Ik weet niet of jij dezelfde persoon bent waar ik dit al eens eerder tegen heb gezegd maar:quote:Op maandag 21 juli 2014 01:54 schreef havanagila het volgende:
[..]
Nogmaals, wat is er precies "verzet" aan het willens en wetens een grondoffensief uit te lokken? Dat is simpelweg voor doden zorgen, hoe je het ook bekijkt.
En Abbas lacht zich ondertussen de ballen uit zijn broek. Hamas lokt geweld uit omdat men verdomd goed weet dat elke Palestijnse dode meer steun betekent. Over de rug van de Palestijnen. Overigens ook frappant hoe er geen enkele wijk 24 uur per dag stroom heeft, er ernstig gebrek aan drinkwater is, maar men schijnbaar wel genoeg geld en mankracht heeft voor raketinstallaties en smokkeltunnels. Toont weer eens aan waar de (ware) prioriteiten liggen.
Ziekelijk gewoon om goed te keuren wat er in Gaza gebeurd, maakt niet uit welke kant/partij je kiest.
Heb je weer zo'n type die niks weet en hier dingen komt lopen verkondigen.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:54 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Nee. Dit is gestart omdat de profeet Mohammed van mening was dat de Joden dood moesten.
[..]
Je weet niet wat genocide is!
[..]
Ja, precies. Israël zou na de val van het Ottomaans Rijk de Westbank en Gaza krijgen. De Arabieren kregen Jordanië.
[..]
Wat een leugens!
Misschien moet je je realiseren dat Hamas meer 1 plan heeft voor Israël, en dat is geen vrede.
[..]
Dus Hamas mag nog eens honderden raketten blijven afvuren, omdat ze toch niks raken?
Dat vind je niet verwerpelijk?
[..]
Statistieken van Jodenhaters zijn altijd tegen Israël.
[..]
Waarom doe je mee met een discussie als je er echt niks van weet?
[..]
Ja precies
Heb het al eerder gevraagd ben jij zelf allochtoon? Jammer genoeg reageer je niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heb je weer zo'n type die niks weet en hier dingen komt lopen verkondigen.
Ik ga maar op datgene wat jij tegen mij zegt.
Statistieken van Jodenhaters zijn altijd tegen israel? Mooi subjectief gezegd!
En nu objectief:
Israel: 18 soldiers en 2 onschuldigen
Palestina: 436 onschuldigen en +3000 gewonden.
En dit is alleen de meest recente grondoffensief. Kijk elke willekeurige oorlog/offensief en de statistieken zijn altijd tegen Israel.
Jammer joh, en nu weer weg.
Onderdrukking? Zoals?quote:Op maandag 21 juli 2014 02:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij dezelfde persoon bent waar ik dit al eens eerder tegen heb gezegd maar:
Maar het uitlokken van grondoffensief is absoluut niet slim. Het is verzet als jij je tegen de huidige situatie vecht. Blijkbaar zijn de Palestijnen niet tevreden met de 47jaar durende onderdrukking waar ze in leven en waar nog steeds situatieverbetering optreedt. Ik vind dat verzet.
Israel negeert vreedzaam verzet, dat weet jij en dat weet ik.
En dat vind ik van jou, en niet zo'n beetje ook.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
Heb je weer zo'n type die niks weet en hier dingen komt lopen verkondigen.
nee hoor gewoon objectief. Maar dat zal bij jou waarschijnlijk niet bij je doordringen. Toch doe ik even een poging, zodat je niet kan zeggen, Ich habe das nicht gewust.quote:Ik ga maar op datgene wat jij tegen mij zegt.
Statistieken van Jodenhaters zijn altijd tegen israel? Mooi subjectief gezegd!
Dat is juist subjectief.quote:En nu objectief:
Israel: 18 soldiers en 2 onschuldigen
Palestina: 436 onschuldigen en +3000 gewonden.
En dit is alleen de meest recente grondoffensief. Kijk elke willekeurige oorlog/offensief en de statistieken zijn altijd tegen Israel.
Zo makkelijk laat ik mij niet door domheid/onwetendheid wegjagen.quote:Jammer joh, en nu weer weg.
De staat Israël zal stoppen te bestaan en de joden zullen wederom leven als een onderdrukt volk als Israël doorgaat met hamas helpen aan de macht te blijven.quote:
De statistieken zijn hard he, mooi dat je daar niks op terugzegt.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:07 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En dat vind ik van jou, en niet zo'n beetje ook
Volledig eens met je definitie, maar je ziet toch wel in dat de uitvoering compleet verkeerd is?quote:Op maandag 21 juli 2014 02:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij dezelfde persoon bent waar ik dit al eens eerder tegen heb gezegd maar:
Maar het uitlokken van grondoffensief is absoluut niet slim. Het is verzet als jij je tegen de huidige situatie vecht. Blijkbaar zijn de Palestijnen niet tevreden met de 47jaar durende onderdrukking waar ze in leven en waar nog steeds situatieverbetering optreedt. Ik vind dat verzet.
Israel negeert vreedzaam verzet, dat weet jij en dat weet ik.
Nee klopt. Maar jij bent hier ook 24 uur te vinden, en je denkt dat je iedereen ''uitlult'' waar het totaal niet om gaat. Je doet net als of je zelf in het gebied rond loopt. Hamas begint met beschietingen ja om dat er mensen in hun land komen te wonen. Nou dat is vrij onzinnig, Hamas is gewoon een idioot groepje. Israel geeft ook waarschuwingen van te voren om het gebied te verlaten. En ja hamas houd ze tegen. Wel duidelijk lijkt mij, van mij mag Israel gewoon dat hele gebied bezetten. En zorgen dat voor al hamas verdwijnt.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heb je dan ook echt niks geleerd van de vorige keren?
Ik was nog niet klaar, met die reactie. Maar ik heb er inmiddels wel op gereageerd.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
De statistieken zijn hard he, mooi dat je daar niks op terugzegt.
In POL liet ik al weten dat ik over kennis beschik, waar FOK'kers inhoudelijk niets tegenin te brengen hebben.quote:In POL liet je al duidelijk weten dat je niks weet en hier bevestig je het weer eens.
Dat is geen ontkenning. Dat is vragen naar voorbeelden.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En nu ook de onderdrukking ontkennen![]()
Ok.
Je kunt het gebied niet verlaten, ze controleren 24/7 die grenzen, die waarschuwingen zijn symboliek. Kom op man, dat moet je weten. Mooi hoe je hamas ook een idioot groepje en dergelijke benoemt zonder enige argumentatie.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar jij bent hier ook 24 uur te vinden, en je denkt dat je iedereen ''uitlult'' waar het totaal niet om gaat. Je doet net als of je zelf in het gebied rond loopt. Hamas begint met beschietingen ja om dat er mensen in hun land komen te wonen. Nou dat is vrij onzinnig, Hamas is gewoon een idioot groepje. Israel geeft ook waarschuwingen van te voren om het gebied te verlaten. En ja hamas houd ze tegen. Wel duidelijk lijkt mij, van mij mag Israel gewoon dat hele gebied bezetten. En zorgen dat voor al hamas verdwijnt.
Blijf dat vooral geloven, als dat je rechtvaardiging is.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:12 schreef Fokker101 het volgende:
Maar jij bent zeker een allochtoon. Uit Marokko en omstreken die kant daar, die zeggen kkr Israel mijn broeders in Palestina. Terwijl ze 2000 km of wel meer van elkaar van daar wonen. Echt zo hypocriet.
Ok statistieken zijn tegenwoordig subjectief.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:07 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En dat vind ik van jou, en niet zo'n beetje ook.
[..]
nee hoor gewoon objectief. Maar dat zal bij jou waarschijnlijk niet bij je doordringen. Toch doe ik even een poging, zodat je niet kan zeggen, Ich habe das nicht gewust.
[..]
Dat is juist subjectief.
[..]
Zo makkelijk laat ik mij niet door domheid/onwetendheid wegjagen.
Maar nu echte objectiviteit:
Ja ze zeiden dat ze de huizen belden die ze gingen bombarderen. terwijl er amper stroom is daarquote:Op maandag 21 juli 2014 02:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar jij bent hier ook 24 uur te vinden, en je denkt dat je iedereen ''uitlult'' waar het totaal niet om gaat. Je doet net als of je zelf in het gebied rond loopt. Hamas begint met beschietingen ja om dat er mensen in hun land komen te wonen. Nou dat is vrij onzinnig, Hamas is gewoon een idioot groepje. Israel geeft ook waarschuwingen van te voren om het gebied te verlaten. En ja hamas houd ze tegen. Wel duidelijk lijkt mij, van mij mag Israel gewoon dat hele gebied bezetten. En zorgen dat voor al hamas verdwijnt.
Want een stuk of 90 raketinstallaties en smokkeltunnels zijn schijnbaar belangrijker dan zorgen voor een betrouwbaar elektriciteitsnet en voldoende schoon drinkwater... Goed politiek bestuur, ahum.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja ze zeiden dat ze de huizen belden die ze gingen bombarderen. terwijl er amper stroom is daar.
quote:Op maandag 21 juli 2014 02:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je kunt het gebied niet verlaten, ze controleren 24/7 die grenzen, die waarschuwingen zijn symboliek. Kom op man, dat moet je weten. Mooi hoe je hamas ook een idioot groepje en dergelijke benoemt zonder enige argumentatie.
Maargoed je hebt wel ergens gelijk bij: ik ben vandaag en gisteren inderdaad veelsteveel in dit topic geweest. Terwijl als je achteraf kijkt het toch nutteloze tijdbedrijf is met random figuren op het internet te discussiëren, kijk maar naar jou n.a.v. gisteren; je zegt nog steeds dezelfde on-onderbouwende dingen en vraagt of ik een allochtoon ben.
Je kunt geen goede argumentaties geven makker.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:24 schreef Fokker101 het volgende:
[..]Argumenten ik kan wel allemaal argumenten gaan benoemen. Waarom ik ze een idioot groepje vind. Jij vind ze blijkbaar oke? Maar hoe weet jij dat ze het gebied niet kunnen verlaten? Loop je er zelf rond? Overigens kun je wel allemaal hele dure woorden gebruiken waardoor je wat slimmer lijkt. Want dat is totaal niet nodig je hebt zelf totaal on-onderbouwende ''dingen''. En ja ik vraag me af als je een allochtoon ben. Want je reageert heel fel je doet net als of je er zelf rond loopt. En je prijst Hamas en Israel is gestoord en het zijn terroristen. Nja het lijkt net als of je zelf een Palestijn bent.
- Wel die propaganda-stats van jou jaquote:Op maandag 21 juli 2014 02:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ok statistieken zijn tegenwoordig subjectief.
En... dat was weer een leuke discussie.
Mooi propaganda filmpje trouwens, daar heb ik al op gereageerd in een ander topic en ga ik niet weer doen.
hoe bedoel je propaganda stats?quote:Op maandag 21 juli 2014 02:30 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
- Wel die propaganda-stats van jou ja
- heb je een link van je reactie?
- Propagandafilm of niet. Het is absoluut waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |