Ja precies! Ik vertelde dat alleen maar omdat zij dat ook dedenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:57 schreef D. het volgende:
Ow, ik 'beschuldig' st nu, maar zie dat alle dames hier er wanten van weten
Tja, ik kwam binnen en zag jouw post als eerstequote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja precies! Ik vertelde dat alleen maar omdat zij dat ook deden![]()
Anders had ik het nooit toegegeven natuurlijk.
En hoi
Tja... vrouwelijke intuïtiequote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik familie van Luis Suarez ben? Dat heb ik nog nooit iemand verteld![]()
Bijtertjesquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:57 schreef D. het volgende:
Ow, ik 'beschuldig' st nu, maar zie dat alle dames hier er wanten van weten
Shit, ik bedenk me net dat ik helemaal niet meer naar jouw reactie van vanmiddag gekeken hebquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ik beet een keer mijn zus in haar rug omdat ik op haar stoel wilde zitten, ookal waren de andere drie vrij
Neuh, vooral niet daarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij wil niet lekker in je nek gebeten worden
Jij krijgt wel graag bezoek van een vampier?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij wil niet lekker in je nek gebeten worden
in je nek is juist nice.. zachtjesquote:
Het ligt er idd aan hoequote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in je nek is juist nice.. zachtjes
Je hebt bijten en bijtenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij krijgt wel graag bezoek van een vampier?.
laat je maar eens bijtenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar in je nek... dat doet alleen Dracula.
Ik heb wel...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in je nek is juist nice.. zachtjes
Zoet!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Shit, ik bedenk me net dat ik helemaal niet meer naar jouw reactie van vanmiddag gekeken heb.
Dan piep ik zoals de vleermuizen piepen die hier wel eens langs vliegen 's avonds?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
laat je maar eens bijtendan piep je wel anders
ik heb geen idee wat voor geluid jij maaktquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan piep ik zoals de vleermuizen piepen die hier wel eens langs vliegen 's avonds?.
Als je door een vampier gebeten wordt, word je er zelf ook een hequote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat voor geluid jij maakt
met glitters zoals in twilightquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je door een vampier gebeten wordt, word je er zelf ook een he.
Geen idee, ik ken Twilight nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met glitters zoals in twilight?
Ik moet er nog steeds eentje maken.quote:
suddenly... pampampam... im not half the man i used to be, pampam, there's a shadow hanging over me ... ect ectquote:
houden zo... kansloos x10quote:
en enquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:16 schreef Cat22 het volgende:
Nooit iemand gebeten![]()
Wel een keer een pestkop al fietsende insloten zodat ze moest kiezen of ze mij al fietsend bleef klieren en dan over de motorkap van een geparkeerde auto ging, of toch maar onelegant moest afstappen.
Van 33 naar 25 graden op balkonquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
Is het bij iemand eigenlijk al afgekoeld?
Geen idee, maar hier niet..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
hier is het 20 gradwn ofzoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
Afgestapt. Maar dat lijkt me duidelijk, pestkoppen zijn watjes.quote:
kansloos ja... beetje andere kinderen aan levenslange trauma's helpenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Afgestapt. Maar dat lijkt me duidelijk, pestkoppen zijn watjes.![]()
Jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kansloos ja... beetje andere kinderen aan levenslange trauma's helpen
Ja, daar kwam ik ook ooit eens achter toen ik een keer alle frustraties eruit gooide tegen de vaste pestkoppenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Afgestapt. Maar dat lijkt me duidelijk, pestkoppen zijn watjes.![]()
Ik heb eerder vanavond naar The White album geluisterdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
suddenly... pampampam... im not half the man i used to be, pampam, there's a shadow hanging over me ... ect ect
Beatlesim the walrus
Okquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe maar een broodje kroket. De pizza heb ik al op.
Die lagere temperatuur is alleen op de thermometer merkbaar trouwens... het voelt nog steeds broeierig aanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
bij niemand echt dus. Begin de hitte nu al zat te worden
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb eerder vanavond naar The White album geluisterd![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |