DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
Alleen voor Takke?quote:
i still haz doodlopend straatjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:37 schreef Cat22 het volgende:
Nooit meer jouw doodlopende straatje inrijden.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:04 schreef Bos81 het volgende:
Tombo topique, Hierin moet ik gepost hebben
Oeh!quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Buh. Keelpijn, verstopte neus (en nog steeds snotteren) en hoofdpijn.
![]()
Maar goed dat ik morgen afleiding heb.
En strepsils.
Jij wil ook gaan snotteren?quote:
O, dan!quote:
Vandaag, morgen, volgende week, volgend jaar woensdag, gisteren, eergisteren...quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:30 schreef littledrummergirl het volgende:
Vandaag deed mn hoofd t best redelijk, misschien kom ik morgen wel meeten![]()
Zo weinig maar?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag, morgen, volgende week, volgend jaar woensdag, gisteren, eergisteren...![]()
![]()
Morgenvroeg kijken hoe het hoofd gaat heur!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:30 schreef littledrummergirl het volgende:
Vandaag deed mn hoofd t best redelijk, misschien kom ik morgen wel meeten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Morgenvroeg kijken hoe het hoofd gaat heur!Hoofden zijn rare dingen.
ik weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan echt belabberd slecht stil zitten en niks doen. Maar vandaag kon ik al af met een kort tukje en ben ik uit eten en heel even naar t zomercarnaval geweest, trokt t koppie best redelijk
maar idd kan morgen weer anders zijn.. wie weet backfired het
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Ik geloof je nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Niets om zenuw of wat voor achtig dan ook voor te zijn, het zijn allemaal Fok!kers, die bijten niet
met de punten aan het eind, geef ik aan dat de reeks niet ten einde is.quote:
Maar de zin eindigde steeds een beetje terug in de tijdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
met de punten aan het eind, geef ik aan dat de reeks niet ten einde is.![]()
![]()
Hoe weet je dat ik familie van Luis Suarez ben? Dat heb ik nog nooit iemand verteldquote:
Dat is toevalquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar de zin eindigde steeds een beetje terug in de tijd
*opluchting*quote:
niks mis met een beetje playful bijtenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik familie van Luis Suarez ben? Dat heb ik nog nooit iemand verteld![]()
En als 4-jarige in je broers rug bijten terwijl hij een gebroken been heeft en niet weg kan komen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niks mis met een beetje playful bijten
dat is een beetje disturbingquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:48 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En als 4-jarige in je broers rug bijten terwijl hij een gebroken been heeft en niet weg kan komen?
Je had het niet achter haar gezocht he?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is een beetje disturbing
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:50 schreef littledrummergirl het volgende:
*heeft een keer een buurjongetje in zn bil gebeten omdat we circusje speelden en ik de leeuw was.. hij moest gehecht worden![]()
ze oogt vrij onschuldig jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je had het niet achter haar gezocht he?
Dit is niet disturbing?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:50 schreef littledrummergirl het volgende:
*heeft een keer een buurjongetje in zn bil gebeten omdat we circusje speelden en ik de leeuw was.. hij moest gehecht worden![]()
precies, impulsief en opstandig als altijdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan had hij je maar beter moeten temmen.
nee, dit was spelenquote:
Jij klein suaresjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ik beet een keer mijn zus in haar rug omdat ik op haar stoel wilde zitten, ookal waren de andere drie vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |