Dit ben ik met je eens.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Poetin is gestoord maar niet dom.
Daarbij wil niemand een oorlog met Rusland maar een beetje respect en een terdege onderzoek zou die honderden doden wel verdienen ongeacht waar ze vandaan komen.
Dat klopt.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:09 schreef El_Matador het volgende:
Was het Poetin niet ook die -in mijn ogen terecht- zich opwond over die Stichting Martijn?
Ik niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:08 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik had onszelf hoger ingeschat om eerlijk te zijn.
Zegt de term 'Beverwijk' je iets? Was ook even beetje lopen hangen van 2 rivaliserende supportersgroepen. En die hadden enkel wapens van het kaliber fietsketting tot hun beschikking.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:07 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Je snapt dat je als militair ook gewoon daar een beetje kan lopen hangen zodat die lijken op plaats van bestemming komen zonder dat dat dronken gespuis daar een beetje gaat zitten kutten.
Dat hoeft niet meteen te betekenen dat je een veldslag gaat beginnen
Wijzelf niet eens zozeer, een land als Duitsland wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:11 schreef zeepjeh het volgende:
In hoeverre zijn we afhankelijk van Rusland betreft gas enzo dan dat het niet mag escaleren?
Oniedan. Één onenigheid tussen een separatist en Navo militair wat uitmond in een vuurgevecht het hebt jezelf meegesleurd in een burgeroorlog in de achtertuin van Ruslandquote:Op zondag 20 juli 2014 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet "aanvallen, bombarderen, de oorlog verklaren oid" maar "je onderzoekers beschermen zodat ze hun werk naar behoren kunnen doen en de plaats delict goed kunnen onderzoeken om zo de ware toedracht helder(der) te krijgen".
toch is dat in de toekomst onvermijdelijk helaasquote:Op zondag 20 juli 2014 22:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Poetin is gestoord maar niet dom.
Daarbij wil niemand een oorlog met Rusland
Ga ik meevechten? Ja, als ik opgeroepen wordt als dienstplichtige dan zal ik mijn plicht vervullen. Maar ik verwacht niet dat dienstplichtigen worden opgeroepen om een plaats delict veilig te stellen, jij wel?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ok ga jij dan lekker meevechten? Ik niet.
Een derde van het gas dat hier binnenkomt is Russischquote:Op zondag 20 juli 2014 22:11 schreef zeepjeh het volgende:
In hoeverre zijn we afhankelijk van Rusland betreft gas enzo dan dat het niet mag escaleren?
Dezelfde veiligheid als we de mannen in Srebrenica garandeerden zeker?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik lees nu dat de VN-experts het gebied niet in kunnen omdat de veiligheid niet gegarandeerd kan worden. Door een (beperkte) militaire delegatie mee te zenden met die experts, kun je die veiligheid garanderen.
Ergens zwaar hypocriet wel. VS is de koning van de proxy oorlogen.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:10 schreef tong80 het volgende:
De VS hebben vandaag de hardste beschuldigingen tot nu toe geuit aan het adres van Rusland over de vliegramp in Oost-Oekraïne. De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken John Kerry sprak van overweldigend bewijs dat Rusland medeplichtig is aan het neerschieten van de Boeing van Malaysia Airlines, waardoor 298 mensen omkwamen, onder wie 193 Nederlanders. .
In een interview met CNN zei Kerry dat pro-Russische separatisten het vliegtuig hebben neergehaald met een raketsysteem dat uit Rusland kwam. 'Het is behoorlijk duidelijk dat dit een systeem was dat was overgebracht vanuit Rusland', aldus Kerry.
Hij liet weten dat het bewijs dat op dit moment beschikbaar is 'duidelijk wijst op de separatisten'. Volgens Kerry hebben de VS gesprekken onderschept over het leveren van de luchtdoelraketten aan de separatisten door Rusland.
Stroom van wapens vanuit Rusland
De VS hebben volgens Kerry ook de plaats opgespoord waarvandaan donderdag de raket is afgevuurd. Volgens hem staat het vast dat de afgelopen maand een stroom van wapens en een konvooi van ongeveer 150 voertuigen met onder meer militair personeel, raketlanceerinstallaties en artillerie uit Rusland naar het oosten van Oekraïne is gegaan.
Tegenover nieuwszender NBC liet Kerry zijn afschuw blijken over de manier waarop pro-Russische separatisten met de doden zijn omgegaan. 'Dronken rebellen hebben de lichamen opgestapeld in trucks en van de plek van de ramp weggebracht', aldus de Amerikaanse minister. 'Wat er is gebeurd is idioot en het is in tegenspraak met alles wat president Vladimir Poetin heeft beloofd'.
Kerry zei zondag ook dat hij hoopt dat Europese landen hun stem verheffen en dat de ramp in Oekraïne ze de ogen opent.
http://www.volkskrant.nl/(...)-adres-Rusland.dhtml
Ah, krijgen we die valse vergelijking weer.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:12 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dezelfde veiligheid als we de mannen in Srebrenica garandeerden zeker?
Nee joh, dat staat toch niet in de telegraaf? Dus gebeurd dat niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:11 schreef Dibble het volgende:
[..]
Oniedan. Één onenigheid tussen een separatist en Navo militair wat uitmond in een vuurgevecht het hebt jezelf meegesleurd in een burgeroorlog in de achtertuin van Rusland
http://en.ria.ru/russia/2(...)ne-Over-Eastern.htmlquote:MOSCOW, June 4 (RIA Novosti) — Russia is not planning to submit to the United Nations Security Council an initiative on imposing a no-fly zone over the territory of Eastern Ukraine, Russian Deputy Foreign Minister Gennady Gatilov told RIA Novosti Wednesday.
Gatilov said that such an initiative would not be supported by the western partners.
"At the current stage we are not considering such a similar initiative," Gatilov said.
He added that the western countries would not support that initiative in case of its submission the UN Security Council.
On Tuesday, the authorities of the self-proclaimed Luhansk People’s Republic (LPR) called for a peacekeeping contingent and a no-fly zone in the region after self-defense forces reported that the Ukrainian Air Force carried out an air strike on the administration building in Luhansk killing eight people.
The Russian Foreign Ministry said the airstrike on Luhansk proved Kiev authorities' unwillingness to search for ways to achieve national reconciliation in Ukraine and their disregard for Geneva accords and OSCE roadmap. Ukraine’s Party of Regions intends to initiate an investigation of the incident at the International Criminal Court.
Ja lekkere vergelijking (Politie vs militair) , verschil is nu wel dat er dus nul olie op het vuur gegooid is en die lijken zo goed als verteerd zijn. Die onderzoekers werden door de wereld (inc. Rusland) vrij spel beloofd, krijg je dat niet dan moet je het maar afdwingen. Die gasten zijn toch zo dronken als maar wat.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:11 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zegt de term 'Beverwijk' je iets? Was ook even beetje lopen hangen van 2 rivaliserende supportersgroepen. En die hadden enkel wapens van het kaliber fietsketting tot hun beschikking.
Olie op het vuur gooien door erheen te gaan bereik je niks mee, dan zijn er nog meer verliezers. Het is niet voor niets dat de Oekraïne de separatisten in dit geval een wat vrije hand geeft.
Je bent de Krim alweer vergeten?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:06 schreef Elan het volgende:
Alsof Rusland bereid is alles te riskeren voor dat stukje grond en daarom een totale oorlog zal willen beginnen.
Als Europa eens gaat nadenken en zelf schaliegas gaat winnen, veel minder.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:11 schreef zeepjeh het volgende:
Nee dezelfde veiligheid die de passagiers van dat vliegtuig was beloofd. Yes een debiele vergelijkingquote:Op zondag 20 juli 2014 22:12 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dezelfde veiligheid als we de mannen in Srebrenica garandeerden zeker?
welke zender?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:14 schreef Reismeis het volgende:
Zie net dat er zo een extra journaal komt...
Hoe laat?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:14 schreef Reismeis het volgende:
Zie net dat er zo een extra journaal komt...
Met 100 geweren om hun heen hadden ze daar ook niet gekomen. Dan waren ze waarschijnlijk zelfs afgeknald en in het slechtste geval was het Russische leger zich er ook nog even actief mee gaan bemoeien. Nee, top situatie wordt dat!quote:Op zondag 20 juli 2014 22:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik lees nu dat de VN-experts het gebied niet in kunnen omdat de veiligheid niet gegarandeerd kan worden. Door een (beperkte) militaire delegatie mee te zenden met die experts, kun je die veiligheid garanderen.
Dat gaan ze niet doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:15 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Met 100 geweren om hun heen hadden ze daar ook niet gekomen. Dan waren ze waarschijnlijk zelfs afgeknald en in het slechtste geval was het Russische leger zich er ook nog even actief mee gaan bemoeien. Nee, top situatie wordt dat!
wat dacht je van vader die zijn vrouw en 3 dochters verliest in één dagquote:Op zondag 20 juli 2014 21:37 schreef DinkMonkey het volgende:
Om ook nog is te beseffen dat het Australische vrouwtje gewoon 4 mensen heeft verloren in twee verschillende vliegrampen.
Iets te veel kompjoeterspelletjes gespeeld?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:15 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Met 100 geweren om hun heen hadden ze daar ook niet gekomen. Dan waren ze waarschijnlijk zelfs afgeknald en in het slechtste geval was het Russische leger zich er ook nog even actief mee gaan bemoeien. Nee, top situatie wordt dat!
Echt, je moet minder de telegraaf lezen.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:14 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ja lekkere vergelijking (Politie vs militair) , verschil is nu wel dat er dus nul olie op het vuur gegooid is en die lijken zo goed als verteerd zijn. Die onderzoekers werden door de wereld (inc. Rusland) vrij spel beloofd, krijg je dat niet dan moet je het maar afdwingen. Die gasten zijn toch zo dronken als maar wat.
Ja dronken en rokend met geweren rondlopen.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:16 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Echt, je moet minder de telegraaf lezen.
Separatisten zouden ook geen strobreed in de weg leggen, blijkbaar gebeurd dat toch. Zij hebben iets te winnen, wij enkel nog meer te verliezen.quote:
Dan spreekt Kerry dus de woordvoerder van het Pentagon tegen, die zei:quote:Op zondag 20 juli 2014 22:10 schreef tong80 het volgende:
De VS hebben vandaag de hardste beschuldigingen tot nu toe geuit aan het adres van Rusland over de vliegramp in Oost-Oekraïne. De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken John Kerry sprak van overweldigend bewijs dat Rusland medeplichtig is aan het neerschieten van de Boeing van Malaysia Airlines, waardoor 298 mensen omkwamen, onder wie 193 Nederlanders. .
In een interview met CNN zei Kerry dat pro-Russische separatisten het vliegtuig hebben neergehaald met een raketsysteem dat uit Rusland kwam. 'Het is behoorlijk duidelijk dat dit een systeem was dat was overgebracht vanuit Rusland', aldus Kerry.
Hij liet weten dat het bewijs dat op dit moment beschikbaar is 'duidelijk wijst op de separatisten'. Volgens Kerry hebben de VS gesprekken onderschept over het leveren van de luchtdoelraketten aan de separatisten door Rusland.
Stroom van wapens vanuit Rusland
De VS hebben volgens Kerry ook de plaats opgespoord waarvandaan donderdag de raket is afgevuurd. Volgens hem staat het vast dat de afgelopen maand een stroom van wapens en een konvooi van ongeveer 150 voertuigen met onder meer militair personeel, raketlanceerinstallaties en artillerie uit Rusland naar het oosten van Oekraïne is gegaan.
Tegenover nieuwszender NBC liet Kerry zijn afschuw blijken over de manier waarop pro-Russische separatisten met de doden zijn omgegaan. 'Dronken rebellen hebben de lichamen opgestapeld in trucks en van de plek van de ramp weggebracht', aldus de Amerikaanse minister. 'Wat er is gebeurd is idioot en het is in tegenspraak met alles wat president Vladimir Poetin heeft beloofd'.
Kerry zei zondag ook dat hij hoopt dat Europese landen hun stem verheffen en dat de ramp in Oekraïne ze de ogen opent.
http://www.volkskrant.nl/(...)-adres-Rusland.dhtml
http://www.kmbz.com/Penta(...)ratists-Did/19448840quote:The U.S. has detected heavy Russian weaponry, including tanks and armored personnel carriers, being shipped across the border into Ukraine for use by the separatists. But the Pentagon’s top spokesman said he had no indications to suggest that an SA-11 system had been brought into Ukraine from Russia though “we’re not ruling anything out at this point.”
Kirby cautioned that “we don’t have perfect visibility into every capability that the separatists have,” but he noted that the U.S. believed the Russian separatists aspired to have access to an air defense capability — both portable and vehicle-borne.
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:15 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
wat dacht je van vader die zijn vrouw en 3 dochters verliest in één dag
ik wil er niet eens aan denken hoe kut dat is voor die man
Als zij Nederlandse militairen of veiligheidsexperts onder vuur gaan nemen, hebben ze heel wat te verliezen.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Separatisten zouden ook geen strobreed in de weg leggen, blijkbaar gebeurd dat toch. Zij hebben iets te winnen, wij enkel nog meer te verliezen.
Ik lees geen telegraaf, ik doel mij nu op de feiten. En de feiten zijn dat er nu al dagen niets gebeurd, niemand enig idee heeft waar die zwarte dozen zijn, de lijken flink aan het wegrotten zijn, en seperatisten het onderzoek van de monitors belemmeren en dronken zijn op het plaats delict.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:16 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Echt, je moet minder de telegraaf lezen.
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een derde van het gas dat hier binnenkomt is Russisch
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als Europa eens gaat nadenken en zelf schaliegas gaat winnen, veel minder.
Maar nee, niet doen hoor. Sja, dan zit je op de blaren.
Ik ben iig blij dat Colombia juist veel investeert in de eigen petroleumindustrie om niet van die gekke buschauffeur bij de buren afhankelijk te zijn.
hebben wij genoeg voorraad om onzself te voorzien dan als rusland de kraan dicht draait , waarschijnlijk niet genoeg voor de overige europese landen verder.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:11 schreef Voszje het volgende:
[..]
Wijzelf niet eens zozeer, een land als Duitsland wel.
Nee dat gaat de doofpot in natuurlijkquote:Op zondag 20 juli 2014 22:18 schreef Metalfrost het volgende:
Breng eerst de doden naar huis, de rest (o.a. wie er schuldig is) zien we later wel.
dat onboard filmpje op liveleak bedoel je?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:19 schreef Osiris024 het volgende:
En je kon er op wachten, de eerste prive beelden van de "gevonden" smartphones worden nu al geupload.........
Wat een smerige tering terroristenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:19 schreef Osiris024 het volgende:
En je kon er op wachten, de eerste prive beelden van de "gevonden" smartphones worden nu al geupload.........
Waar?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:19 schreef Osiris024 het volgende:
Je bent de perfecte Nederlander. Je in je gezicht laten slaan en niets terugzeggen want de tegenpartij zou wel eens kwader kunnen worden.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:15 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Op zondag 20 juli 2014 22:20 schreef Palomar het volgende:
Dat was allang gelekt hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:20 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Er zijn nu vertrek beelden vanaf AMS , ik heb het na 3 seconden uitgezet...
De meeste rebellen zijn zo.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:17 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja dronken en rokend met geweren rondlopen.
Volgens sommigen is het helaas beter om in emotie te reageren en 1 grote teringzooi te creëren.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Oorlog gaat het de boel alleen maar erger maken.
http://www.volkskrant.nl/(...)ot-met-Rusland.dhtmlquote:Op zondag 20 juli 2014 22:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook dat is gelul aangezien wij nauwelijks afhankelijk zijn van Russisch aardgas.
oh dat is wel triest iddquote:Op zondag 20 juli 2014 22:20 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Er zijn nu vertrek beelden vanaf AMS , ik heb het na 3 seconden uitgezet...
Je kunt wel van alles roepen, maar het is vooral zaak om realistisch te zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent de perfecte Nederlander. Je in je gezicht laten slaan en niets terugzeggen want de tegenpartij zou wel eens kwader kunnen worden.
Ik walg van zo'n houding en ben blij te zien dat steeds meer mensen dat doen.
Dat betekent overigens niet dat ik oorlog of invasies promoot of steun, zoals je leek te denken.
Op zondag 20 juli 2014 22:21 schreef Leafeon672 het volgende:
Aangezien de omliggende landen geen eigen gas hebben kunnen we dit dus makkelijk aan Duitsland ofzo verkopen als Rusland de kraan dicht draait.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ot-met-Rusland.dhtml
We exporteren dus voor 7 miljard naar Rusland. En meneer wil dat even stopzetten
De krankzinnigheid zit hem erin dat JIJ emotionele reacties ziet waar anderen (iig Rivalo, Dakkie en ik, al zullen er meer zijn, log net in) gewoon BESCHERMING van onderzoekers willen, niks geen emotie, oorlog of wat dan ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Volgens sommigen is het helaas beter om in emotie te reageren en 1 grote teringzooi te creëren.
Als je dat dan toch doet, dan is er maar 1 oplossing. En dat is minimaal 3 atoombommen op Rusland flikkeren op het moment dat ze het niet verwachten. Alles uitroeien, net als een mierennest. Als je dat niet doet dan ga je er zelf aan, Rusland is te groot en heeft teveel (nucleaire) wapens binnen handbereik.
Maar er is toch niemand die dat serieus als optie kan en wil zien? Dan ben je echt krankzinnig.
Nee, ik ben een verstandige Nederlander die tracht niet direct vanuit de emotie DOOD DOOD DOOD te roepen.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent de perfecte Nederlander. Je in je gezicht laten slaan en niets terugzeggen want de tegenpartij zou wel eens kwader kunnen worden.
Ik walg van zo'n houding en ben blij te zien dat steeds meer mensen dat doen.
Dat betekent overigens niet dat ik oorlog of invasies promoot of steun, zoals je leek te denken.
ja, die bedoelde ik ook. In de comments staat dat het niet het betreffende vliegtuig is (door meerdere mensen)quote:Op zondag 20 juli 2014 22:22 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=a3a_1405878942
Leaked : Two hours ago.......
Of is het geknipt uit een (eerdere) nieuws uitzending ?
Die oorlog woedt er nu, ook vandaag, nog steeds.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Oorlog gaat het de boel alleen maar erger maken.
Als je nou eens goed zou lezen, is dat ook NIET waar Rivalo, Dakkie en ik voor pleiten.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, ik ben een verstandige Nederlander die tracht niet direct vanuit de emotie DOOD DOOD DOOD te roepen.
Owe, my bad, had niet zo zin het verder uit te pluizen...quote:Op zondag 20 juli 2014 22:24 schreef Palomar het volgende:
[..]
ja, die bedoelde ik ook. In de comments staat dat het niet het betreffende vliegtuig is (door meerdere mensen)
Ja en dat snappen ze dus niet en ik ga er absoluut niet meer op in, als ze zo kortzichtig willen zijn of ronduit gewoon zijn; is hun probleem.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De krankzinnigheid zit hem erin dat JIJ emotionele reacties ziet waar anderen (iig Rivalo, Dakkie en ik, al zullen er meer zijn, log net in) gewoon BESCHERMING van onderzoekers willen, niks geen emotie, oorlog of wat dan ook.
We zeggen dus wat Rutte ook zegt, maar dan met wat meer druk op de ketel, niet slechts woorden.
Fantastisch dat je het zegt, maar je beseft werkelijk niet dat het niets oplost? Er zal 0,0 meer veiligheid zijn met nog meer wapens. Er valt niks te beschermen, of wou je zeggen dat de onderzoekers die er al zijn met zijn allen uitgemoord worden nu? Je reageert, zoals eigenlijk altijd, weer belachelijk overdreven en enkel vanuit de emotie. Geert Wilders heeft ook zo'n strategie.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De krankzinnigheid zit hem erin dat JIJ emotionele reacties ziet waar anderen (iig Rivalo, Dakkie en ik, al zullen er meer zijn, log net in) gewoon BESCHERMING van onderzoekers willen, niks geen emotie, oorlog of wat dan ook.
We zeggen dus wat Rutte ook zegt, maar dan met wat meer druk op de ketel, niet slechts woorden.
Dus kan een extra oorlog het wel erger maken.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Die oorlog woedt er nu, ook vandaag, nog steeds.
Lees maar: NWS / Crisis in Oekraïne #103 De bevrijding van Oost-Oekraine
Heb je het artikel gelezen? Gaat om export. Daar heeft gas niks mee te maken. Dat is import.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:22 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Aangezien de omliggende landen geen eigen gas hebben kunnen we dit dus makkelijk aan Duitsland ofzo verkopen als Rusland de kraan dicht draait.
Ik zal voortaan niet meer proberen met mijn kontgat te lezenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Heb je het artikel gelezen? Gaat om export. Daar heeft gas niks mee te maken. Dat is import.
Hopeloos dit, berichten wegzetten als Telegraaf ingegeven onzin maar dan zelf dit moderne conflict gelijk stellen met een "game"-achtige oorlog waar alles meteen totale oorlog met atoombommen is.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Volgens sommigen is het helaas beter om in emotie te reageren en 1 grote teringzooi te creëren.
Als je dat dan toch doet, dan is er maar 1 oplossing. En dat is minimaal 3 atoombommen op Rusland flikkeren op het moment dat ze het niet verwachten. Alles uitroeien, net als een mierennest. Als je dat niet doet dan ga je er zelf aan, Rusland is te groot en heeft teveel (nucleaire) wapens binnen handbereik.
Maar er is toch niemand die dat serieus als optie kan en wil zien? Dan ben je echt krankzinnig.
Dat is geen 777quote:Op zondag 20 juli 2014 22:22 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=a3a_1405878942
Leaked : Two hours ago.......
Of is het geknipt uit een (eerdere) nieuws uitzending ? ( Footage obtained from a Ukrainian channel)
Er valt niks te beschermen? Wat? Er is een crash site met bewijsmateriaal en spulletjes van slachtoffers te beschermen. Daarnaast is er een vrije toegang van experts te beschermen.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Fantastisch dat je het zegt, maar je beseft werkelijk niet dat het niets oplost? Er zal 0,0 meer veiligheid zijn met nog meer wapens. Er valt niks te beschermen, of wou je zeggen dat de onderzoekers die er al zijn met zijn allen uitgemoord worden nu? Je reageert, zoals eigenlijk altijd, weer belachelijk overdreven en enkel vanuit de emotie. Geert Wilders heeft ook zo'n strategie.
Een beetje verstandige Nederlander verdiept zich in de route die gevlogen gaat worden.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, ik ben een verstandige Nederlander die tracht niet direct vanuit de emotie DOOD DOOD DOOD te roepen.
Nee maar dan word je beschoten met artillerie van de separatisten en gaat het bewijsmateriaal helemaal naar de kloten.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:27 schreef Rivalo het volgende:
Want ja, als je wat soldaten mee stuurt om te zorgen dat je onderzoekers niet onder gesneeuwd worden door de seperatisten dan vraag je meteen om een post-apocalypse
maar wel daar natuurlijk, niet de bedoeling dat het hier naartoe waaitquote:Op zondag 20 juli 2014 22:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je ziet hoe nu goed hoe "makkelijk" een volk eigenlijk om oorlog schreeuwt.
Net alsof ze dat gaan doen, is zelfmoord voor die seperatisten. Als je gewoon duidelijk maakt dat je ze enkel naar die crashsite stuurt en daarna weer weghaalt, waarom zouden ze dan de artillerie gaan gebruiken.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee maar dan word je beschoten met artillerie van de separatisten en gaat het bewijsmateriaal helemaal naar de kloten.
vriend als Nederland daar naar toe gaat , evrklaard rusland WO3quote:Op zondag 20 juli 2014 22:12 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ga ik meevechten? Ja, als ik opgeroepen wordt als dienstplichtige dan zal ik mijn plicht vervullen. Maar ik verwacht niet dat dienstplichtigen worden opgeroepen om een plaats delict veilig te stellen, jij wel?
twitter:JeroenAkkermans twitterde op zondag 20-07-2014 om 21:55:20Vlucht #MH17. Mijn foto´s van de wrakstukken met ook (technische) details hier: http://t.co/rMgD4Ieefq reageer retweet
Heeft rusland niet nog nucleaire onderzeers ergens varen die alleen al de hele planeet in as kunnen leggen? . Waarschijnlijk ook nog wat raket silo's diep in siberie waar niemand van afweet.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
mensen die de hele dag in hun zolderkamertje zitten roepen dat er troepen naar Oekraïne gestuurd moeten wordenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:29 schreef superniger het volgende:
Zijn jullie nu klaar met jullie machogebral?
Gaat echt nergens meer over.
Lekker Eriksen ernaar toe sturen , schiet altijd met scherpquote:Op zondag 20 juli 2014 22:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
mensen die de hele dag in hun zolderkamertje zitten roepen dat er troepen naar Oekraïne gestuurd moeten worden
top kek
Ik heb geen idee wat ze daar allemaal hebben, ik denk wel dat Rusland 1 van de landen is waar we ons zorgen over moeten maken qua wapens en oorlog.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:31 schreef Dibble het volgende:
[..]
Heeft rusland niet nog nucleaire onderzeers ergens varen. Waarschijnlijk ook nog wat raket silo's diep in siberie waar niemand van afweet.
Het gros van het volk roept gewoon na wat ze wordt voorgeroepen. Het volk als geheel heeft helemaal geen verstand maar is slechts een kudde. (Daarom is het ook niet zo erg wanneer zo'n kudde in een oorlog naar de slachtbank geleidt wordt. Er gaat zelden iets van waarde verloren. Maar dat terzijde).quote:Op zondag 20 juli 2014 22:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je ziet hoe nu goed hoe "makkelijk" een volk eigenlijk om oorlog schreeuwt.
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:32 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ze daar allemaal hebben, ik denk wel dat Rusland 1 van de landen is waar we ons zorgen over moeten maken qua wapens en oorlog.
Je laat weer zien niet verstand te hebben van Nucleaire strategieënquote:Op zondag 20 juli 2014 22:32 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ze daar allemaal hebben, ik denk wel dat Rusland 1 van de landen is waar we ons zorgen over moeten maken qua wapens en oorlog.
Tja jij zou je waarschijnlijk liever gewoon verstoppen op een zolder achter een kast en helemaal niks doen zo rollen jullie.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
mensen die de hele dag in hun zolderkamertje zitten roepen dat er troepen naar Oekraïne gestuurd moeten worden
top kek
en Isis ziet dan snel zijn kans en overrompeld Irak op weg naar Euro. Via daar vallen ze het leger aan in hun rug. Na de strijd is heel europa en rusland herboren als Kalifaat.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
vriend als Nederland daar naar toe gaat , evrklaard rusland WO3
Rusland + noord korea tegen Amerika en Nederland
klopt, een atoombom is ook puur een politiek wapenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:34 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Je laat weer zien niet verstand te hebben van Nucleaire strategieën
Er zal nooit een nucleaire oorlog uitbreken.
Hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Second_strike
http://en.wikipedia.org/wiki/Mutual_assured_destruction
etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |