abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juli 2014 @ 01:43:46 #41
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142540770
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:43 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Misschien ben je te dom om het door te hebben (duhh je steunt terroristen). Maar met jou ben ik uitgepraat, dus bespaar je de moeite.
Simpel volk.
Je wordt door iedereen uitgeluld hier, dus ik snap wel dat je uitgepraat bent.
  maandag 21 juli 2014 @ 01:44:23 #42
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142540787
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:41 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Mensen die pro-isreal zijn inhumaan, die cijfers zeggen ze niks.
Onder het mom van 'hamas begon met de aanvallen' (VERZET, NIET WILLEKEURIG) keuren ze alles goed.
Nee, mensen die Pro-israel zijn willen dat israel stopt met de aanvallen die burgerslachtoffers maken. Zij weten namelijk dat geweld meer geweld uitlokt en dat ze hamas aan de macht houden door deze aanvallen te doen. Helaas is Netanyahu niet pro-israel.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 juli 2014 @ 01:45:11 #43
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142540806
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:42 schreef havanagila het volgende:

[..]

Andersom ook, dat is juist het hele probleem in dit conflict.
Dat klopt, maar met de westelijke wereld kunnen we de arabische wereld makkelijk onder de duim houden als Israël niet constant hamas en andere haatorganisaties aan de macht helpt ;).
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 juli 2014 @ 01:45:26 #44
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_142540811
WorldPeace2Day twitterde op maandag 21-07-2014 om 01:07:23 Here's one good reason why Israel's ultimate goal is to occupy Gaza, a huge Nat gas deposit: #GazaUnderAttack #greed http://t.co/XPAravmjKN reageer retweet
minafayek twitterde op zondag 20-07-2014 om 23:59:42 Fireworks in Ramallah after Hamas announced kidnapping an Israeli soldier. (via @TareqFarra) http://t.co/YjSStVlz1O reageer retweet
2_Anissa twitterde op zondag 20-07-2014 om 14:44:30 Scared people don't eat popcorn and cheer each time a bomb falls on Gaza. Disgusting. #FreePalestine #PrayForGaza http://t.co/RCOI6bMIP5 reageer retweet
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  maandag 21 juli 2014 @ 01:47:34 #45
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142540870
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee, mensen die Pro-israel zijn willen dat israel stopt met de aanvallen die burgerslachtoffers maken. Zij weten namelijk dat geweld meer geweld uitlokt en dat ze hamas aan de macht houden door deze aanvallen te doen. Helaas is Netanyahu niet pro-israel.
Ik snap dit niet. Volgens mij moet je ziekelijk zijn als je wilt dat iemand burgerslachtoffers maakt, en genoeg mensen die daar voor zijn daaro, kijk social media.

En het is niet een kwestie van geweld lokt meer geweld uit, het is een kwestie van de huidige situatie voor de Palestijnen onderhouden lokt meer geweld uit.
pi_142540880
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:45 schreef rakotto het volgende:
WorldPeace2Day twitterde op maandag 21-07-2014 om 01:07:23 Here's one good reason why Israel's ultimate goal is to occupy Gaza, a huge Nat gas deposit: #GazaUnderAttack #greed http://t.co/XPAravmjKN reageer retweet
minafayek twitterde op zondag 20-07-2014 om 23:59:42 Fireworks in Ramallah after Hamas announced kidnapping an Israeli soldier. (via @TareqFarra) http://t.co/YjSStVlz1O reageer retweet
2_Anissa twitterde op zondag 20-07-2014 om 14:44:30 Scared people don't eat popcorn and cheer each time a bomb falls on Gaza. Disgusting. #FreePalestine #PrayForGaza http://t.co/RCOI6bMIP5 reageer retweet
[ afbeelding ]
Die gasten op de foto zijn de ware antisemieten!
Kristallnacht!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_142541055
quote:

[..]

Onder het mom van 'hamas begon met de aanvallen' (VERZET, NIET WILLEKEURIG) keuren ze alles goed.
Nogmaals, wat is er precies "verzet" aan het willens en wetens een grondoffensief uit te lokken? Dat is simpelweg voor doden zorgen, hoe je het ook bekijkt.

En Abbas lacht zich ondertussen de ballen uit zijn broek. Hamas lokt geweld uit omdat men verdomd goed weet dat elke Palestijnse dode meer steun betekent. Over de rug van de Palestijnen. Overigens ook frappant hoe er geen enkele wijk 24 uur per dag stroom heeft, er ernstig gebrek aan drinkwater is, maar men schijnbaar wel genoeg geld en mankracht heeft voor raketinstallaties en smokkeltunnels. Toont weer eens aan waar de (ware) prioriteiten liggen.

Ziekelijk gewoon om goed te keuren wat er in Gaza gebeurd, maakt niet uit welke kant/partij je kiest.
  maandag 21 juli 2014 @ 01:54:28 #48
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142541056
tja die foto kan net zogoed gedoctord zijn. we moeten even aan die CNN reporter vragen waarom we er geen live footage van hebben.
Een gedicht over Maanvis
pi_142541064
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:38 schreef Kees22 het volgende:
Nee. Dit is gestart om het krijgen van een eigen grondgebied waar anderen al lang woonden.
Nee. Dit is gestart omdat de profeet Mohammed van mening was dat de Joden dood moesten.

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:40 schreef Maanvis het volgende:
dit is geen ingrijpen dit is genocide.
Je weet niet wat genocide is!

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:41 schreef Kees22 het volgende:
Bezet gebied is bezet gebied. Daar hoeven we verder inderdaad niet over te discussiëren.
Ja, precies. Israël zou na de val van het Ottomaans Rijk de Westbank en Gaza krijgen. De Arabieren kregen Jordanië.
quote:
Wat een leugens!
Misschien moet je je realiseren dat Hamas meer 1 plan heeft voor Israël, en dat is geen vrede.

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:30 schreef Kees22 het volgende:
Dat was de vraag niet.
De raketten van Hamas doden nauwelijks burgers, de raketten van Israel doden burgers bij de vleet.
Waarom zijn de eerste dan verwerpelijk en de tweede niet?
Dat is toch simpel tellen en vergelijken, of niet dan?
Dus Hamas mag nog eens honderden raketten blijven afvuren, omdat ze toch niks raken?
Dat vind je niet verwerpelijk?

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
Alle statistieken zijn tegen Israel.
Statistieken van Jodenhaters zijn altijd tegen Israël.
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:38 schreef Maanvis het volgende:
400 doden, 400 doden, 400 doden, 400 doden. Begrijp je wel wat Israël heeft gedaan? Dit is alleen goed te praten als je palestijnen ziet als dieren, beneden de mensen. Dan zou je het misschien in je hoofd kunnen begrijpen.
Waarom doe je mee met een discussie als je er echt niks van weet?
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:39 schreef Raptor1985 het volgende:
:') :')
Ja precies
  maandag 21 juli 2014 @ 01:58:28 #50
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142541147
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:54 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

Ik denk dat jij er iets anders onder verstaat idd!
Een gedicht over Maanvis
  maandag 21 juli 2014 @ 02:00:29 #51
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142541186
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:54 schreef havanagila het volgende:

[..]

Nogmaals, wat is er precies "verzet" aan het willens en wetens een grondoffensief uit te lokken? Dat is simpelweg voor doden zorgen, hoe je het ook bekijkt.

En Abbas lacht zich ondertussen de ballen uit zijn broek. Hamas lokt geweld uit omdat men verdomd goed weet dat elke Palestijnse dode meer steun betekent. Over de rug van de Palestijnen. Overigens ook frappant hoe er geen enkele wijk 24 uur per dag stroom heeft, er ernstig gebrek aan drinkwater is, maar men schijnbaar wel genoeg geld en mankracht heeft voor raketinstallaties en smokkeltunnels. Toont weer eens aan waar de (ware) prioriteiten liggen.

Ziekelijk gewoon om goed te keuren wat er in Gaza gebeurd, maakt niet uit welke kant/partij je kiest.
Ik weet niet of jij dezelfde persoon bent waar ik dit al eens eerder tegen heb gezegd maar:
Maar het uitlokken van grondoffensief is absoluut niet slim. Het is verzet als jij je tegen de huidige situatie vecht. Blijkbaar zijn de Palestijnen niet tevreden met de 47jaar durende onderdrukking waar ze in leven en waar nog steeds geen situatieverbetering optreedt. Ik vind dat verzet.
Israel negeert vreedzaam verzet, dat weet jij en dat weet ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door IsaacCuenca op 21-07-2014 05:27:26 ]
  maandag 21 juli 2014 @ 02:02:10 #52
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142541227
Volgens Gregory stanton zaten israel en palestina in category 5 van de 8 stadia van genocide (polarisatie).

http://www.genocidewatch.(...)Risk_Report_2012.pdf

Ik denk dat ze inmiddels over aan het gaan zijn naar stadium 6. Ook goed om te zien dat het om Israel tegen Hamas gaat en niet om Israel tegen Palestina.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 21 juli 2014 @ 02:04:20 #53
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142541283
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 01:54 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Nee. Dit is gestart omdat de profeet Mohammed van mening was dat de Joden dood moesten.

[..]

[..]

Ja, precies. Israël zou na de val van het Ottomaans Rijk de Westbank en Gaza krijgen. De Arabieren kregen Jordanië.

[..]

Wat een leugens!
Misschien moet je je realiseren dat Hamas meer 1 plan heeft voor Israël, en dat is geen vrede.

[..]

Dus Hamas mag nog eens honderden raketten blijven afvuren, omdat ze toch niks raken?
Dat vind je niet verwerpelijk?

[..]

Statistieken van Jodenhaters zijn altijd tegen Israël.

[..]

Waarom doe je mee met een discussie als je er echt niks van weet?

[..]

Ja precies
Heb je weer zo'n type die niks weet en hier dingen komt lopen verkondigen.

Ik ga maar op datgene wat jij tegen mij zegt.
Statistieken van Jodenhaters zijn altijd tegen israel? Mooi subjectief gezegd!

En nu objectief:
Israel: 18 soldiers en 2 onschuldigen
Palestina: 436 onschuldigen en +3000 gewonden.
En dit is alleen de meest recente grondoffensief. Kijk elke willekeurige oorlog/offensief en de statistieken zijn altijd tegen Israel.

Jammer joh, en nu weer weg.
pi_142541288
Ach VIVA ISRAEL
pi_142541297
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:04 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

En nu objectief:
En dit is alleen de meest recente grondoffensief. Kijk elke willekeurige oorlog/offensief en de statistieken zijn altijd tegen Israel.

Heb het al eerder gevraagd ben jij zelf allochtoon? Jammer genoeg reageer je niet.
  maandag 21 juli 2014 @ 02:05:49 #56
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142541309
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:04 schreef Fokker101 het volgende:
Ach VIVA ISRAEL
Heb je dan ook echt niks geleerd van de vorige keren?
pi_142541321
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:00 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij dezelfde persoon bent waar ik dit al eens eerder tegen heb gezegd maar:
Maar het uitlokken van grondoffensief is absoluut niet slim. Het is verzet als jij je tegen de huidige situatie vecht. Blijkbaar zijn de Palestijnen niet tevreden met de 47jaar durende onderdrukking waar ze in leven en waar nog steeds situatieverbetering optreedt. Ik vind dat verzet.
Israel negeert vreedzaam verzet, dat weet jij en dat weet ik.
Onderdrukking? Zoals?
pi_142541334
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:04 schreef IsaacCuenca het volgende:

En dat vind ik van jou, en niet zo'n beetje ook.
quote:
nee hoor gewoon objectief. Maar dat zal bij jou waarschijnlijk niet bij je doordringen. Toch doe ik even een poging, zodat je niet kan zeggen, Ich habe das nicht gewust.
quote:
En nu objectief:
Dat is juist subjectief.
quote:
Zo makkelijk laat ik mij niet door domheid/onwetendheid wegjagen.

Maar nu echte objectiviteit:

maandag 21 juli 2014 @ 02:07:46 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_142541345
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:04 schreef Fokker101 het volgende:
Ach VIVA ISRAEL
De staat Israël zal stoppen te bestaan en de joden zullen wederom leven als een onderdrukt volk als Israël doorgaat met hamas helpen aan de macht te blijven.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 21 juli 2014 @ 02:08:07 #60
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142541350
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 02:07 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

En dat vind ik van jou, en niet zo'n beetje ook
De statistieken zijn hard he, mooi dat je daar niks op terugzegt.
In POL liet je al duidelijk weten dat je niks weet en hier bevestig je het weer eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')