Op zondag 20 juli 2014 22:20 schreef Palomar het volgende:
Dat was allang gelekt hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:20 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Er zijn nu vertrek beelden vanaf AMS , ik heb het na 3 seconden uitgezet...
De meeste rebellen zijn zo.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:17 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja dronken en rokend met geweren rondlopen.
Volgens sommigen is het helaas beter om in emotie te reageren en 1 grote teringzooi te creëren.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Oorlog gaat het de boel alleen maar erger maken.
http://www.volkskrant.nl/(...)ot-met-Rusland.dhtmlquote:Op zondag 20 juli 2014 22:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook dat is gelul aangezien wij nauwelijks afhankelijk zijn van Russisch aardgas.
oh dat is wel triest iddquote:Op zondag 20 juli 2014 22:20 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Er zijn nu vertrek beelden vanaf AMS , ik heb het na 3 seconden uitgezet...
Je kunt wel van alles roepen, maar het is vooral zaak om realistisch te zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent de perfecte Nederlander. Je in je gezicht laten slaan en niets terugzeggen want de tegenpartij zou wel eens kwader kunnen worden.
Ik walg van zo'n houding en ben blij te zien dat steeds meer mensen dat doen.
Dat betekent overigens niet dat ik oorlog of invasies promoot of steun, zoals je leek te denken.
Op zondag 20 juli 2014 22:21 schreef Leafeon672 het volgende:
Aangezien de omliggende landen geen eigen gas hebben kunnen we dit dus makkelijk aan Duitsland ofzo verkopen als Rusland de kraan dicht draait.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ot-met-Rusland.dhtml
We exporteren dus voor 7 miljard naar Rusland. En meneer wil dat even stopzetten
De krankzinnigheid zit hem erin dat JIJ emotionele reacties ziet waar anderen (iig Rivalo, Dakkie en ik, al zullen er meer zijn, log net in) gewoon BESCHERMING van onderzoekers willen, niks geen emotie, oorlog of wat dan ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Volgens sommigen is het helaas beter om in emotie te reageren en 1 grote teringzooi te creëren.
Als je dat dan toch doet, dan is er maar 1 oplossing. En dat is minimaal 3 atoombommen op Rusland flikkeren op het moment dat ze het niet verwachten. Alles uitroeien, net als een mierennest. Als je dat niet doet dan ga je er zelf aan, Rusland is te groot en heeft teveel (nucleaire) wapens binnen handbereik.
Maar er is toch niemand die dat serieus als optie kan en wil zien? Dan ben je echt krankzinnig.
Nee, ik ben een verstandige Nederlander die tracht niet direct vanuit de emotie DOOD DOOD DOOD te roepen.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent de perfecte Nederlander. Je in je gezicht laten slaan en niets terugzeggen want de tegenpartij zou wel eens kwader kunnen worden.
Ik walg van zo'n houding en ben blij te zien dat steeds meer mensen dat doen.
Dat betekent overigens niet dat ik oorlog of invasies promoot of steun, zoals je leek te denken.
ja, die bedoelde ik ook. In de comments staat dat het niet het betreffende vliegtuig is (door meerdere mensen)quote:Op zondag 20 juli 2014 22:22 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=a3a_1405878942
Leaked : Two hours ago.......
Of is het geknipt uit een (eerdere) nieuws uitzending ?
Die oorlog woedt er nu, ook vandaag, nog steeds.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Oorlog gaat het de boel alleen maar erger maken.
Als je nou eens goed zou lezen, is dat ook NIET waar Rivalo, Dakkie en ik voor pleiten.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, ik ben een verstandige Nederlander die tracht niet direct vanuit de emotie DOOD DOOD DOOD te roepen.
Owe, my bad, had niet zo zin het verder uit te pluizen...quote:Op zondag 20 juli 2014 22:24 schreef Palomar het volgende:
[..]
ja, die bedoelde ik ook. In de comments staat dat het niet het betreffende vliegtuig is (door meerdere mensen)
Ja en dat snappen ze dus niet en ik ga er absoluut niet meer op in, als ze zo kortzichtig willen zijn of ronduit gewoon zijn; is hun probleem.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De krankzinnigheid zit hem erin dat JIJ emotionele reacties ziet waar anderen (iig Rivalo, Dakkie en ik, al zullen er meer zijn, log net in) gewoon BESCHERMING van onderzoekers willen, niks geen emotie, oorlog of wat dan ook.
We zeggen dus wat Rutte ook zegt, maar dan met wat meer druk op de ketel, niet slechts woorden.
Fantastisch dat je het zegt, maar je beseft werkelijk niet dat het niets oplost? Er zal 0,0 meer veiligheid zijn met nog meer wapens. Er valt niks te beschermen, of wou je zeggen dat de onderzoekers die er al zijn met zijn allen uitgemoord worden nu? Je reageert, zoals eigenlijk altijd, weer belachelijk overdreven en enkel vanuit de emotie. Geert Wilders heeft ook zo'n strategie.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De krankzinnigheid zit hem erin dat JIJ emotionele reacties ziet waar anderen (iig Rivalo, Dakkie en ik, al zullen er meer zijn, log net in) gewoon BESCHERMING van onderzoekers willen, niks geen emotie, oorlog of wat dan ook.
We zeggen dus wat Rutte ook zegt, maar dan met wat meer druk op de ketel, niet slechts woorden.
Dus kan een extra oorlog het wel erger maken.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Die oorlog woedt er nu, ook vandaag, nog steeds.
Lees maar: NWS / Crisis in Oekraïne #103 De bevrijding van Oost-Oekraine
Heb je het artikel gelezen? Gaat om export. Daar heeft gas niks mee te maken. Dat is import.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:22 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Aangezien de omliggende landen geen eigen gas hebben kunnen we dit dus makkelijk aan Duitsland ofzo verkopen als Rusland de kraan dicht draait.
Ik zal voortaan niet meer proberen met mijn kontgat te lezenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Heb je het artikel gelezen? Gaat om export. Daar heeft gas niks mee te maken. Dat is import.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |