DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
Alleen voor Takke?quote:
i still haz doodlopend straatjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:37 schreef Cat22 het volgende:
Nooit meer jouw doodlopende straatje inrijden.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:04 schreef Bos81 het volgende:
Tombo topique, Hierin moet ik gepost hebben
Oeh!quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Buh. Keelpijn, verstopte neus (en nog steeds snotteren) en hoofdpijn.
![]()
Maar goed dat ik morgen afleiding heb.
En strepsils.
Jij wil ook gaan snotteren?quote:
O, dan!quote:
Vandaag, morgen, volgende week, volgend jaar woensdag, gisteren, eergisteren...quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:30 schreef littledrummergirl het volgende:
Vandaag deed mn hoofd t best redelijk, misschien kom ik morgen wel meeten![]()
Zo weinig maar?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag, morgen, volgende week, volgend jaar woensdag, gisteren, eergisteren...![]()
![]()
Morgenvroeg kijken hoe het hoofd gaat heur!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:30 schreef littledrummergirl het volgende:
Vandaag deed mn hoofd t best redelijk, misschien kom ik morgen wel meeten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Morgenvroeg kijken hoe het hoofd gaat heur!Hoofden zijn rare dingen.
ik weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan echt belabberd slecht stil zitten en niks doen. Maar vandaag kon ik al af met een kort tukje en ben ik uit eten en heel even naar t zomercarnaval geweest, trokt t koppie best redelijk
maar idd kan morgen weer anders zijn.. wie weet backfired het
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Ik geloof je nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Niets om zenuw of wat voor achtig dan ook voor te zijn, het zijn allemaal Fok!kers, die bijten niet
met de punten aan het eind, geef ik aan dat de reeks niet ten einde is.quote:
Maar de zin eindigde steeds een beetje terug in de tijdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
met de punten aan het eind, geef ik aan dat de reeks niet ten einde is.![]()
![]()
Hoe weet je dat ik familie van Luis Suarez ben? Dat heb ik nog nooit iemand verteldquote:
Dat is toevalquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar de zin eindigde steeds een beetje terug in de tijd
*opluchting*quote:
niks mis met een beetje playful bijtenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik familie van Luis Suarez ben? Dat heb ik nog nooit iemand verteld![]()
En als 4-jarige in je broers rug bijten terwijl hij een gebroken been heeft en niet weg kan komen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niks mis met een beetje playful bijten
dat is een beetje disturbingquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:48 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En als 4-jarige in je broers rug bijten terwijl hij een gebroken been heeft en niet weg kan komen?
Je had het niet achter haar gezocht he?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is een beetje disturbing
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:50 schreef littledrummergirl het volgende:
*heeft een keer een buurjongetje in zn bil gebeten omdat we circusje speelden en ik de leeuw was.. hij moest gehecht worden![]()
ze oogt vrij onschuldig jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je had het niet achter haar gezocht he?
Dit is niet disturbing?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:50 schreef littledrummergirl het volgende:
*heeft een keer een buurjongetje in zn bil gebeten omdat we circusje speelden en ik de leeuw was.. hij moest gehecht worden![]()
precies, impulsief en opstandig als altijdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan had hij je maar beter moeten temmen.
nee, dit was spelenquote:
Jij klein suaresjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ik beet een keer mijn zus in haar rug omdat ik op haar stoel wilde zitten, ookal waren de andere drie vrij
Ja precies! Ik vertelde dat alleen maar omdat zij dat ook dedenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:57 schreef D. het volgende:
Ow, ik 'beschuldig' st nu, maar zie dat alle dames hier er wanten van weten
Tja, ik kwam binnen en zag jouw post als eerstequote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja precies! Ik vertelde dat alleen maar omdat zij dat ook deden![]()
Anders had ik het nooit toegegeven natuurlijk.
En hoi
Tja... vrouwelijke intuïtiequote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik familie van Luis Suarez ben? Dat heb ik nog nooit iemand verteld![]()
Bijtertjesquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:57 schreef D. het volgende:
Ow, ik 'beschuldig' st nu, maar zie dat alle dames hier er wanten van weten
Shit, ik bedenk me net dat ik helemaal niet meer naar jouw reactie van vanmiddag gekeken hebquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ik beet een keer mijn zus in haar rug omdat ik op haar stoel wilde zitten, ookal waren de andere drie vrij
Neuh, vooral niet daarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij wil niet lekker in je nek gebeten worden
Jij krijgt wel graag bezoek van een vampier?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij wil niet lekker in je nek gebeten worden
in je nek is juist nice.. zachtjesquote:
Het ligt er idd aan hoequote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in je nek is juist nice.. zachtjes
Je hebt bijten en bijtenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij krijgt wel graag bezoek van een vampier?.
laat je maar eens bijtenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar in je nek... dat doet alleen Dracula.
Ik heb wel...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in je nek is juist nice.. zachtjes
Zoet!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Shit, ik bedenk me net dat ik helemaal niet meer naar jouw reactie van vanmiddag gekeken heb.
Dan piep ik zoals de vleermuizen piepen die hier wel eens langs vliegen 's avonds?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
laat je maar eens bijtendan piep je wel anders
ik heb geen idee wat voor geluid jij maaktquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan piep ik zoals de vleermuizen piepen die hier wel eens langs vliegen 's avonds?.
Als je door een vampier gebeten wordt, word je er zelf ook een hequote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat voor geluid jij maakt
met glitters zoals in twilightquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je door een vampier gebeten wordt, word je er zelf ook een he.
Geen idee, ik ken Twilight nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met glitters zoals in twilight?
Ik moet er nog steeds eentje maken.quote:
suddenly... pampampam... im not half the man i used to be, pampam, there's a shadow hanging over me ... ect ectquote:
houden zo... kansloos x10quote:
en enquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:16 schreef Cat22 het volgende:
Nooit iemand gebeten![]()
Wel een keer een pestkop al fietsende insloten zodat ze moest kiezen of ze mij al fietsend bleef klieren en dan over de motorkap van een geparkeerde auto ging, of toch maar onelegant moest afstappen.
Van 33 naar 25 graden op balkonquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
Is het bij iemand eigenlijk al afgekoeld?
Geen idee, maar hier niet..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
hier is het 20 gradwn ofzoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
Afgestapt. Maar dat lijkt me duidelijk, pestkoppen zijn watjes.quote:
kansloos ja... beetje andere kinderen aan levenslange trauma's helpenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Afgestapt. Maar dat lijkt me duidelijk, pestkoppen zijn watjes.![]()
Jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kansloos ja... beetje andere kinderen aan levenslange trauma's helpen
Ja, daar kwam ik ook ooit eens achter toen ik een keer alle frustraties eruit gooide tegen de vaste pestkoppenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Afgestapt. Maar dat lijkt me duidelijk, pestkoppen zijn watjes.![]()
Ik heb eerder vanavond naar The White album geluisterdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
suddenly... pampampam... im not half the man i used to be, pampam, there's a shadow hanging over me ... ect ect
Beatlesim the walrus
Okquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe maar een broodje kroket. De pizza heb ik al op.
Die lagere temperatuur is alleen op de thermometer merkbaar trouwens... het voelt nog steeds broeierig aanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
bij niemand echt dus. Begin de hitte nu al zat te worden
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb eerder vanavond naar The White album geluisterd![]()
![]()
![]()
![]()
2.000 meter?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:21 schreef Bos81 het volgende:
Bij mij op het balkon is het al tijden aangenaam. Maar dat zal ook wel deels door de hoogte komen..![]()
![]()
Ik zit ongeveer in de ventilatorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
bij niemand echt dus. Begin de hitte nu al zat te worden
Neuh helaas niet zo hoog. Maar wel hoog genoeg om over flink wat bomen te kijken...quote:
Heb je zo'n dyson ding?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit ongeveer in de ventilator
zon gaaf gatquote:
Opperbosquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neuh helaas niet zo hoog. Maar wel hoog genoeg om over flink wat bomen te kijken...
Jaaaa, die, daar kan je dan inzittenquote:
ja jammer.. als t nou maanden heet zou zijn in nl zou ik t overwegenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jaaaa, die, daar kan je dan inzitten
Al zijn ze vies duur zag ik vandaag
Maar het mag geen maanden heet worden hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja jammer.. als t nou maanden heet zou zijn in nl zou ik t overwegen
jammer. . Vind t heerlijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar het mag geen maanden heet worden hoor![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:23 schreef Cat22 het volgende:
Hier is het nog steeds plakkerig heet. Gelukkig hebben we de ventilator.![]()
En de luchtverfrisser met kaneel en knapperig haardvuur geur.Zul je net zien dat ik geen enkele andere navulling heb.
Neu, eentje van 15 jaar oud ongeveerquote:
Er zitten nog 3 woonlagen boven mijn appartement, maar op de 12de wonen is best wel relaxedquote:
Lijkt me tofquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zitten nog 3 woonlagen boven mijn appartement, maar op de 12de wonen is best wel relaxed![]()
Oke, heel lokaal bij jou danquote:
Als daar een gat in zit is het geen dysonquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neu, eentje van 15 jaar oud ongeveer
Zonder gatquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, heel lokaal bij jou dan
[..]
Als daar een gat in zit is het geen dyson
Lijkt me best fijn ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zitten nog 3 woonlagen boven mijn appartement, maar op de 12de wonen is best wel relaxed![]()
Tja... het hoeft er niet altijd goed uit te zien toch? Als het maar lekker smaakt. Mijn baksels zijn er meestal niet zo geweldig uit, maar van wat anderen zeggen smaken ze goed.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds eentje maken.
Ze zien er niet uit, trouwens, dat is wel een beetje jammer
Nee, dat hoeft ook niet. Ik zorg wel dat ik rond 14.15 beneden sta, of je stuurt even een WA/SMS als je er bent en dan kom ik wel naar beneden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lijkt me best fijn ja.![]()
Ik ben al erg blij met mijn woonkamer op de eerste etage.![]()
Maarre.... ik kom je morgen niet aan je voordeur ophalen he?
Baksel jij?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... het hoeft er niet altijd goed uit te zien toch? Als het maar lekker smaakt. Mijn baksels zijn er meestal niet zo geweldig uit, maar van wat anderen zeggen smaken ze goed.
Ik stuur wel een WA als ik vertrek. Familiefeestje en zo, kan het net even wat later worden en dan sta je dadelijk tien minuten voor niks te wachten. Ik kan daar altijd heel slecht tegenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft ook niet. Ik zorg wel dat ik rond 14.15 beneden sta, of je stuurt even een WA/SMS als je er bent en dan kom ik wel naar beneden.
En het deegquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Baksel jij?![]()
De stukke koekjes zijn ook altijd het lekkerst..
miss tot morgen! Trustenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Bedwaarts!![]()
Frips ende fruitig zijn voor morgen!
Komt een konijn bij de bakker.. etcetera etceteraquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Binnenkort maar weer eens iets bakkencarrotcake denk
Carrotcake carrotcake has you any nuts? This carrotcake contains.... no nuts!
Ik duik er ook zo in. Misschien morgen nog scheren, maar eigenlijk wil ik vanwege omstandigheden mijn baard weer laten groeien...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Bedwaarts!![]()
Carrotcakequote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Binnenkort maar weer eens iets bakkencarrotcake denk
Carrotcake carrotcake has you any nuts? This carrotcake contains.... no nuts!
met limoen mascarpone bovenopquote:
Trustenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Bedwaarts!![]()
Jij wilt incognito naar de meet komen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik duik er ook zo in. Misschien morgen nog scheren, maar eigenlijk wil ik vanwege omstandigheden mijn baard weer laten groeien...![]()
weerwolvenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik duik er ook zo in. Misschien morgen nog scheren, maar eigenlijk wil ik vanwege omstandigheden mijn baard weer laten groeien...![]()
quote:
Ik ben niet Zwollequote:
Meisje!quote:
vandaag doet hoofd t relatief ok, als ie dat morgen ook doet kom ik miss meetenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben niet Zwollemaar dag gelastte geklutst meisje! Hoe is het met je hoofd?
Dat zou tof zijn!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vandaag doet hoofd t relatief ok, als ie dat morgen ook doet kom ik miss meeten
He D! Alles goed?quote:
Oh damn. Het is geen automaat hè?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meisje!![]()
Durf jij trouwens morgen ook een stukje in de auto te rijden?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh damn. Het is geen automaat hè?
Oh stahp youquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met limoen mascarpone bovenop
Ja nou, ik heb echt al zooo lang niet meer geschakeldquote:
Als je op een zolder leeft dan weet je hoe heet het nu is en dat er dus zo veel mogelijk jurkjes uit kasten moetenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
Jurkjesdag? Wanneer?
(ja ik leef op een zolder en ben autist)
Vandaagquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
Jurkjesdag? Wanneer?
Te makkelijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja nou, ik heb echt al zooo lang niet meer geschakeld![]()
Ik zat afgelopen zomer met 50 graden uit de wind heerlijk in t volle zonnetje. Zo warm was het nog niet vandaag. Maar mij maakt het niet uit welk weer het is jurkjes mogen altijd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je op een zolder leeft dan weet je hoe heet het nu is en dat er dus zo veel mogelijk jurkjes uit kasten moeten
Ik ben helemaal niet makkelijkquote:
Nou, sowieso vandaag en morgenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zat afgelopen zomer met 50 graden uit de wind heerlijk in t volle zonnetje. Zo warm was het nog niet vandaag. Maar mij maakt het niet uit welk weer het is jurkjes mogen altijd.
Dat maakt het er niet makkelijker opquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet makkelijk
Ehm neequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh damn. Het is geen automaat hè?
Ik ben er morgen niet bij, maar denk dat ik morgen in zwemkleding bij mijn ouders benquote:
Het hele jaar door als het aan mij ligt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, sowieso vandaag en morgen
Ik vind van wel, maar niet met dat enequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet makkelijk
Ik denk dat ik morgen naakt tussen wildvreemden zitquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben er morgen niet bij, maar denk dat ik morgen in zwemkleding bij mijn ouders ben
Ookquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben er morgen niet bij, maar denk dat ik morgen in zwemkleding bij mijn ouders ben
Met 'dat andere' wel hequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar niet met dat ene
Die is zoooooo tof!quote:
Neequote:
Heus!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm neenou ja, we kijken wel even, komt vast goed
Ook lekkerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja in de omgang is ze zeker makkelijkquote:
jaloersquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen naakt tussen wildvreemden zit
Haha, precies!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar niet met dat ene
Marijke? We nemen even een omweggetje morgen!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Als je me kent welquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja in de omgang is ze zeker makkelijk
nu ff niet zo goed voor t koppie denk, maar ik hoop volgende week weerquote:
Ik heb gisteren al naakt met wildvreemden gezetenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, precies!
[..]
Marijke? We nemen even een omweggetje morgen!
Heerlijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Is maar een klein stukje omquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke? We nemen even een omweggetje morgen!
Koen!quote:
figuurlijk, discussie nr zoveel over morgenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koen!![]()
Letterlijk of figuurlijk?
Sjonge...jullie doen ook maar hè.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al naakt met wildvreemden gezetenmaar ik wil wel nog een keer hoor!
Bluhquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
figuurlijk, discussie nr zoveel over morgen
Tis okéquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook lekkerhoe is het met je muckie?
Doenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sjonge...jullie doen ook maar hè.
Ik wil ooook!
Zolderquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
Jurkjesdag? Wanneer?
Gaan we binnenkort toch een keer?! Ik ben dol op saunaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil ooook!
Ik kende je niet toen je bij de radio kwam buurten maar als er iets makkelijk was dan was het wel jou omgang met mensen.quote:
Nou ja, eigenlijk wat jij zegtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Tis oké
Therapie is zwaar en maakt dat emoties dicht onder de oppervlakte liggen, maar dat is niet per definitie slecht.
Hoe is het met jou?
Zoals ik net zei, ik heb kaartjes voor busloo en lunteren, wil je mee?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil ooook!
Ok ok ik woon op 1 hoog in een appartementje want ik heb hoogte vrees...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zolder![]()
en eckte autist woont op 12 hoog
Het verandert ook nooit he?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach je weet hoe 'gezellig' het hier kan zijn thuis
nope, maar ben er nu echt klaar mee, het wordt tijd dat ze ook eens gaat buigenquote:
busloo is tof!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Zoals ik net zei, ik heb kaartjes voor busloo en lunteren, wil je mee?
Sterkte ermee!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, maar ben er nu echt klaar mee, het wordt tijd dat ze ook eens gaat buigen
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
busloo is tof!daar hebben ze hangmatten en een strandje met meerkoetjes
Jajajaja!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaan we binnenkort toch een keer?! Ik ben dol op saunavolgende week gaan we weer, maar dan in de Beemster
Als je ooit een weekje ergens slapen moet ofzo....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, maar ben er nu echt klaar mee, het wordt tijd dat ze ook eens gaat buigen
ik weet het manquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je ooit een weekje ergens slapen moet ofzo....
Jaaa, maar dat is onlinequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kende je niet toen je bij de radio kwam buurten maar als er iets makkelijk was dan was het wel jou omgang met mensen.
Ga je dan niet met die ene?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Zoals ik net zei, ik heb kaartjes voor busloo en lunteren, wil je mee?
Is dat iets nieuws op taalkundig gebied, schoonspellen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:36 schreef DaMart het volgende:
Schoongespeld, afgedroogd en nu alweer zeiknat... dat de tropische warmte snel verdreven mag worden.
Da's met vier man op rij hetzelfde woord spellen, met een neusclipje opquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat iets nieuws op taalkundig gebied, schoonspellen?
tenzij er hier nog vreemde wendingen komen tot morgenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga thee zetten en even wat puzzelen. Tot morgen al dan niet IRL![]()
![]()
![]()
De o was weggesp(o)eldquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat iets nieuws op taalkundig gebied, schoonspellen?
Dat is dus wie je werkelijk bent en die is ief!quote:
Tot morgen!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:37 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Ik dacht dat jij uitgebogen wasquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tenzij er hier nog vreemde wendingen komen tot morgen
Tot morgenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:37 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Dat clipje doet 't 'm!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Da's met vier man op rij hetzelfde woord spellen, met een neusclipje op
quote:
nee, het laatste nieuws is 'je gaat maar, maar ik wil er niks van weten en als je je om een boom vouwt dan kom ik je niet opzoeken'quote:
oh nee!quote:
Mensen zijn soms een beetje engquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is dus wie je werkelijk bent en die is ief!![]()
Als het even duurt voor je ontdooit ja duh, ik vertrouw ook niet iedereen die ik zomaar ontmoet of tegenkom.
Dus wanneer gaan we?quote:
Bewaak jij hier de toko?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:39 schreef DaMart het volgende:
Ik ga zo slapen. Voor degenen die ik hier morgen niet tref: veel plezier bij de BBQ.
Slaap lekker, en veel plezier op het strandfeest!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:39 schreef DaMart het volgende:
Ik ga zo slapen. Voor degenen die ik hier morgen niet tref: veel plezier bij de BBQ.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mensen zijn soms een beetje eng
nou ja zeg! Beetje jammer...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, het laatste nieuws is 'je gaat maar, maar ik wil er niks van weten en als je je om een boom vouwt dan kom ik je niet opzoeken'
Ow, dat klinkt 'gezellig' jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, het laatste nieuws is 'je gaat maar, maar ik wil er niks van weten en als je je om een boom vouwt dan kom ik je niet opzoeken'
Als we dan maar geen bekenden tegenkomenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus wanneer gaan we?en als ik weer in Zwolle woon kunnen we makkelijk naar sauna Swoll!
Waarom denk jij dat ik op mn zolder zit...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mensen zijn soms een beetje eng
En alle anderen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:39 schreef DaMart het volgende:
Jij ook veel plezier morgen!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:39 schreef DaMart het volgende:
Hoiquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:41 schreef Outpost76 het volgende:
Ow even voor de mensen die mij niet kennen hier,
Ik ben Possie,
37 jaar oud,
vrijgezel en geen kids
koos werkeloos maar wel werkzaam bezig als vrijwilliger. 24 u pw
Aangenaam
Aangenaam!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:41 schreef Outpost76 het volgende:
Ow even voor de mensen die mij niet kennen hier,
Ik ben Possie,
37 jaar oud,
vrijgezel en geen kids
koos werkeloos maar wel werkzaam bezig als vrijwilliger. 24 u pw
Aangenaam
Zoals het er nu naar uitziet regent het alleen morgenochtend. Komt mooi uit, want dan moet ik mijn huishouden doenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Bewaak jij hier de toko?
Hopelijk gaat jouw uitje ook door
Niet omdat het zo lekker koel is!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik op mn zolder zit...
Dank jequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker, en veel plezier op het strandfeest!
Die spreek ik vast morgen hier nog welquote:
Dankquote:
Zijn wij het leuke ding of het sociale ding?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet regent het alleen morgenochtend. Komt mooi uit, want dan moet ik mijn huishouden doen.
Maar ik vind het wel jammer dat als er dan een keer leuke dingen zijn en ik een keer sociaal kan doen, die dingen tegelijkertijd zijn.
De BBQ is een leuk ding waarbij ik sociaal had kunnen doenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:44 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zijn wij het leuke ding of het sociale ding?
Ow, ik dacht dat je op jouw balkon bedoeldequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Die spreek ik vast morgen hier nog wel.
en jammer dat je er niet bij bent bij GFquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is alleen de avond hoor. Maar dank je wel.
Het komt goedquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk wat jij zegtben een hoop troep weer aan het verwerken, het gaat steeds iets beter.
Ik kom samen met Catwomanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:40 schreef littledrummergirl het volgende:
Ga jij ook boswat tof!!
*hoopt zoooooooo op n goed hoofd morgen
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
De BBQ is een leuk ding waarbij ik sociaal had kunnen doen.
Hoi hoiquote:
Ik werk momenteel bij een gratis bewaakte fietsenstalling keten. Je fiets word niet gejat en ik doe iets terug voor het geld wat ik krijg.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangenaam!wat voor vrijwilligerswerk doe je?
Mja, het is verschoven omdat een aantal mensen vorige week niet konden en daardoor kan ik er niet bij zijn. Poep gebeurt. Dat probleem ervaar ik ook vaak als ik een meet wil organiseren en ik noem een aantal data. Er is altijd wel iemand die niet kanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en jammer dat je er niet bij bent bij GF
En in welke regio van het land kunnen we je plaatsen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
[..]
Ik werk momenteel bij een gratis bewaakte fietsenstalling keten. Je fiets word niet gejat en ik doe iets terug voor het geld wat ik krijg.
Possie is zowat mijn buurmanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En in welke regio van het land kunnen we je plaatsen?
Warmte boeit mij niet zoals ik al eerder zei. Ik kan heel sociaal zijn en ben niet bang voor sociale contacten maar ik bescherm mijn houten hart liever.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet omdat het zo lekker koel is!
Kijk eens onder mijn nick.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En in welke regio van het land kunnen we je plaatsen?
Ja, die snoep ik ook altijd het eerste opquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Baksel jij?![]()
De stukke koekjes zijn ook altijd het lekkerst..
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:50 schreef DaMart het volgende:
Maar even met de laptop op bed gaan zitten zodat de ventilator me nog even kan drogen voordat ik ga slapen.
khoop t bosmanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom samen met Catwoman![]()
tadatatadata Bosman
Zou leuk zijn als je als nog kan komen.![]()
Vind je het leuk? Volgens mij heb je wel veel contact met mensen enzo toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
[..]
Ik werk momenteel bij een gratis bewaakte fietsenstalling keten. Je fiets word niet gejat en ik doe iets terug voor het geld wat ik krijg.
iets met zilver geloof ikquote:
Ik ben pas net begonnen en ben bezig om "ingewerkt" te worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind je het leuk? Volgens mij heb je wel veel contact met mensen enzo toch?
metooquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:54 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben zoooooo benieuwd naar die toko heheb er volgens mij n heel ander beeld van
Ik ben ook heel sociaal hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Warmte boeit mij niet zoals ik al eerder zei. Ik kan heel sociaal zijn en ben niet bang voor sociale contacten maar ik bescherm mijn houten hart liever.
fokmeets beginnen vaak ook n beetje zo stil en ongemakkelijk en na n uurtje of n paar drankjes komt het goedquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben ook heel sociaal hoor![]()
Alleen een beetje verlegen. Of nou ja..afwachtend.
Kat uit de boom kijken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben ook heel sociaal hoor![]()
Alleen een beetje verlegen. Of nou ja..afwachtend.
Oh daar kan ik ook slecht tegen, niets doenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben pas net begonnen en ben bezig om "ingewerkt" te worden.Maar het is leuk werk alleen doe ik liever meer.... Je zit vaak uren te niksen....
![]()
Het contact met de klanten is leuk idd. Al komt de ene met zn bonnetje en doei, terwijl de ander om een praatje verlegen zit. Dat is soms lastig in te schatten.
hmmhmm mooi onderwerp voor een discussie hier thuisquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kat uit de boom kijken.![]()
Hoe heerlijk is Internet dan!
Whehe, ja. Maar morgen zijn er veel kletserds, dus dat komt wel goed!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
fokmeets beginnen vaak ook n beetje zo stil en ongemakkelijk en na n uurtje of n paar drankjes komt het goed
Nou!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kat uit de boom kijken.![]()
Hoe heerlijk is Internet dan!
Ook niet ver van mijn familiequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow sorry, dat wist ik niet.
Pijnacker ZH.
ik moet meestal rijden dus veel zuipen is er niet bij, maar op gegeven moment kom ik zonder drank ook wel losquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
fokmeets beginnen vaak ook n beetje zo stil en ongemakkelijk en na n uurtje of n paar drankjes komt het goed
ik klets hier meer dan in het echtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehe, ja. Maar morgen zijn er veel kletserds, dus dat komt wel goed!
zet mij naast gf of kapitein en je hebt geen kind aan mequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehe, ja. Maar morgen zijn er veel kletserds, dus dat komt wel goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |