Lijkt me best fijn ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zitten nog 3 woonlagen boven mijn appartement, maar op de 12de wonen is best wel relaxed![]()
Tja... het hoeft er niet altijd goed uit te zien toch? Als het maar lekker smaakt. Mijn baksels zijn er meestal niet zo geweldig uit, maar van wat anderen zeggen smaken ze goed.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds eentje maken.
Ze zien er niet uit, trouwens, dat is wel een beetje jammer
Nee, dat hoeft ook niet. Ik zorg wel dat ik rond 14.15 beneden sta, of je stuurt even een WA/SMS als je er bent en dan kom ik wel naar beneden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lijkt me best fijn ja.![]()
Ik ben al erg blij met mijn woonkamer op de eerste etage.![]()
Maarre.... ik kom je morgen niet aan je voordeur ophalen he?
Baksel jij?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... het hoeft er niet altijd goed uit te zien toch? Als het maar lekker smaakt. Mijn baksels zijn er meestal niet zo geweldig uit, maar van wat anderen zeggen smaken ze goed.
Ik stuur wel een WA als ik vertrek. Familiefeestje en zo, kan het net even wat later worden en dan sta je dadelijk tien minuten voor niks te wachten. Ik kan daar altijd heel slecht tegenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft ook niet. Ik zorg wel dat ik rond 14.15 beneden sta, of je stuurt even een WA/SMS als je er bent en dan kom ik wel naar beneden.
En het deegquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Baksel jij?![]()
De stukke koekjes zijn ook altijd het lekkerst..
miss tot morgen! Trustenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Bedwaarts!![]()
Frips ende fruitig zijn voor morgen!
Komt een konijn bij de bakker.. etcetera etceteraquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Binnenkort maar weer eens iets bakkencarrotcake denk
Carrotcake carrotcake has you any nuts? This carrotcake contains.... no nuts!
Ik duik er ook zo in. Misschien morgen nog scheren, maar eigenlijk wil ik vanwege omstandigheden mijn baard weer laten groeien...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Bedwaarts!![]()
Carrotcakequote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Binnenkort maar weer eens iets bakkencarrotcake denk
Carrotcake carrotcake has you any nuts? This carrotcake contains.... no nuts!
met limoen mascarpone bovenopquote:
Trustenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Bedwaarts!![]()
Jij wilt incognito naar de meet komen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik duik er ook zo in. Misschien morgen nog scheren, maar eigenlijk wil ik vanwege omstandigheden mijn baard weer laten groeien...![]()
weerwolvenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik duik er ook zo in. Misschien morgen nog scheren, maar eigenlijk wil ik vanwege omstandigheden mijn baard weer laten groeien...![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |