Tarantula's en zo vind ik hele toffe beesten. Kleine spinnen ook geen probleem mee. Maar spinnen die oncomfortabel groot zijn maar niet echt genoeg om in een dierentuin te passen kan ik slecht hebben. Net ook weer zo'n monstertje het huis uit gegooid met een diameter van bijna 10 centimeterquote:
Ja precies.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tarantula's en zo vind ik hele toffe beesten. Kleine spinnen ook geen probleem mee. Maar spinnen die oncomfortabel groot zijn maar niet echt genoeg om in een dierentuin te passen kan ik slecht hebben. Net ook weer zo'n monstertje het huis uit gegooid met een diameter van bijna 10 centimeter![]()
Moodyquote:Op maandag 21 juli 2014 00:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja precies.
Die kleintjes pak ik met de hand en smijt ik weg. Tarantula heb ik wel eens op mijn hand laten lopen. Formaat cavia, dus doet je weinig. Maar die middelgrote zijn snel en omberekenbaar. Zo'n smerige huisspin....bah
[ afbeelding ]
Maar motten zijn totaal ongevaarlijk. Je kunt ze moeiteloos vangen en verplaatsen. Huisspinnen hebben dat door en gaan dan eng met die voorpoten zwaaien. En kronkelen als je ze vastpakt.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:26 schreef DO2 het volgende:
Ik heb geen moeite met huisspinnen. Vriendelijke jongens, hoor. Doen niets.
Ze vliegen tenminste niet - zoals een mot - als een ongeleid projectiel overal tegenaan.
Ik vind vliegende dingen minder eng dan lopende dingen. Vliegende dingen vliegen weg als je ze een tik geeft. Lopende dingen lopen je onderbroek in.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:26 schreef DO2 het volgende:
Ik heb geen moeite met huisspinnen. Vriendelijke jongens, hoor. Doen niets.
Ze vliegen tenminste niet - zoals een mot - als een ongeleid projectiel overal tegenaan.
Je moet toch iets als ze binnenshuis zijn. Jij slaat ze dood of laat je ze gewoon in jouw territoir bivakkeren?quote:
Dit. Met als enige uitzondering sluipwespen, want ik heb op een of andere manier altijd de ongefundeerde angst dat die eitjes in je kunnen leggen zoals ze bij andere dieren doen.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik vind vliegende dingen minder eng dan lopende dingen. Vliegende dingen vliegen weg als je ze een tik geeft. Lopende dingen lopen je onderbroek in.
Nou, ik heb wel een beetje hetzelfde als jij. Die kleine dingen laat ik lekker hun gang gaan, maar zo'n huisspin die bij mij in de buurt komt moet inderdaad dood.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet toch iets als ze binnenshuis zijn. Jij slaat ze dood of laat je ze gewoon in jouw territoir bivakkeren?
Homo sapiens eitjes zijn het ergst. Die zorgen er na 9 maand voor dat je 's avonds je huis niet meer uit kan.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. Met als enige uitzondering sluipwespen, want ik heb op een of andere manier altijd de ongefundeerde angst dat die eitjes in je kunnen leggen zoals ze bij andere dieren doen.
Dat doe je snelquote:Op maandag 21 juli 2014 00:31 schreef Tchock het volgende:
Oké... Doe allemaal maar je top vijf van liedjes over kleine beestjes.
Burial + Four Tet - Moth
Editors - Spiders
Fischer-Z - Spiders
Blur - Bugman
Ultraísta - Bad Insect
Zsm doen, echt een gemis als je die nog niet gezien hebt.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:26 schreef Felagund het volgende:
Ik wil Oldboy ook nog steeds zien trouwens.
Ben altijd zo slecht in zulke lijstjes, weet alleen Shutterbugg uit mijn hoofd.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:31 schreef Tchock het volgende:
Oké... Doe allemaal maar je top vijf van liedjes over kleine beestjes.
Burial + Four Tet - Moth
Editors - Spiders
Fischer-Z - Spiders
Blur - Bugman
Ultraísta - Bad Insect
Zoietsquote:Op maandag 21 juli 2014 00:46 schreef Tchock het volgende:
Het klinkt als... Bon Iver meets Radiohead meets Portico Quartet, of zo. Erg aangenaam op zo'n lome avond.
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:46 schreef Kerftminister het volgende:
Spinnen
Dat zijn echt my niggas hoor, vreten mijn grootste ergernis op, vliegen.
Ik kende ze nu toevallig allemaal uit mijn hoofd, maar meestal ram ik gewoon zoektermen in iTunes en kijk ik wat de leukste nummers zijn die terugkomen.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ben altijd zo slecht in zulke lijstjes, weet alleen Shutterbugg uit mijn hoofd.
Precies. Maar niet te veel jazz. Ik vind dit nummer bijvoorbeeld ook briljant, maar het einde ontspoort echt - en niet op een goede manier.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Zoiets
Ook een fijne dosis jazz. Iets dat meestal niet samengaat in hapklare pop. Heerlijke bandje.
Dan vind je deze ook lekker:quote:Op maandag 21 juli 2014 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Maar niet te veel jazz. Ik vind dit nummer bijvoorbeeld ook briljant, maar het einde ontspoort echt - en niet op een goede manier.
Jaaa. Dat hele album klinkt tot nu toe geweldig.quote:
Graag gedaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jaaa. Dat hele album klinkt tot nu toe geweldig.Dank je Moody
Hand Behind is ook zo mooiquote:Op maandag 21 juli 2014 01:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik schrik er van dat dit album slecht 6 stemmen heeft op MuMe:
http://www.musicmeter.nl/album/295763
Waarschijnlijk incl. 2 stemmen van Norrage en mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |