Nouja prijs is wellicht het verkeerde woord. Maar jij vind Israel terrorist. En Hamas praat je goed, het lijkt trouwens wel heel erg dat je pro-palestina bent. Het is alleen maar Israel is fout israel is dit dat. Allemaal niveau loze uitspraken. Geen goede argumentaties geven? Ik zeg een idioot groepje. Ja waarom ik dat vind wil je ik je best wel vertellen maaaaarrr, dat heb ik al eerder gedaan. Wil het best opnieuw doen als je daar belang bij hebt.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je kunt geen goede argumentaties geven makker.
Als jij mij een reactie kan geven waar ik Hamas in prijs, geef ik je 100 euro,
En ik ben pro-justice, niet pro-israel of pro-palestina.
Ja ik loop er zelf rond.
Vriend, ik heb nergens Hamas goedgepraat, wederom geef me een reactie. Ik heb verzet goedgepraat, dat is iets anders.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nouja prijs is wellicht het verkeerde woord. Maar jij vind Israel terrorist. En Hamas praat je goed, het lijkt trouwens wel heel erg dat je pro-palestina bent. Het is alleen maar Israel is fout israel is dit dat. Allemaal niveau loze uitspraken. Geen goede argumentaties geven? Ik zeg een idioot groepje. Ja waarom ik dat vind wil je ik je best wel vertellen maaaaarrr, dat heb ik al eerder gedaan. Wil het best opnieuw doen als je daar belang bij hebt.
Of kleinerquote:Op maandag 21 juli 2014 02:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoe bedoel je propaganda stats?
http://www.ochaopt.org/documents/ocha_opt_sitrep_20_07_2014.pdf (verouderd inmiddels)
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Protective_Edge
Ja je hebt gelijk, ze kunnen gesjoemeld hebben en de palestijnen kunnen een groter aantal inmiddels hebben gehad.
quote:Op maandag 21 juli 2014 02:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Vriend, ik heb nergens Hamas goedgepraat, wederom geef me een reactie. Ik heb verzet goedgepraat, dat is iets anders.
Israel is ook de grote terrorist, volgens mij hebben we die discussie al gehad, beetje nutteloos om het weer opnieuw te doen.
Je kunt ervan uit gaan dat die statistieken redelijk accuraat zijn. Vastgesteld door autoriteiten en weetikveelwat. Als je zelfs statistieken gaan negeren (die natuurlijk tegen jou zijn) is er gewoon geen discussie mogelijk, jammer.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:35 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Of kleiner
Of gewoon niet door Israël, maar Fatah/Hamas
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:52 schreef Nibb-it het volgende:
Kerry Expresses Exasperation With Civilian Toll in Gaza
WASHINGTON Secretary of State John F. Kerry appeared in comments captured by a live microphone to express exasperation with the high cost in civilian lives as Israel pressed its ground attack on Gaza. - http://www.nytimes.com/20(...).html?ref=middleeast
Zo iets heb ik niet gezegd.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ja wel je hebt ze zeker wel goed gepraat. Het is goed wat Hamas doet etc geen zin om dat weer te gaan zoeken in vorige topics. Maar heb je wel gezegd.
Geef die reactie dan, ik geef je 1000 euro persoonlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:39 schreef Fokker101 het volgende:
[..]Laat maar jongen je bent ''''uitgeluld'' zoals jij dat altijd zegt.
Ja ik heb geen zin om weer een paar topics terug te gaan zoeken. Vooral niet rond dit tijdstip. Maar, stop maar met je ik geef je zoveel euro. Voegt vrij weinig toe..quote:Op maandag 21 juli 2014 02:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Geef die reactie dan, ik geef je 1000 euro persoonlijk.
Ergens in het vorige topic zei jij dat je het leuk vind dat er onschuldige burgers doodgaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:41 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja ik heb geen zin om weer een paar topics terug te gaan zoeken. Vooral niet rond dit tijdstip. Maar, stop maar met je ik geef je zoveel euro. Voegt vrij weinig toe..
vastgesteld door weetikveelwat?quote:Op maandag 21 juli 2014 02:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je kunt ervan uit gaan dat die statistieken redelijk accuraat zijn. Vastgesteld door autoriteiten en weetikveelwat. Als je zelfs statistieken gaan negeren (die natuurlijk tegen jou zijn) is er gewoon geen discussie mogelijk, jammer.
Ik steun Hamas niet, hoewel ik niet vind dat ze een terroristische organisatie zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:29 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Steun aan een terroristische organisatie![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ben je echt zo dom? Ik zeg 'autoriteiten en weetikveelwat'. Dat houdt in figuren die over dat soort dingen gaat, weet ik veel wie het heeft vastgesteld. Moet je persoonlijke namen hebben?quote:Op maandag 21 juli 2014 02:44 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
vastgesteld door weetikveelwat?
Wow, wat een keiharde feiten van weetikveelwat!
Maar als je zo van stats houdt, dan moet je eens de stats gaan bekijken van hoe vaak Isarël vrede voor land heeft aangeboden, en hoe vaak de Palestijnen dat hebben geweigerd. Daar heb je je objectieve statistieken.
Het gaat er niet om of jij ze terroristisch vind. Dat is gewoon een feit. EU (onder andere) heeft ze gewoon (terecht) als terroristische organisatie aangemerkt. Dus jou mening doet er wat dat betreft niet toe.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:45 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik steun Hamas niet, hoewel ik niet vind dat ze een terroristische organisatie zijn.
Hamas is een kind van Israël, getogen om de PLO dwars te zitten en voor verdeeldheid te zorgen tussen de Palestijnen. Een mooie voorbeeld van verdeel en heers politiek.
Niet alleen Hamas, vele (terroristische) organisaties zijn door het westen zelf gefinancierd en tot zijn huidige vorm/grootte geholpen.
Ben jij echt zo dom, dat je figuren die over dat soort dingen gaan, blindelings vertrouwt?quote:Op maandag 21 juli 2014 02:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom? Ik zeg 'autoriteiten en weetikveelwat'. Dat houdt in figuren die over dat soort dingen gaat, weet ik veel wie het heeft vastgesteld. Moet je persoonlijke namen hebben?
Blijf de statistieken maar ontkennen. Ik snap wel dat ze tegen je werken.
Ik heb geen zin om met iemand te praten die statistieken ontkent, doe dat maar met iemand anders.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:57 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ben jij echt zo dom, dat je figuren die over dat soort dingen gaan, blindelings vertrouwt?
Wat was die quote ook alweer... even zoeken
-edit- Waar op de foto's die hij heeft geüpload zie jij steun aan een terroristische organisatie?quote:Op maandag 21 juli 2014 02:50 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of jij ze terroristisch vind. Dat is gewoon een feit. EU (onder andere) heeft ze gewoon (terecht) als terroristische organisatie aangemerkt. Dus jou mening doet er wat dat betreft niet toe.
Euhhh...de hele foto.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:58 schreef Drxx het volgende:
[..]
-edit-Waar op de foto's die hij heeft geüpload zie jij steun aan een terroristische organisatie?
De hele foto bevat steun aan een terroristische organisatie? -edit-quote:Op maandag 21 juli 2014 02:59 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Open een topic over spelling dan als je zo graag wil janken. Euhhh...de hele foto.
ja ik heb hem:quote:Op maandag 21 juli 2014 02:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om met iemand te praten die statistieken ontkent, doe dat maar met iemand anders.
Frappant dit tochquote:Op maandag 21 juli 2014 02:37 schreef Drxx het volgende:
[..]
Samengevat: Kerry wordt betrapt op kritiek op Israël's manier van doen. Hij vindt het niet kunnen dat Israël zoveel mensen doodt, en vindt het gestoord dat de VS niet ingrijpt. Uiteraard valt iedereen over hem, want kritiek op Israël?! Dat. Dit. Kan. In. Amerika. Dus moet hij natuurlijk wel zeggen wat iedere goede Amerikaan hoort te zeggen, namelijk dat de VS 100% achter Israël staat.
Belachelijk dit. Je zou je haast gaan afvragen wie daar de touwtjes nou werkelijk in handen heeft.
Had ik al gelezen, heel raar idd. Zegt ook wel weer wat over de USA.quote:Op maandag 21 juli 2014 03:18 schreef Drxx het volgende:
Zullen we het weer over Israël/Palestina hebben
[..]
Frappant dit toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |