Nee. Dit is gestart om het krijgen van een eigen grondgebied waar anderen al lang woonden.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:35 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Het gevaar dat de terroristen daadwerkelijk op je eigen grondgebied komt om kinderen te ontvoeren en te vermoorden bijvoorbeeld? Dat is namelijk waar dit om is gestart. Vergeet dat niet.
Die tweet van 1 dom wijf? Je kan ook tweets vinden van Mexicanen die dat Nederlanders toe wensen vanwege het voetbal. Zo kan je elke willekeurige mening wel in een tweet terug vinden. Nogmaals die burgerdoden zijn vreselijk. Maar ik snap het ingrijpen wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Onderbouwen heb ik voorheen al gedaan met die tweet. Er zijn er meer.
Maar ik begrijp dat het niet helemaal 100% vaststaat. Ik wil ook niet zeggen dat Israël de nieuwe as van het kwaad is, wel dat het die kant op gaat als het zo doorgaat.
Ja!! Als je dat gaat ontkennen zijn we dus gewoon klaar met de discussie want dan weet ik genoeg.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
400 doden, 400 doden, 400 doden, 400 doden. Begrijp je wel wat Israël heeft gedaan? Dit is alleen goed te praten als je palestijnen ziet als dieren, beneden de mensen. Dan zou je het misschien in je hoofd kunnen begrijpen.
dit is geen ingrijpen dit is genocide.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:39 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Die tweet van 1 dom wijf? Je kan ook tweets vinden van Mexicanen die dat Nederlanders toe wensen vanwege het voetbal. Zo kan je elke willekeurige mening wel in een tweet terug vinden. Nogmaals die burgerdoden zijn vreselijk. Maar ik snap het ingrijpen wel.
Ja net zoals de rest van de wereld. Je punt is?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
400 doden, 400 doden, 400 doden, 400 doden. Begrijp je wel wat Israël heeft gedaan? Dit is alleen goed te praten als je palestijnen ziet als dieren, beneden de mensen. Dan zou je het misschien in je hoofd kunnen begrijpen.
Tuurlijk jochiequote:Op maandag 21 juli 2014 01:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dit is geen ingrijpen dit is genocide.
Nee, dat was geen eigen grondgebied. Dat was bezet gebied, waar regels voor gelden zoals het niet bezetten van dat gebied door de eigen bevolking.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:37 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Om het feit dat er nu behalve raketten ook op eigen grondgebied burgers (kinderen) werden ontvoerd en vermoord. Dat was de welbekende druppel. Lekker makkelijk steeds maar 400 doden roepen. Ik heb namelijk allang gezegd dat dat verschrikkelijk is,
okquote:Op maandag 21 juli 2014 01:40 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, dat was geen eigen grondgebied. Dat was bezet gebied, waar regels voor gelden zoals het niet bezetten van dat gebied door de eigen bevolking.
Bezet gebied is bezet gebied. Daar hoeven we verder inderdaad niet over te discussiëren.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:39 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja!! Als je dat gaat ontkennen zijn we dus gewoon klaar met de discussie want dan weet ik genoeg.
Mensen die pro-isreal zijn inhumaan, die cijfers zeggen ze niks.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Andersom ook, dat is juist het hele probleem in dit conflict.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien ben je te dom om het door te hebben (duhh je steunt terroristen). Maar met jou ben ik uitgepraat, dus bespaar je de moeite.quote:
Andersom gebeuren alleen niet dit soort doden.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:42 schreef havanagila het volgende:
[..]
Andersom ook, dat is juist het hele probleem in dit conflict.
Simpel volk.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:43 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Misschien ben je te dom om het door te hebben (duhh je steunt terroristen). Maar met jou ben ik uitgepraat, dus bespaar je de moeite.
Nee, mensen die Pro-israel zijn willen dat israel stopt met de aanvallen die burgerslachtoffers maken. Zij weten namelijk dat geweld meer geweld uitlokt en dat ze hamas aan de macht houden door deze aanvallen te doen. Helaas is Netanyahu niet pro-israel.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mensen die pro-isreal zijn inhumaan, die cijfers zeggen ze niks.
Onder het mom van 'hamas begon met de aanvallen' (VERZET, NIET WILLEKEURIG) keuren ze alles goed.
Dat klopt, maar met de westelijke wereld kunnen we de arabische wereld makkelijk onder de duim houden als Israël niet constant hamas en andere haatorganisaties aan de macht helptquote:Op maandag 21 juli 2014 01:42 schreef havanagila het volgende:
[..]
Andersom ook, dat is juist het hele probleem in dit conflict.
twitter:WorldPeace2Day twitterde op maandag 21-07-2014 om 01:07:23Here's one good reason why Israel's ultimate goal is to occupy Gaza, a huge Nat gas deposit: #GazaUnderAttack #greed http://t.co/XPAravmjKN reageer retweet
twitter:minafayek twitterde op zondag 20-07-2014 om 23:59:42Fireworks in Ramallah after Hamas announced kidnapping an Israeli soldier. (via @TareqFarra) http://t.co/YjSStVlz1O reageer retweet
twitter:2_Anissa twitterde op zondag 20-07-2014 om 14:44:30Scared people don't eat popcorn and cheer each time a bomb falls on Gaza. Disgusting. #FreePalestine #PrayForGaza http://t.co/RCOI6bMIP5 reageer retweet
Ik snap dit niet. Volgens mij moet je ziekelijk zijn als je wilt dat iemand burgerslachtoffers maakt, en genoeg mensen die daar voor zijn daaro, kijk social media.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, mensen die Pro-israel zijn willen dat israel stopt met de aanvallen die burgerslachtoffers maken. Zij weten namelijk dat geweld meer geweld uitlokt en dat ze hamas aan de macht houden door deze aanvallen te doen. Helaas is Netanyahu niet pro-israel.
Die gasten op de foto zijn de ware antisemieten!quote:Op maandag 21 juli 2014 01:45 schreef rakotto het volgende:
twitter:WorldPeace2Day twitterde op maandag 21-07-2014 om 01:07:23Here's one good reason why Israel's ultimate goal is to occupy Gaza, a huge Nat gas deposit: #GazaUnderAttack #greed http://t.co/XPAravmjKN reageer retweet
twitter:minafayek twitterde op zondag 20-07-2014 om 23:59:42Fireworks in Ramallah after Hamas announced kidnapping an Israeli soldier. (via @TareqFarra) http://t.co/YjSStVlz1O reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:2_Anissa twitterde op zondag 20-07-2014 om 14:44:30Scared people don't eat popcorn and cheer each time a bomb falls on Gaza. Disgusting. #FreePalestine #PrayForGaza http://t.co/RCOI6bMIP5 reageer retweet
Nogmaals, wat is er precies "verzet" aan het willens en wetens een grondoffensief uit te lokken? Dat is simpelweg voor doden zorgen, hoe je het ook bekijkt.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Onder het mom van 'hamas begon met de aanvallen' (VERZET, NIET WILLEKEURIG) keuren ze alles goed.
Nee. Dit is gestart omdat de profeet Mohammed van mening was dat de Joden dood moesten.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:38 schreef Kees22 het volgende:
Nee. Dit is gestart om het krijgen van een eigen grondgebied waar anderen al lang woonden.
Je weet niet wat genocide is!quote:
Ja, precies. Israël zou na de val van het Ottomaans Rijk de Westbank en Gaza krijgen. De Arabieren kregen Jordanië.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:41 schreef Kees22 het volgende:
Bezet gebied is bezet gebied. Daar hoeven we verder inderdaad niet over te discussiëren.
Wat een leugens!quote:Op maandag 21 juli 2014 01:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dus Hamas mag nog eens honderden raketten blijven afvuren, omdat ze toch niks raken?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:30 schreef Kees22 het volgende:
Dat was de vraag niet.
De raketten van Hamas doden nauwelijks burgers, de raketten van Israel doden burgers bij de vleet.
Waarom zijn de eerste dan verwerpelijk en de tweede niet?
Dat is toch simpel tellen en vergelijken, of niet dan?
Statistieken van Jodenhaters zijn altijd tegen Israël.quote:
Waarom doe je mee met een discussie als je er echt niks van weet?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:38 schreef Maanvis het volgende:
Ja preciesquote:
Ik denk dat jij er iets anders onder verstaat idd!quote:Op maandag 21 juli 2014 01:54 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Je weet niet wat genocide is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |