Jij bent zo slecht op de hoogte, het verzet was echt miniem, de meeste hulde met de Duitsers, en jij hebt je diploma gehaald ?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:07 schreef klawie het volgende:
[..]
Klopt toen nederland terug vocht tegen de duitsers was het ook goed toch en hoezo kwam dat? juist duitsland nam nederland in en nederland vocht terug voor hun land en hun vrijheid
En.... het is weer opnieuw begonnen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:19 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Hamas gebruikt mensen als shild.
Oh wacht, dan is het de schuld van Israël inderdaad.
Lach uit wie je wil, het zal me een zorg zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, en daarom lach ik je uit.
Aardappel, dat ik daar 6 reacties voor moet besteden om het bericht over te maken is ook wel schokkend.
bewijs dat het op de nederzettingen na gestolen land is ?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.
Het is inderdaad belachelijk om een onderdrukte groep, een zwakkere groep waarvan het land gestolen is (en gestolen blijft worden) te verdedigen. Je zou voor de koloniale agressor moeten zijn die niks doet behalve onschuldige burgers doden en civiele gebouwen zoals ziekenhuizen bombarderen.
Ik weet dat het jouw mening is.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:20 schreef Balo45telli het volgende:
[..]
Lach uit wie je wil, het zal me een zorg zijn.
Ik geef slechts mijn mening.
Ik heb nooit gezegd dat het niet belachelijk is.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:19 schreef klawie het volgende:
[..]
Wat heb jij gedronken je zijn nl 2 andere dingen over het zelfde
Iemand die hier een antwoord op kan geven ? de vraag is al meerdere keren gesteld maar geen enkel antwoord...quote:Op maandag 21 juli 2014 18:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Een vraag die mij gisteren werd gesteld: waarom maken mensen die pro-Palestijns en anti-Israel zijn zich nooit druk om wandaden van moslims in Syrië en Irak? Dat is eigenlijk een hele legitieme vraag.. ik keur het optreden van Israel ook af, maar betrap mezelf erop dat Syrie en Irak me weinig boeien.
Toppie !!! Hoop echt dat het een keer nodig is dat ze hulp krijgen van een moslim maar dat de moslim dan weigertquote:Op maandag 21 juli 2014 19:17 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Die komen er hier na meerdere nare ervaringen niet meer in.
Ik hoorde dat in Irak bij gevechten tussen ISIS en het Syrische Leger 270 doden zijn gevallen, dat was 1 dag na de vliegramp in Oekraïne.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:22 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Iemand die hier een antwoord op kan geven ? de vraag is al meerdere keren gesteld maar geen enkel antwoord...
Jij moet beter je huiswerk doen dat jij met zo'n laag iq een pistool mag beet houden is echt beroerdquote:Op maandag 21 juli 2014 19:20 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Jij bent zo slecht op de hoogte, het verzet was echt miniem, de meeste hulde met de Duitsers, en jij hebt je diploma gehaald ?
haha grappenmaker
Jammer voor je, wij zijn niet afhankelijk van de moslim, de moslim profiteert en misbruikt al jaren systematisch onze voorzieningen. En nogmaals mijn ouders krijgen helemaal niets, en waar ze recht op hebben dat nemen ze niet eens omdat ze weigeren te profiteren van iets wat ze niet nodig hebben.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:23 schreef klawie het volgende:
[..]
Toppie !!! Hoop echt dat het een keer nodig is dat ze hulp krijgen van een moslim maar dat de moslim dan weigert
Niet stiekem ook iets kopen van een moslim eten etc
Niet joods. Heel simpel. Ook al is er in Syrië spraken van een echte genocide. Mensen die op basis van geloof (en stroming) anderen afmaken. Kijk maar naar de demonstratie van afgelopen zaterdag, lekker "free Palestine!" schreeuwen en met Turkse vlaggen wapperen. Selectiviteit op z'n best.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:22 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Iemand die hier een antwoord op kan geven ? de vraag is al meerdere keren gesteld maar geen enkel antwoord...
Ik zat er al op te wachten, hoe dat argument tóch tegen ze gebruikt kan worden.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nou goed, zo iets hoef je niet aan te tonen, lijkt me:
Je waarschuwt gebied X te bombarderen, volk A zit vast in gebied X en kan nergens heen. Volk A is dolgelukkig met hun waarschuwing.
Symboliek en onzinnig.
Het zou mooi zijn omdat te lezen van iemand die pro Palestina / Hamas is, maar die krijgen dat niet uit die laffe vingertjes op het scherm gekalkt, jammer maar o zo doorzichtig.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:27 schreef havanagila het volgende:
[..]
Niet joods. Heel simpel. Ook al is er in Syrië spraken van een echte genocide. Mensen die op basis van geloof (en stroming) anderen afmaken. Kijk maar naar de demonstratie van afgelopen zaterdag, lekker "free Palestine!" schreeuwen en met Turkse vlaggen wapperen. Selectiviteit op z'n best.
Oh hallo, welkom. Leuk dat jij je ook interesseert in dit conflict. Naast het feit dat het 100% accuraat is, (waar gaat men namelijk heen? Ze zijn hermetisch afgesloten) is dat argument al jaren oud. Maar leuk voor je dat je even snel een typische FOK!-sneer kon maken hierover! Moest je ook zo gniffelen tijdens het typen van je reactie?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:28 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten, hoe dat argument tóch tegen ze gebruikt kan worden.
Duurde niet lang.
welke vraag wil je antwoordt ?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:31 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn omdat te lezen van iemand die pro Palestina / Hamas is, maar die krijgen dat niet uit die laffe vingertjes op het scherm gekalkt, jammer maar o zo doorzichtig.
Jij zegt nu dus dat pro-Palestina gelijk is aan pro-Hamas? Ik ben in ieder geval pro-Palestina, en ik vind ISIS een kankergezwel. Net als de Israëlische regering trouwens. En Hamas.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:31 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn omdat te lezen van iemand die pro Palestina / Hamas is, maar die krijgen dat niet uit die laffe vingertjes op het scherm gekalkt, jammer maar o zo doorzichtig.
is ben moslim me ouders zijn moslim en me opa en oma zijn moslimquote:Op maandag 21 juli 2014 19:26 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Jammer voor je, wij zijn niet afhankelijk van de moslim, de moslim profiteert en misbruikt al jaren systematisch onze voorzieningen. En nogmaals mijn ouders krijgen helemaal niets, en waar ze recht op hebben dat nemen ze niet eens omdat ze weigeren te profiteren van iets wat ze niet nodig hebben.
Ja, want iedereen die kritiek op Israël heeft is een moslim en er is sprake van jodenhaat. Schei toch man, iedere buitenstander ziet toch dat Israël is diegene die onderdrukt en continue mensenrechten schendt. De statistieken vertellen alles over dit conflict. Ben ik nu een jodenhater?quote:Op maandag 21 juli 2014 19:27 schreef havanagila het volgende:
[..]
Niet joods. Heel simpel. Ook al is er in Syrië spraken van een echte genocide. Mensen die op basis van geloof (en stroming) anderen afmaken. Kijk maar naar de demonstratie van afgelopen zaterdag, lekker "free Palestine!" schreeuwen en met Turkse vlaggen wapperen. Selectiviteit op z'n best.
-edit-je hebt geen idee wat ervoor nodig is om te slagen en een contract / baret te verdienen. Helaas is er geen dienstplicht meer dan zou je wel anders piepen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:25 schreef klawie het volgende:
[..]
Jij moet beter je huiswerk doen dat jij met zo'n laag iq een pistool mag beet houden is echt beroerd
Onzin. Dat is wat jij graag wil horen. Ik wil een begin van een antwoord geven:quote:Op maandag 21 juli 2014 19:27 schreef havanagila het volgende:
[..]
Onderbouw eens jou volgende standpunten met objectieve gefundeerde bronnen.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:40 schreef Ceberut het volgende:
[..]
- het huidige conflict is door het Westen gecreëerd;
- het Westen steunt Israël in zijn doen en laten, VN resoluties worden genegeerd;
- het is juist opvallend omdat joden in het verleden zelf een genocide hebben ondergaan;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |