abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142540161
Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - Al Mayadeen - BBC Arabic - CBS News - CNN - Euronews - Haaretz - Israel National News - Jerusalem Post - Ma'an News - Press TV - RT - Sky News - Ynetnews

• Bij het citeren van nieuwsberichten graag bronvermelding, liefst door een directe link naar de bron.
• Nog even de herinnering om van deze topics geen plakboek te maken vol met foto's en videofragmenten die niks toevoegen. Bloederige en schokkende afbeeldingen ook niet direct hier plaatsen, maar via een link, voorzien van een waarschuwing. Dank voor de medewerking.
• Emoties kunnen soms hoog oplopen, maar laat jezelf niet verleiden om anderen te kwetsen of te beledigen. Meld misstanden in NWS-feedback of via een topic-report; ga het niet hier lopen uitvechten. Dank voor de medewerking.

Operation Protective Edge
Op dinsdag 8 juli is het Israëlische leger begonnen met 'Operation Protective Edge', een militaire operatie in Gaza volgens Israël 'gericht tegen Hamas in reactie op aanhoudende raketbeschietingen'.

Live updates
http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/1.604161
http://rt.com/news/171320-gaza-hamas-israel-rockets/
http://www.idfblog.com/bl(...)-edge-against-hamas/
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_142540180
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het IDF is geavanceerd genoeg om Hamas uit te schakelen zonder burgerslachtoffers te maken.
Blijkbaar niet, dat zou namelijk ook voor Israël beter zijn op het internationale toneel. Zou het niet kunnen dat het Israëlische leger gewoon best wel overschat word?
pi_142540184
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_142540214
According to the Jewish Virtual Library, “Initially, the United States contributed $25 million and Israel nearly $3 million. The total Arab pledges amounted to approximately $600,000. For the first 20 years, the United States provided more than two-thirds of the funds, while the Arab states continued to contribute a tiny fraction. Israel has donated more funds to UNRWA than most Arab states.
  maandag 21 juli 2014 @ 01:26:17 #5
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142540236
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:23 schreef firefly3 het volgende:
(1) In September 2012, with the Palestinian Authority (PA) facing severe financial strain due to a shortfall in international donations and significant overspending, Israel advanced the PA 250 million shekels in tax revenues to aid the Palestinian economy. Similarly, in July 2012, Israel advanced the PA 180 million shekels to ensure that the salaries of PA employees were paid before the Muslim holiday of Ramadan.

http://www.aish.com/jw/me(...)stinian-Economy.html
Weer een joodse site..
Sjongejonge, je geeft 2 bronnen, beide afkomstig van 2 joodse sites. Ik zoek de claims die in het artikel staan op google en vind niks.

Ik vind de VN toch betrouwbaarder.
  maandag 21 juli 2014 @ 01:27:41 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142540274
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:24 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Blijkbaar niet, dat zou namelijk ook voor Israël beter zijn op het internationale toneel. Zou het niet kunnen dat het Israëlische leger gewoon best wel overschat word?
Als het niet zo was zou de VN niet vragen aan Netanyahu om terughoudender te zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:22 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Ik snap je punt wel hoor. Burgerdoden is ook vreselijk. Maar wat is het alternatief? Israël kan dit toch niet zomaar accepteren? wanneer mag er wel ingegrepen worden dan? Als Hamas meer/grotere wapens heeft? Als ze raketten beginnen vol te proppen met gifgas?
Israël kan genoeg geld bij elkaar krijgen om wapens te researchen die alleen de hamas doden en geen burgerslachtoffers maken. Even voor je beeldvorming de gazastrook is ongeveer 25% groter dan de stad amsterdam. Dus het is niet alsof ze een megagroot leger er voor nodig hebben om de hamas permanent uit te schakelen. Tot die tijd werkt het iron dome prima.

Met elke burgerdode die er valt krijgt de hamas meer macht in palestina en meer support van de arabische wereld. De kans dat hamas een raket toegespeeld krijgt die meer kan en beter is stijgt dus ook met elke burgerdode die het IDF maakt. Het IDF is dus zeer onverstandig bezig. Hun acties kunnen leiden tot de ondergang van de staat israel.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_142540276
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:26 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Weer een joodse site..
Sjongejonge, je geeft 2 bronnen, beide afkomstig van 2 joodse sites. Ik zoek de claims die in het artikel staan op google en vind niks.

Ik vind de VN toch betrouwbaarder.
De VN zegt altijd dat er te weinig is. Dat is altijd al zo geweest, ook na die vele miljoenen van europa erbij.
pi_142540303
Ik ga er nu vandoor, isaac, lees aub over die schoolbus terroristische aanvallen. Als je dat al niet weet, dan mis je een deel van de basis van dit conflict.
pi_142540343
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als het niet zo was zou de VN niet vragen aan Netanyahu om terughoudender te zijn.

[..]

Israël kan genoeg geld bij elkaar krijgen om wapens te researchen die alleen de hamas doden en geen burgerslachtoffers maken. Even voor je beeldvorming de gazastrook is ongeveer 25% groter dan de stad amsterdam. Dus het is niet alsof ze een megagroot leger er voor nodig hebben om de hamas permanent uit te schakelen. Tot die tijd werkt het iron dome prima.
Complete waarzin natuurlijk om te zeggen dat ze het voorlopig dus maar zo moeten laten. Ze hebben Iron dome juist ontwikkeld en dat is blijkbaar niet afdoende omdat dat tuig er alsnog wat raketten doorheen krijgt. Dus hebben ze gewoon groot gelijk dat ze het nu anders aanpakken. En ik zeg niet dat het perfect gaat , maar ik begrijp het volkomen.
pi_142540352
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:16 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Israël heeft ingegrepen juist omdat die raketten werden afgeschoten. Niet de rollen omdraaien nu. En hou je taallessen maar lekker voor je, dat is vast ergens een topic over en anders open je er een.
Dat was de vraag niet.
De raketten van Hamas doden nauwelijks burgers, de raketten van Israel doden burgers bij de vleet.
Waarom zijn de eerste dan verwerpelijk en de tweede niet?
Dat is toch simpel tellen en vergelijken, of niet dan?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  maandag 21 juli 2014 @ 01:30:38 #11
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142540353
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:28 schreef firefly3 het volgende:
Ik ga er nu vandoor, isaac, lees aub over die schoolbus terroristische aanvallen. Als je dat al niet weet, dan mis je een deel van de basis van dit conflict.
Je hebt niet gereageerd op mijn post van vorig topic waar ik daar op inging..
  maandag 21 juli 2014 @ 01:31:20 #12
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142540374
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:30 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Complete waarzin natuurlijk om te zeggen dat ze het voorlopig dus maar zo moeten laten. Ze hebben Iron dome juist ontwikkeld en dat is blijkbaar niet afdoende omdat dat tuig er alsnog wat raketten doorheen krijgt. Dus hebben ze gewoon groot gelijk dat ze het nu anders aanpakken. En ik zeg niet dat het perfect gaat , maar ik begrijp het volkomen.
Nouja, ik begrijp het ook. Als ik de palestijnen als minderwaardig ras zou zien zou ik ook niets geven om burgerslachtoffers.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_142540394
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:30 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat was de vraag niet.
De raketten van Hamas doden nauwelijks burgers, de raketten van Israel doden burgers bij de vleet.
Nogmaals AL die raketten zijn bedoeld om te doden. Het is allebei verwerpelijk, maar ik begrijp Israël gewoon heel goed in dit geval.

Maar iemand die mis schiet moet je dus maar gewoon laten schieten tot het wel raak is, en dan pas ingrijpen?
pi_142540427
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:32 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Nogmaals AL die raketten zijn bedoeld om te doden. Het is allebei verwerpelijk, maar ik begrijp Israël gewoon heel goed in dit geval.

Maar iemand die mis schiet moet je dus maar gewoon laten schieten tot het wel raak is, en dan pas ingrijpen?
Dan begrijp je Hamas dus ook heel goed. Logischerwijs.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_142540428
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nouja, ik begrijp het ook. Als ik de palestijnen als minderwaardig ras zou zien zou ik ook niets geven om burgerslachtoffers.
Ja nu roep je dus weer gewoon onzin. Wel makkelijk dat je het dan niet hoeft te onderbouwen he. :')
pi_142540459
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:33 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dan begrijp je Hamas dus ook heel goed. Logischerwijs.
Ja. het is gewoon een hopeloze zaak waarbij ik van mening ben dat Israël in DIT specifieke geval gewoon gelijk heeft.
  maandag 21 juli 2014 @ 01:34:20 #17
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142540472
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:32 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

je vermoordt 400 onschuldige mensen als je ingrijpt, effe dimmen als israël mag best totdat het gevaar toeneemt, je bent zo geavanceerd met je leger dat je tegen die tijd gewoon een sterker iron dome hebt.
Een gedicht over Maanvis
pi_142540491
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:33 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Ja. het is gewoon een hopeloze zaak waarbij ik van mening ben dat Israël in DIT specifieke geval gewoon gelijk heeft.
Waarom dan? Vanwege het aantal bijkomende doden? Of ???
pi_142540508
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:34 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je vermoordt 400 onschuldige mensen als je ingrijpt, effe dimmen als israël mag best totdat het gevaar toeneemt, je bent zo geavanceerd met je leger dat je tegen die tijd gewoon een sterker iron dome hebt.
Het gevaar dat de terroristen daadwerkelijk op je eigen grondgebied komt om kinderen te ontvoeren en te vermoorden bijvoorbeeld? Dat is namelijk waar dit om is gestart. Vergeet dat niet.
  maandag 21 juli 2014 @ 01:36:14 #20
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142540526
quote:

[..]

Ja nu roep je dus weer gewoon onzin. Wel makkelijk dat je het dan niet hoeft te onderbouwen he. :')
Onderbouwen heb ik voorheen al gedaan met die tweet. Er zijn er meer.
Maar ik begrijp dat het niet helemaal 100% vaststaat. Ik wil ook niet zeggen dat Israël de nieuwe as van het kwaad is, wel dat het die kant op gaat als het zo doorgaat.
Een gedicht over Maanvis
pi_142540530
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:35 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Het gevaar dat de terroristen daadwerkelijk op je eigen grondgebied komt om kinderen te ontvoeren en te vermoorden bijvoorbeeld? Dat is namelijk waar dit om is gestart. Vergeet dat niet.
Eigen grondgebied?
  maandag 21 juli 2014 @ 01:36:37 #22
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142540536
quote:

[..]

Nee je WILT dat Israel in dit geval gelijk heeft.
Alle statistieken zijn tegen Israel.
  maandag 21 juli 2014 @ 01:37:34 #23
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142540563
quote:

[..]

Beter opletten dan, hamas krijgt het wel voor elkaar om 3 mensen te ontvoeren en israël moet 400 burgerslachtoffers maken en nog is hamas niet uitgeschakeld??? Waarom is hamas zo effectief in die ontvoering en waarom is israel zo zwak in hun precisie?
Een gedicht over Maanvis
pi_142540565
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:34 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Waarom dan? Vanwege het aantal bijkomende doden? Of ???
Om het feit dat er nu behalve raketten ook op eigen grondgebied burgers (kinderen) werden ontvoerd en vermoord. Dat was de welbekende druppel. Lekker makkelijk steeds maar 400 doden roepen. Ik heb namelijk allang gezegd dat dat verschrikkelijk is,
  maandag 21 juli 2014 @ 01:38:15 #25
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142540585
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:37 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Om het feit dat er nu behalve raketten ook op eigen grondgebied burgers (kinderen) werden ontvoerd en vermoord. Dat was de welbekende druppel. Lekker makkelijk steeds maar 400 doden roepen. Ik heb namelijk allang gezegd dat dat verschrikkelijk is,
400 doden, 400 doden, 400 doden, 400 doden. Begrijp je wel wat Israël heeft gedaan? Dit is alleen goed te praten als je palestijnen ziet als dieren, beneden de mensen. Dan zou je het misschien in je hoofd kunnen begrijpen.
Een gedicht over Maanvis
pi_142540599
quote:

[..]

Nee. Dit is gestart om het krijgen van een eigen grondgebied waar anderen al lang woonden.
pi_142540619
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:36 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Onderbouwen heb ik voorheen al gedaan met die tweet. Er zijn er meer.
Maar ik begrijp dat het niet helemaal 100% vaststaat. Ik wil ook niet zeggen dat Israël de nieuwe as van het kwaad is, wel dat het die kant op gaat als het zo doorgaat.
Die tweet van 1 dom wijf? Je kan ook tweets vinden van Mexicanen die dat Nederlanders toe wensen vanwege het voetbal. Zo kan je elke willekeurige mening wel in een tweet terug vinden. Nogmaals die burgerdoden zijn vreselijk. Maar ik snap het ingrijpen wel.
pi_142540638
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:36 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Eigen grondgebied?
Ja!! Als je dat gaat ontkennen zijn we dus gewoon klaar met de discussie want dan weet ik genoeg.
pi_142540656
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

400 doden, 400 doden, 400 doden, 400 doden. Begrijp je wel wat Israël heeft gedaan? Dit is alleen goed te praten als je palestijnen ziet als dieren, beneden de mensen. Dan zou je het misschien in je hoofd kunnen begrijpen.
:') :')
  maandag 21 juli 2014 @ 01:40:09 #30
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142540668
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:39 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Die tweet van 1 dom wijf? Je kan ook tweets vinden van Mexicanen die dat Nederlanders toe wensen vanwege het voetbal. Zo kan je elke willekeurige mening wel in een tweet terug vinden. Nogmaals die burgerdoden zijn vreselijk. Maar ik snap het ingrijpen wel.
dit is geen ingrijpen dit is genocide.
Een gedicht over Maanvis
pi_142540672
quote:

[..]

Ja net zoals de rest van de wereld. Je punt is?
pi_142540683
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Tuurlijk jochie :')
pi_142540686
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:37 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Nee, dat was geen eigen grondgebied. Dat was bezet gebied, waar regels voor gelden zoals het niet bezetten van dat gebied door de eigen bevolking.
pi_142540694
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:40 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee, dat was geen eigen grondgebied. Dat was bezet gebied, waar regels voor gelden zoals het niet bezetten van dat gebied door de eigen bevolking.
ok :')
pi_142540709
quote:

[..]

Ja!! Als je dat gaat ontkennen zijn we dus gewoon klaar met de discussie want dan weet ik genoeg.
Bezet gebied is bezet gebied. Daar hoeven we verder inderdaad niet over te discussiëren.
  maandag 21 juli 2014 @ 01:41:52 #36
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142540720
quote:

[..]

Mensen die pro-isreal zijn inhumaan, die cijfers zeggen ze niks.
Onder het mom van 'hamas begon met de aanvallen' (VERZET, NIET WILLEKEURIG) keuren ze alles goed.
  maandag 21 juli 2014 @ 01:42:08 #37
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142540727
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:40 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

ok :')
Uitgeluld.
pi_142540745
quote:

[..]

Andersom ook, dat is juist het hele probleem in dit conflict.
pi_142540750
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:42 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Uitgeluld.
Misschien ben je te dom om het door te hebben (duhh je steunt terroristen). Maar met jou ben ik uitgepraat, dus bespaar je de moeite.
  maandag 21 juli 2014 @ 01:43:11 #40
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142540756
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:42 schreef havanagila het volgende:

[..]

Andersom gebeuren alleen niet dit soort doden.
  maandag 21 juli 2014 @ 01:43:46 #41
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142540770
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:43 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Misschien ben je te dom om het door te hebben (duhh je steunt terroristen). Maar met jou ben ik uitgepraat, dus bespaar je de moeite.
Simpel volk.
Je wordt door iedereen uitgeluld hier, dus ik snap wel dat je uitgepraat bent.
  maandag 21 juli 2014 @ 01:44:23 #42
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142540787
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:41 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Onder het mom van 'hamas begon met de aanvallen' (VERZET, NIET WILLEKEURIG) keuren ze alles goed.
Nee, mensen die Pro-israel zijn willen dat israel stopt met de aanvallen die burgerslachtoffers maken. Zij weten namelijk dat geweld meer geweld uitlokt en dat ze hamas aan de macht houden door deze aanvallen te doen. Helaas is Netanyahu niet pro-israel.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 21 juli 2014 @ 01:45:11 #43
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142540806
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:42 schreef havanagila het volgende:

[..]

Dat klopt, maar met de westelijke wereld kunnen we de arabische wereld makkelijk onder de duim houden als Israël niet constant hamas en andere haatorganisaties aan de macht helpt ;).
Een gedicht over Maanvis
  maandag 21 juli 2014 @ 01:45:26 #44
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_142540811
WorldPeace2Day twitterde op maandag 21-07-2014 om 01:07:23 Here's one good reason why Israel's ultimate goal is to occupy Gaza, a huge Nat gas deposit: #GazaUnderAttack #greed http://t.co/XPAravmjKN reageer retweet
minafayek twitterde op zondag 20-07-2014 om 23:59:42 Fireworks in Ramallah after Hamas announced kidnapping an Israeli soldier. (via @TareqFarra) http://t.co/YjSStVlz1O reageer retweet
2_Anissa twitterde op zondag 20-07-2014 om 14:44:30 Scared people don't eat popcorn and cheer each time a bomb falls on Gaza. Disgusting. #FreePalestine #PrayForGaza http://t.co/RCOI6bMIP5 reageer retweet
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  maandag 21 juli 2014 @ 01:47:34 #45
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142540870
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee, mensen die Pro-israel zijn willen dat israel stopt met de aanvallen die burgerslachtoffers maken. Zij weten namelijk dat geweld meer geweld uitlokt en dat ze hamas aan de macht houden door deze aanvallen te doen. Helaas is Netanyahu niet pro-israel.
Ik snap dit niet. Volgens mij moet je ziekelijk zijn als je wilt dat iemand burgerslachtoffers maakt, en genoeg mensen die daar voor zijn daaro, kijk social media.

En het is niet een kwestie van geweld lokt meer geweld uit, het is een kwestie van de huidige situatie voor de Palestijnen onderhouden lokt meer geweld uit.
pi_142540880
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:45 schreef rakotto het volgende:
WorldPeace2Day twitterde op maandag 21-07-2014 om 01:07:23 Here's one good reason why Israel's ultimate goal is to occupy Gaza, a huge Nat gas deposit: #GazaUnderAttack #greed http://t.co/XPAravmjKN reageer retweet
minafayek twitterde op zondag 20-07-2014 om 23:59:42 Fireworks in Ramallah after Hamas announced kidnapping an Israeli soldier. (via @TareqFarra) http://t.co/YjSStVlz1O reageer retweet
2_Anissa twitterde op zondag 20-07-2014 om 14:44:30 Scared people don't eat popcorn and cheer each time a bomb falls on Gaza. Disgusting. #FreePalestine #PrayForGaza http://t.co/RCOI6bMIP5 reageer retweet
[ afbeelding ]
Die gasten op de foto zijn de ware antisemieten!
Kristallnacht!
pi_142541055
quote:

[..]

Nogmaals, wat is er precies "verzet" aan het willens en wetens een grondoffensief uit te lokken? Dat is simpelweg voor doden zorgen, hoe je het ook bekijkt.

En Abbas lacht zich ondertussen de ballen uit zijn broek. Hamas lokt geweld uit omdat men verdomd goed weet dat elke Palestijnse dode meer steun betekent. Over de rug van de Palestijnen. Overigens ook frappant hoe er geen enkele wijk 24 uur per dag stroom heeft, er ernstig gebrek aan drinkwater is, maar men schijnbaar wel genoeg geld en mankracht heeft voor raketinstallaties en smokkeltunnels. Toont weer eens aan waar de (ware) prioriteiten liggen.

Ziekelijk gewoon om goed te keuren wat er in Gaza gebeurd, maakt niet uit welke kant/partij je kiest.
  maandag 21 juli 2014 @ 01:54:28 #48
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142541056
tja die foto kan net zogoed gedoctord zijn. we moeten even aan die CNN reporter vragen waarom we er geen live footage van hebben.
Een gedicht over Maanvis
pi_142541064
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:38 schreef Kees22 het volgende:
Nee. Dit is gestart om het krijgen van een eigen grondgebied waar anderen al lang woonden.
Nee. Dit is gestart omdat de profeet Mohammed van mening was dat de Joden dood moesten.

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:40 schreef Maanvis het volgende:
Je weet niet wat genocide is!

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:41 schreef Kees22 het volgende:
Bezet gebied is bezet gebied. Daar hoeven we verder inderdaad niet over te discussiëren.
Ja, precies. Israël zou na de val van het Ottomaans Rijk de Westbank en Gaza krijgen. De Arabieren kregen Jordanië.
quote:
Wat een leugens!
Misschien moet je je realiseren dat Hamas meer 1 plan heeft voor Israël, en dat is geen vrede.

quote:
Dat was de vraag niet.
Dus Hamas mag nog eens honderden raketten blijven afvuren, omdat ze toch niks raken?
Dat vind je niet verwerpelijk?

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
Alle statistieken zijn tegen Israel.
Statistieken van Jodenhaters zijn altijd tegen Israël.
quote:
Waarom doe je mee met een discussie als je er echt niks van weet?
quote:
:') :')
Ja precies
  maandag 21 juli 2014 @ 01:58:28 #50
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142541147
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:54 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

Ik denk dat jij er iets anders onder verstaat idd!
Een gedicht over Maanvis
  maandag 21 juli 2014 @ 02:00:29 #51
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142541186
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:54 schreef havanagila het volgende:

[..]

Nogmaals, wat is er precies "verzet" aan het willens en wetens een grondoffensief uit te lokken? Dat is simpelweg voor doden zorgen, hoe je het ook bekijkt.

En Abbas lacht zich ondertussen de ballen uit zijn broek. Hamas lokt geweld uit omdat men verdomd goed weet dat elke Palestijnse dode meer steun betekent. Over de rug van de Palestijnen. Overigens ook frappant hoe er geen enkele wijk 24 uur per dag stroom heeft, er ernstig gebrek aan drinkwater is, maar men schijnbaar wel genoeg geld en mankracht heeft voor raketinstallaties en smokkeltunnels. Toont weer eens aan waar de (ware) prioriteiten liggen.

Ziekelijk gewoon om goed te keuren wat er in Gaza gebeurd, maakt niet uit welke kant/partij je kiest.
Ik weet niet of jij dezelfde persoon bent waar ik dit al eens eerder tegen heb gezegd maar:
Maar het uitlokken van grondoffensief is absoluut niet slim. Het is verzet als jij je tegen de huidige situatie vecht. Blijkbaar zijn de Palestijnen niet tevreden met de 47jaar durende onderdrukking waar ze in leven en waar nog steeds geen situatieverbetering optreedt. Ik vind dat verzet.
Israel negeert vreedzaam verzet, dat weet jij en dat weet ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door IsaacCuenca op 21-07-2014 05:27:26 ]
  maandag 21 juli 2014 @ 02:02:10 #52
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142541227
Volgens Gregory stanton zaten israel en palestina in category 5 van de 8 stadia van genocide (polarisatie).

http://www.genocidewatch.(...)Risk_Report_2012.pdf

Ik denk dat ze inmiddels over aan het gaan zijn naar stadium 6. Ook goed om te zien dat het om Israel tegen Hamas gaat en niet om Israel tegen Palestina.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 21 juli 2014 @ 02:04:20 #53
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142541283
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:54 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Nee. Dit is gestart omdat de profeet Mohammed van mening was dat de Joden dood moesten.

[..]

[..]

Ja, precies. Israël zou na de val van het Ottomaans Rijk de Westbank en Gaza krijgen. De Arabieren kregen Jordanië.

[..]

Wat een leugens!
Misschien moet je je realiseren dat Hamas meer 1 plan heeft voor Israël, en dat is geen vrede.

[..]

Dus Hamas mag nog eens honderden raketten blijven afvuren, omdat ze toch niks raken?
Dat vind je niet verwerpelijk?

[..]

Statistieken van Jodenhaters zijn altijd tegen Israël.

[..]

Waarom doe je mee met een discussie als je er echt niks van weet?

[..]

Ja precies
Heb je weer zo'n type die niks weet en hier dingen komt lopen verkondigen.

Ik ga maar op datgene wat jij tegen mij zegt.
Statistieken van Jodenhaters zijn altijd tegen israel? Mooi subjectief gezegd!

En nu objectief:
Israel: 18 soldiers en 2 onschuldigen
Palestina: 436 onschuldigen en +3000 gewonden.
En dit is alleen de meest recente grondoffensief. Kijk elke willekeurige oorlog/offensief en de statistieken zijn altijd tegen Israel.

Jammer joh, en nu weer weg.
pi_142541288
Ach VIVA ISRAEL
pi_142541297
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:04 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

En nu objectief:
En dit is alleen de meest recente grondoffensief. Kijk elke willekeurige oorlog/offensief en de statistieken zijn altijd tegen Israel.

Heb het al eerder gevraagd ben jij zelf allochtoon? Jammer genoeg reageer je niet.
  maandag 21 juli 2014 @ 02:05:49 #56
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142541309
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:04 schreef Fokker101 het volgende:
Ach VIVA ISRAEL
Heb je dan ook echt niks geleerd van de vorige keren?
pi_142541321
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:00 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij dezelfde persoon bent waar ik dit al eens eerder tegen heb gezegd maar:
Maar het uitlokken van grondoffensief is absoluut niet slim. Het is verzet als jij je tegen de huidige situatie vecht. Blijkbaar zijn de Palestijnen niet tevreden met de 47jaar durende onderdrukking waar ze in leven en waar nog steeds situatieverbetering optreedt. Ik vind dat verzet.
Onderdrukking? Zoals?
pi_142541334
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:04 schreef IsaacCuenca het volgende:

En dat vind ik van jou, en niet zo'n beetje ook.
quote:
nee hoor gewoon objectief. Maar dat zal bij jou waarschijnlijk niet bij je doordringen. Toch doe ik even een poging, zodat je niet kan zeggen, Ich habe das nicht gewust.
quote:
En nu objectief:
Dat is juist subjectief.
quote:
Zo makkelijk laat ik mij niet door domheid/onwetendheid wegjagen.

Maar nu echte objectiviteit:

maandag 21 juli 2014 @ 02:07:46 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142541345
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:04 schreef Fokker101 het volgende:
Ach VIVA ISRAEL
De staat Israël zal stoppen te bestaan en de joden zullen wederom leven als een onderdrukt volk als Israël doorgaat met hamas helpen aan de macht te blijven.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 21 juli 2014 @ 02:08:07 #60
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142541350
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:07 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

En dat vind ik van jou, en niet zo'n beetje ook
De statistieken zijn hard he, mooi dat je daar niks op terugzegt.
In POL liet je al duidelijk weten dat je niks weet en hier bevestig je het weer eens.
pi_142541358
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:00 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Maar het uitlokken van grondoffensief is absoluut niet slim. Het is verzet als jij je tegen de huidige situatie vecht. Blijkbaar zijn de Palestijnen niet tevreden met de 47jaar durende onderdrukking waar ze in leven en waar nog steeds situatieverbetering optreedt. Ik vind dat verzet.
Volledig eens met je definitie, maar je ziet toch wel in dat de uitvoering compleet verkeerd is?

Mijn punt is dat men ook geld in infrastructuur kan steken. Zorgen voor voldoende drinkwater. De wereld laten zien dat je je zaakjes op orde hebt. Met wat journalisten lullen en demonsteren. Nu is er echter alleen sprake van geweld. Geweld waar men van te voren van weet dat het voor honderden doden en enorme schade gaat zorgen.

Zeg ik niet omdat ik het terugslaan van Israël goedkeur, maar omdat men bewust kiest voor nog meer lijden onder de burgers. Enige steun aan Hamas OF Israël is dan ook van de gekken.
  maandag 21 juli 2014 @ 02:08:46 #62
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142541360
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:06 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Onderdrukking? Zoals?
En nu ook de onderdrukking ontkennen _O- _O-
Ok.
pi_142541400
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:05 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Heb je dan ook echt niks geleerd van de vorige keren?
Nee klopt. Maar jij bent hier ook 24 uur te vinden, en je denkt dat je iedereen ''uitlult'' waar het totaal niet om gaat. Je doet net als of je zelf in het gebied rond loopt. Hamas begint met beschietingen ja om dat er mensen in hun land komen te wonen. Nou dat is vrij onzinnig, Hamas is gewoon een idioot groepje. Israel geeft ook waarschuwingen van te voren om het gebied te verlaten. En ja hamas houd ze tegen. Wel duidelijk lijkt mij, van mij mag Israel gewoon dat hele gebied bezetten. En zorgen dat voor al hamas verdwijnt.
pi_142541414
Maar jij bent zeker een allochtoon. Uit Marokko en omstreken die kant daar, die zeggen kkr Israel mijn broeders in Palestina. Terwijl ze 2000 km of wel meer van elkaar van daar wonen. Echt zo hypocriet.
pi_142541430
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:08 schreef IsaacCuenca het volgende:

De statistieken zijn hard he, mooi dat je daar niks op terugzegt.
Ik was nog niet klaar, met die reactie. Maar ik heb er inmiddels wel op gereageerd.
quote:
In POL liet je al duidelijk weten dat je niks weet en hier bevestig je het weer eens.
In POL liet ik al weten dat ik over kennis beschik, waar FOK'kers inhoudelijk niets tegenin te brengen hebben.
pi_142541448
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:08 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

En nu ook de onderdrukking ontkennen _O- _O-
Ok.
Dat is geen ontkenning. Dat is vragen naar voorbeelden.
(moeilijk hé, conclusies trekken?)
  maandag 21 juli 2014 @ 02:16:35 #67
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142541470
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:11 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Nee klopt. Maar jij bent hier ook 24 uur te vinden, en je denkt dat je iedereen ''uitlult'' waar het totaal niet om gaat. Je doet net als of je zelf in het gebied rond loopt. Hamas begint met beschietingen ja om dat er mensen in hun land komen te wonen. Nou dat is vrij onzinnig, Hamas is gewoon een idioot groepje. Israel geeft ook waarschuwingen van te voren om het gebied te verlaten. En ja hamas houd ze tegen. Wel duidelijk lijkt mij, van mij mag Israel gewoon dat hele gebied bezetten. En zorgen dat voor al hamas verdwijnt.
Je kunt het gebied niet verlaten, ze controleren 24/7 die grenzen, die waarschuwingen zijn symboliek. Kom op man, dat moet je weten. Mooi hoe je hamas ook een idioot groepje en dergelijke benoemt zonder enige argumentatie.

Maargoed je hebt wel ergens gelijk bij: ik ben vandaag en gisteren inderdaad veelsteveel in dit topic geweest. Terwijl als je achteraf kijkt het toch nutteloze tijdbedrijf is met random figuren op het internet te discussiëren, kijk maar naar jou n.a.v. gisteren; je zegt nog steeds dezelfde on-onderbouwende onzin en vraagt of ik een allochtoon ben.
  maandag 21 juli 2014 @ 02:17:57 #68
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142541495
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:12 schreef Fokker101 het volgende:
Maar jij bent zeker een allochtoon. Uit Marokko en omstreken die kant daar, die zeggen kkr Israel mijn broeders in Palestina. Terwijl ze 2000 km of wel meer van elkaar van daar wonen. Echt zo hypocriet.
Blijf dat vooral geloven, als dat je rechtvaardiging is.
  maandag 21 juli 2014 @ 02:19:08 #69
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142541506
quote:

[..]

[..]

nee hoor gewoon objectief. Maar dat zal bij jou waarschijnlijk niet bij je doordringen. Toch doe ik even een poging, zodat je niet kan zeggen, Ich habe das nicht gewust.

[..]

Dat is juist subjectief.

[..]

Ok statistieken zijn tegenwoordig subjectief.
En... dat was weer een leuke discussie.

Mooi propaganda filmpje trouwens, daar heb ik al op gereageerd in een ander topic en ga ik niet weer doen.
  maandag 21 juli 2014 @ 02:19:47 #70
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142541514
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:11 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Ja ze zeiden dat ze de huizen belden die ze gingen bombarderen. terwijl er amper stroom is daar :P.
Een gedicht over Maanvis
pi_142541538
Knap ook hoe er schijnbaar onderscheid gemaakt kan worden tussen burgerslachtoffers. Het is een tandje ernstiger als er burgerslachtoffers vallen bij het uitschakelen van groeperingen die op burgerslachtoffers uit zijn, dan doden die vallen bij acties van bovengenoemde groeperingen?

Noem me raar maar ik ben van mening dat beide verwerpelijk zijn. Dat hele pro-palestina en pro-israél gelul laat me onderhand kokhalzen.

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ja ze zeiden dat ze de huizen belden die ze gingen bombarderen. terwijl er amper stroom is daar :P.
Want een stuk of 90 raketinstallaties en smokkeltunnels zijn schijnbaar belangrijker dan zorgen voor een betrouwbaar elektriciteitsnet en voldoende schoon drinkwater... Goed politiek bestuur, ahum.
pi_142541568
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:16 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Je kunt het gebied niet verlaten, ze controleren 24/7 die grenzen, die waarschuwingen zijn symboliek. Kom op man, dat moet je weten. Mooi hoe je hamas ook een idioot groepje en dergelijke benoemt zonder enige argumentatie.

Maargoed je hebt wel ergens gelijk bij: ik ben vandaag en gisteren inderdaad veelsteveel in dit topic geweest. Terwijl als je achteraf kijkt het toch nutteloze tijdbedrijf is met random figuren op het internet te discussiëren, kijk maar naar jou n.a.v. gisteren; je zegt nog steeds dezelfde on-onderbouwende dingen en vraagt of ik een allochtoon ben.
:') Argumenten ik kan wel allemaal argumenten gaan benoemen. Waarom ik ze een idioot groepje vind. Jij vind ze blijkbaar oke? Maar hoe weet jij dat ze het gebied niet kunnen verlaten? Loop je er zelf rond? Overigens kun je wel allemaal hele dure woorden gebruiken waardoor je wat slimmer lijkt. Want dat is totaal niet nodig je hebt zelf totaal on-onderbouwende ''dingen''. En ja ik vraag me af als je een allochtoon ben. Want je reageert heel fel je doet net als of je er zelf rond loopt. En je prijst Hamas en Israel is gestoord en het zijn terroristen. Nja het lijkt net als of je zelf een Palestijn bent.
  maandag 21 juli 2014 @ 02:26:41 #73
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142541605
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:24 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

:') Argumenten ik kan wel allemaal argumenten gaan benoemen. Waarom ik ze een idioot groepje vind. Jij vind ze blijkbaar oke? Maar hoe weet jij dat ze het gebied niet kunnen verlaten? Loop je er zelf rond? Overigens kun je wel allemaal hele dure woorden gebruiken waardoor je wat slimmer lijkt. Want dat is totaal niet nodig je hebt zelf totaal on-onderbouwende ''dingen''. En ja ik vraag me af als je een allochtoon ben. Want je reageert heel fel je doet net als of je er zelf rond loopt. En je prijst Hamas en Israel is gestoord en het zijn terroristen. Nja het lijkt net als of je zelf een Palestijn bent.
Je kunt geen goede argumentaties geven makker.
Als jij mij een reactie kan geven waar ik Hamas in prijs, geef ik je 100 euro,
En ik ben pro-justice, niet pro-israel of pro-palestina.

Ja ik loop er zelf rond.
pi_142541658
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:19 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Ok statistieken zijn tegenwoordig subjectief.
En... dat was weer een leuke discussie.

Mooi propaganda filmpje trouwens, daar heb ik al op gereageerd in een ander topic en ga ik niet weer doen.
- Wel die propaganda-stats van jou ja
- heb je een link van je reactie?
- Propagandafilm of niet. Het is absoluut waar
  maandag 21 juli 2014 @ 02:31:56 #75
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142541684
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:30 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

- Wel die propaganda-stats van jou ja
- heb je een link van je reactie?
- Propagandafilm of niet. Het is absoluut waar
hoe bedoel je propaganda stats?
http://www.ochaopt.org/documents/ocha_opt_sitrep_20_07_2014.pdf (verouderd inmiddels)
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Protective_Edge

Ja je hebt gelijk, ze kunnen gesjoemeld hebben en de palestijnen kunnen een groter aantal inmiddels hebben gehad.
pi_142541685
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:26 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Je kunt geen goede argumentaties geven makker.
Als jij mij een reactie kan geven waar ik Hamas in prijs, geef ik je 100 euro,
En ik ben pro-justice, niet pro-israel of pro-palestina.

Ja ik loop er zelf rond.
Nouja prijs is wellicht het verkeerde woord. Maar jij vind Israel terrorist. En Hamas praat je goed, het lijkt trouwens wel heel erg dat je pro-palestina bent. Het is alleen maar Israel is fout israel is dit dat. Allemaal niveau loze uitspraken. Geen goede argumentaties geven? Ik zeg een idioot groepje. Ja waarom ik dat vind wil je ik je best wel vertellen maaaaarrr, dat heb ik al eerder gedaan. Wil het best opnieuw doen als je daar belang bij hebt.
  maandag 21 juli 2014 @ 02:33:40 #77
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142541707
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:32 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Nouja prijs is wellicht het verkeerde woord. Maar jij vind Israel terrorist. En Hamas praat je goed, het lijkt trouwens wel heel erg dat je pro-palestina bent. Het is alleen maar Israel is fout israel is dit dat. Allemaal niveau loze uitspraken. Geen goede argumentaties geven? Ik zeg een idioot groepje. Ja waarom ik dat vind wil je ik je best wel vertellen maaaaarrr, dat heb ik al eerder gedaan. Wil het best opnieuw doen als je daar belang bij hebt.
Vriend, ik heb nergens Hamas goedgepraat, wederom geef me een reactie. Ik heb verzet goedgepraat, dat is iets anders.

Israel is ook de grote terrorist, volgens mij hebben we die discussie al gehad, beetje nutteloos om het weer opnieuw te doen.
pi_142541709
De inhoud van het filmpje is behoorlijk accuraat ja, maar het gaat niet in op terreuracties, aanslagen, bombardementen, de religieuze aspecten, illegale nederzettingen enz.

En stuur elkaar een PM ofzo... persoonlijke welles nietes discussies tussen 2 anonieme internethelden zijn kut om doorheen te scrollen.
pi_142541729
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:31 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

hoe bedoel je propaganda stats?
http://www.ochaopt.org/documents/ocha_opt_sitrep_20_07_2014.pdf (verouderd inmiddels)
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Protective_Edge

Ja je hebt gelijk, ze kunnen gesjoemeld hebben en de palestijnen kunnen een groter aantal inmiddels hebben gehad.
Of kleiner
Of gewoon niet door Israël, maar Fatah/Hamas
pi_142541752
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:33 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Vriend, ik heb nergens Hamas goedgepraat, wederom geef me een reactie. Ik heb verzet goedgepraat, dat is iets anders.

Israel is ook de grote terrorist, volgens mij hebben we die discussie al gehad, beetje nutteloos om het weer opnieuw te doen.
;( ;( ;( ;( ;( Ja wel je hebt ze zeker wel goed gepraat. Het is goed wat Hamas doet etc geen zin om dat weer te gaan zoeken in vorige topics. Maar heb je wel gezegd.
  maandag 21 juli 2014 @ 02:37:37 #81
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142541764
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:35 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Of kleiner
Of gewoon niet door Israël, maar Fatah/Hamas
Je kunt ervan uit gaan dat die statistieken redelijk accuraat zijn. Vastgesteld door autoriteiten en weetikveelwat. Als je zelfs statistieken gaan negeren (die natuurlijk tegen jou zijn) is er gewoon geen discussie mogelijk, jammer.
pi_142541772
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 19:52 schreef Nibb-it het volgende:

Kerry Expresses Exasperation With Civilian Toll in Gaza
WASHINGTON Secretary of State John F. Kerry appeared in comments captured by a live microphone to express exasperation with the high cost in civilian lives as Israel pressed its ground attack on Gaza. - http://www.nytimes.com/20(...).html?ref=middleeast

Samengevat: Kerry wordt betrapt op kritiek op Israël's manier van doen. Hij vindt het niet kunnen dat Israël zoveel mensen doodt, en vindt het gestoord dat de VS niet ingrijpt. Uiteraard valt iedereen over hem, want kritiek op Israël?! Dat. Dit. Kan. In. Amerika. Dus moet hij natuurlijk wel zeggen wat iedere goede Amerikaan hoort te zeggen, namelijk dat de VS 100% achter Israël staat.

Belachelijk dit. Je zou je haast gaan afvragen wie daar de touwtjes nou werkelijk in handen heeft.
  maandag 21 juli 2014 @ 02:38:28 #83
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142541784
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:37 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

;( ;( ;( ;( ;( Ja wel je hebt ze zeker wel goed gepraat. Het is goed wat Hamas doet etc geen zin om dat weer te gaan zoeken in vorige topics. Maar heb je wel gezegd.
Zo iets heb ik niet gezegd.
pi_142541798
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:38 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Zo iets heb ik niet gezegd.
;( Laat maar jongen je bent ''''uitgeluld'' zoals jij dat altijd zegt.
  maandag 21 juli 2014 @ 02:40:06 #85
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142541810
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:39 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

;( Laat maar jongen je bent ''''uitgeluld'' zoals jij dat altijd zegt.
Geef die reactie dan, ik geef je 1000 euro persoonlijk.
pi_142541832
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:40 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Geef die reactie dan, ik geef je 1000 euro persoonlijk.
Ja ik heb geen zin om weer een paar topics terug te gaan zoeken. Vooral niet rond dit tijdstip. Maar, stop maar met je ik geef je zoveel euro. Voegt vrij weinig toe.. :Y
  maandag 21 juli 2014 @ 02:43:45 #87
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142541870
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:41 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Ja ik heb geen zin om weer een paar topics terug te gaan zoeken. Vooral niet rond dit tijdstip. Maar, stop maar met je ik geef je zoveel euro. Voegt vrij weinig toe.. :Y
Ergens in het vorige topic zei jij dat je het leuk vind dat er onschuldige burgers doodgaan.
Vreselijk ben jij.
pi_142541885
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:37 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Je kunt ervan uit gaan dat die statistieken redelijk accuraat zijn. Vastgesteld door autoriteiten en weetikveelwat. Als je zelfs statistieken gaan negeren (die natuurlijk tegen jou zijn) is er gewoon geen discussie mogelijk, jammer.
vastgesteld door weetikveelwat?
Wow, wat een keiharde feiten van weetikveelwat!

Maar als je zo van stats houdt, dan moet je eens de stats gaan bekijken van hoe vaak Isarël vrede voor land heeft aangeboden, en hoe vaak de Palestijnen dat hebben geweigerd. Daar heb je je objectieve statistieken.
pi_142541890
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 22:29 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Steun aan een terroristische organisatie :r :r :r :r :r .
Ik steun Hamas niet, hoewel ik niet vind dat ze een terroristische organisatie zijn.
Hamas is een kind van Israël, getogen om de PLO dwars te zitten en voor verdeeldheid te zorgen tussen de Palestijnen. Een mooie voorbeeld van verdeel en heers politiek.
Niet alleen Hamas, vele (terroristische) organisaties zijn door het westen zelf gefinancierd en tot zijn huidige vorm/grootte geholpen.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
  maandag 21 juli 2014 @ 02:45:36 #90
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142541899
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:44 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

vastgesteld door weetikveelwat?
Wow, wat een keiharde feiten van weetikveelwat!

Maar als je zo van stats houdt, dan moet je eens de stats gaan bekijken van hoe vaak Isarël vrede voor land heeft aangeboden, en hoe vaak de Palestijnen dat hebben geweigerd. Daar heb je je objectieve statistieken.
Ben je echt zo dom? Ik zeg 'autoriteiten en weetikveelwat'. Dat houdt in figuren die over dat soort dingen gaat, weet ik veel wie het heeft vastgesteld. Moet je persoonlijke namen hebben?

Blijf de statistieken maar ontkennen. Ik snap wel dat ze tegen je werken.
  maandag 21 juli 2014 @ 02:48:03 #91
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_142541926
Kunnen we alsjeblieft wat minder op de man spelen? Al die jij-bakken maken het er niet beter op
Laffe huichelaar
pi_142541955
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:45 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Ik steun Hamas niet, hoewel ik niet vind dat ze een terroristische organisatie zijn.
Hamas is een kind van Israël, getogen om de PLO dwars te zitten en voor verdeeldheid te zorgen tussen de Palestijnen. Een mooie voorbeeld van verdeel en heers politiek.
Niet alleen Hamas, vele (terroristische) organisaties zijn door het westen zelf gefinancierd en tot zijn huidige vorm/grootte geholpen.
Het gaat er niet om of jij ze terroristisch vind. Dat is gewoon een feit. EU (onder andere) heeft ze gewoon (terecht) als terroristische organisatie aangemerkt. Dus jou mening doet er wat dat betreft niet toe.
pi_142542049
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:45 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Ben je echt zo dom? Ik zeg 'autoriteiten en weetikveelwat'. Dat houdt in figuren die over dat soort dingen gaat, weet ik veel wie het heeft vastgesteld. Moet je persoonlijke namen hebben?

Blijf de statistieken maar ontkennen. Ik snap wel dat ze tegen je werken.
Ben jij echt zo dom, dat je figuren die over dat soort dingen gaan, blindelings vertrouwt?
Wat was die quote ook alweer... even zoeken
  maandag 21 juli 2014 @ 02:57:55 #94
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142542059
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:57 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ben jij echt zo dom, dat je figuren die over dat soort dingen gaan, blindelings vertrouwt?
Wat was die quote ook alweer... even zoeken
Ik heb geen zin om met iemand te praten die statistieken ontkent, doe dat maar met iemand anders.
pi_142542070
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:50 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of jij ze terroristisch vind. Dat is gewoon een feit. EU (onder andere) heeft ze gewoon (terecht) als terroristische organisatie aangemerkt. Dus jou mening doet er wat dat betreft niet toe.
-edit- Waar op de foto's die hij heeft geüpload zie jij steun aan een terroristische organisatie? :?

[ Bericht 7% gewijzigd door paddy op 21-07-2014 04:11:42 (De mod post hier niet voor niets mee) ]
pi_142542079
quote:
9s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:58 schreef Drxx het volgende:

[..]

-edit-Waar op de foto's die hij heeft geüpload zie jij steun aan een terroristische organisatie? :?
Euhhh...de hele foto.

[ Bericht 12% gewijzigd door paddy op 21-07-2014 04:12:31 (De mod post hier niet voor niets mee) ]
pi_142542101
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:59 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Open een topic over spelling dan als je zo graag wil janken. Euhhh...de hele foto.
De hele foto bevat steun aan een terroristische organisatie? -edit-

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 21-07-2014 04:13:32 (kappen na een waarschuwing te hebben gekregen) ]
pi_142542149
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:57 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om met iemand te praten die statistieken ontkent, doe dat maar met iemand anders.
ja ik heb hem:

"There are three kinds of lies: lies, damned lies, and statistics."
pi_142542292
Zullen we het weer over Israël/Palestina hebben :P

quote:
15s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:37 schreef Drxx het volgende:

[..]

Samengevat: Kerry wordt betrapt op kritiek op Israël's manier van doen. Hij vindt het niet kunnen dat Israël zoveel mensen doodt, en vindt het gestoord dat de VS niet ingrijpt. Uiteraard valt iedereen over hem, want kritiek op Israël?! Dat. Dit. Kan. In. Amerika. Dus moet hij natuurlijk wel zeggen wat iedere goede Amerikaan hoort te zeggen, namelijk dat de VS 100% achter Israël staat.

Belachelijk dit. Je zou je haast gaan afvragen wie daar de touwtjes nou werkelijk in handen heeft.
Frappant dit toch :{w
  maandag 21 juli 2014 @ 03:27:51 #100
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142542391
quote:
99s.gif Op maandag 21 juli 2014 03:18 schreef Drxx het volgende:

[..]

Had ik al gelezen, heel raar idd. Zegt ook wel weer wat over de USA.
pi_142542421
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:50 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

De Eu en Nederland heeft ook de PKK als terroristisch aangemerkt, op NOS hoor ik nog altijd "vrijheidsstrijders", dus het kan me geen reet schelen wat ze vinden als ze zelf met twee maten meten.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_142542432
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 03:30 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

De Eu en Nederland heeft ook de PKK als terroristisch aangemerkt, op NOS hoor ik nog altijd "vrijheidsstrijders", dus het kan me geen reet schelen wat ze vinden als ze zelf met twee maten meten.
Slordig van de NOS inderdaad. Maar de PKK zijn ook terroristen dat klopt.
pi_142543120
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:30 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Je hebt niet gereageerd op mijn post van vorig topic waar ik daar op inging..
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:16 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Welke, die van 1970? Of wat? Waarom noem je black september en dergelijke dan niet even? Totaal andere groepen, andere tijden.

En mooi hoe je dat stuk eronder negeert, wordt een beetje heet?
Omdat je nu over 1970 begint laat eens zeer duidelijk zien dat je geen idee hebt :') Ik heb het over de hamas periode nog geen 30 jaar terug, waarbij er steeds maar bussen met schoolkinderen werden opgeblazen. Echt erg dat je dat niet weet!!

Hoe komt het dat je over dit soort onderwerpen mee praat terwijl je de basis niet kent?
  maandag 21 juli 2014 @ 07:19:59 #104
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142543149
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 07:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[..]

Omdat je nu over 1970 begint laat eens zeer duidelijk zien dat je geen idee hebt :') Ik heb het over de hamas periode nog geen 30 jaar terug, waarbij er steeds maar bussen met schoolkinderen werden opgeblazen. Echt erg dat je dat niet weet!!

Hoe komt het dat je over dit soort onderwerpen mee praat terwijl je de basis niet kent?
Dat is de basis van wat :'). Geef eens een concreet voorbeeld, dit soort vage beschrijvingen van 30jr geleden heb ik niks aan.
  maandag 21 juli 2014 @ 09:53:00 #105
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_142544734
quote:
99s.gif Op maandag 21 juli 2014 03:18 schreef Drxx het volgende:

Valt wel mee hoor. Als politicus moet hij gewoon de lijn van de Obama administration volgen, wat hij er zelf van vindt doet er dan niet toe. On mic geeft hij het standpunt weer van de Obama administration, off mic wat hij zelf ervan denkt en watvoor een waanzin het eigenlijk is. Gebeurt overal ter wereld en bij allerlei politici.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  maandag 21 juli 2014 @ 10:14:12 #106
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142545172
Ha'aretz:

11:00 A.M.The Gaza Health Ministry updates death toll since operation began to 508 with 3,150 wounded.

10:15 A.M. Israeli Arab communities declare day of mourning and general strike over fighting in Gaza (Jack Khoury)

9:18 A.M. Defense Minister Moshe Ya'alon told the Knesset Foreign Affairs and Defense Committee on Monday that the operation comprised a number of goals, with a particular focus on demolishing the tunnels in the Gaza Strip. More than 2,700 targets, including rocket-launchers, terrorist homes and tunnels have been attacked so far, he said. The defense establishment is prepared to continue the operation as long as necessary and will enlist further reservist troops as needed until calm is restored, he said.

8:46 A.M. Two terrorist cells infiltrated southern Israel near Kibbutz Nir Am through a tunnel in the northern Gaza Strip. The Israel Air Force opened fire on the first cell the moment it was identified by IDF surveillance, and identified a hit. The second cell that infiltrated fired an anti-tank missile at an army vehicle. IDF forces opened fire and killed about 10 of the militants. The IDF is continuing to comb the area. (Gili Cohen).

7:28 A.M. 72 Palestinians were killed during Sunday's events in Shujaiyeh, according to the Palestinian Ministry of Health. The report added that the Palestinian death toll since the operation's beginning has increased to 481, and 3130 have been injured.

The IDF blew up a four-story building belonging to a single family northwest of Rafah earlier this morning.

Four more bodies were identified in Khan Younis under the rubble of a demolished house belonging to the Abu Jama family, raising the death toll in that specific house to 13. (Jack Khoury)

[ Bericht 3% gewijzigd door Nibb-it op 21-07-2014 10:25:57 ]
  maandag 21 juli 2014 @ 10:15:17 #107
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142545190
Ook:

5:38 A.M. "There's no kidnapped Israeli soldier and those rumors are untrue," Israel's UN ambassador Ron Prosor tell reporters in New York. Prosor was referring to the Hamas claim to have kidnapped a soldier. - Ha'aretz
  maandag 21 juli 2014 @ 10:16:57 #108
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142545219
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 03:31 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Slordig van de NOS inderdaad. Maar de PKK zijn ook terroristen dat klopt.
Is niks slordigs aan hoor, dat is bewust.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 21 juli 2014 @ 10:26:07 #109
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142545412
IDF official: Shujaiyeh a 'very complex’ battlefield
Israeli army official says 70 percent of known Hamas tunnels have been destroyed.

A senior Israel Defense Forces official said Sunday night that Gaza City’s Shujaiyeh neighborhood was known to be a very complex, densely populated area and that the army expected to meet armed Palestinian opposition there as Golani Brigade soldiers entered. - http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/.premium-1.606280

Israel Claims Destruction of 2 More Gaza Tunnels
JERUSALEM — The Israeli military said it thwarted two more infiltrations into its territory via tunnels from the Gaza Strip on Monday morning and killed 10 militants, as the bloody conflict entered its 14th day with no promising signs of diplomatic resolution. - http://www.nytimes.com/20(...).html?ref=middleeast
  maandag 21 juli 2014 @ 11:32:32 #110
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142547379
Ha'aretz:

12:36 P.M. Hezbollah Secretary-General Hassan Nasrallah told Hamas political chief Khaled Meshal and Islamic Jihad leader Ramadan Shalah in a telephone conversation that he praised their resistance against Israel, adding that his organization was prepared to assist them in their struggle. (Jack Khoury)

12:22 P.M. Hamas claims it has kidnapped an Israeli soldier, and has created several Facebook pages in the soldier's name. Ron Prosor, Israel's UN ambassador, has denied all reports that the soldier had been kidnapped.

On one of the Facebook pages, the moderators claim that they are prepared to mediate with Israel for the soldier's return.

[ Bericht 17% gewijzigd door Nibb-it op 21-07-2014 11:40:25 ]
  maandag 21 juli 2014 @ 13:23:13 #111
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142550541
1:31 P.M. UNRWA Spokesman Chris Guinness says 85,000 Gaza residents have fled to its shelters in Gaza. (Gili Cohen) - Ha'aretz

Under fire, Israel must still stand up for human rights
Israel's human rights community and their supporters are committed democrats and also patriots – even when they must implicate or criticize the Israeli military's abuses of power.
Now, again at a time of violent conflict, there is a concerted effort by some in Israel to disparage and discourage the work of Israel’s human rights groups. Several Negev mayors signed an ad in the Jerusalem Post addressed to me, asking the New Israel Fund to refrain from supporting this work. - http://www.haaretz.com/opinion/.premium-1.606234

As casualties mount, the Gaza operation threatens to become a war
In view of the stiff resistance put up by Hamas, the level of destruction, if fighting continues, may reach that of Beirut in 2006.
Operation Protective Edge began as a military operation in the Gaza Strip, defined by the IDF as a limited one. By Sunday, Chief-of-Staff Benny Gantz was already talking of a ‘campaign.’ With the current intensity of the fighting and the high number of casualties, the media may soon define this, with some exaggeration, as a war. - http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/.premium-1.606302

When fighting stops, battle to rescue damaged economy will begin
Leading economists warn that only half of lost output will be retrieved, while Israel risks lower credit
The economic cost of Operation Protective Edge will extend long after the fighting dies down, as the treasury tops up the defense budget, the tourism industry waits for the world’s travelers to return and the risk that a lower credit rating may saddle Israel with higher interest costs. - http://www.haaretz.com/business/.premium-1.606284

UN-Sicherheitsrat tief besorgt
Heftige Kämpfe im Gazastreifen
Die vom UN-Sicherheitsrat geforderte Feuerpause im Gazastreifen ist vorerst nicht in Sicht. Bei den Gefechten zwischen der israelischen Armee und Hamas gibt es weitere Tote. Israel schließt die Entführung eines Soldaten durch die Al-Qassam Brigaden nicht mehr aus. - http://www.faz.net/aktuel(...)reifen-13056438.html

Palästinenser bei Angriff in Israel getötet
Israels Armee hat mindestens zehn Palästinenser getötet, die durch einen Tunnel in das Land gelangt waren. Die Zahl der Toten im Gazastreifen stieg auf mehr als 500. - http://www.zeit.de/politi(...)el-palaestinenser-un

How Hamas uses its tunnels
It was a Monday in October 2013 when residents of a kibbutz called Ein Hashlosha just east of the Gaza border heard strange sounds.
It may have been difficult to pinpoint the source. The sounds weren’t coming from above ground — but beneath it. The Israeli Defense Forces (IDF) soon discovered the sounds signaled an “extremely advanced and well prepared” tunnel. - http://www.washingtonpost(...)s/?tid=hp_mm&hpid=z3

Gaza tunnels take IDF by surprise
The ground phase of Operation Protective Edge raises many questions that will require answers once the campaign is over. Was Israel aware of the extent and scope of the Hamas terrorist tunnel project? Was the Israeli military establishment aware of it, and if so, did it provide Israels decision-makers with a comprehensive or even a near comprehensive account of the dozens of high-quality tunnels being excavated between the Gaza Strip and Israel, which would be put into use once the order arrived? Did the Israeli political echelon know about these tunnels? Were they silent about them? Were they showing restraint? And if so, why? - http://www.al-monitor.com(...)failure-welfare.html

[ Bericht 5% gewijzigd door Nibb-it op 21-07-2014 13:36:04 ]
  maandag 21 juli 2014 @ 14:37:55 #112
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142553349
quote:

[..]

[..]

[..]

Dat is juist subjectief.

[..]

Mooi filmpje wat de kern van het probleem heel duidelijk aangeeft.
Dit heeft alles te maken met de islam, jammer dat sommige dit als propaganda aanmerken terwijl het gebaseerd is op keiharde feiten, en objectief beoordeeld door de uploader.
Er zijn 22 islam staten, en een hele kleine Joodse staat, de joden zijn in de ogen van de moslims een minder levensvorm, de haat komt ook hier in Nederland telkens weer mooi naar voren, niet alleen joden haat, ook haat jegens homo's, lesbiennes, transseksuelen en ander gelovigen.
Het trieste is dat moslims over het algemeen keiharde schijt hebben aan alles en iedereen wat niet moslim is. Zij zijn superieur, en alles wat niet moslim is is minder, en hebben geen greintje respect of dankbaarheid naar de oorspronkelijke bewoners (de Nederlanders).
Ik heb nog nooit een jood gezien bij opsporing verzocht, ik ben nog nooit uitgedaagd door een jood, ik ben nog nooit uitgescholden door een jood, ik ben nog nooit bestolen door een jood en ik heb nog nooit een nare ervaring gehad met een jood.
Daarbij heb ik al die zaken wel meegemaakt met moslims, meisjes in korte jurkjes in hartje zomer worden uitgescholden voor hoer, worden bespuugd en belaagd, ouderen worden continue lastiggevallen door moslim bontkraag tuig, ondernemers worden aan de lopende band bestolen en overvallen door moslimtuig, en dan zijn ze nog verontwaardigd dat ze met of zonder diploma's nergens meer worden aangenomen of serieus worden genomen.

Woning overvallen, berovingen op straat, uitlokken van vechtpartijen in het uitgaansleven, de minachting van Nederlandse vrouwen, steekpartijen, schietpartijen, drugshandel, vernielingen, overlast op alle denkbare manieren, provocaties, haat imams, jihad ronselaars (onder minderjarigen), fraude, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Sommige vrouwelijke vrienden en familieleden durven niet eens meer over straat s'avonds door de terreur van moslimtuig, niet meer alleen naar de supermarkt en niet meer alleen met vriendinnen uit of naar bijvoorbeeld de kermis of het zwembad.

Dit alles heeft natuurlijk niet direct te maken met het Israël - Palestina conflict, maar verklaard wel waarom zoveel mensen naar de kant van Israël neigen, Joden in Europa leven in vrede en je hoort nauwelijks tot nooit dit soort verhalen over de joodse gemeenschap.

Daarbij beheersen de moslims het nieuws met berichtgevingen over haat, stenigingen, massamoorden, genocide en bovenstaande zaken en verklaart waarom zoveel mensen de kant van Israël kiezen, of dat nou de juiste is of niet is van ondergeschikt belang.

Zolang de moslims zich niet gaan gedragen en respect hebben voor andere mensen, is het niet gek dat niemand meer (op de linkse kliek na) nog aandacht heeft voor hun '' broeders '' in Palestina.

Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee, en ontzettend veel andere mensen ook.
Voordat iemand het zich in zijn kop haalt om de racismekaart of generalisatiekaart tevoorschijn te halen, lijkt het me verstandig om eerst eens wat zelfreflectie toe te passen, voordat er weer met het vingertje wordt gewezen.
pi_142553564
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:37 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]
haat jegens homo's, lesbiennes, transseksuelen en ander gelovigen.
Het trieste is dat Joden over het algemeen keiharde schijt hebben aan alles en iedereen wat niet Joods is. Zij zijn superieur, en alles wat niet Joods is is minder, en hebben geen greintje respect of dankbaarheid naar de oorspronkelijke bewoners (de Palestijnen).
Heb moslims vervangen met Joden, en Nederlanders met Palestijnen, en je betoog klopt nog steeds ^O^
  maandag 21 juli 2014 @ 14:47:04 #114
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142553709
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:43 schreef Drxx het volgende:

[..]

Heb moslims vervangen met Joden, en Nederlanders met Palestijnen, en je betoog klopt nog steeds ^O^
In jou beleving misschien :')

Nogmaals: Ik heb nog nooit een jood gezien bij opsporing verzocht, ik ben nog nooit uitgedaagd door een jood, ik ben nog nooit uitgescholden door een jood, ik ben nog nooit bestolen door een jood en ik heb nog nooit een nare ervaring gehad met een jood.
  maandag 21 juli 2014 @ 14:48:46 #115
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142553780
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:43 schreef Drxx het volgende:

[..]

Mensen die dat filmpje serieus goed vinden :').
Uiterst selectieve berichtgeving waarbij 1 kant voor op getrokken wordt, ja zo kan ik ook een mooi filmpje maken.

Zoals 2 mensen in de comments al zeggen met +200 duimpjes:

quote:
This is one of the worst pieces of propaganda I have ever had the misfortune of listening to. Is this representative of the level of teaching at this University!? They should expel him or admit they have no objectivity!
quote:
It's easy. It's because of his heavy use of rhetorical fallacies with very little stated fact with the exception of the wars (of which he conveniently forgets to state who supplied this new fledgling state their military tech [and it wasn't just the US. A major contributer was France]).

For instance, when he says ALL arabs want Israel dead. This is called a "hasty generalization" and quickly invalidates any argument. And he stays in this line of thought the whole time making more and more generalizations about both sides with marked very little empathy for the Pals and a ton of empathy for the Israelis.

Notice, he does not mention the forced disapora of the Pals nor does he mention the second-rate citizenships given to Israeli Pals and Pals in refugee camps nor does he mention the encroaching Israeli settlements (of which are illegal). He only mentions the wars.

Because of this, he states nothing but propaganda. Nor does he offer any solution because apparently it's impossible to find an solution but it's easy to condemn an entire people.

This is the basic definition of propaganda or as webster's defines it "ideas or statements that are often false or exaggerated and that are spread in order to help a cause, a political leader, a government, etc."

[ Bericht 25% gewijzigd door IsaacCuenca op 21-07-2014 14:58:13 ]
pi_142553792
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:47 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Nogmaals: Ik heb nog nooit een jood gezien bij opsporing verzocht, ik ben nog nooit uitgedaagd door een jood, ik ben nog nooit uitgescholden door een jood, ik ben nog nooit bestolen door een jood en ik heb nog nooit een nare ervaring gehad met een jood.
En van de mensen die dat wel bij je hebben gedaan heb je gezien dat ze allemaal nog even op de knieën gingen?
  maandag 21 juli 2014 @ 14:50:08 #117
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142553839
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:48 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Mensen die dat filmpje serieus goed vinden :').
Uiterst selectieve berichtgeving waarbij 1 kant voor op getrokken wordt, ja zo kan ik ook een mooi filmpje maken.
Ik zou zeggen doe je best :') _O-
pi_142553885
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:47 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Je zegt het zelf: het is een ieders beleving. In andere landen zijn christenen juist de grootste klootzakken. En, je raadt het al, in Palestina zijn het de Joden die dood en verderf zaaien. Frappant hè, dat het niet universeel is?
  maandag 21 juli 2014 @ 15:07:08 #119
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142554608
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:51 schreef Drxx het volgende:

[..]

Je zegt het zelf: het is een ieders beleving. In andere landen zijn christenen juist de grootste klootzakken. En, je raadt het al, in Palestina zijn het de Joden die dood en verderf zaaien. Frappant hè, dat het niet universeel is?
Lees mijn post nogmaals, je gaat voorbij aan de essentie daarvan.
  maandag 21 juli 2014 @ 15:08:08 #120
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142554647
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En van de mensen die dat wel bij je hebben gedaan heb je gezien dat ze allemaal nog even op de knieën gingen?
Te simpel, ik kan er ook een makkelijke one-liner ingooien: ze waren te druk met wegrennen....
pi_142555646
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:08 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Te simpel, ik kan er ook een makkelijke one-liner ingooien: ze waren te druk met wegrennen....
Maar je weet dus niet of het moslims waren?
  maandag 21 juli 2014 @ 15:37:08 #122
421628 cr4ne
99 mining lvl/89 fishing lvl
pi_142555850
Het doet me echt pijn dat er steeds meer mensen zich tegen Israël keren.

Vergeet niet dat Israël alle 3 wapenstilstanden heeft geaccepteerd, Hamas heeft ze alledrie afgewezen.

Als jouw land gebombardeerd wordt ga je ook een tegenoffensief beginnen.

Wat denken jullie dat er gebeurd als Israël zijn wapens neerlegt? Dan wordt het vernietigd.
Wat denken jullie dat er gebeurd als de Hamas en de Palestijnen hun wapens neerleggen? Dan is er vrede. Dit is de waarheid, en dat mensen in Nederland dit niet eens in kunnen zien vind ik enigszins.. teleurstellend.
:P:P
  maandag 21 juli 2014 @ 15:41:24 #123
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142556023
quote:
7s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Maar je weet dus niet of het moslims waren?
Dat weet ik wel anders zeg ik het niet.
  maandag 21 juli 2014 @ 15:42:07 #124
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142556058
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:37 schreef cr4ne het volgende:

Vergeet niet dat Israël alle 3 wapenstilstanden heeft geaccepteerd, Hamas heeft ze alledrie afgewezen.

Wat denken jullie dat er gebeurd als Israël zijn wapens neerlegt? Dan wordt het vernietigd.
Wat denken jullie dat er gebeurd als de Hamas en de Palestijnen hun wapens neerleggen? Dan is er vrede. Dit is de waarheid, en dat mensen in Nederland dit niet eens in kunnen zien vind ik enigszins.. teleurstellend.
Probeer haatbaard & co dat maar eens wijs te maken, zinloze discussie.
pi_142556069
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:41 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Dat weet ik wel anders zeg ik het niet.
En dat bleek waar precies uit?
  maandag 21 juli 2014 @ 15:49:32 #126
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142556401
quote:
7s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat ik misschien de meeste ken waar ik dat soort ervaringen mee heb gehad ? of ze de Moskee heb binnen zien stappen ? of dat ik misschien weet van welke families die lieden zijn ?
  maandag 21 juli 2014 @ 15:55:13 #127
421628 cr4ne
99 mining lvl/89 fishing lvl
pi_142556656
quote:
7s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik heb ook nog wel een klein voorbeeldje uit mijn eigen ervaring, iets wat je natuurlijk niet kan baseren op iedereen maar ik vind het toch wel oké om het even te vermelden en mijn ei kwijt te kunnen in dit topic.

Een paar jaar terug zat ik op een voetbalclub met vrij veel allochtone en islamitische leden. Ikzelf ben joods. Er zijn meerdere jongens van die voetbalclub geweest met wie ik destijds ook bevriend was die letterlijk tegen mij zeiden: 'Jij bent tenminste wel een goede jood.'

Hoezo tenminste wel een goede jood? Zijn de andere slecht dan? Ik vind dit echt een voorbeeld van diepgewortelde antisemitisme, meer kan ik er niet van maken.

Ik denk dat dat ook de achterliggende reden is dat er zoveel mensen protesteren tegen de Gaza-occupation. Waar zijn al die mensen als het gaat om islamieten die elkaar doodmaken? Syrië bijvoorbeeld? In de tijd dat deze oorlog tussen Israël en de Hamas bezig is, zijn er gewoon meer Syriërs doodgegaan dan Israëliers+Palestijnen. Maar goed, in Syrië doet het kwade Israël het natuurlijk niet, dus niiiiiiemand die wat van zich laat horen.

(Dit berichtje is enkel wat frustraties en geen objectieve feiten, maar het geeft de situatie naar mijn mening wel weer)
:P:P
  maandag 21 juli 2014 @ 16:04:27 #128
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142557100
5:00 P.M. Medecins Sans Frontieres (Doctors Without Borders) has called on Israel to stop shelling in the Gaza Strip, saying it is complicating efforts to provide care. In a statement published on its website Sunday, MSF said, “the majority of the dead and wounded in Gaza are civilians and medical workers are also coming under fire.”

The organization also said it had witnessed two paramedics who had died and two others who were injured whilst trying to rescue wounded from Shujaiyeh. In addition, MSF said, “a clearly identified MSF vehicle escaped an air strike 300 meters away.” It added that Israeli authorities had promised secure movements for the organization from the Erez border crossing to Gaza City “so that an incoming surgical team could be picked up.”

In addition, MSF cited its field coordinator in Gaza, Nicolas Palarus, saying, “United Nations shelters are now overcrowded and hygiene conditions are extremely worrying.” - Ha'aretz
  maandag 21 juli 2014 @ 16:07:46 #129
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142557256
Concentratiekampen door Israel voor de Palestijnen.

http://nationalreport.net(...)-camps-outside-gaza/

quote:
Israel Begins Construction Of Concentration Camps Outside Gaza

<National Report>The Israeli government has begun the construction of several strategically placed concentration camps outside of the Gaza Strip. Reports indicate that in the weeks leading up to the Israeli offensive in Gaza a closed-door vote was held in the Knesset that not only authorized the construction of the detention camps, but also created a legal pathway for the eviction of the Palestinian people from Gaza. The native Peoples of Gaza have been classified as an existential threat to the Israeli state and her people, and as such measures will be initiated to remove that threat.

The Israelis have brokered a deal with the Egyptian government which will allow all Gaza residents to become Egyptian citizens. The Israeli government will compensate each adult Palestinian deported to take up residence in Egypt the equivalent of thirty thousand U.S. dollars, roughly five years of per capita income. The concentration and deportation facilities under construction will each house roughly twenty thousand people at a time, with ten such facilities being constructed in total. The facilities will provide for the orderly and incremental integration of the Palestinian people of Gaza into Egyptian society. Egyptian government spokesman Hani Salah discussed the Egyptian governments rational for agreeing to participate in the forces deportation. There is no political solution that will allow the peaceful coexistence of the Palestinians and Israelis. We are helping our Palestinians brothers and sisters receive a new, better life in Egypt. One in which they will not have to suffer the repression Israel brings down upon them.

The Israelis expect concentration and deportation facilities to be able to transfer the Palestinian population to Egypt no later than November of 2017. After that point Israeli military forces will be authorized to conduct a pogrom on any remaining Palestinians within the borders of Gaza, who will be designated terrorists and enemies of the state by the Israeli government. The move has been met with outraged outcry by leaders of the Arab world, who liken it in nature to the very horrible acts perpetuated on the Jewish people by Germany during World War Two. Israel has countered that charge by stating that every Palestinian in Gaza will be provided with the chance to start a good life, at Israeli expense, in lands more ideologically akin to themselves. Violence will only be perpetuated on those who stay and threaten the Jewish homeland. The cost for relocation and providing relocation stipends has been estimated at roughly two hundred and eighty billion dollars.

Israeli members of the Likud party have stated to the press that President Obama has been applying secret pressure on the Israeli government to backtrack on legislation legalizing forced deportation of Palestinians. They charge that his administration has threatened to pull financial aid and military support to the Israeli state if they continue forward despite his strong objections. This man does not support Israel, said Moshe Levin member of Knesset Likud. This man speaks words of support for those who attack Israel, for those who question our right to exist, for those who will not rest until we are nothing but rubble under the foot of Islam. This man hates Israel, but Israel will endure in spite of him.
  maandag 21 juli 2014 @ 16:10:23 #130
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142557386
quote:
99s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:07 schreef Yi-Long het volgende:
Concentratiekampen door Israel voor de Palestijnen.

http://nationalreport.net(...)-camps-outside-gaza/
Als je de nazi's nadoet, waarom ze dan niet volledig nadoen?

:|W
  maandag 21 juli 2014 @ 16:12:49 #131
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142557501
Je weet dat National Report een satirische website is?
  maandag 21 juli 2014 @ 16:16:58 #132
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142557690
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:12 schreef Nibb-it het volgende:
Je weet dat National Report een satirische website is?
Geen idee, ken de site niet. Ik dacht al van 'dit kan niet kloppen', maar goed, ze schieten ook gericht kinderen en britse fotograven door hun kop, en ze zijn al bezig met ethnic cleansing, dus dan kan dit er ook nog wel bij...

Ik hoopte in ieder geval dat het niet zou kloppen :)
pi_142558525
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:37 schreef cr4ne het volgende:

Vreemde reactie van jou, aangezien de overgrote meerderheid in Nederland én de VS nog steeds achter Israël staan. Ondanks de vele misdaden die zij begaan, en steeds meer Joden komen ook zelf naar voren over de wandaden van de Israëlische regering. Zoals deze man, wiens bestaan ik niet eens wist totdat iemand op FOK! mij erop wees. Bizar dat deze kant van het verhaal onderbelicht blijft:

Miko Peled (born 1961 in Jerusalem) is an Israeli peace activist. Born and raised in Jerusalem in 1961, Peled grew up in a prominent Zionist family; his grandfather, Avraham Katsnelson, signed Israel’s Declaration of Independence. His father, Mattityahu Peled, fought in the 1948 war, and served as a general in the war of 1967; later, after the Israeli cabinet ignored his investigation of a 1967 alleged Israeli war crime, he became a peace activist. Miko Peled followed his father’s footsteps at first, joining Israel’s Special Forces after high school and earning the red beret, but he soon grew to regret his decision. He surrendered his status as soon as he earned it, becoming a medic, and finally, disgusted by the 1982 Lebanon invasion, he buried his service pin in the dirt.

Citaat:
quote:
And then you got the Israeli army, which I would like to refer to as one of the best trained, best equipped, best fed terrorist organizations of the world. Their entire purpose is terrorism. Just as one example: almost exactly 4 years ago has Israel begun their attack on Gaza, 11:25AM. What I refer to as the most shameful day in Jewish history. Israel began carpet bombing Gaza, and on the first day they dropped 100 ton of bombs. 1 ton bomb will decimate an entire city block. Gaza is one of the most densly populated areas in the world. 800,000 children live in Gaza. 11:25 is exactly the time that the morning school shift and the afternoon school shift change. So all the kids are out on the streets. That was the moment, decided by the decision makers of Israel, to begin the attack.
Als ik dit als buitenstaander lees, dan word ik boos en denk ik: HOE kun je zo'n regering in hemelsnaam steunen? Dit klinkt meer als genocide, dan het optreden tegen terroristen. Vervolgens bedenk je je: de mensen die daar raketten afvuren op Israël, zichzelf opblazen, het bloed kunnen drinken van joden, zijn degenen die het met eigen ogen hebben gezien. Zij hebben familieleden verloren. Hun grootouders werden 60 jaar geleden LETTERLIJK uit hun huizen getrapt... Vind jij het dan serieus vreemd dat mensen anti-Israëlsentimenten uiten? Begrijp me niet verkeerd, geweld over en weer is destructief, en contraproductief. Maar wanneer emoties een boiling point bereiken, wat gaat men dan doen?

Net als het 'waarschuwen' van de bevolking voordat ze hen bombarderen... Waar gaan ze dan heen? :') Ze zijn hermetisch afgesloten. Wat denk je dat er met hen gaat gebeuren als ze de straten opgaan? En dan vind jij het vreemd dat steeds meer mensen zich keren tegen Israël.

En voordat er weer een supervoorspelbare, en typische reactie terugkomt over Hamas: Nee, Hamas doet het niet goed nee. Maar ze doen iets, en dat is, vermoed ik, waarom het Palestijnse volk ze wél mag. De rest van de wereld schreeuwt dat Israël verkeerd is, kijk bijvoorbeeld naar Turkije en de Arabische landen, maar ze doen vervolgens helemaal niets.

En dan nog de Knesset... Wat een figuren die daar rondlopen :|W
quote:
Haneen Zoabi, also Hanin Zoubi, is a Palestinian Arab and an Israeli citizen, the first Arab Israeli woman to be elected to the Israeli legislative body on an Arab party's list.

In December 2012, it was announced that the Central Elections Committee and a panel of Supreme Court judges would hold discussions on whether to disqualify Zoabi, as well as the Balad and United Arab List parties, from the 2013 election. The request for her disqualification, submitted by MK Ofir Akunis (Likud) and which obtained the necessary number of signatures, stated that "throughout her years in the Knesset, Zoabi has constantly undermined the State of Israel and has openly incited against the government, its institutions and IDF soldiers." The request further noted that Zoabi negates Israel's existence as a Jewish and democratic state, which makes Knesset candidates eligible for disqualification. After hearing the case, the Central Elections Committee disqualified Zoabi in a 19-9 vote. The Israeli Supreme Court overturned the disqualification, with the nine-judge panel headed by Supreme Court President Asher Grunis unanimously voting to overturn the ban.

In February 2013, MK Danny Danon (ook al van Likud) initiated a bill dubbed the "Zoabi Law", as an amendment to the Basic Law dealing with legislation. Specifically aimed at Zoabi, the new law would make it harder for the Supreme Court to overturn a decision by the Central Elections Committee. Under the law, the Supreme Court would be unable to overturn a Central Elections Committee decision unless the committee displayed "extreme unreasonableness", while the committee will only be able to disqualify an MK or party with a two-thirds vote, as opposed to a majority. In addition, it also allows an MK to be impeached and removed from office if a sufficient number of Knesset members file a complaint and vote in favor of removal.
Ze willen dus niet alleen haar het zwijgen opleggen, ook Balad moest eraan geloven. Balad is een Israëlische-Arabische politieke partij die gelijke rechten wil voor Palestijnen in Israël.
quote:
Balad is a political party, whose stated purpose is the 'struggle to transform the state of Israel into a democracy for all its citizens, irrespective of national or ethnic identity.' It opposes the idea of Israel as a solely Jewish state, and supports its recasting as a binational state.
Likud vindt dit dus te ver gaan. En raad eens waar het Israëlische volk massaal op stemt? Likud. Natuurlijk worden ze dan gehaat door de Palestijnen, ieder vorm van verandering middels democratie van binnen Israël zelf wordt massaal geboycot.

Ja maar Israël waarschuwt ze wel voordat ze de Palestijnen bombarderen... Ach, wat lief van ze...

Gelukkig zien we ook grote veranderingen binnen Israël, aangezien steeds meer mensen geloven dat een twee-statenoplossing de beste oplossing is. Maar vooralsnog wordt daar weinig mee gedaan, en ik vermoed ook dat niet alle Palestijnen dit meekrijgen vanwege Hamas; die weer hun eigen geheime agenda lijken te hebben.

Weet je wat pas echt pijnlijk is om te zien? Dat mensen die anti-Israël zijn, of überhaupt ENIGE vorm van kritiek durven te uiten jegens Israël, antisemitisch worden genoemd. Zelfs Joden zelf worden antisemiet genoemd door andere Joden :') Waarom denkt men überhaupt zo in het Westen? Enkel en alleen omdat de voorouders van Europeanen, de voorouders van deze Joden hebben geprobeerd uit te moorden. Schuldgevoelens galore. Wat een grap. Dat Westerse mensen (lees: christenen) mee wilden werken aan de oprichting van een Joodse staat, voor het volk van God, is op zichzelf al een zeer nieuw concept van pak 'm beet 150 jaar geleden.

Straks is deze rage ook weer voorbij, mede geholpen door Israël's eigen gedragen; namelijk dat van een schizofreen. Benieuwd wat er vervolgens gaat gebeuren, want i.t.t. wat de meeste hier lijken te denken is het feit dat ze Joods zijn niet dé reden dat ze gehaat worden door de Arabische wereld. Hun gedrag maakt het alleen maar erger, en als ze zo door blijven gaan en niet heeeeel snel tot inkeer komen dan kunnen ze niet meer terugdeinzen van geweld, en moeten ze op moordtocht, omdat ze anders opgevreten zullen worden. Dit beseffen de Joden die een twee-statenoplossing propageren zich gelukkig ook, dus er is nog wel wat hoop denk ik.
  maandag 21 juli 2014 @ 16:40:49 #134
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142558904
quote:
15s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:34 schreef Drxx het volgende:

[..]

Vreemde reactie van jou, aangezien de overgrote meerderheid in Nederland én de VS nog steeds achter Israël staan. Ondanks de vele misdaden die zij begaan, en steeds meer Joden komen ook zelf naar voren over de wandaden van de Israëlische regering. Zoals deze man, wiens bestaan ik niet eens wist totdat iemand op FOK! mij erop wees. Bizar dat deze kant van het verhaal onderbelicht blijft:

Miko Peled (born 1961 in Jerusalem) is an Israeli peace activist. Born and raised in Jerusalem in 1961, Peled grew up in a prominent Zionist family; his grandfather, Avraham Katsnelson, signed Israel’s Declaration of Independence. His father, Mattityahu Peled, fought in the 1948 war, and served as a general in the war of 1967; later, after the Israeli cabinet ignored his investigation of a 1967 alleged Israeli war crime, he became a peace activist. Miko Peled followed his father’s footsteps at first, joining Israel’s Special Forces after high school and earning the red beret, but he soon grew to regret his decision. He surrendered his status as soon as he earned it, becoming a medic, and finally, disgusted by the 1982 Lebanon invasion, he buried his service pin in the dirt.

Citaat:

[..]

Als ik dit als buitenstaander lees, dan word ik boos en denk ik: HOE kun je zo'n regering in hemelsnaam steunen? Dit klinkt meer als genocide, dan het optreden tegen terroristen. Vervolgens bedenk je je: de mensen die daar raketten afvuren op Israël, zichzelf opblazen, het bloed kunnen drinken van joden, zijn degenen die het met eigen ogen hebben gezien. Zij hebben familieleden verloren. Hun grootouders werden 60 jaar geleden LETTERLIJK uit hun huizen getrapt... Vind jij het dan serieus vreemd dat mensen anti-Israëlsentimenten uiten? Begrijp me niet verkeerd, geweld over en weer is destructief, en contraproductief. Maar wanneer emoties een boiling point bereiken, wat gaat men dan doen?

Net als het 'waarschuwen' van de bevolking voordat ze hen bombarderen... Waar gaan ze dan heen? :') Ze zijn hermetisch afgesloten. Wat denk je dat er met hen gaat gebeuren als ze de straten opgaan? En dan vind jij het vreemd dat steeds meer mensen zich keren tegen Israël.

En voordat er weer een supervoorspelbare, en typische reactie terugkomt over Hamas: Nee, Hamas doet het niet goed nee. Maar ze doen iets, en dat is, vermoed ik, waarom het Palestijnse volk ze wél mag. De rest van de wereld schreeuwt dat Israël verkeerd is, kijk bijvoorbeeld naar Turkije en de Arabische landen, maar ze doen vervolgens helemaal niets.

[..]

Ze willen dus niet alleen haar het zwijgen opleggen, ook Balad moest eraan geloven. Balad is een Israëlische-Arabische politieke partij die gelijke rechten wil voor Palestijnen in Israël.

[..]

Likud vindt dit dus te ver gaan. En raad eens waar het Israëlische volk massaal op stemt? Likud. Natuurlijk worden ze dan gehaat door de Palestijnen, ieder vorm van verandering middels democratie van binnen Israël zelf wordt massaal geboycot.

Ja maar Israël waarschuwt ze wel voordat ze de Palestijnen bombarderen... Ach, wat lief van ze...

Gelukkig zien we ook grote veranderingen binnen Israël, aangezien steeds meer mensen geloven dat een twee-statenoplossing de beste oplossing is. Maar vooralsnog wordt daar weinig mee gedaan, en ik vermoed ook dat niet alle Palestijnen dit meekrijgen vanwege Hamas; die weer hun eigen geheime agenda lijken te hebben.

Weet je wat pas echt pijnlijk is om te zien? Dat mensen die anti-Israël zijn, of überhaupt ENIGE vorm van kritiek durven te uiten jegens Israël, antisemitisch worden genoemd. Zelfs Joden zelf worden antisemiet genoemd door andere Joden :') Waarom denkt men überhaupt zo in het Westen? Enkel en alleen omdat de voorouders van Europeanen, de voorouders van deze Joden hebben geprobeerd uit te moorden. Schuldgevoelens galore. Wat een grap. Dat Westerse mensen (lees: christenen) mee wilden werken aan de oprichting van een Joodse staat, voor het volk van God, is op zichzelf al een zeer nieuw concept van pak 'm beet 150 jaar geleden.

Straks is deze rage ook weer voorbij, mede geholpen door Israël's eigen gedragen; namelijk dat van een schizofreen. Benieuwd wat er vervolgens gaat gebeuren, want i.t.t. wat de meeste hier lijken te denken is het feit dat ze Joods zijn niet dé reden dat ze gehaat worden door de Arabische wereld. Hun gedrag maakt het alleen maar erger, en als ze zo door blijven gaan en niet heeeeel snel tot inkeer komen dan kunnen ze niet meer terugdeinzen van geweld, en moeten ze op moordtocht, omdat ze anders opgevreten zullen worden. Dit beseffen de Joden die een twee-statenoplossing propageren zich gelukkig ook, dus er is nog wel wat hoop denk ik.
Je hebt 100% gelijk, maar de moslim-haat zit zo diep, en de oogkleppen zo strak, dat niemand die hele lap tekst gaat lezen en vervolgens van gedachten zal veranderen...
pi_142559542
quote:
99s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Je hebt 100% gelijk, maar de moslim-haat zit zo diep, en de oogkleppen zo strak, dat niemand die hele lap tekst gaat lezen en vervolgens van gedachten zal veranderen...
Als ze een stukje van het filmpje willen bekijken ben ik al blij :P Was voor mij een behoorlijke eye-opener in ieder geval.

En aan de andere kant heb je dan zo'n schreeuwlelijk wijf dat verkondigt dat "God promised this land to the Jews, ALL OF IT!" Ja godsamme zeg, als jij mensen laat lijden vanwege een millennia-oud verhaal dan ben je sowieso mentaal instabiel :|W

En ja ik weet dat veel moslims/regimes zich ook schuldig maken aan het geloven van de regels van een boek, maar het gaat in dit topic nu eventjes over Israël/Palestina en niet wat de islam moslims leert. Daar kan ik ook wel een boek over schrijven :P
pi_142559668
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 00:58 schreef Kees22 het volgende:
Ah, daar ben je! (Ik had wat doms gedaan met de citaatwaarschuwing.)
Ja vervelend nu het topic ineens vol zit met welles nietes

quote:
Ja, er bestond iets als vrij reizen. En?
Omdat je je afvroeg waarom men persé naar Palestina moesten. Dit is overigens niet waar. Absoluut niet in het begin van het zionisme.

quote:
Wat had de Duitse keizer daar voor zeggenschap over?
niemand eigenlijk. Dit heeft Herzl gedaan omdat hij westers was. Seculier. Hij kende de bedriegelijke karakter van de diplomatie en diens wreedheid van de machten. Verder was Herzl vertrouwd met de taal en het protocol van koningen en diplomaten. Hij probeerde door langs de grote machten te gaan voor steun. Dat ze zijn plannen serieus zouden nemen ( al wist hij dat niet iedereen even enthousiast zou zijn) , Deze grootmachten hadden natuurlijk wel besef van de toch wel groeiende politieke macht die de joden hadden. Dus daarom werd hij ( Herzl) ontvangen door oa Groot hertog v. Baden. Deze hertog betuigde steun aan deze zionistische zaak. Herzl resde ook af naar Constantinopel en kreeg dankzij de hulp van poolse diplomaten een wat we noemen 'audiëntie' bij de grootvizier. Want als de Sultan instemde met de stichting van een onafhankelijke joodse staat in het land Israël zouden de joden veel geld bijeen brengen om de enorme crisis waarin het Ottomaanse rijk in verkeerde geven. Maar het aanbod werd toen afgewezen door de Sultan. Later boden de Turken de joden een enorm gebied van Mesopetamië aan tegen vergoeding maar het zionistisch congres wilde persé Israël. Daarvoor waren de Britten bereid een groot gebied wat nu Kenia heet te geven. En dat was een twist punt binnen de inmiddels grote zionistische beweging. Groot deel wilde Kenia maar anderen wilden toch Israël. De on eenheid was zo groot dat de beweging bijna uit elkaar ging. Wie weet?

Zoals al eerder gezegd is. De joodse bankiers weigerden alle steun. Dat was een groot probleem: het gebrek aan sympathie dat hij aantrof bij de joodse kapitalisten.

quote:

Mwa, wat heet bezetten. Rond 1900 was Palestina gewoon een deel van het Ottomaanse Rijk.
In de Eerste Wereldoorlog hebben de Britten o.a. Palestina (Cis-Jordanië) en Jordanië (Trans-Jordanië) als mandaatgebied gekregen. De Fransen kregen het huidige Irak, Syrië en Libanon als mandaatgebied
Precies wat heet bezetten

quote:
Vaag verhaal, waarvoor ik ook geen houvast vind in de historie.
Oei. Je bent eigenlijk niet bekend met de historie in deze kwestie?? Dat is eigenlijk hetzelfde dat iemand in een topic over Amerika gaat zitten meelullen zonder enige kennis in diens geschiedenis te hebben en zich afvraagt wat Indianen zijn.

Oja jij was toch ook diegene die niks van Theodor Herzl wist? Dat je alleen zijn naam kenden maar verder niets? Haha

Wat doe je hier dan allemaal verkondigen met woorden als "Tsunami" van joodse immigranten en "bezetting" van joden van het gebied Palestina ????? Ik zal je maar goed inlezen voor je dit soort opmerkingen maakt. Eigenlijk heb je jezelf bij voorbaat al gedisqualificeerd in deze discussie. Ondanks het huidig probleem niks met Theodor H en het ontstaan van zionisme te maken heeft. Maar een beetje kennis had geen kwaad gekunnnen
pi_142560072
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:55 schreef Shokirbek85 het volgende:

Oja jij was toch ook diegene die niks van Theodor Herzl wist? Dat je alleen zijn naam kenden maar verder niets? Haha
Ach Herzl... Wat een leven heeft die man gehad. En wat een ellende kende zijn nazaat. Zijn enige zoon, Hans, vond zijn leven zinloos en na vele depressies bekeerde hij zich tot het christendom. Vervolgens wordt hij door de Joden verstoten, dezelfde Joden die 20 jaar later zijn vader als held zagen. En nog eens 60 jaar later wordt deze zoon, die als outcast werd gezien, begraven op de nationale begraafplaats. Mét een citaat van hem. Zo snel kan het gaan.
pi_142560328
En het begon allemaal als een roman.
  maandag 21 juli 2014 @ 17:12:20 #139
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142560458
quote:

[..]

Citaat:

[..]

[..]

[..]

Mooie genuanceerde post. Zoals Yi-Long eigenlijk al zegt: Het probleem zit hem erin dat men dusdanig gehersenspoeld is dat de discussie zinloos is, en dat is heel erg spijtig en revoltant. Maargoed gelukkig zijn er ook vele rationele denkers.

Sowieso is Miko Peled 1 van de betere (Israëlische) sprekers op dit gebied, heb al eerder wat filmpjes van hem gezien en wat hij allemaal zegt is feitelijk en inhoudelijk juist. (ik denk dat het dezelfde persoon is die jouw zijn filmpjes heeft gestuurd)
  maandag 21 juli 2014 @ 17:12:28 #140
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142560467
6:00 P.M. Egypt might be willing to amend its truce initiative to end the fighting in Gaza in order to accommodate the Palestinian militant movement Hamas, which had rejected its terms, three Egyptian officials told Reuters.

"Egypt does not mind adding some of Hamas's conditions provided that all involved parties approve," a senior Egyptian official said. (Reuters) - Ha'aretz
  maandag 21 juli 2014 @ 17:29:26 #141
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142561251
pi_142561726
Bedoel ik nou, bah! De ene moordende partij als zielig slachtoffer portretteren en de andere moordende partij als grote boeman. Alsof de onderste kinderen niet met raketten bestookt worden. Walgelijke post.
  maandag 21 juli 2014 @ 17:45:12 #143
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142561908
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:40 schreef havanagila het volgende:
Bedoel ik nou, bah! De ene moordende partij als zielig slachtoffer portretteren en de andere moordende partij als grote boeman. Alsof de onderste kinderen niet met raketten bestookt worden. Walgelijke post.
dit.
  maandag 21 juli 2014 @ 17:58:43 #144
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  maandag 21 juli 2014 @ 18:03:52 #145
431252 Balo45telli
Marokkaanse import-Europeaan.
pi_142562636
quote:

[..]

Dat was de vraag niet.
Israël heeft luchtafweersystemen. Dat Hamas dat niet heeft, en in plaats daarvan burgers gebruikt, is hun probleem.
Rusland zal Syrië bevrijden van de door het westen getrainde ISIS-strijders.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:05:09 #146
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142562687
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:03 schreef Balo45telli het volgende:

[..]

Israël heeft luchtafweersystemen. Dat Hamas dat niet heeft, en in plaats daarvan burgers gebruikt, is hun probleem.
Idd Hamas misbruikt hun burgers.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:05:15 #147
431252 Balo45telli
pi_142562694
quote:
Ok.
pi_142562716
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:03 schreef Balo45telli het volgende:

[..]

Wie zegt dat eordt gedaan waar basseer je dat op een uitspraak van rutte?
  maandag 21 juli 2014 @ 18:07:09 #149
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142562772
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:05 schreef klawie het volgende:

[..]

Wat ? :+
  maandag 21 juli 2014 @ 18:07:31 #150
431252 Balo45telli
pi_142562791
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:05 schreef klawie het volgende:

[..]

http://likud.nl/2014/07/i(...)aagt-hen-te-blijven/
pi_142562832
quote:
Dit is pas een walgelijke post. Je doet nu alsof Israël onterecht als de boeman wordt gezien. Je kan 400 burgerdoden onmogelijk goed praten. De statistieken liegen niet en wijzen terecht aan Israël als de killer.
pi_142562899
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:08 schreef Fruitdrink het volgende:

[..]

Dit is pas een walgelijke post. Je doet nu alsof Israël onterecht als de boeman wordt gezien. Je kan 400 burgerdoden onmogelijk goed praten. De statistieken liegen niet en wijzen terecht aan Israël als de killer.
De palestijnen komen er voor uit zoveel mogelijk Joden te willen doden. Israël waarschuwt teminste nog voor een raketaanval. Moeten ze hun eigen mensen maar niet dwingen te blijven. Gewoon moord op eigen volk wat de palestijnen doen.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:11:01 #153
431252 Balo45telli
pi_142562914
quote:

[..]

Ga weg man. Israël heeft afweersystemen. Zonder die systemen zouden ook ontzettend veel Israëlische burgers vermoord zijn.

Hamas gebruikt burgers als schild, dat is pas walgelijk.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:11:38 #154
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142562934
quote:

[..]

Wie ben jij om te beoordelen dat Israël de boeman is en Hamas niet ?
Jouw mening hoeft niet pertinent de waarheid te zijn, statistieken zeggen mij zeker in dit conflict echt niks.
pi_142562962
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:45 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

dit.
quote:
All told, 432 Palestinians and 20 Israelis have been killed over two weeks of fighting.
432 Palestijnen is 0,01% van de Palestijnse bevolking.
20 Israëliërs is 0,0000025% van de Israëlische bevolking.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:12:42 #156
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142562975
Hamas pleegt indirect genocide op hun eigen Palestijnse bevolking, dat is geen verzinsel maar de keiharde waarheid.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:13:34 #157
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_142563013
quote:
6s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:10 schreef Jandirk het volgende:

[..]

De palestijnen komen er voor uit zoveel mogelijk Joden te willen doden. Israël waarschuwt teminste nog voor een raketaanval. Moeten ze hun eigen mensen maar niet dwingen te blijven. Gewoon moord op eigen volk wat de palestijnen doen.
Hoewel ik niet voor geweld ben is het logisch (vanuit hun denkbeeld) dat de Palestijnen álle Joden willen doden. Elke Israëlier is voor hen immers een bezetter.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_142563084
quote:
15s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:12 schreef Drxx het volgende:
All told, 432 Palestinians and 20 Israelis have been killed over two weeks of fighting.
Veranderd dat iets aan de zaak dan? Omdat Israël raketten kan stoppen is het vanuit Hamas' kamp minder erg om burgers van kant te maken. Kom op.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:15:33 #159
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142563098
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:13 schreef Strani het volgende:

[..]

Hoewel ik niet voor geweld ben is het logisch (vanuit hun denkbeeld) dat de Palestijnen álle Joden willen doden. Elke Israëlier is voor hen immers een bezetter.
Alleen jammer dat het feitelijk gezien niet waar is, hier komt het kortzichtige van de Palestijn heel duidelijk naar boven, indoctrinatie werpt zo zijn vruchten af voor Hamas.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:16:36 #160
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_142563139
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:15 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Alleen jammer dat het feitelijk gezien niet waar is, hier komt het kortzichtige van de Palestijn heel duidelijk naar boven, indoctrinatie werpt zo zijn vruchten af voor Hamas.
Op welke manier is het feitelijk niet waar, als je het vanuit Palestijns oogpunt bekijkt?
pi_142563148
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:15 schreef havanagila het volgende:

[..]

Veranderd dat iets aan de zaak dan? Omdat Israël raketten kan stoppen is het vanuit Hamas' kamp minder erg om burgers van kant te maken. Kom op.
Ik wilde het kort houden en even aangeven hoe scheef de verhoudingen staan. Voor een uitgebreidere mening verwijs ik je door naar deze post:

quote:

[..]

Citaat:

[..]

[..]

[..]

[ Bericht 1% gewijzigd door Drxx op 21-07-2014 18:24:33 ]
  maandag 21 juli 2014 @ 18:17:36 #162
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142563174
quote:
wijzen
Dat doen beide partijen. Daar word ik ook een beetje moe van, zo langzamerhand.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:18:52 #163
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142563236
quote:
15s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:12 schreef Drxx het volgende:

[..]

[..]

[..]

432 Palestijnen is 0,01% van de Palestijnse bevolking.
20 Israëliërs is 0,0000025% van de Israëlische bevolking.

Niet te vergeten dat het overgrote deel van die israeliers militanten zijn en niet onschuldige burgers.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:19:23 #164
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142563252
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:16 schreef Strani het volgende:

[..]

Op welke manier is het feitelijk niet waar, als je het vanuit Palestijns oogpunt bekijkt?
Dat niet het gehele gebied van de Palestijnen is, dat ze dat willen is een feit, maar iets waar ze wat mij betreft geen aanspraak op maken (de nederzettingen daargelaten).
Er had allang vrede kunnen zijn, maar met dank aan de Palestijnen is er geen vrede want zij willen geen vrede, zij willen dat het jodendom oprot en vinden dat de erkende staat Israël van hun is, en dat alle joden dood moeten.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:20:38 #165
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_142563303
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:19 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Dat niet het gehele gebied van de Palestijnen is, dat ze dat willen is een feit, maar iets waar ze wat mij betreft geen aanspraak op maken (de nederzettingen daargelaten).
Er had allang vrede kunnen zijn, maar met dank aan de Palestijnen is er geen vrede want zij willen geen vrede, zij willen dat het jodendom oprot en vinden dat de erkende staat Israël van hun is, en dat alle joden dood moeten.
Dan kom je inderdaad bij de vraag elke criteria gebruikt worden om te besluiten wat van wie is. Als we die vraag konden oplossen, had dit hele conflict niet bestaan.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:23:40 #166
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142563433
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:20 schreef Strani het volgende:

[..]

Dan kom je inderdaad bij de vraag elke criteria gebruikt worden om te besluiten wat van wie is. Als we die vraag konden oplossen, had dit hele conflict niet bestaan.
In het belang van de Palestijnen is het voor hen beter om de gaza strook in ieder geval te verlaten, en in vrede hun leven op te bouwen elders, van Israël wordt nooit gewonnen.
Je moet wel heel dom zijn om na de zogenaamde 47 jaar onderdrukking je heil niet elders te gaan zoeken, Israël geeft niet op en geven zich zeker niet gewonnen, dat is in 67 wel gebleken.
pi_142563434
quote:

[..]

Citaat:

[..]

[..]

[..]

_O_
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:24:30 #168
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_142563472
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:23 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

In het belang van de Palestijnen is het voor hen beter om de gaza strook in ieder geval te verlaten, en in vrede hun leven op te bouwen elders, van Israël wordt nooit gewonnen.
Je moet wel heel dom zijn om na de zogenaamde 47 jaar onderdrukking je heil niet elders te gaan zoeken, Israël geeft niet op en geven zich zeker niet gewonnen, dat is in 67 wel gebleken.
Da's allemaal makkelijker gezegd dan gedaan.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:25:07 #169
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142563503
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:24 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik heb de wijsheid niet in pacht, dit zou enkel voor de Palestijnse burgerbevolking het allerbeste zijn.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:25:10 #170
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142563505
quote:

[..]

Wat mij betreft laten we ze daarvoor de markermeer droogleggen? Dat is 700 km2 terwijl gaza maar 360km2 is. genoeg ruimte voor uitbreiding en voor andere moslims die daar willen wonen.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 21 juli 2014 @ 18:26:42 #171
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142563558
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat mij betreft laten we ze daarvoor de markermeer droogleggen?
Persoonlijk heb ik ze liever niet hier, misschien in een van de 22 islam staten ?
pi_142563634
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:55 schreef cr4ne het volgende:

[..]

Ik heb ook nog wel een klein voorbeeldje uit mijn eigen ervaring, iets wat je natuurlijk niet kan baseren op iedereen maar ik vind het toch wel oké om het even te vermelden en mijn ei kwijt te kunnen in dit topic.

Een paar jaar terug zat ik op een voetbalclub met vrij veel allochtone en islamitische leden. Ikzelf ben joods. Er zijn meerdere jongens van die voetbalclub geweest met wie ik destijds ook bevriend was die letterlijk tegen mij zeiden: 'Jij bent tenminste wel een goede jood.'

Hoezo tenminste wel een goede jood? Zijn de andere slecht dan? Ik vind dit echt een voorbeeld van diepgewortelde antisemitisme, meer kan ik er niet van maken.

Ik denk dat dat ook de achterliggende reden is dat er zoveel mensen protesteren tegen de Gaza-occupation. Waar zijn al die mensen als het gaat om islamieten die elkaar doodmaken? Syrië bijvoorbeeld? In de tijd dat deze oorlog tussen Israël en de Hamas bezig is, zijn er gewoon meer Syriërs doodgegaan dan Israëliers+Palestijnen. Maar goed, in Syrië doet het kwade Israël het natuurlijk niet, dus niiiiiiemand die wat van zich laat horen.

(Dit berichtje is enkel wat frustraties en geen objectieve feiten, maar het geeft de situatie naar mijn mening wel weer)
Er zijn ook genoeg moslims en allochtonen die van andere horen 'jij bent wel een goede Marokkaan' (zelf ook meegemaakt). Hoor je mij erover janken? Nee. Hou eens op met het antisemitisme gezeik.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_142563636
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:26 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Persoonlijk heb ik ze liever niet hier, misschien in een van de 22 islam staten ?
Zullen we een plan opstellen voor Argentinië of Uganda en ze dan vervolgens midden in Europa, in Zwitserland of zo, gooien?
pi_142563637
Of Hamas wegjagen. De Palestijnse bevolking lijd al genoeg, daar hebben ze geen leiderschap voor nodig welke aanvallen van een veel sterker en beter uitgerust land uitlokt.

En het beetje geld wat Hamas te besteden heeft kan natuurlijk ook in watervoorzieningen en elektriciteit of medische zorg gestoken worden, ipv tal van tunnels en lanceerinstallaties te bouwen. Oftewel: Israël buitenspel zetten.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:28:55 #175
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142563638
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:26 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Is goed voor de economie een jong volk wat wil werken voor zijn centen. Palestijnse vrouwen kunnen mooi onze vergrijzingsstaat verzorgen.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 21 juli 2014 @ 18:30:00 #176
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142563676
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Is goed voor de economie een jong volk wat wil werken voor zijn centen. Palestijnse vrouwen kunnen mooi onze vergrijzingsstaat verzorgen.
Persoonlijk zie ik liever helemaal geen islam in ons mooie Nederland.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:30:06 #177
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142563682
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:25 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Ik heb de wijsheid niet in pacht, dit zou enkel voor de Palestijnse burgerbevolking het allerbeste zijn.
... en iedereen weet dat jij alleen maar het beste wilt voor de Palestijnen... (!) :')

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:12 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Hamas pleegt indirect genocide op hun eigen Palestijnse bevolking, dat is geen verzinsel maar de keiharde waarheid.
.... en Israel pleegt direct genocide op de Palestijnse bevolking. Dat is geen verzinsel, maar de keiharde waarheid.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:30:11 #178
431252 Balo45telli
pi_142563685
Israel _O_
Hamas :')
  maandag 21 juli 2014 @ 18:30:47 #179
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142563700
quote:
99s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:30 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

... en iedereen weet dat jij alleen maar het beste wilt voor de Palestijnen... (!) :')

[..]

.... en Israel pleegt direct genocide op de Palestijnse bevolking. Dat is geen verzinsel, maar de keiharde waarheid.
Niet gaan liegen nu hé
  maandag 21 juli 2014 @ 18:32:10 #180
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142563751
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:30 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

waarom niet, die leven gezond (haram) en verzorgen onze natjes en droogjes (wietteelt en shoarma). Dus we kunnen niet zonder ze.
Een gedicht over Maanvis
pi_142563760
quote:

[..]

Ach, waarom daar stoppen? Weg met alle Abrahamitische religies en gewoon weer Wodan aanbidden w/
  maandag 21 juli 2014 @ 18:32:57 #182
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142563783
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:32 schreef Drxx het volgende:

[..]

Ach, waarom daar stoppen? Weg met alle Abrahamitische religies en gewoon weer Wodan aanbidden w/
Gewoon allemaal normaal doen, en alleen Tatjana aanbidden.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:33:12 #183
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142563794
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

waarom niet, die leven gezond (haram) en verzorgen onze natjes en droogjes (wietteelt en shoarma). Dus we kunnen niet zonder ze.
In jou beleving misschien, ik rook geen wiet en eet geen shoarma.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:33:49 #184
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142563811
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:33 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

In jou beleving misschien, ik rook geen wiet en eet geen shoarma.
Dan nog profiteer je straks mee van de accijns en de inkomstenbelasting die geheven wordt als de teelt legaal wordt.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 21 juli 2014 @ 18:33:56 #185
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142563815
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:32 schreef Drxx het volgende:

[..]

Wat dacht je van met 2 voeten op de grond en helemaal niks aanbidden, vooral in jezelf geloven en een vredelievend en mooi leven lijden ?
  maandag 21 juli 2014 @ 18:34:20 #186
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142563844
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dan nog profiteer je straks mee van de accijns en de inkomstenbelasting die geheven wordt als de teelt legaal wordt.
Ik betaal alleen maar belasting.
pi_142563849
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:37 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]
Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee, en ontzettend veel andere mensen ook.
Voordat iemand het zich in zijn kop haalt om de racismekaart of generalisatiekaart tevoorschijn te halen, lijkt het me verstandig om eerst eens wat zelfreflectie toe te passen, voordat er weer met het vingertje wordt gewezen.
Heey tofast was je er weer? Jammer dat je niet antwoorde op me post gister was toch keihard he?

Je noemt net allemaal punten die moslims zouden begaan ten eerste ken je niet eens het verschil tussen moslim en crimineel zit een heel groot stuk tussen maarja omdat je weer zonder kennis zomaar iets roept neem ik het je niet kwalijk

Het zogenaande 'haat' tegen homo's etc gebeurt in het jodendom en cristendom ook vrouwen die korte kleding dragen zijn volgens het christendom en jodendom ook uit en boze ken verhalen van een vriendin dat ze niet de kerk in mocht

Je verschil in criminaliteit is ook te verklaren 40d joden tegen 400d marokkanen ( waarvan niet iedereen moslim is) en de joden verblijven hier langer daarom is de piek allang verdwenen

Nou als je nog wat te zeiken hebt rrageer ik graag 😘
  maandag 21 juli 2014 @ 18:35:31 #188
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142563874
quote:

[..]

En dan met droge ogen beweren dat je Pro Israel bent vanuit een objectief oogpunt en niet omdat je een moslimhater bent _O-
Mooi dit.
pi_142563882
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:24 schreef Strani het volgende:

[..]

Niemand wil de Palestijnen hebben.. volgens mij zijn ze helemaal niet geliefd in de Arabische wereld. Anders had de Arabische wereld wel meer voor hen gedaan
  maandag 21 juli 2014 @ 18:35:46 #190
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_142563886
quote:
Als de joden na duizenden jaren in diaspora te hebben geleefd de droom levend hielden op het eigen land en dat uiteindelijk konden verwezenlijken zal dat ook bij de Palestijnen als een paal overeind blijven. Dit (ongewenste) effect met exact deze vergelijking zagen vroegere zionistische leiders al goed in overigens. Palestijnen hoeven immers maar 60 jaar terug te gaan in de tijd (itt duizend-nog-wat-jaar van joden). Ze spreken gewoon met oma/opa die de sleutels nog heeft van het huis waar ze uit getrapt zijn en de Arabische namen van de inmiddels verjoodste Israelische steden nog wel kent.

Het is zeer onwaarschijnlijk dat de Palestijnen hun strijd ooit zullen staken.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_142563911
quote:
er staat nergens dat ze dchild zijn ik zou ook niet weg gaan
  maandag 21 juli 2014 @ 18:38:29 #192
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142563975
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:34 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Ik betaal alleen maar belasting.
wie verzorgt je ouders als ze te oud worden?
Een gedicht over Maanvis
  maandag 21 juli 2014 @ 18:38:48 #193
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142563988
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:35 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Niemand wil de Palestijnen hebben.. volgens mij zijn ze helemaal niet geliefd in de Arabische wereld. Anders had de Arabische wereld wel meer voor hen gedaan
het zal er meer mee te maken hebben dat vrijwel overal in het midden-oosten regeringen zitten die in de zak van de USA zitten, niet alleen qua politiek, maar ook wat betreft handel. En als ze de Palestijnen zouden helpen, of Israel aanvallen, of een boycot afkondigen aan Israel, dan zit de USA er binnen no-time weer op om daar verandering in af te dwingen, en meestal kwaadschiks.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:39:05 #194
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142564001
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:34 schreef klawie het volgende:

[..]

Heey tofast was je er weer? Jammer dat je niet antwoorde op me post gister was toch keihard he?

Je noemt net allemaal punten die moslims zouden begaan ten eerste ken je niet eens het verschil tussen moslim en crimineel zit een heel groot stuk tussen maarja omdat je weer zonder kennis zomaar iets roept neem ik het je niet kwalijk

Het zogenaande 'haat' tegen homo's etc gebeurt in het jodendom en cristendom ook vrouwen die korte kleding dragen zijn volgens het christendom en jodendom ook uit en boze ken verhalen van een vriendin dat ze niet de kerk in mocht

Je verschil in criminaliteit is ook te verklaren 40d joden tegen 400d marokkanen ( waarvan niet iedereen moslim is) en de joden verblijven hier langer daarom is de piek allang verdwenen

Nou als je nog wat te zeiken hebt rrageer ik graag 😘
Met andere woorden moslims plegen geen misdaden :')
Joden en christenen pesten in ieder geval geen homo's weg, die vinden het idd niks maar gebruiken geen geweld tegen bijvoorbeeld homo's.
Moet jij eens als homo stel hand in hand lopen in bijvoorbeeld de haagse schilders wijk ?
Kijken hoe snel er geweld DOOR MOSLIMS wordt toegepast omdat dat niet in hun straatje past.
Je voelt je waarschijnlijk vreselijk aangesproken door mijn reactie, maar dat is jou probleem.
pi_142564008
quote:

[..]

Waarschuwt maar wel zomaar effe 4 kids neerknallen op het strand het en dan sparen van burgers noemen
  maandag 21 juli 2014 @ 18:40:03 #196
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142564046
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

wie verzorgt je ouders als ze te oud worden?
Die huren wel iemand in.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:40:16 #197
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_142564053
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Niemand wil de joden Palestijnen hebben.. volgens mij zijn ze helemaal niet geliefd in de wereld. Anders had de wereld wel meer voor hen gedaan
Hebben ze toch nog iets gemeen met hun andere semitische tweelingbroer die ook niemand wil(de) hebben. Dus wanneer komt (ook) die Palestijnse staat er? ;)
  maandag 21 juli 2014 @ 18:40:35 #198
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142564065
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:40 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Die huren wel iemand in.
Uit welk land?
Een gedicht over Maanvis
  maandag 21 juli 2014 @ 18:41:17 #199
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142564084
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:39 schreef klawie het volgende:

[..]

Waarschuwt maar wel zomaar effe 4 kids neerknallen op het strand het en dan sparen van burgers noemen
Sowieso is het al aangetoond dat die 'waarschuwingen' in de praktijk dus niets voorstellen... en ze bewust en gericht op doelwitten mikken om maar zoveel mogelijk slachtoffers te raken, zoals dat nieuws over die aanval op dat ziekenhuis, of jaren geleden dat bommentapijt precies wanneer de scholen uit waren (pauze)...
  maandag 21 juli 2014 @ 18:41:23 #200
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142564088
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Uit welk land?
In ieder geval geen moslim als je daar op doelt.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:42:23 #201
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142564123
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:35 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

En dan met droge ogen beweren dat je Pro Israel bent vanuit een objectief oogpunt en niet omdat je een moslimhater bent _O-
Mooi dit.
Heeft toch geen reet met het conflict te maken ?
Ik heb inderdaad een hekel aan moslims, net zoals dat jij een joden hater bent.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:42:26 #202
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142564126
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:41 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

In ieder geval geen moslim als je daar op doelt.
Tegen die tijd is de verzorgingsstaat al dusdanig afgebroken door de huidige rechtse kabinetten, dat je verdomd blij mag zijn als er nog mensen zijn die uberhaupt voor jou ouders willen zorgen...
  maandag 21 juli 2014 @ 18:42:48 #203
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142564138
quote:
99s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:41 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Sowieso is het al aangetoond dat die 'waarschuwingen' in de praktijk dus niets voorstellen... en ze bewust en gericht op doelwitten mikken om maar zoveel mogelijk slachtoffers te raken, zoals dat nieuws over die aanval op dat ziekenhuis, of jaren geleden dat bommentapijt precies wanneer de scholen uit waren (pauze)...
Nou goed, zo iets hoef je niet aan te tonen, lijkt me:
Je waarschuwt gebied X te bombarderen, volk A zit vast in gebied X en kan nergens heen. Volk A is dolgelukkig met hun waarschuwing.

Symboliek en onzinnig.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:44:01 #204
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142564177
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:42 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Palestijnen zijn toch moslims en dus in jouw optiek terroristen, of niet soms?
En ik ben geen jodenhater, zoals ik al zelf zei, ken genoeg normale joden.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:44:06 #205
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142564180
quote:
99s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:42 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Tegen die tijd is de verzorgingsstaat al dusdanig afgebroken door de huidige rechtse kabinetten, dat je verdomd blij mag zijn als er nog mensen zijn die uberhaupt voor jou ouders willen zorgen...
Ik denk dat die mensen voor een paar centen dol blij mogen zijn om mijn ouders te mogen verzorgen.
Die hebben hun schaapjes allang op het droge, en zijn niet afhankelijk van een moslim.
Wie zegt dat mijn ouders moeten profiteren van een verzorging staat ? dat maak jij ervan maar dat weet jij dus niet.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:45:45 #206
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142564228
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:44 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Palestijnen zijn toch moslims en dus in jouw optiek terroristen, of niet soms?
En ik ben geen jodenhater, zoals ik al zelf zei, ken genoeg normale joden.
Niet gaan liegen nu hé, niet iedere moslim is een terrorist, wel een potentieel gevaar dat is iets heel anders. Jij keurt het '' verzet '' van Hamas goed dus in mijn ogen een jodenhater.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:46:31 #207
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142564252
quote:

[..]

Als je de laatste seconden van dit filmpje bekijkt dan vraag je jezelf af wat Israël nou eigenlijk wil.

Een gedicht over Maanvis
pi_142564255
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:11 schreef Balo45telli het volgende:

Hamas gebruikt burgers als schild, dat is pas walgelijk.
Dit is voor mij een reden om niet zwart-wit te oordelen over wie hier goed of fout is.. Hamas geeft kennelijk geen moer om de levens van de eigen bevolking en wil zoveel mogelijk anti-Joodse publiciteit genereren.. En Israel heeft ook weinig respect voor Palestijnse mensenlevens. De gewone man in Gaza is niet te benijden..
  maandag 21 juli 2014 @ 18:46:56 #209
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142564264
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:45 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Niet gaan liegen nu hé, niet iedere moslim is een terrorist, wel een potentieel gevaar dat is iets heel anders. Jij keurt het '' verzet '' van Hamas goed dus in mijn ogen een jodenhater.
Juist...
pi_142564275
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:39 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Met andere woorden moslims plegen geen misdaden :')
Joden en christenen pesten in ieder geval geen homo's weg, die vinden het idd niks maar gebruiken geen geweld tegen bijvoorbeeld homo's.
Moet jij eens als homo stel hand in hand lopen in bijvoorbeeld de haagse schilders wijk ?
Kijken hoe snel er geweld DOOR MOSLIMS wordt toegepast omdat dat niet in hun straatje past.
Je voelt je waarschijnlijk vreselijk aangesproken door mijn reactie, maar dat is jou probleem.
Ik voel mij totaal niet aangesproken dat voorop stellen effe

Ken ke goudriaan??? Durf te wedden van niet een oud klas genoot altijd christelijk opgevoed kwam er achter dat hij homo was toen de rest erachter kwam was de wereld ook teklein mocht niet meer in de kerk komen werd zelfs niet meer geholpen in simmige winkels uiteindelijk ook door ouders uitgezet dus gebeurt overal zeg zeker niet dat het gebeurt bij moslims maar je wekt het gevoel alsof dat alleen maar zo is
pi_142564290
-verkeerde topic

[ Bericht 92% gewijzigd door Shokirbek85 op 21-07-2014 18:54:58 (verkeerd) ]
  maandag 21 juli 2014 @ 18:47:50 #212
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142564296
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:46 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als je de laatste seconden van dit filmpje bekijkt dan vraag je jezelf af wat Israël nou eigenlijk wil.

Voor iedereen zonder oogkleppen op en een duidelijk beeld van de laatste 40-50 jaar, is het glashelder wat Israel wil.

Dit is genocide. Klaar.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:48:04 #213
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142564303
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dit is voor mij een reden om niet zwart-wit te oordelen over wie hier goed of fout is.. Hamas geeft kennelijk geen moer om de levens van de eigen bevolking en wil zoveel mogelijk anti-Joodse publiciteit genereren.. En Israel heeft ook weinig respect voor Palestijnse mensenlevens. De gewone man in Gaza is niet te benijden..
Israël geeft wel om de eigen bevolking dat is een feit.
pi_142564304
En zo zijn er ook nog ongelovige mensen die er van walgen
  maandag 21 juli 2014 @ 18:48:33 #215
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142564316
quote:
Verkeerde topic.
pi_142564331
quote:
99s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:48 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Verkeerde topic.
Waar dan?
pi_142564333
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:48 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Als het uitkomt
pi_142564342
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:46 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ja lekker makkelijk scoren. Dat is wat het klootjesvolk roept. Nederlanders roepen ook om minder marrokanen, maar dat is niet wat de overheid vind en verkondigt. Het gaat om de instelling van de regering.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:49:18 #219
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142564346
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:48 schreef klawie het volgende:

[..]

Als het uitkomt
Onderbouw eens voor de verandering.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:49:20 #220
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142564347
quote:

[..]

En geen ene reet om alle non-israeli's, en dat blijkt wel uit hun oorlogsmisdaden.
pi_142564351
Oha ja shit hahah.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:49:27 #222
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142564352
quote:
99s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:47 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Voor iedereen zonder oogkleppen op en een duidelijk beeld van de laatste 40-50 jaar, is het glashelder wat Israel wil.

Dit is genocide. Klaar.
nee, volgens de definitie van de genocide watch list is dit een aanloop naar genocide. Pas als er massamoorden gaan plaats vinden mag je het (van de VN) genocide noemen.
Een gedicht over Maanvis
pi_142564361
Komt door dat stomme geouwhoer hier :(
  maandag 21 juli 2014 @ 18:49:49 #224
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142564362
quote:
99s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:49 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

En geen ene reet om alle non-israeli's, en dat blijkt wel uit hun oorlogsmisdaden.
Jup.
Zo iets heet zionisme, oftewel racisme.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:50:00 #225
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142564370
quote:
6s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:49 schreef Jandirk het volgende:

[..]

Ja lekker makkelijk scoren. Dat is wat het klootjesvolk roept. Nederlanders roepen ook om minder marrokanen, maar dat is niet wat de overheid vind en verkondigt. Het gaat om de instelling van de regering.
Oke, netanyahu geeft opdracht tot het doden van burgers.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 21 juli 2014 @ 18:50:58 #226
431252 Balo45telli
pi_142564403
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Israël waarschuwt wel 2 dagen van te voren.
pi_142564421
quote:

[..]

Jij ziet moslims als gevaar omdat je met doorgedraaid toen je rondt zwaaide met je pistool

Verzet goed keuren heeft heeft niks te maken met jodenhater zijn keurde het verzet van de nederlanders goed in wo2 maar haat de duitsers niet hoor
  maandag 21 juli 2014 @ 18:51:28 #228
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142564429
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nee, volgens de definitie van de genocide watch list is dit een aanloop naar genocide. Pas als er massamoorden gaan plaats vinden mag je het (van de VN) genocide noemen.
Dus een klein dichtbevolkt gebied volledoig kapot bombarderen precies wanneer de scholen uitkomen, is geen bewuste massamoord..?

... maar wat Breivik deed, was dan wel weer een massamoord...?

Oh wacht, Palestijnse levens tellen voor maar een fractie mee....
pi_142564430
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Oke, netanyahu geeft opdracht tot het doden van burgers.
Bron?
  maandag 21 juli 2014 @ 18:52:04 #230
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142564444
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:50 schreef Balo45telli het volgende:

[..]

Tuurlijk.
pi_142564458
quote:

[..]

Dat zal best.. Israel doet er alles aan om zich net zo te gedragen als het kwaad dat bijna hun eigen ondergang werd in de Tweede Wereldoorlog. Ze voelen zich superieur, de Palestijnen op hun beurt haten hen tot op het bot.. wat ook wederzijds is.. zoek het dan maar uit, denk ik dan, maar dat gaat helaas ten koste van onschuldige mensenlevens
  maandag 21 juli 2014 @ 18:52:33 #232
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142564461
quote:
6s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:51 schreef Jandirk het volgende:

[..]

Bron?
Netanyahu wist dat er burgerslachtoffers zouden vallen en ging toch door met bombarderen. Dat is bewust opdracht geven tot het doden van burgers.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 21 juli 2014 @ 18:52:36 #233
431252 Balo45telli
pi_142564463
quote:
99s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:51 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dus een klein dichtbevolkt gebied volledoig kapot bombarderen precies wanneer de scholen uitkomen, is geen bewuste massamoord..?

... maar wat Breivik deed, was dan wel weer een massamoord...?

Oh wacht, Palestijnse levens tellen voor maar een fractie mee....
Belachelijk hoe jij Gaza verdedigd. Ga weg man.
pi_142564483
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:50 schreef Balo45telli het volgende:

[..]

Een par uur van tevoren dacht ik.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:53:09 #235
431252 Balo45telli
pi_142564487
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef Balo45telli het volgende:

[..]

SMS/Flyers
  maandag 21 juli 2014 @ 18:53:21 #236
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142564496
Maar goed, zoals ik eerder al aangaf, dit is en blijft een welles-nietus spelletje...
pi_142564510
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:42 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

quote:

[..]

Trololololol.
quote:
Hmm...
pi_142564520
quote:

[..]

Belachelijk hoe jij israel verdedigd

Ga zelf weg

Doei!!!!
  maandag 21 juli 2014 @ 18:53:58 #239
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142564521
quote:

[..]

Jakkes, Ik keur de massaslachting op onschuldige burgers af. Wat een ongevoelige hufter ben ik.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:54:28 #240
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142564537
quote:

[..]

En dan is het weer belachelijk. _O-
pi_142564548
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Netanyahu wist dat er burgerslachtoffers zouden vallen en ging toch door met bombarderen. Dat is bewust opdracht geven tot het doden van burgers.
Bullshit. Moeten ze hun eigen mensen maar niet verplichten te blijven waar ze zijn.

Achja, deze discussie gaat net zolang duren als de strijd in de gaza. Beiden zijn niet onschuldig, maar zoals je al doorhebt, ik sta achter Israël.
pi_142564572
quote:
6s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:54 schreef Jandirk het volgende:

[..]

Bullshit. Moeten ze hun eigen mensen maar niet verplichten te blijven waar ze zijn.

Achja, deze discussie gaat net zolang duren als de strijd in de gaza. Beiden zijn niet onschuldig, maar zoals je al doorhebt, ik sta achter Israël.
Niemand is verplicht mensen zijn geadviseerd
pi_142564580
quote:

[..]

quote:
Hier nog ééntje :D
pi_142564595
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:55 schreef klawie het volgende:

[..]

Niemand is verplicht mensen zijn geadviseerd
Dan zijn ze gewoon dom dus;)
pi_142564619
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:44 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Ik denk dat die mensen voor een paar centen dol blij mogen zijn om mijn ouders te mogen verzorgen.
Die hebben hun schaapjes allang op het droge, en zijn niet afhankelijk van een moslim.
Wie zegt dat mijn ouders moeten profiteren van een verzorging staat ? dat maak jij ervan maar dat weet jij dus niet.
Ik hoop echt dat de thuiswerker een moslim is
pi_142564637
quote:

[..]

Israël waarschuwt om te evacueren maar waar moeten zij gaan? Alle grenzen zijn dicht, vroeg of laat gaan zij dood door een raket dus vertel me aub niet dat Israël doden probeert te voorkomen.

De palestijnen komen er voor uit zoveel mogelijk Joden te willen doden? Waar haal je dat vandaan? Ik zou wel kunnen begrijpen dat zij af willen van de bezetters maar alle joden doden? Nogmaals, 400 burgerdoden kan je onmogelijk goed praten en zeker niet met de typische reactie: hamas gebruikt burgers als schild. Begin er langzamerhand moe te worden van die typische reacties zonder enige objectiviteit en feiten.
pi_142564652
Een vraag die mij gisteren werd gesteld: waarom maken mensen die pro-Palestijns en anti-Israel zijn zich nooit druk om wandaden van moslims in Syrië en Irak? Dat is eigenlijk een hele legitieme vraag.. ik keur het optreden van Israel ook af, maar betrap mezelf erop dat Syrie en Irak me weinig boeien.
  maandag 21 juli 2014 @ 18:57:47 #248
431252 Balo45telli
pi_142564657
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:53 schreef klawie het volgende:

[..]

Moeilijk he als je uitgelult bent

Kan je een discussie niet winnen en een totaal ander onderwerp opgooien

Dag meneer leugenaar
Ik kan amper lezen wat er staat.
Ga je vmbo vriendjes maar verdedigen. :W
  maandag 21 juli 2014 @ 18:58:01 #249
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142564669
quote:
6s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:54 schreef Jandirk het volgende:

[..]

Politieke hooliganisme. Niet van objectief oogpunt oordelen, maar wat je liever ziet.
pi_142564682
quote:
6s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:56 schreef Jandirk het volgende:

[..]

Dan zijn ze gewoon dom dus;)
Niet wrm zou je weg gaan zodat ze ie hele hebben en houwe alsnog plat kunnen gooien? Zodat ze alsnog alles in kunnen nemen zeker
  maandag 21 juli 2014 @ 18:59:12 #251
431252 Balo45telli
pi_142564712
quote:
99s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:53 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Jakkes, Ik keur de massaslachting op onschuldige burgers af. Wat een ongevoelige hufter ben ik.
Ja, want Hamas doet niks verkeerd. :')
  maandag 21 juli 2014 @ 19:00:34 #252
405257 Fred0w
Life is Music
pi_142564775
quote:
99s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:53 schreef Yi-Long het volgende:
Maar goed, zoals ik eerder al aangaf, dit is en blijft een welles-nietus spelletje...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zucht...
pi_142564837
In de Tweede Wereldoorlog werden hele steden platgegooid door de geallieerden.. dat werd allemaal maar normaal gevonden. In dat licht bezien is Israel nog best fatsoenlijk.
pi_142564902
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:57 schreef Balo45telli het volgende:

[..]

Ik kan amper lezen wat er staat.
Ga je vmbo vriendjes maar verdedigen. :W
Geef je mail adres dan zal je me diploma laten zien

Je wilt het niet begrijpen

אין שום דבר שהם צריכים להגן על in het hebreeuws miss snap je het nu wel
  maandag 21 juli 2014 @ 19:03:00 #255
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142564904
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:59 schreef Balo45telli het volgende:

[..]

Ik heb het niet over Hamas. Ik heb het over onschuldige burgers die afgeslacht worden.

Blijkbaar blijven de zionisten hun misdaden achter een speciaal 'Hamas-schild' verstoppen...
pi_142564913
quote:
Palestinian Christian: Western Christians Don't Understand Gaza/Israeli Conflict

"The Christians in the west, most of them, they don't know the realities here. They don't know who is occupying who, who is oppressing who, who is confiscating whose land, who is building walls to try and separate people from one another," Alex Awad, who also pastors East Jerusalem Church, told The Christian Post.

"In the United States and much of Europe people — they just don't understand the realities on the ground," he added.

According to Awad, the reality is that the root causes of the Gaza conflict date back further than the kidnapping and murder of three Israeli teenagers. Instead, he blames Israel for not following through with U.S. Secretary of State John Kerry's plan under which the country was required to free Palestinian prisoners, whom he suggested were unfairly imprisoned after protesting the West Bank settlements. Awad believes that its failure to follow through with this condition enraged an already angered (and economically deprived) Palestinian population. He also called the current fighting a "cover-up" for the settlements and a diversion to focus attention to Gaza, even as the real crisis took place in the West Bank.

"The news media doesn't tell [a] comprehensive story where the average person will understand the causes and effects," said Awad. "This thing did not happen in a vacuum. What's happening today in Gaza — the Israelis attack on Hamas' rockets in Israel — it did not happen in a vacuum. The way that the Israelis dealt with the prisoners on one side, and also the collapse of the peace process on the other side, created that anger that brought us to the position."
Linkje naar het volledige artikel. Artikel is van vorige week, dus ik hoop dat ik niet dubbel post?
  maandag 21 juli 2014 @ 19:03:27 #257
431252 Balo45telli
pi_142564922
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:54 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

En dan is het weer belachelijk. _O-
Ik heb nooit gezegd dat het niet belachelijk is. :W
pi_142564943
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:59 schreef Balo45telli het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan
pi_142564955
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef Pleun2011 het volgende:
In de Tweede Wereldoorlog werden hele steden platgegooid door de geallieerden.. dat werd allemaal maar normaal gevonden. In dat licht bezien is Israel nog best fatsoenlijk.
:')
  maandag 21 juli 2014 @ 19:05:00 #260
431252 Balo45telli
pi_142564993
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef klawie het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan
1000+ raketten op Israël schieten is niks inderdaad.
  maandag 21 juli 2014 @ 19:05:31 #261
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142565017
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:03 schreef Balo45telli het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat het niet belachelijk is. :W
quote:

[..]

:?, dan vind je dus mensen die israel verdedigen ook belachelijk.
  maandag 21 juli 2014 @ 19:06:02 #262
431252 Balo45telli
pi_142565044
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:05 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

[..]

:?
We hadden het over Hamas/Gaza toch? :P
pi_142565123
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:05 schreef Balo45telli het volgende:

[..]

1000+ raketten op Israël schieten is niks inderdaad.
Klopt toen nederland terug vocht tegen de duitsers was het ook goed toch en hoezo kwam dat? juist duitsland nam nederland in en nederland vocht terug voor hun land en hun vrijheid
pi_142565186
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:06 schreef Balo45telli het volgende:

[..]

We hadden het over Hamas/Gaza toch? :P
Je praat jezelf klem ga eerst kennis opdoen hier over en kom dan pas terug
  maandag 21 juli 2014 @ 19:14:02 #265
431252 Balo45telli
pi_142565409
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:08 schreef klawie het volgende:

[..]

Je praat jezelf klem ga eerst kennis opdoen hier over en kom dan pas terug
Wat heb je gedronken?
Ik zeg toch dat het belachelijk is als je Gaza verdedigd.
  maandag 21 juli 2014 @ 19:15:01 #266
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142565458
7:08 P.M. Palestinian President Mahmoud Abbas's entourage in Qatar stated that his meeting with Hamas leader Khaled Meshal was "good and important. Abbas and Meshal agreed that they're interested in immediate cease-fire and in Egyptian involvement, despite reservations about the Egyptian initiative. Fatah senior official Azam al-Hamd was sent to Cairo to promote efforts there." (Jack Khoury) - Ha'aretz
pi_142565468
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:07 schreef klawie het volgende:

[..]

Klopt toen nederland terug vocht tegen de duitsers was het ook goed toch en hoezo kwam dat? juist duitsland nam nederland in en nederland vocht terug voor hun land en hun vrijheid
Volgens de pro-Israël gasten hier is Nederland de terrorist omdat zij zich verdedigden tegen de bezetter.
  maandag 21 juli 2014 @ 19:17:04 #268
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142565560
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:56 schreef klawie het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat de thuiswerker een moslim is
Die komen er hier na meerdere nare ervaringen niet meer in.
  maandag 21 juli 2014 @ 19:18:02 #269
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142565612
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:14 schreef Balo45telli het volgende:

[..]

Wat heb je gedronken?
Ik ben het helemaal met je eens.
Het is inderdaad belachelijk om een onderdrukte groep, een zwakkere groep waarvan het land gestolen is (en gestolen blijft worden) te verdedigen. Je zou voor de koloniale agressor moeten zijn die niks doet behalve onschuldige burgers doden en civiele gebouwen zoals ziekenhuizen bombarderen.
  maandag 21 juli 2014 @ 19:18:19 #270
431252 Balo45telli
pi_142565627
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:05 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

[..]

:?, dan vind je dus mensen die israel verdedigen ook belachelijk.
Dat vind ik niet.
  maandag 21 juli 2014 @ 19:18:40 #271
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142565640
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:02 schreef klawie het volgende:

[..]

Geef je mail adres dan zal je me diploma laten zien

Je wilt het niet begrijpen

אין שום דבר שהם צריכים להגן על in het hebreeuws miss snap je het nu wel
Wow je weet hoe google translate werkt, wat knap van jou!!!
pi_142565673
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:18 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Het is inderdaad belachelijk om een onderdrukte groep, een zwakkere groep waarvan het land gestolen is (en gestolen blijft worden) te verdedigen. Je zou voor de koloniale agressor moeten zijn die niks doet behalve onschuldige burgers doden en civiele gebouwen zoals ziekenhuizen bombarderen.
Nee, je moet die laatste afkeuren en de eerste ook. Van onschuld is al vanaf dag 1 geen sprake meer.
  maandag 21 juli 2014 @ 19:19:30 #273
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142565678
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:18 schreef Balo45telli het volgende:

[..]

Dat vind ik niet.
Nee natuurlijk niet, en daarom lach ik je uit.
Aardappel, dat ik daar 6 reacties voor moet besteden om het bericht over te maken is ook wel schokkend.
  maandag 21 juli 2014 @ 19:19:42 #274
431252 Balo45telli
pi_142565688
quote:

[..]

Hamas gebruikt mensen als schild.
Oh wacht, dan is het de schuld van Israël inderdaad.
pi_142565699
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:14 schreef Balo45telli het volgende:

[..]

Wat heb je gedronken?
Wat heb jij gedronken je zijn nl 2 andere dingen over het zelfde
  maandag 21 juli 2014 @ 19:20:04 #276
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142565704
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:07 schreef klawie het volgende:

[..]

Jij bent zo slecht op de hoogte, het verzet was echt miniem, de meeste hulde met de Duitsers, en jij hebt je diploma gehaald ?
haha grappenmaker
  maandag 21 juli 2014 @ 19:20:09 #277
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142565711
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:19 schreef Balo45telli het volgende:

[..]

Hamas gebruikt mensen als shild.
Oh wacht, dan is het de schuld van Israël inderdaad.
En.... het is weer opnieuw begonnen.

Dit is zinloos.
  maandag 21 juli 2014 @ 19:20:24 #278
431252 Balo45telli
pi_142565730
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:19 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, en daarom lach ik je uit.
Aardappel, dat ik daar 6 reacties voor moet besteden om het bericht over te maken is ook wel schokkend.
Lach uit wie je wil, het zal me een zorg zijn.
Ik geef slechts mijn mening.
  maandag 21 juli 2014 @ 19:20:50 #279
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142565759
quote:

[..]

bewijs dat het op de nederzettingen na gestolen land is ?
  maandag 21 juli 2014 @ 19:21:07 #280
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142565776
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:20 schreef Balo45telli het volgende:

[..]

Lach uit wie je wil, het zal me een zorg zijn.
Ik geef slechts mijn mening.
Ik weet dat het jouw mening is.
  maandag 21 juli 2014 @ 19:21:59 #281
431252 Balo45telli
pi_142565819
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:19 schreef klawie het volgende:

[..]

Wat heb jij gedronken je zijn nl 2 andere dingen over het zelfde
Ik heb nooit gezegd dat het niet belachelijk is.
Belachelijk hoe jij.

Betekent het zelfde.
  maandag 21 juli 2014 @ 19:22:16 #282
431252 Balo45telli
pi_142565833
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:21 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Ik weet dat het jouw mening is.
Prima. ^O^
  maandag 21 juli 2014 @ 19:22:31 #283
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142565850
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Een vraag die mij gisteren werd gesteld: waarom maken mensen die pro-Palestijns en anti-Israel zijn zich nooit druk om wandaden van moslims in Syrië en Irak? Dat is eigenlijk een hele legitieme vraag.. ik keur het optreden van Israel ook af, maar betrap mezelf erop dat Syrie en Irak me weinig boeien.
Iemand die hier een antwoord op kan geven ? de vraag is al meerdere keren gesteld maar geen enkel antwoord...
pi_142565914
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:17 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Die komen er hier na meerdere nare ervaringen niet meer in.
Toppie !!! Hoop echt dat het een keer nodig is dat ze hulp krijgen van een moslim maar dat de moslim dan weigert

Niet stiekem ook iets kopen van een moslim eten etc
  maandag 21 juli 2014 @ 19:24:36 #285
431252 Balo45telli
pi_142565966
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:22 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Iemand die hier een antwoord op kan geven ? de vraag is al meerdere keren gesteld maar geen enkel antwoord...
Ik hoorde dat in Irak bij gevechten tussen ISIS en het Syrische Leger 270 doden zijn gevallen, dat was 1 dag na de vliegramp in Oekraïne.

Maar daar hoor je niks over.
Wel raar ja.
pi_142565999
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:20 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Jij bent zo slecht op de hoogte, het verzet was echt miniem, de meeste hulde met de Duitsers, en jij hebt je diploma gehaald ?
haha grappenmaker
Jij moet beter je huiswerk doen dat jij met zo'n laag iq een pistool mag beet houden is echt beroerd
  maandag 21 juli 2014 @ 19:25:37 #287
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142566018
Kunnen de jij-bakken dan op zijn minst achterwege blijven? Misschien wordt het dan nog wat.
  maandag 21 juli 2014 @ 19:26:31 #288
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142566067
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:23 schreef klawie het volgende:

[..]

Toppie !!! Hoop echt dat het een keer nodig is dat ze hulp krijgen van een moslim maar dat de moslim dan weigert

Niet stiekem ook iets kopen van een moslim eten etc
Jammer voor je, wij zijn niet afhankelijk van de moslim, de moslim profiteert en misbruikt al jaren systematisch onze voorzieningen. En nogmaals mijn ouders krijgen helemaal niets, en waar ze recht op hebben dat nemen ze niet eens omdat ze weigeren te profiteren van iets wat ze niet nodig hebben.
pi_142566119
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:22 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Niet joods. Heel simpel. Ook al is er in Syrië spraken van een echte genocide. Mensen die op basis van geloof (en stroming) anderen afmaken. Kijk maar naar de demonstratie van afgelopen zaterdag, lekker "free Palestine!" schreeuwen en met Turkse vlaggen wapperen. Selectiviteit op z'n best.
  maandag 21 juli 2014 @ 19:28:39 #290
176916 Karrs
2007-2017
pi_142566216
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:42 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Nou goed, zo iets hoef je niet aan te tonen, lijkt me:
Je waarschuwt gebied X te bombarderen, volk A zit vast in gebied X en kan nergens heen. Volk A is dolgelukkig met hun waarschuwing.

Symboliek en onzinnig.
Ik zat er al op te wachten, hoe dat argument tóch tegen ze gebruikt kan worden.

Duurde niet lang. :')
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  maandag 21 juli 2014 @ 19:31:00 #291
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142566369
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:27 schreef havanagila het volgende:

[..]

Niet joods. Heel simpel. Ook al is er in Syrië spraken van een echte genocide. Mensen die op basis van geloof (en stroming) anderen afmaken. Kijk maar naar de demonstratie van afgelopen zaterdag, lekker "free Palestine!" schreeuwen en met Turkse vlaggen wapperen. Selectiviteit op z'n best.
Het zou mooi zijn omdat te lezen van iemand die pro Palestina / Hamas is, maar die krijgen dat niet uit die laffe vingertjes op het scherm gekalkt, jammer maar o zo doorzichtig.
pi_142566470
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:28 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ik zat er al op te wachten, hoe dat argument tóch tegen ze gebruikt kan worden.

Duurde niet lang. :')
Oh hallo, welkom. Leuk dat jij je ook interesseert in dit conflict. Naast het feit dat het 100% accuraat is, (waar gaat men namelijk heen? Ze zijn hermetisch afgesloten) is dat argument al jaren oud. Maar leuk voor je dat je even snel een typische FOK!-sneer kon maken hierover! Moest je ook zo gniffelen tijdens het typen van je reactie?
pi_142566499
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:31 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn omdat te lezen van iemand die pro Palestina / Hamas is, maar die krijgen dat niet uit die laffe vingertjes op het scherm gekalkt, jammer maar o zo doorzichtig.
welke vraag wil je antwoordt ?
  maandag 21 juli 2014 @ 19:33:19 #294
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_142566511
Potverdikkeme.

Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal

Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 Niet schelden
3 Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.

Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
Laffe huichelaar
pi_142566549
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:31 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Jij zegt nu dus dat pro-Palestina gelijk is aan pro-Hamas? Ik ben in ieder geval pro-Palestina, en ik vind ISIS een kankergezwel. Net als de Israëlische regering trouwens. En Hamas.

Ben ik nu raar, en pas ik er niet bij? :'( :'( :'(
pi_142566669
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:26 schreef Toofastforyou21 het volgende:

[..]

Jammer voor je, wij zijn niet afhankelijk van de moslim, de moslim profiteert en misbruikt al jaren systematisch onze voorzieningen. En nogmaals mijn ouders krijgen helemaal niets, en waar ze recht op hebben dat nemen ze niet eens omdat ze weigeren te profiteren van iets wat ze niet nodig hebben.
is ben moslim me ouders zijn moslim en me opa en oma zijn moslim
Nooit ergens van geprofiteerd in iemand zijn anders zijn nadeel altijd overaln keihard voor werken dus wat je zegt ik echt onzin
pi_142566741
quote:

[..]

Ja, want iedereen die kritiek op Israël heeft is een moslim en er is sprake van jodenhaat. Schei toch man, iedere buitenstander ziet toch dat Israël is diegene die onderdrukt en continue mensenrechten schendt. De statistieken vertellen alles over dit conflict. Ben ik nu een jodenhater?
  maandag 21 juli 2014 @ 19:37:42 #298
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142566760
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:25 schreef klawie het volgende:

[..]

Jij moet beter je huiswerk doen dat jij met zo'n laag iq een pistool mag beet houden is echt beroerd
-edit-je hebt geen idee wat ervoor nodig is om te slagen en een contract / baret te verdienen. Helaas is er geen dienstplicht meer dan zou je wel anders piepen.

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 21-07-2014 19:44:47 (Is de mod onzichtbaar? Gewoon posten dus) ]
pi_142566943
quote:

[..]

Onzin. Dat is wat jij graag wil horen. Ik wil een begin van een antwoord geven:
- het conflict in Palestina loopt veel langer, velen zijn er groot mee geworden;
- het religieuze belang van de geografische locatie (o.a. de Al-Aqsa moskee);
- er is sprake van stelselmatige zuivering van Palestijnen;
- het huidige conflict is door het Westen gecreëerd;
- het Westen steunt Israël in zijn doen en laten, VN resoluties worden genegeerd;
- het is juist opvallend omdat joden in het verleden zelf een genocide hebben ondergaan;
  maandag 21 juli 2014 @ 19:42:33 #300
430720 Toofastforyou21
Das beste oder nichts.
pi_142567062
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:40 schreef Ceberut het volgende:

[..]

- het huidige conflict is door het Westen gecreëerd;
- het Westen steunt Israël in zijn doen en laten, VN resoluties worden genegeerd;
- het is juist opvallend omdat joden in het verleden zelf een genocide hebben ondergaan;
Onderbouw eens jou volgende standpunten met objectieve gefundeerde bronnen.
  maandag 21 juli 2014 @ 19:42:49 #301
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142567082
next
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')