Ja, die snoep ik ook altijd het eerste opquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Baksel jij?![]()
De stukke koekjes zijn ook altijd het lekkerst..
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:50 schreef DaMart het volgende:
Maar even met de laptop op bed gaan zitten zodat de ventilator me nog even kan drogen voordat ik ga slapen.
khoop t bosmanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom samen met Catwoman![]()
tadatatadata Bosman
Zou leuk zijn als je als nog kan komen.![]()
Vind je het leuk? Volgens mij heb je wel veel contact met mensen enzo toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
[..]
Ik werk momenteel bij een gratis bewaakte fietsenstalling keten. Je fiets word niet gejat en ik doe iets terug voor het geld wat ik krijg.
iets met zilver geloof ikquote:
Ik ben pas net begonnen en ben bezig om "ingewerkt" te worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind je het leuk? Volgens mij heb je wel veel contact met mensen enzo toch?
metooquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:54 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben zoooooo benieuwd naar die toko heheb er volgens mij n heel ander beeld van
Ik ben ook heel sociaal hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Warmte boeit mij niet zoals ik al eerder zei. Ik kan heel sociaal zijn en ben niet bang voor sociale contacten maar ik bescherm mijn houten hart liever.
fokmeets beginnen vaak ook n beetje zo stil en ongemakkelijk en na n uurtje of n paar drankjes komt het goedquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben ook heel sociaal hoor![]()
Alleen een beetje verlegen. Of nou ja..afwachtend.
Kat uit de boom kijken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben ook heel sociaal hoor![]()
Alleen een beetje verlegen. Of nou ja..afwachtend.
Oh daar kan ik ook slecht tegen, niets doenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben pas net begonnen en ben bezig om "ingewerkt" te worden.Maar het is leuk werk alleen doe ik liever meer.... Je zit vaak uren te niksen....
![]()
Het contact met de klanten is leuk idd. Al komt de ene met zn bonnetje en doei, terwijl de ander om een praatje verlegen zit. Dat is soms lastig in te schatten.
hmmhmm mooi onderwerp voor een discussie hier thuisquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kat uit de boom kijken.![]()
Hoe heerlijk is Internet dan!
Whehe, ja. Maar morgen zijn er veel kletserds, dus dat komt wel goed!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
fokmeets beginnen vaak ook n beetje zo stil en ongemakkelijk en na n uurtje of n paar drankjes komt het goed
Nou!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kat uit de boom kijken.![]()
Hoe heerlijk is Internet dan!
Ook niet ver van mijn familiequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow sorry, dat wist ik niet.
Pijnacker ZH.
ik moet meestal rijden dus veel zuipen is er niet bij, maar op gegeven moment kom ik zonder drank ook wel losquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
fokmeets beginnen vaak ook n beetje zo stil en ongemakkelijk en na n uurtje of n paar drankjes komt het goed
ik klets hier meer dan in het echtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehe, ja. Maar morgen zijn er veel kletserds, dus dat komt wel goed!
zet mij naast gf of kapitein en je hebt geen kind aan mequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehe, ja. Maar morgen zijn er veel kletserds, dus dat komt wel goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |