Ja precies! Ik vertelde dat alleen maar omdat zij dat ook dedenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:57 schreef D. het volgende:
Ow, ik 'beschuldig' st nu, maar zie dat alle dames hier er wanten van weten
Tja, ik kwam binnen en zag jouw post als eerstequote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja precies! Ik vertelde dat alleen maar omdat zij dat ook deden![]()
Anders had ik het nooit toegegeven natuurlijk.
En hoi
Tja... vrouwelijke intuïtiequote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik familie van Luis Suarez ben? Dat heb ik nog nooit iemand verteld![]()
Bijtertjesquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:57 schreef D. het volgende:
Ow, ik 'beschuldig' st nu, maar zie dat alle dames hier er wanten van weten
Shit, ik bedenk me net dat ik helemaal niet meer naar jouw reactie van vanmiddag gekeken hebquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ik beet een keer mijn zus in haar rug omdat ik op haar stoel wilde zitten, ookal waren de andere drie vrij
Neuh, vooral niet daarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij wil niet lekker in je nek gebeten worden
Jij krijgt wel graag bezoek van een vampier?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij wil niet lekker in je nek gebeten worden
in je nek is juist nice.. zachtjesquote:
Het ligt er idd aan hoequote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in je nek is juist nice.. zachtjes
Je hebt bijten en bijtenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij krijgt wel graag bezoek van een vampier?.
laat je maar eens bijtenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar in je nek... dat doet alleen Dracula.
Ik heb wel...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in je nek is juist nice.. zachtjes
Zoet!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Shit, ik bedenk me net dat ik helemaal niet meer naar jouw reactie van vanmiddag gekeken heb.
Dan piep ik zoals de vleermuizen piepen die hier wel eens langs vliegen 's avonds?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
laat je maar eens bijtendan piep je wel anders
ik heb geen idee wat voor geluid jij maaktquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan piep ik zoals de vleermuizen piepen die hier wel eens langs vliegen 's avonds?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |