind jij het vreemd dat steeds meer mensen zich keren tegen Israël.
En voordat er weer een supervoorspelbare, en typische reactie terugkomt over Hamas: Nee, Hamas doet het niet goed nee. Maar ze doen iets, en dat is, vermoed ik, waarom het Palestijnse volk ze wél mag. De rest van de wereld schreeuwt dat Israël verkeerd is, kijk bijvoorbeeld naar Turkije en de Arabische landen, maar ze doen vervolgens helemaal niets.
En dan nog de Knesset... Wat een figuren die daar rondlopen
[..]
Ze willen dus niet alleen haar het zwijgen opleggen, ook Balad moest eraan geloven. Balad is een Israëlische-Arabische politieke partij die gelijke rechten wil voor Palestijnen in Israël.
[..]
Likud vindt dit dus te ver gaan. En raad eens waar het Israëlische volk massaal op stemt? Likud. Natuurlijk worden ze dan gehaat door de Palestijnen, ieder vorm van verandering middels democratie van binnen Israël zelf wordt massaal geboycot.
Ja maar Israël waarschuwt ze wel voordat ze de Palestijnen bombarderen... Ach, wat lief van ze...
Gelukkig zien we ook grote veranderingen binnen Israël, aangezien steeds meer mensen geloven dat een twee-statenoplossing de beste oplossing is. Maar vooralsnog wordt daar weinig mee gedaan, en ik vermoed ook dat niet alle Palestijnen dit meekrijgen vanwege Hamas; die weer hun eigen geheime agenda lijken te hebben.
Weet je wat pas echt pijnlijk is om te zien? Dat mensen die anti-Israël zijn, of überhaupt ENIGE vorm van kritiek durven te uiten jegens Israël, antisemitisch worden genoemd. Zelfs Joden zelf worden antisemiet genoemd door andere JodenWaarom denkt men überhaupt zo in het Westen? Enkel en alleen omdat de voorouders van Europeanen, de voorouders van deze Joden hebben geprobeerd uit te moorden. Schuldgevoelens galore. Wat een grap. Dat Westerse mensen (lees: christenen) mee wilden werken aan de oprichting van een Joodse staat, voor het volk van God, is op zichzelf al een zeer nieuw concept van pak 'm beet 150 jaar geleden.
Straks is deze rage ook weer voorbij, mede geholpen door Israël's eigen gedragen; namelijk dat van een schizofreen. Benieuwd wat er vervolgens gaat gebeuren, want i.t.t. wat de meeste hier lijken te denken is het feit dat ze Joods zijn niet dé reden dat ze gehaat worden door de Arabische wereld. Hun gedrag maakt het alleen maar erger, en als ze zo door blijven gaan en niet heeeeel snel tot inkeer komen dan kunnen ze niet meer terugdeinzen van geweld, en moeten ze op moordtocht, omdat ze anders opgevreten zullen worden. Dit beseffen de Joden die een twee-statenoplossing propageren zich gelukkig ook, dus er is nog wel wat hoop denk ik.
Als ze een stukje van het filmpje willen bekijken ben ik al blijquote:Op maandag 21 juli 2014 16:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hebt 100% gelijk, maar de moslim-haat zit zo diep, en de oogkleppen zo strak, dat niemand die hele lap tekst gaat lezen en vervolgens van gedachten zal veranderen...
Ja vervelend nu het topic ineens vol zit met welles nietesquote:Op maandag 21 juli 2014 00:58 schreef Kees22 het volgende:
Ah, daar ben je! (Ik had wat doms gedaan met de citaatwaarschuwing.)
Omdat je je afvroeg waarom men persé naar Palestina moesten. Dit is overigens niet waar. Absoluut niet in het begin van het zionisme.quote:
niemand eigenlijk. Dit heeft Herzl gedaan omdat hij westers was. Seculier. Hij kende de bedriegelijke karakter van de diplomatie en diens wreedheid van de machten. Verder was Herzl vertrouwd met de taal en het protocol van koningen en diplomaten. Hij probeerde door langs de grote machten te gaan voor steun. Dat ze zijn plannen serieus zouden nemen ( al wist hij dat niet iedereen even enthousiast zou zijn) , Deze grootmachten hadden natuurlijk wel besef van de toch wel groeiende politieke macht die de joden hadden. Dus daarom werd hij ( Herzl) ontvangen door oa Groot hertog v. Baden. Deze hertog betuigde steun aan deze zionistische zaak. Herzl resde ook af naar Constantinopel en kreeg dankzij de hulp van poolse diplomaten een wat we noemen 'audiëntie' bij de grootvizier. Want als de Sultan instemde met de stichting van een onafhankelijke joodse staat in het land Israël zouden de joden veel geld bijeen brengen om de enorme crisis waarin het Ottomaanse rijk in verkeerde geven. Maar het aanbod werd toen afgewezen door de Sultan. Later boden de Turken de joden een enorm gebied van Mesopetamië aan tegen vergoeding maar het zionistisch congres wilde persé Israël. Daarvoor waren de Britten bereid een groot gebied wat nu Kenia heet te geven. En dat was een twist punt binnen de inmiddels grote zionistische beweging. Groot deel wilde Kenia maar anderen wilden toch Israël. De on eenheid was zo groot dat de beweging bijna uit elkaar ging. Wie weet?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:58 schreef Kees22 het volgende:
Wat had de Duitse keizer daar voor zeggenschap over?
Precies wat heet bezettenquote:Op maandag 21 juli 2014 00:58 schreef Kees22 het volgende:
Mwa, wat heet bezetten. Rond 1900 was Palestina gewoon een deel van het Ottomaanse Rijk.
In de Eerste Wereldoorlog hebben de Britten o.a. Palestina (Cis-Jordanië) en Jordanië (Trans-Jordanië) als mandaatgebied gekregen. De Fransen kregen het huidige Irak, Syrië en Libanon als mandaatgebied
Oei. Je bent eigenlijk niet bekend met de historie in deze kwestie?? Dat is eigenlijk hetzelfde dat iemand in een topic over Amerika gaat zitten meelullen zonder enige kennis in diens geschiedenis te hebben en zich afvraagt wat Indianen zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:58 schreef Kees22 het volgende:
Vaag verhaal, waarvoor ik ook geen houvast vind in de historie.
Ach Herzl... Wat een leven heeft die man gehad. En wat een ellende kende zijn nazaat. Zijn enige zoon, Hans, vond zijn leven zinloos en na vele depressies bekeerde hij zich tot het christendom. Vervolgens wordt hij door de Joden verstoten, dezelfde Joden die 20 jaar later zijn vader als held zagen. En nog eens 60 jaar later wordt deze zoon, die als outcast werd gezien, begraven op de nationale begraafplaats. Mét een citaat van hem. Zo snel kan het gaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:55 schreef Shokirbek85 het volgende:
Oja jij was toch ook diegene die niks van Theodor Herzl wist? Dat je alleen zijn naam kenden maar verder niets? Haha
Mooie genuanceerde post. Zoals Yi-Long eigenlijk al zegt: Het probleem zit hem erin dat men dusdanig gehersenspoeld is dat de discussie zinloos is, en dat is heel erg spijtig en revoltant. Maargoed gelukkig zijn er ook vele rationele denkers.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:34 schreef Drxx het volgende:
[..]
Vreemde reactie van jou, aangezien de overgrote meerderheid in Nederland én de VS nog steeds achter Israël staan. Ondanks de vele misdaden die zij begaan, en steeds meer Joden komen ook zelf naar voren over de wandaden van de Israëlische regering. Zoals deze man, wiens bestaan ik niet eens wist totdat iemand op FOK! mij erop wees. Bizar dat deze kant van het verhaal onderbelicht blijft:
Miko Peled (born 1961 in Jerusalem) is an Israeli peace activist. Born and raised in Jerusalem in 1961, Peled grew up in a prominent Zionist family; his grandfather, Avraham Katsnelson, signed Israel’s Declaration of Independence. His father, Mattityahu Peled, fought in the 1948 war, and served as a general in the war of 1967; later, after the Israeli cabinet ignored his investigation of a 1967 alleged Israeli war crime, he became a peace activist. Miko Peled followed his father’s footsteps at first, joining Israel’s Special Forces after high school and earning the red beret, but he soon grew to regret his decision. He surrendered his status as soon as he earned it, becoming a medic, and finally, disgusted by the 1982 Lebanon invasion, he buried his service pin in the dirt.
Citaat:
[..]
Als ik dit als buitenstaander lees, dan word ik boos en denk ik: HOE kun je zo'n regering in hemelsnaam steunen? Dit klinkt meer als genocide, dan het optreden tegen terroristen. Vervolgens bedenk je je: de mensen die daar raketten afvuren op Israël, zichzelf opblazen, het bloed kunnen drinken van joden, zijn degenen die het met eigen ogen hebben gezien. Zij hebben familieleden verloren. Hun grootouders werden 60 jaar geleden LETTERLIJK uit hun huizen getrapt... Vind jij het dan serieus vreemd dat mensen anti-Israëlsentimenten uiten? Begrijp me niet verkeerd, geweld over en weer is destructief, en contraproductief. Maar wanneer emoties een boiling point bereiken, wat gaat men dan doen?
Net als het 'waarschuwen' van de bevolking voordat ze hen bombarderen... Waar gaan ze dan heen?Ze zijn hermetisch afgesloten. Wat denk je dat er met hen gaat gebeuren als ze de straten opgaan? En dan vind jij het vreemd dat steeds meer mensen zich keren tegen Israël.
En voordat er weer een supervoorspelbare, en typische reactie terugkomt over Hamas: Nee, Hamas doet het niet goed nee. Maar ze doen iets, en dat is, vermoed ik, waarom het Palestijnse volk ze wél mag. De rest van de wereld schreeuwt dat Israël verkeerd is, kijk bijvoorbeeld naar Turkije en de Arabische landen, maar ze doen vervolgens helemaal niets.
[..]
Ze willen dus niet alleen haar het zwijgen opleggen, ook Balad moest eraan geloven. Balad is een Israëlische-Arabische politieke partij die gelijke rechten wil voor Palestijnen in Israël.
[..]
Likud vindt dit dus te ver gaan. En raad eens waar het Israëlische volk massaal op stemt? Likud. Natuurlijk worden ze dan gehaat door de Palestijnen, ieder vorm van verandering middels democratie van binnen Israël zelf wordt massaal geboycot.
Ja maar Israël waarschuwt ze wel voordat ze de Palestijnen bombarderen... Ach, wat lief van ze...
Gelukkig zien we ook grote veranderingen binnen Israël, aangezien steeds meer mensen geloven dat een twee-statenoplossing de beste oplossing is. Maar vooralsnog wordt daar weinig mee gedaan, en ik vermoed ook dat niet alle Palestijnen dit meekrijgen vanwege Hamas; die weer hun eigen geheime agenda lijken te hebben.
Weet je wat pas echt pijnlijk is om te zien? Dat mensen die anti-Israël zijn, of überhaupt ENIGE vorm van kritiek durven te uiten jegens Israël, antisemitisch worden genoemd. Zelfs Joden zelf worden antisemiet genoemd door andere JodenWaarom denkt men überhaupt zo in het Westen? Enkel en alleen omdat de voorouders van Europeanen, de voorouders van deze Joden hebben geprobeerd uit te moorden. Schuldgevoelens galore. Wat een grap. Dat Westerse mensen (lees: christenen) mee wilden werken aan de oprichting van een Joodse staat, voor het volk van God, is op zichzelf al een zeer nieuw concept van pak 'm beet 150 jaar geleden.
Straks is deze rage ook weer voorbij, mede geholpen door Israël's eigen gedragen; namelijk dat van een schizofreen. Benieuwd wat er vervolgens gaat gebeuren, want i.t.t. wat de meeste hier lijken te denken is het feit dat ze Joods zijn niet dé reden dat ze gehaat worden door de Arabische wereld. Hun gedrag maakt het alleen maar erger, en als ze zo door blijven gaan en niet heeeeel snel tot inkeer komen dan kunnen ze niet meer terugdeinzen van geweld, en moeten ze op moordtocht, omdat ze anders opgevreten zullen worden. Dit beseffen de Joden die een twee-statenoplossing propageren zich gelukkig ook, dus er is nog wel wat hoop denk ik.
dit.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:40 schreef havanagila het volgende:
Bedoel ik nou, bah! De ene moordende partij als zielig slachtoffer portretteren en de andere moordende partij als grote boeman. Alsof de onderste kinderen niet met raketten bestookt worden. Walgelijke post.
Israël heeft luchtafweersystemen. Dat Hamas dat niet heeft, en in plaats daarvan burgers gebruikt, is hun probleem.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:30 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet.
Idd Hamas misbruikt hun burgers.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:03 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Israël heeft luchtafweersystemen. Dat Hamas dat niet heeft, en in plaats daarvan burgers gebruikt, is hun probleem.
Wie zegt dat eordt gedaan waar basseer je dat op een uitspraak van rutte?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:03 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Israël heeft luchtafweersystemen. Dat Hamas dat niet heeft, en in plaats daarvan burgers gebruikt, is hun probleem.
Wat ?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:05 schreef klawie het volgende:
[..]
Wie zegt dat eordt gedaan waar basseer je dat op een uitspraak van rutte?
http://likud.nl/2014/07/i(...)aagt-hen-te-blijven/quote:Op maandag 21 juli 2014 18:05 schreef klawie het volgende:
[..]
Wie zegt dat eordt gedaan waar basseer je dat op een uitspraak van rutte?
Dit is pas een walgelijke post. Je doet nu alsof Israël onterecht als de boeman wordt gezien. Je kan 400 burgerdoden onmogelijk goed praten. De statistieken liegen niet en wijzen terecht aan Israël als de killer.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:40 schreef havanagila het volgende:
Bedoel ik nou, bah! De ene moordende partij als zielig slachtoffer portretteren en de andere moordende partij als grote boeman. Alsof de onderste kinderen niet met raketten bestookt worden. Walgelijke post.
De palestijnen komen er voor uit zoveel mogelijk Joden te willen doden. Israël waarschuwt teminste nog voor een raketaanval. Moeten ze hun eigen mensen maar niet dwingen te blijven. Gewoon moord op eigen volk wat de palestijnen doen.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:08 schreef Fruitdrink het volgende:
[..]
Dit is pas een walgelijke post. Je doet nu alsof Israël onterecht als de boeman wordt gezien. Je kan 400 burgerdoden onmogelijk goed praten. De statistieken liegen niet en wijzen terecht aan Israël als de killer.
Ga weg man. Israël heeft afweersystemen. Zonder die systemen zouden ook ontzettend veel Israëlische burgers vermoord zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:08 schreef Fruitdrink het volgende:
[..]
Dit is pas een walgelijke post. Je doet nu alsof Israël onterecht als de boeman wordt gezien. Je kan 400 burgerdoden onmogelijk goed praten. De statistieken liegen niet en wijzen terecht aan Israël als de killer.
Wie ben jij om te beoordelen dat Israël de boeman is en Hamas niet ?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:08 schreef Fruitdrink het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:40 schreef havanagila het volgende:
quote:
432 Palestijnen is 0,01% van de Palestijnse bevolking.quote:All told, 432 Palestinians and 20 Israelis have been killed over two weeks of fighting.
Hoewel ik niet voor geweld ben is het logisch (vanuit hun denkbeeld) dat de Palestijnen álle Joden willen doden. Elke Israëlier is voor hen immers een bezetter.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:10 schreef Jandirk het volgende:
[..]
De palestijnen komen er voor uit zoveel mogelijk Joden te willen doden. Israël waarschuwt teminste nog voor een raketaanval. Moeten ze hun eigen mensen maar niet dwingen te blijven. Gewoon moord op eigen volk wat de palestijnen doen.
Veranderd dat iets aan de zaak dan? Omdat Israël raketten kan stoppen is het vanuit Hamas' kamp minder erg om burgers van kant te maken. Kom op.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:12 schreef Drxx het volgende:
All told, 432 Palestinians and 20 Israelis have been killed over two weeks of fighting.
Alleen jammer dat het feitelijk gezien niet waar is, hier komt het kortzichtige van de Palestijn heel duidelijk naar boven, indoctrinatie werpt zo zijn vruchten af voor Hamas.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoewel ik niet voor geweld ben is het logisch (vanuit hun denkbeeld) dat de Palestijnen álle Joden willen doden. Elke Israëlier is voor hen immers een bezetter.
Op welke manier is het feitelijk niet waar, als je het vanuit Palestijns oogpunt bekijkt?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:15 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het feitelijk gezien niet waar is, hier komt het kortzichtige van de Palestijn heel duidelijk naar boven, indoctrinatie werpt zo zijn vruchten af voor Hamas.
Ik wilde het kort houden en even aangeven hoe scheef de verhoudingen staan. Voor een uitgebreidere mening verwijs ik je door naar deze post:quote:Op maandag 21 juli 2014 18:15 schreef havanagila het volgende:
[..]
Veranderd dat iets aan de zaak dan? Omdat Israël raketten kan stoppen is het vanuit Hamas' kamp minder erg om burgers van kant te maken. Kom op.
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:34 schreef Drxx het volgende:
[..]
Citaat:
[..]
[..]
[..]
Niet te vergeten dat het overgrote deel van die israeliers militanten zijn en niet onschuldige burgers.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:12 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
[..]
432 Palestijnen is 0,01% van de Palestijnse bevolking.
20 Israëliërs is 0,0000025% van de Israëlische bevolking.
Dat niet het gehele gebied van de Palestijnen is, dat ze dat willen is een feit, maar iets waar ze wat mij betreft geen aanspraak op maken (de nederzettingen daargelaten).quote:Op maandag 21 juli 2014 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Op welke manier is het feitelijk niet waar, als je het vanuit Palestijns oogpunt bekijkt?
Dan kom je inderdaad bij de vraag elke criteria gebruikt worden om te besluiten wat van wie is. Als we die vraag konden oplossen, had dit hele conflict niet bestaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:19 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Dat niet het gehele gebied van de Palestijnen is, dat ze dat willen is een feit, maar iets waar ze wat mij betreft geen aanspraak op maken (de nederzettingen daargelaten).
Er had allang vrede kunnen zijn, maar met dank aan de Palestijnen is er geen vrede want zij willen geen vrede, zij willen dat het jodendom oprot en vinden dat de erkende staat Israël van hun is, en dat alle joden dood moeten.
In het belang van de Palestijnen is het voor hen beter om de gaza strook in ieder geval te verlaten, en in vrede hun leven op te bouwen elders, van Israël wordt nooit gewonnen.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan kom je inderdaad bij de vraag elke criteria gebruikt worden om te besluiten wat van wie is. Als we die vraag konden oplossen, had dit hele conflict niet bestaan.
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:34 schreef Drxx het volgende:
[..]
Citaat:
[..]
[..]
[..]
Da's allemaal makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:23 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
In het belang van de Palestijnen is het voor hen beter om de gaza strook in ieder geval te verlaten, en in vrede hun leven op te bouwen elders, van Israël wordt nooit gewonnen.
Je moet wel heel dom zijn om na de zogenaamde 47 jaar onderdrukking je heil niet elders te gaan zoeken, Israël geeft niet op en geven zich zeker niet gewonnen, dat is in 67 wel gebleken.
Ik heb de wijsheid niet in pacht, dit zou enkel voor de Palestijnse burgerbevolking het allerbeste zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's allemaal makkelijker gezegd dan gedaan.
Wat mij betreft laten we ze daarvoor de markermeer droogleggen? Dat is 700 km2 terwijl gaza maar 360km2 is. genoeg ruimte voor uitbreiding en voor andere moslims die daar willen wonen.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:23 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
In het belang van de Palestijnen is het voor hen beter om de gaza strook in ieder geval te verlaten, en in vrede hun leven op te bouwen elders, van Israël wordt nooit gewonnen.
Je moet wel heel dom zijn om na de zogenaamde 47 jaar onderdrukking je heil niet elders te gaan zoeken, Israël geeft niet op en geven zich zeker niet gewonnen, dat is in 67 wel gebleken.
Persoonlijk heb ik ze liever niet hier, misschien in een van de 22 islam staten ?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat mij betreft laten we ze daarvoor de markermeer droogleggen?
Er zijn ook genoeg moslims en allochtonen die van andere horen 'jij bent wel een goede Marokkaan' (zelf ook meegemaakt). Hoor je mij erover janken? Nee. Hou eens op met het antisemitisme gezeik.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:55 schreef cr4ne het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een klein voorbeeldje uit mijn eigen ervaring, iets wat je natuurlijk niet kan baseren op iedereen maar ik vind het toch wel oké om het even te vermelden en mijn ei kwijt te kunnen in dit topic.
Een paar jaar terug zat ik op een voetbalclub met vrij veel allochtone en islamitische leden. Ikzelf ben joods. Er zijn meerdere jongens van die voetbalclub geweest met wie ik destijds ook bevriend was die letterlijk tegen mij zeiden: 'Jij bent tenminste wel een goede jood.'
Hoezo tenminste wel een goede jood? Zijn de andere slecht dan? Ik vind dit echt een voorbeeld van diepgewortelde antisemitisme, meer kan ik er niet van maken.
Ik denk dat dat ook de achterliggende reden is dat er zoveel mensen protesteren tegen de Gaza-occupation. Waar zijn al die mensen als het gaat om islamieten die elkaar doodmaken? Syrië bijvoorbeeld? In de tijd dat deze oorlog tussen Israël en de Hamas bezig is, zijn er gewoon meer Syriërs doodgegaan dan Israëliers+Palestijnen. Maar goed, in Syrië doet het kwade Israël het natuurlijk niet, dus niiiiiiemand die wat van zich laat horen.
(Dit berichtje is enkel wat frustraties en geen objectieve feiten, maar het geeft de situatie naar mijn mening wel weer)
Zullen we een plan opstellen voor Argentinië of Uganda en ze dan vervolgens midden in Europa, in Zwitserland of zo, gooien?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:26 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik ze liever niet hier, misschien in een van de 22 islam staten ?
Is goed voor de economie een jong volk wat wil werken voor zijn centen. Palestijnse vrouwen kunnen mooi onze vergrijzingsstaat verzorgen.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:26 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik ze liever niet hier, misschien in een van de 22 islam staten ?
Persoonlijk zie ik liever helemaal geen islam in ons mooie Nederland.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is goed voor de economie een jong volk wat wil werken voor zijn centen. Palestijnse vrouwen kunnen mooi onze vergrijzingsstaat verzorgen.
... en iedereen weet dat jij alleen maar het beste wilt voor de Palestijnen... (!)quote:Op maandag 21 juli 2014 18:25 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Ik heb de wijsheid niet in pacht, dit zou enkel voor de Palestijnse burgerbevolking het allerbeste zijn.
.... en Israel pleegt direct genocide op de Palestijnse bevolking. Dat is geen verzinsel, maar de keiharde waarheid.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:12 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Hamas pleegt indirect genocide op hun eigen Palestijnse bevolking, dat is geen verzinsel maar de keiharde waarheid.
Niet gaan liegen nu héquote:Op maandag 21 juli 2014 18:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en iedereen weet dat jij alleen maar het beste wilt voor de Palestijnen... (!)
[..]
.... en Israel pleegt direct genocide op de Palestijnse bevolking. Dat is geen verzinsel, maar de keiharde waarheid.
waarom niet, die leven gezond (haram) en verzorgen onze natjes en droogjes (wietteelt en shoarma). Dus we kunnen niet zonder ze.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:30 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik liever helemaal geen islam in ons mooie Nederland.
Ach, waarom daar stoppen? Weg met alle Abrahamitische religies en gewoon weer Wodan aanbiddenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:30 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Gewoon allemaal normaal doen, en alleen Tatjana aanbidden.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:32 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ach, waarom daar stoppen? Weg met alle Abrahamitische religies en gewoon weer Wodan aanbidden
In jou beleving misschien, ik rook geen wiet en eet geen shoarma.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom niet, die leven gezond (haram) en verzorgen onze natjes en droogjes (wietteelt en shoarma). Dus we kunnen niet zonder ze.
Dan nog profiteer je straks mee van de accijns en de inkomstenbelasting die geheven wordt als de teelt legaal wordt.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:33 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
In jou beleving misschien, ik rook geen wiet en eet geen shoarma.
Wat dacht je van met 2 voeten op de grond en helemaal niks aanbidden, vooral in jezelf geloven en een vredelievend en mooi leven lijden ?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:32 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ach, waarom daar stoppen? Weg met alle Abrahamitische religies en gewoon weer Wodan aanbidden
Ik betaal alleen maar belasting.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan nog profiteer je straks mee van de accijns en de inkomstenbelasting die geheven wordt als de teelt legaal wordt.
Heey tofast was je er weer? Jammer dat je niet antwoorde op me post gister was toch keihard he?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:37 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee, en ontzettend veel andere mensen ook.
Voordat iemand het zich in zijn kop haalt om de racismekaart of generalisatiekaart tevoorschijn te halen, lijkt het me verstandig om eerst eens wat zelfreflectie toe te passen, voordat er weer met het vingertje wordt gewezen.
En dan met droge ogen beweren dat je Pro Israel bent vanuit een objectief oogpunt en niet omdat je een moslimhater bentquote:Op maandag 21 juli 2014 18:30 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Niemand wil de Palestijnen hebben.. volgens mij zijn ze helemaal niet geliefd in de Arabische wereld. Anders had de Arabische wereld wel meer voor hen gedaanquote:Op maandag 21 juli 2014 18:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's allemaal makkelijker gezegd dan gedaan.
Als de joden na duizenden jaren in diaspora te hebben geleefd de droom levend hielden op het eigen land en dat uiteindelijk konden verwezenlijken zal dat ook bij de Palestijnen als een paal overeind blijven. Dit (ongewenste) effect met exact deze vergelijking zagen vroegere zionistische leiders al goed in overigens. Palestijnen hoeven immers maar 60 jaar terug te gaan in de tijd (itt duizend-nog-wat-jaar van joden). Ze spreken gewoon met oma/opa die de sleutels nog heeft van het huis waar ze uit getrapt zijn en de Arabische namen van de inmiddels verjoodste Israelische steden nog wel kent.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:23 schreef Toofastforyou21 het volgende:
er staat nergens dat ze dchild zijn ik zou ook niet weg gaanquote:Op maandag 21 juli 2014 18:07 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
http://likud.nl/2014/07/i(...)aagt-hen-te-blijven/
wie verzorgt je ouders als ze te oud worden?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:34 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Ik betaal alleen maar belasting.
het zal er meer mee te maken hebben dat vrijwel overal in het midden-oosten regeringen zitten die in de zak van de USA zitten, niet alleen qua politiek, maar ook wat betreft handel. En als ze de Palestijnen zouden helpen, of Israel aanvallen, of een boycot afkondigen aan Israel, dan zit de USA er binnen no-time weer op om daar verandering in af te dwingen, en meestal kwaadschiks.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niemand wil de Palestijnen hebben.. volgens mij zijn ze helemaal niet geliefd in de Arabische wereld. Anders had de Arabische wereld wel meer voor hen gedaan
Met andere woorden moslims plegen geen misdadenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:34 schreef klawie het volgende:
[..]
Heey tofast was je er weer? Jammer dat je niet antwoorde op me post gister was toch keihard he?
Je noemt net allemaal punten die moslims zouden begaan ten eerste ken je niet eens het verschil tussen moslim en crimineel zit een heel groot stuk tussen maarja omdat je weer zonder kennis zomaar iets roept neem ik het je niet kwalijk
Het zogenaande 'haat' tegen homo's etc gebeurt in het jodendom en cristendom ook vrouwen die korte kleding dragen zijn volgens het christendom en jodendom ook uit en boze ken verhalen van een vriendin dat ze niet de kerk in mocht
Je verschil in criminaliteit is ook te verklaren 40d joden tegen 400d marokkanen ( waarvan niet iedereen moslim is) en de joden verblijven hier langer daarom is de piek allang verdwenen
Nou als je nog wat te zeiken hebt rrageer ik graag 😘
Waarschuwt maar wel zomaar effe 4 kids neerknallen op het strand het en dan sparen van burgers noemenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:10 schreef Jandirk het volgende:
[..]
De palestijnen komen er voor uit zoveel mogelijk Joden te willen doden. Israël waarschuwt teminste nog voor een raketaanval. Moeten ze hun eigen mensen maar niet dwingen te blijven. Gewoon moord op eigen volk wat de palestijnen doen.
Die huren wel iemand in.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wie verzorgt je ouders als ze te oud worden?
Hebben ze toch nog iets gemeen met hun andere semitische tweelingbroer die ook niemand wil(de) hebben. Dus wanneer komt (ook) die Palestijnse staat er?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Niemand wil de joden Palestijnen hebben.. volgens mij zijn ze helemaal niet geliefd in de wereld. Anders had de wereld wel meer voor hen gedaan
Uit welk land?quote:
Sowieso is het al aangetoond dat die 'waarschuwingen' in de praktijk dus niets voorstellen... en ze bewust en gericht op doelwitten mikken om maar zoveel mogelijk slachtoffers te raken, zoals dat nieuws over die aanval op dat ziekenhuis, of jaren geleden dat bommentapijt precies wanneer de scholen uit waren (pauze)...quote:Op maandag 21 juli 2014 18:39 schreef klawie het volgende:
[..]
Waarschuwt maar wel zomaar effe 4 kids neerknallen op het strand het en dan sparen van burgers noemen
Heeft toch geen reet met het conflict te maken ?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En dan met droge ogen beweren dat je Pro Israel bent vanuit een objectief oogpunt en niet omdat je een moslimhater bent
Mooi dit.
Tegen die tijd is de verzorgingsstaat al dusdanig afgebroken door de huidige rechtse kabinetten, dat je verdomd blij mag zijn als er nog mensen zijn die uberhaupt voor jou ouders willen zorgen...quote:Op maandag 21 juli 2014 18:41 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
In ieder geval geen moslim als je daar op doelt.
Nou goed, zo iets hoef je niet aan te tonen, lijkt me:quote:Op maandag 21 juli 2014 18:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sowieso is het al aangetoond dat die 'waarschuwingen' in de praktijk dus niets voorstellen... en ze bewust en gericht op doelwitten mikken om maar zoveel mogelijk slachtoffers te raken, zoals dat nieuws over die aanval op dat ziekenhuis, of jaren geleden dat bommentapijt precies wanneer de scholen uit waren (pauze)...
Palestijnen zijn toch moslims en dus in jouw optiek terroristen, of niet soms?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:42 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Heeft toch geen reet met het conflict te maken ?
Ik heb inderdaad een hekel aan moslims, net zoals dat jij een joden hater bent.
Ik denk dat die mensen voor een paar centen dol blij mogen zijn om mijn ouders te mogen verzorgen.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tegen die tijd is de verzorgingsstaat al dusdanig afgebroken door de huidige rechtse kabinetten, dat je verdomd blij mag zijn als er nog mensen zijn die uberhaupt voor jou ouders willen zorgen...
Niet gaan liegen nu hé, niet iedere moslim is een terrorist, wel een potentieel gevaar dat is iets heel anders. Jij keurt het '' verzet '' van Hamas goed dus in mijn ogen een jodenhater.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Palestijnen zijn toch moslims en dus in jouw optiek terroristen, of niet soms?
En ik ben geen jodenhater, zoals ik al zelf zei, ken genoeg normale joden.
Als je de laatste seconden van dit filmpje bekijkt dan vraag je jezelf af wat Israël nou eigenlijk wil.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:10 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Dit is voor mij een reden om niet zwart-wit te oordelen over wie hier goed of fout is.. Hamas geeft kennelijk geen moer om de levens van de eigen bevolking en wil zoveel mogelijk anti-Joodse publiciteit genereren.. En Israel heeft ook weinig respect voor Palestijnse mensenlevens. De gewone man in Gaza is niet te benijden..quote:Op maandag 21 juli 2014 18:11 schreef Balo45telli het volgende:
Hamas gebruikt burgers als schild, dat is pas walgelijk.
Juist...quote:Op maandag 21 juli 2014 18:45 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Niet gaan liegen nu hé, niet iedere moslim is een terrorist, wel een potentieel gevaar dat is iets heel anders. Jij keurt het '' verzet '' van Hamas goed dus in mijn ogen een jodenhater.
Ik voel mij totaal niet aangesproken dat voorop stellen effequote:Op maandag 21 juli 2014 18:39 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Met andere woorden moslims plegen geen misdaden![]()
Joden en christenen pesten in ieder geval geen homo's weg, die vinden het idd niks maar gebruiken geen geweld tegen bijvoorbeeld homo's.
Moet jij eens als homo stel hand in hand lopen in bijvoorbeeld de haagse schilders wijk ?
Kijken hoe snel er geweld DOOR MOSLIMS wordt toegepast omdat dat niet in hun straatje past.
Je voelt je waarschijnlijk vreselijk aangesproken door mijn reactie, maar dat is jou probleem.
Voor iedereen zonder oogkleppen op en een duidelijk beeld van de laatste 40-50 jaar, is het glashelder wat Israel wil.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je de laatste seconden van dit filmpje bekijkt dan vraag je jezelf af wat Israël nou eigenlijk wil.
Israël geeft wel om de eigen bevolking dat is een feit.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit is voor mij een reden om niet zwart-wit te oordelen over wie hier goed of fout is.. Hamas geeft kennelijk geen moer om de levens van de eigen bevolking en wil zoveel mogelijk anti-Joodse publiciteit genereren.. En Israel heeft ook weinig respect voor Palestijnse mensenlevens. De gewone man in Gaza is niet te benijden..
Verkeerde topic.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:47 schreef Shokirbek85 het volgende:
R.I.P Astrid .....
http://www.facebook.com/jeanne.hornikx/posts/656739951070468
Als het uitkomtquote:Op maandag 21 juli 2014 18:48 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Israël geeft wel om de eigen bevolking dat is een feit.
Ja lekker makkelijk scoren. Dat is wat het klootjesvolk roept. Nederlanders roepen ook om minder marrokanen, maar dat is niet wat de overheid vind en verkondigt. Het gaat om de instelling van de regering.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je de laatste seconden van dit filmpje bekijkt dan vraag je jezelf af wat Israël nou eigenlijk wil.
En geen ene reet om alle non-israeli's, en dat blijkt wel uit hun oorlogsmisdaden.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:48 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
nee, volgens de definitie van de genocide watch list is dit een aanloop naar genocide. Pas als er massamoorden gaan plaats vinden mag je het (van de VN) genocide noemen.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor iedereen zonder oogkleppen op en een duidelijk beeld van de laatste 40-50 jaar, is het glashelder wat Israel wil.
Dit is genocide. Klaar.
Jup.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
En geen ene reet om alle non-israeli's, en dat blijkt wel uit hun oorlogsmisdaden.
Oke, netanyahu geeft opdracht tot het doden van burgers.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:49 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk scoren. Dat is wat het klootjesvolk roept. Nederlanders roepen ook om minder marrokanen, maar dat is niet wat de overheid vind en verkondigt. Het gaat om de instelling van de regering.
Israël waarschuwt wel 2 dagen van te voren.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit is voor mij een reden om niet zwart-wit te oordelen over wie hier goed of fout is.. Hamas geeft kennelijk geen moer om de levens van de eigen bevolking en wil zoveel mogelijk anti-Joodse publiciteit genereren.. En Israel heeft ook weinig respect voor Palestijnse mensenlevens. De gewone man in Gaza is niet te benijden..
Jij ziet moslims als gevaar omdat je met doorgedraaid toen je rondt zwaaide met je pistoolquote:Op maandag 21 juli 2014 18:45 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Niet gaan liegen nu hé, niet iedere moslim is een terrorist, wel een potentieel gevaar dat is iets heel anders. Jij keurt het '' verzet '' van Hamas goed dus in mijn ogen een jodenhater.
Dus een klein dichtbevolkt gebied volledoig kapot bombarderen precies wanneer de scholen uitkomen, is geen bewuste massamoord..?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, volgens de definitie van de genocide watch list is dit een aanloop naar genocide. Pas als er massamoorden gaan plaats vinden mag je het (van de VN) genocide noemen.
Bron?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oke, netanyahu geeft opdracht tot het doden van burgers.
Tuurlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:50 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Israël waarschuwt wel 2 dagen van te voren.
Dat zal best.. Israel doet er alles aan om zich net zo te gedragen als het kwaad dat bijna hun eigen ondergang werd in de Tweede Wereldoorlog. Ze voelen zich superieur, de Palestijnen op hun beurt haten hen tot op het bot.. wat ook wederzijds is.. zoek het dan maar uit, denk ik dan, maar dat gaat helaas ten koste van onschuldige mensenlevensquote:Op maandag 21 juli 2014 18:48 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Netanyahu wist dat er burgerslachtoffers zouden vallen en ging toch door met bombarderen. Dat is bewust opdracht geven tot het doden van burgers.quote:
Belachelijk hoe jij Gaza verdedigd. Ga weg man.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dus een klein dichtbevolkt gebied volledoig kapot bombarderen precies wanneer de scholen uitkomen, is geen bewuste massamoord..?
... maar wat Breivik deed, was dan wel weer een massamoord...?
Oh wacht, Palestijnse levens tellen voor maar een fractie mee....
Een par uur van tevoren dacht ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:50 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Israël waarschuwt wel 2 dagen van te voren.
SMS/Flyersquote:Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Belachelijk hoe jij Gaza verdedigd. Ga weg man.
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:42 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Heeft toch geen reet met het conflict te maken ?
Ik heb inderdaad een hekel aan moslims, net zoals dat jij een joden hater bent.
Trololololol.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:45 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Hmm...quote:geregistreerd op: zondag 6 juli 2014 (15 dagen geleden).
Belachelijk hoe jij israel verdedigdquote:Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Jakkes, Ik keur de massaslachting op onschuldige burgers af. Wat een ongevoelige hufter ben ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
En dan is het weer belachelijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Bullshit. Moeten ze hun eigen mensen maar niet verplichten te blijven waar ze zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Netanyahu wist dat er burgerslachtoffers zouden vallen en ging toch door met bombarderen. Dat is bewust opdracht geven tot het doden van burgers.
Niemand is verplicht mensen zijn geadviseerdquote:Op maandag 21 juli 2014 18:54 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Bullshit. Moeten ze hun eigen mensen maar niet verplichten te blijven waar ze zijn.
Achja, deze discussie gaat net zolang duren als de strijd in de gaza. Beiden zijn niet onschuldig, maar zoals je al doorhebt, ik sta achter Israël.
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Hier nog ééntjequote:geregistreerd: dinsdag 15 juli 2014 (6 dagen geleden)
Dan zijn ze gewoon dom dus;)quote:Op maandag 21 juli 2014 18:55 schreef klawie het volgende:
[..]
Niemand is verplicht mensen zijn geadviseerd
Ik hoop echt dat de thuiswerker een moslim isquote:Op maandag 21 juli 2014 18:44 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Ik denk dat die mensen voor een paar centen dol blij mogen zijn om mijn ouders te mogen verzorgen.
Die hebben hun schaapjes allang op het droge, en zijn niet afhankelijk van een moslim.
Wie zegt dat mijn ouders moeten profiteren van een verzorging staat ? dat maak jij ervan maar dat weet jij dus niet.
Israël waarschuwt om te evacueren maar waar moeten zij gaan? Alle grenzen zijn dicht, vroeg of laat gaan zij dood door een raket dus vertel me aub niet dat Israël doden probeert te voorkomen.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:10 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Ik kan amper lezen wat er staat.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:53 schreef klawie het volgende:
[..]
Moeilijk he als je uitgelult bent
Kan je een discussie niet winnen en een totaal ander onderwerp opgooien
Dag meneer leugenaar
Politieke hooliganisme. Niet van objectief oogpunt oordelen, maar wat je liever ziet.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:54 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Bullshit. Moeten ze hun eigen mensen maar niet verplichten te blijven waar ze zijn.
Achja, deze discussie gaat net zolang duren als de strijd in de gaza. Beiden zijn niet onschuldig, maar zoals je al doorhebt, ik sta achter Israël.
Niet wrm zou je weg gaan zodat ze ie hele hebben en houwe alsnog plat kunnen gooien? Zodat ze alsnog alles in kunnen nemen zekerquote:
Ja, want Hamas doet niks verkeerd.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jakkes, Ik keur de massaslachting op onschuldige burgers af. Wat een ongevoelige hufter ben ik.
Zucht...quote:Op maandag 21 juli 2014 18:53 schreef Yi-Long het volgende:
Maar goed, zoals ik eerder al aangaf, dit is en blijft een welles-nietus spelletje...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Geef je mail adres dan zal je me diploma laten zienquote:Op maandag 21 juli 2014 18:57 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Ik kan amper lezen wat er staat.
Ga je vmbo vriendjes maar verdedigen.
Ik heb het niet over Hamas. Ik heb het over onschuldige burgers die afgeslacht worden.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:59 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Ja, want Hamas doet niks verkeerd.
Linkje naar het volledige artikel. Artikel is van vorige week, dus ik hoop dat ik niet dubbel post?quote:Palestinian Christian: Western Christians Don't Understand Gaza/Israeli Conflict
"The Christians in the west, most of them, they don't know the realities here. They don't know who is occupying who, who is oppressing who, who is confiscating whose land, who is building walls to try and separate people from one another," Alex Awad, who also pastors East Jerusalem Church, told The Christian Post.
"In the United States and much of Europe people — they just don't understand the realities on the ground," he added.
According to Awad, the reality is that the root causes of the Gaza conflict date back further than the kidnapping and murder of three Israeli teenagers. Instead, he blames Israel for not following through with U.S. Secretary of State John Kerry's plan under which the country was required to free Palestinian prisoners, whom he suggested were unfairly imprisoned after protesting the West Bank settlements. Awad believes that its failure to follow through with this condition enraged an already angered (and economically deprived) Palestinian population. He also called the current fighting a "cover-up" for the settlements and a diversion to focus attention to Gaza, even as the real crisis took place in the West Bank.
"The news media doesn't tell [a] comprehensive story where the average person will understand the causes and effects," said Awad. "This thing did not happen in a vacuum. What's happening today in Gaza — the Israelis attack on Hamas' rockets in Israel — it did not happen in a vacuum. The way that the Israelis dealt with the prisoners on one side, and also the collapse of the peace process on the other side, created that anger that brought us to the position."
Ik heb nooit gezegd dat het niet belachelijk is.quote:
Dat maak jij ervanquote:Op maandag 21 juli 2014 18:59 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Ja, want Hamas doet niks verkeerd.
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Pleun2011 het volgende:
In de Tweede Wereldoorlog werden hele steden platgegooid door de geallieerden.. dat werd allemaal maar normaal gevonden. In dat licht bezien is Israel nog best fatsoenlijk.
1000+ raketten op Israël schieten is niks inderdaad.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het niet belachelijk is.
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
We hadden het over Hamas/Gaza toch?quote:
Klopt toen nederland terug vocht tegen de duitsers was het ook goed toch en hoezo kwam dat? juist duitsland nam nederland in en nederland vocht terug voor hun land en hun vrijheidquote:Op maandag 21 juli 2014 19:05 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
1000+ raketten op Israël schieten is niks inderdaad.
Je praat jezelf klem ga eerst kennis opdoen hier over en kom dan pas terugquote:Op maandag 21 juli 2014 19:06 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
We hadden het over Hamas/Gaza toch?
Wat heb je gedronken?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:08 schreef klawie het volgende:
[..]
Je praat jezelf klem ga eerst kennis opdoen hier over en kom dan pas terug
Volgens de pro-Israël gasten hier is Nederland de terrorist omdat zij zich verdedigden tegen de bezetter.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:07 schreef klawie het volgende:
[..]
Klopt toen nederland terug vocht tegen de duitsers was het ook goed toch en hoezo kwam dat? juist duitsland nam nederland in en nederland vocht terug voor hun land en hun vrijheid
Die komen er hier na meerdere nare ervaringen niet meer in.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:56 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat de thuiswerker een moslim is
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:14 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Wat heb je gedronken?
Ik zeg toch dat het belachelijk is als je Gaza verdedigd.
Dat vind ik niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..], dan vind je dus mensen die israel verdedigen ook belachelijk.
Wow je weet hoe google translate werkt, wat knap van jou!!!quote:Op maandag 21 juli 2014 19:02 schreef klawie het volgende:
[..]
Geef je mail adres dan zal je me diploma laten zien
Je wilt het niet begrijpen
אין שום דבר שהם צריכים להגן על in het hebreeuws miss snap je het nu wel
Nee, je moet die laatste afkeuren en de eerste ook. Van onschuld is al vanaf dag 1 geen sprake meer.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.
Het is inderdaad belachelijk om een onderdrukte groep, een zwakkere groep waarvan het land gestolen is (en gestolen blijft worden) te verdedigen. Je zou voor de koloniale agressor moeten zijn die niks doet behalve onschuldige burgers doden en civiele gebouwen zoals ziekenhuizen bombarderen.
Nee natuurlijk niet, en daarom lach ik je uit.quote:
Hamas gebruikt mensen als schild.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het is inderdaad belachelijk om een onderdrukte groep, een zwakkere groep waarvan het land gestolen is (en gestolen blijft worden) te verdedigen. Je zou voor de koloniale agressor moeten zijn die niks doet behalve onschuldige burgers doden en civiele gebouwen zoals ziekenhuizen bombarderen.
Wat heb jij gedronken je zijn nl 2 andere dingen over het zelfdequote:Op maandag 21 juli 2014 19:14 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Wat heb je gedronken?
Ik zeg toch dat het belachelijk is als je Gaza verdedigd.
Jij bent zo slecht op de hoogte, het verzet was echt miniem, de meeste hulde met de Duitsers, en jij hebt je diploma gehaald ?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:07 schreef klawie het volgende:
[..]
Klopt toen nederland terug vocht tegen de duitsers was het ook goed toch en hoezo kwam dat? juist duitsland nam nederland in en nederland vocht terug voor hun land en hun vrijheid
En.... het is weer opnieuw begonnen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:19 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Hamas gebruikt mensen als shild.
Oh wacht, dan is het de schuld van Israël inderdaad.
Lach uit wie je wil, het zal me een zorg zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, en daarom lach ik je uit.
Aardappel, dat ik daar 6 reacties voor moet besteden om het bericht over te maken is ook wel schokkend.
bewijs dat het op de nederzettingen na gestolen land is ?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik weet dat het jouw mening is.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:20 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Lach uit wie je wil, het zal me een zorg zijn.
Ik geef slechts mijn mening.
Ik heb nooit gezegd dat het niet belachelijk is.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:19 schreef klawie het volgende:
[..]
Wat heb jij gedronken je zijn nl 2 andere dingen over het zelfde
Iemand die hier een antwoord op kan geven ? de vraag is al meerdere keren gesteld maar geen enkel antwoord...quote:Op maandag 21 juli 2014 18:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Een vraag die mij gisteren werd gesteld: waarom maken mensen die pro-Palestijns en anti-Israel zijn zich nooit druk om wandaden van moslims in Syrië en Irak? Dat is eigenlijk een hele legitieme vraag.. ik keur het optreden van Israel ook af, maar betrap mezelf erop dat Syrie en Irak me weinig boeien.
Toppie !!! Hoop echt dat het een keer nodig is dat ze hulp krijgen van een moslim maar dat de moslim dan weigertquote:Op maandag 21 juli 2014 19:17 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Die komen er hier na meerdere nare ervaringen niet meer in.
Ik hoorde dat in Irak bij gevechten tussen ISIS en het Syrische Leger 270 doden zijn gevallen, dat was 1 dag na de vliegramp in Oekraïne.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:22 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Iemand die hier een antwoord op kan geven ? de vraag is al meerdere keren gesteld maar geen enkel antwoord...
Jij moet beter je huiswerk doen dat jij met zo'n laag iq een pistool mag beet houden is echt beroerdquote:Op maandag 21 juli 2014 19:20 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Jij bent zo slecht op de hoogte, het verzet was echt miniem, de meeste hulde met de Duitsers, en jij hebt je diploma gehaald ?
haha grappenmaker
Jammer voor je, wij zijn niet afhankelijk van de moslim, de moslim profiteert en misbruikt al jaren systematisch onze voorzieningen. En nogmaals mijn ouders krijgen helemaal niets, en waar ze recht op hebben dat nemen ze niet eens omdat ze weigeren te profiteren van iets wat ze niet nodig hebben.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:23 schreef klawie het volgende:
[..]
Toppie !!! Hoop echt dat het een keer nodig is dat ze hulp krijgen van een moslim maar dat de moslim dan weigert
Niet stiekem ook iets kopen van een moslim eten etc
Niet joods. Heel simpel. Ook al is er in Syrië spraken van een echte genocide. Mensen die op basis van geloof (en stroming) anderen afmaken. Kijk maar naar de demonstratie van afgelopen zaterdag, lekker "free Palestine!" schreeuwen en met Turkse vlaggen wapperen. Selectiviteit op z'n best.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:22 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Iemand die hier een antwoord op kan geven ? de vraag is al meerdere keren gesteld maar geen enkel antwoord...
Ik zat er al op te wachten, hoe dat argument tóch tegen ze gebruikt kan worden.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nou goed, zo iets hoef je niet aan te tonen, lijkt me:
Je waarschuwt gebied X te bombarderen, volk A zit vast in gebied X en kan nergens heen. Volk A is dolgelukkig met hun waarschuwing.
Symboliek en onzinnig.
Het zou mooi zijn omdat te lezen van iemand die pro Palestina / Hamas is, maar die krijgen dat niet uit die laffe vingertjes op het scherm gekalkt, jammer maar o zo doorzichtig.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:27 schreef havanagila het volgende:
[..]
Niet joods. Heel simpel. Ook al is er in Syrië spraken van een echte genocide. Mensen die op basis van geloof (en stroming) anderen afmaken. Kijk maar naar de demonstratie van afgelopen zaterdag, lekker "free Palestine!" schreeuwen en met Turkse vlaggen wapperen. Selectiviteit op z'n best.
Oh hallo, welkom. Leuk dat jij je ook interesseert in dit conflict. Naast het feit dat het 100% accuraat is, (waar gaat men namelijk heen? Ze zijn hermetisch afgesloten) is dat argument al jaren oud. Maar leuk voor je dat je even snel een typische FOK!-sneer kon maken hierover! Moest je ook zo gniffelen tijdens het typen van je reactie?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:28 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten, hoe dat argument tóch tegen ze gebruikt kan worden.
Duurde niet lang.
welke vraag wil je antwoordt ?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:31 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn omdat te lezen van iemand die pro Palestina / Hamas is, maar die krijgen dat niet uit die laffe vingertjes op het scherm gekalkt, jammer maar o zo doorzichtig.
Jij zegt nu dus dat pro-Palestina gelijk is aan pro-Hamas? Ik ben in ieder geval pro-Palestina, en ik vind ISIS een kankergezwel. Net als de Israëlische regering trouwens. En Hamas.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:31 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn omdat te lezen van iemand die pro Palestina / Hamas is, maar die krijgen dat niet uit die laffe vingertjes op het scherm gekalkt, jammer maar o zo doorzichtig.
is ben moslim me ouders zijn moslim en me opa en oma zijn moslimquote:Op maandag 21 juli 2014 19:26 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Jammer voor je, wij zijn niet afhankelijk van de moslim, de moslim profiteert en misbruikt al jaren systematisch onze voorzieningen. En nogmaals mijn ouders krijgen helemaal niets, en waar ze recht op hebben dat nemen ze niet eens omdat ze weigeren te profiteren van iets wat ze niet nodig hebben.
Ja, want iedereen die kritiek op Israël heeft is een moslim en er is sprake van jodenhaat. Schei toch man, iedere buitenstander ziet toch dat Israël is diegene die onderdrukt en continue mensenrechten schendt. De statistieken vertellen alles over dit conflict. Ben ik nu een jodenhater?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:27 schreef havanagila het volgende:
[..]
Niet joods. Heel simpel. Ook al is er in Syrië spraken van een echte genocide. Mensen die op basis van geloof (en stroming) anderen afmaken. Kijk maar naar de demonstratie van afgelopen zaterdag, lekker "free Palestine!" schreeuwen en met Turkse vlaggen wapperen. Selectiviteit op z'n best.
-edit-je hebt geen idee wat ervoor nodig is om te slagen en een contract / baret te verdienen. Helaas is er geen dienstplicht meer dan zou je wel anders piepen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:25 schreef klawie het volgende:
[..]
Jij moet beter je huiswerk doen dat jij met zo'n laag iq een pistool mag beet houden is echt beroerd
Onzin. Dat is wat jij graag wil horen. Ik wil een begin van een antwoord geven:quote:Op maandag 21 juli 2014 19:27 schreef havanagila het volgende:
[..]
Onderbouw eens jou volgende standpunten met objectieve gefundeerde bronnen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:40 schreef Ceberut het volgende:
[..]
- het huidige conflict is door het Westen gecreëerd;
- het Westen steunt Israël in zijn doen en laten, VN resoluties worden genegeerd;
- het is juist opvallend omdat joden in het verleden zelf een genocide hebben ondergaan;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |