Heeft toch geen reet met het conflict te maken ?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En dan met droge ogen beweren dat je Pro Israel bent vanuit een objectief oogpunt en niet omdat je een moslimhater bent
Mooi dit.
Tegen die tijd is de verzorgingsstaat al dusdanig afgebroken door de huidige rechtse kabinetten, dat je verdomd blij mag zijn als er nog mensen zijn die uberhaupt voor jou ouders willen zorgen...quote:Op maandag 21 juli 2014 18:41 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
In ieder geval geen moslim als je daar op doelt.
Nou goed, zo iets hoef je niet aan te tonen, lijkt me:quote:Op maandag 21 juli 2014 18:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sowieso is het al aangetoond dat die 'waarschuwingen' in de praktijk dus niets voorstellen... en ze bewust en gericht op doelwitten mikken om maar zoveel mogelijk slachtoffers te raken, zoals dat nieuws over die aanval op dat ziekenhuis, of jaren geleden dat bommentapijt precies wanneer de scholen uit waren (pauze)...
Palestijnen zijn toch moslims en dus in jouw optiek terroristen, of niet soms?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:42 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Heeft toch geen reet met het conflict te maken ?
Ik heb inderdaad een hekel aan moslims, net zoals dat jij een joden hater bent.
Ik denk dat die mensen voor een paar centen dol blij mogen zijn om mijn ouders te mogen verzorgen.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tegen die tijd is de verzorgingsstaat al dusdanig afgebroken door de huidige rechtse kabinetten, dat je verdomd blij mag zijn als er nog mensen zijn die uberhaupt voor jou ouders willen zorgen...
Niet gaan liegen nu hé, niet iedere moslim is een terrorist, wel een potentieel gevaar dat is iets heel anders. Jij keurt het '' verzet '' van Hamas goed dus in mijn ogen een jodenhater.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Palestijnen zijn toch moslims en dus in jouw optiek terroristen, of niet soms?
En ik ben geen jodenhater, zoals ik al zelf zei, ken genoeg normale joden.
Als je de laatste seconden van dit filmpje bekijkt dan vraag je jezelf af wat Israël nou eigenlijk wil.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:10 schreef Jandirk het volgende:
[..]
De palestijnen komen er voor uit zoveel mogelijk Joden te willen doden. Israël waarschuwt teminste nog voor een raketaanval. Moeten ze hun eigen mensen maar niet dwingen te blijven. Gewoon moord op eigen volk wat de palestijnen doen.
Dit is voor mij een reden om niet zwart-wit te oordelen over wie hier goed of fout is.. Hamas geeft kennelijk geen moer om de levens van de eigen bevolking en wil zoveel mogelijk anti-Joodse publiciteit genereren.. En Israel heeft ook weinig respect voor Palestijnse mensenlevens. De gewone man in Gaza is niet te benijden..quote:Op maandag 21 juli 2014 18:11 schreef Balo45telli het volgende:
Hamas gebruikt burgers als schild, dat is pas walgelijk.
Juist...quote:Op maandag 21 juli 2014 18:45 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Niet gaan liegen nu hé, niet iedere moslim is een terrorist, wel een potentieel gevaar dat is iets heel anders. Jij keurt het '' verzet '' van Hamas goed dus in mijn ogen een jodenhater.
Ik voel mij totaal niet aangesproken dat voorop stellen effequote:Op maandag 21 juli 2014 18:39 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Met andere woorden moslims plegen geen misdaden![]()
Joden en christenen pesten in ieder geval geen homo's weg, die vinden het idd niks maar gebruiken geen geweld tegen bijvoorbeeld homo's.
Moet jij eens als homo stel hand in hand lopen in bijvoorbeeld de haagse schilders wijk ?
Kijken hoe snel er geweld DOOR MOSLIMS wordt toegepast omdat dat niet in hun straatje past.
Je voelt je waarschijnlijk vreselijk aangesproken door mijn reactie, maar dat is jou probleem.
Voor iedereen zonder oogkleppen op en een duidelijk beeld van de laatste 40-50 jaar, is het glashelder wat Israel wil.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je de laatste seconden van dit filmpje bekijkt dan vraag je jezelf af wat Israël nou eigenlijk wil.
Israël geeft wel om de eigen bevolking dat is een feit.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit is voor mij een reden om niet zwart-wit te oordelen over wie hier goed of fout is.. Hamas geeft kennelijk geen moer om de levens van de eigen bevolking en wil zoveel mogelijk anti-Joodse publiciteit genereren.. En Israel heeft ook weinig respect voor Palestijnse mensenlevens. De gewone man in Gaza is niet te benijden..
Verkeerde topic.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:47 schreef Shokirbek85 het volgende:
R.I.P Astrid .....
http://www.facebook.com/jeanne.hornikx/posts/656739951070468
Als het uitkomtquote:Op maandag 21 juli 2014 18:48 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Israël geeft wel om de eigen bevolking dat is een feit.
Ja lekker makkelijk scoren. Dat is wat het klootjesvolk roept. Nederlanders roepen ook om minder marrokanen, maar dat is niet wat de overheid vind en verkondigt. Het gaat om de instelling van de regering.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je de laatste seconden van dit filmpje bekijkt dan vraag je jezelf af wat Israël nou eigenlijk wil.
En geen ene reet om alle non-israeli's, en dat blijkt wel uit hun oorlogsmisdaden.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:48 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
nee, volgens de definitie van de genocide watch list is dit een aanloop naar genocide. Pas als er massamoorden gaan plaats vinden mag je het (van de VN) genocide noemen.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor iedereen zonder oogkleppen op en een duidelijk beeld van de laatste 40-50 jaar, is het glashelder wat Israel wil.
Dit is genocide. Klaar.
Jup.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
En geen ene reet om alle non-israeli's, en dat blijkt wel uit hun oorlogsmisdaden.
Oke, netanyahu geeft opdracht tot het doden van burgers.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:49 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk scoren. Dat is wat het klootjesvolk roept. Nederlanders roepen ook om minder marrokanen, maar dat is niet wat de overheid vind en verkondigt. Het gaat om de instelling van de regering.
Israël waarschuwt wel 2 dagen van te voren.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit is voor mij een reden om niet zwart-wit te oordelen over wie hier goed of fout is.. Hamas geeft kennelijk geen moer om de levens van de eigen bevolking en wil zoveel mogelijk anti-Joodse publiciteit genereren.. En Israel heeft ook weinig respect voor Palestijnse mensenlevens. De gewone man in Gaza is niet te benijden..
Jij ziet moslims als gevaar omdat je met doorgedraaid toen je rondt zwaaide met je pistoolquote:Op maandag 21 juli 2014 18:45 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Niet gaan liegen nu hé, niet iedere moslim is een terrorist, wel een potentieel gevaar dat is iets heel anders. Jij keurt het '' verzet '' van Hamas goed dus in mijn ogen een jodenhater.
Dus een klein dichtbevolkt gebied volledoig kapot bombarderen precies wanneer de scholen uitkomen, is geen bewuste massamoord..?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, volgens de definitie van de genocide watch list is dit een aanloop naar genocide. Pas als er massamoorden gaan plaats vinden mag je het (van de VN) genocide noemen.
Bron?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oke, netanyahu geeft opdracht tot het doden van burgers.
Tuurlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:50 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Israël waarschuwt wel 2 dagen van te voren.
Dat zal best.. Israel doet er alles aan om zich net zo te gedragen als het kwaad dat bijna hun eigen ondergang werd in de Tweede Wereldoorlog. Ze voelen zich superieur, de Palestijnen op hun beurt haten hen tot op het bot.. wat ook wederzijds is.. zoek het dan maar uit, denk ik dan, maar dat gaat helaas ten koste van onschuldige mensenlevensquote:Op maandag 21 juli 2014 18:48 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Netanyahu wist dat er burgerslachtoffers zouden vallen en ging toch door met bombarderen. Dat is bewust opdracht geven tot het doden van burgers.quote:
Belachelijk hoe jij Gaza verdedigd. Ga weg man.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dus een klein dichtbevolkt gebied volledoig kapot bombarderen precies wanneer de scholen uitkomen, is geen bewuste massamoord..?
... maar wat Breivik deed, was dan wel weer een massamoord...?
Oh wacht, Palestijnse levens tellen voor maar een fractie mee....
Een par uur van tevoren dacht ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:50 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Israël waarschuwt wel 2 dagen van te voren.
SMS/Flyersquote:Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Belachelijk hoe jij Gaza verdedigd. Ga weg man.
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:42 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Heeft toch geen reet met het conflict te maken ?
Ik heb inderdaad een hekel aan moslims, net zoals dat jij een joden hater bent.
Trololololol.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:45 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Hmm...quote:geregistreerd op: zondag 6 juli 2014 (15 dagen geleden).
Belachelijk hoe jij israel verdedigdquote:Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Jakkes, Ik keur de massaslachting op onschuldige burgers af. Wat een ongevoelige hufter ben ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
En dan is het weer belachelijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Bullshit. Moeten ze hun eigen mensen maar niet verplichten te blijven waar ze zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Netanyahu wist dat er burgerslachtoffers zouden vallen en ging toch door met bombarderen. Dat is bewust opdracht geven tot het doden van burgers.
Niemand is verplicht mensen zijn geadviseerdquote:Op maandag 21 juli 2014 18:54 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Bullshit. Moeten ze hun eigen mensen maar niet verplichten te blijven waar ze zijn.
Achja, deze discussie gaat net zolang duren als de strijd in de gaza. Beiden zijn niet onschuldig, maar zoals je al doorhebt, ik sta achter Israël.
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:52 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Hier nog ééntjequote:geregistreerd: dinsdag 15 juli 2014 (6 dagen geleden)
Dan zijn ze gewoon dom dus;)quote:Op maandag 21 juli 2014 18:55 schreef klawie het volgende:
[..]
Niemand is verplicht mensen zijn geadviseerd
Ik hoop echt dat de thuiswerker een moslim isquote:Op maandag 21 juli 2014 18:44 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Ik denk dat die mensen voor een paar centen dol blij mogen zijn om mijn ouders te mogen verzorgen.
Die hebben hun schaapjes allang op het droge, en zijn niet afhankelijk van een moslim.
Wie zegt dat mijn ouders moeten profiteren van een verzorging staat ? dat maak jij ervan maar dat weet jij dus niet.
Israël waarschuwt om te evacueren maar waar moeten zij gaan? Alle grenzen zijn dicht, vroeg of laat gaan zij dood door een raket dus vertel me aub niet dat Israël doden probeert te voorkomen.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:10 schreef Jandirk het volgende:
[..]
De palestijnen komen er voor uit zoveel mogelijk Joden te willen doden. Israël waarschuwt teminste nog voor een raketaanval. Moeten ze hun eigen mensen maar niet dwingen te blijven. Gewoon moord op eigen volk wat de palestijnen doen.
Ik kan amper lezen wat er staat.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:53 schreef klawie het volgende:
[..]
Moeilijk he als je uitgelult bent
Kan je een discussie niet winnen en een totaal ander onderwerp opgooien
Dag meneer leugenaar
Politieke hooliganisme. Niet van objectief oogpunt oordelen, maar wat je liever ziet.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:54 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Bullshit. Moeten ze hun eigen mensen maar niet verplichten te blijven waar ze zijn.
Achja, deze discussie gaat net zolang duren als de strijd in de gaza. Beiden zijn niet onschuldig, maar zoals je al doorhebt, ik sta achter Israël.
Niet wrm zou je weg gaan zodat ze ie hele hebben en houwe alsnog plat kunnen gooien? Zodat ze alsnog alles in kunnen nemen zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |