En alle anderen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:39 schreef DaMart het volgende:
Ik ga zo slapen. Voor degenen die ik hier morgen niet tref: veel plezier bij de BBQ.
Jij ook veel plezier morgen!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:39 schreef DaMart het volgende:
Ik ga zo slapen. Voor degenen die ik hier morgen niet tref: veel plezier bij de BBQ.
Hoiquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:41 schreef Outpost76 het volgende:
Ow even voor de mensen die mij niet kennen hier,
Ik ben Possie,
37 jaar oud,
vrijgezel en geen kids
koos werkeloos maar wel werkzaam bezig als vrijwilliger. 24 u pw
Aangenaam
Aangenaam!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:41 schreef Outpost76 het volgende:
Ow even voor de mensen die mij niet kennen hier,
Ik ben Possie,
37 jaar oud,
vrijgezel en geen kids
koos werkeloos maar wel werkzaam bezig als vrijwilliger. 24 u pw
Aangenaam
Zoals het er nu naar uitziet regent het alleen morgenochtend. Komt mooi uit, want dan moet ik mijn huishouden doenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Bewaak jij hier de toko?
Hopelijk gaat jouw uitje ook door
Niet omdat het zo lekker koel is!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ik op mn zolder zit...
Dank jequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker, en veel plezier op het strandfeest!
Die spreek ik vast morgen hier nog welquote:
Dankquote:
Zijn wij het leuke ding of het sociale ding?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet regent het alleen morgenochtend. Komt mooi uit, want dan moet ik mijn huishouden doen.
Maar ik vind het wel jammer dat als er dan een keer leuke dingen zijn en ik een keer sociaal kan doen, die dingen tegelijkertijd zijn.
De BBQ is een leuk ding waarbij ik sociaal had kunnen doenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:44 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zijn wij het leuke ding of het sociale ding?
Ow, ik dacht dat je op jouw balkon bedoeldequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Die spreek ik vast morgen hier nog wel.
en jammer dat je er niet bij bent bij GFquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is alleen de avond hoor. Maar dank je wel.
Het komt goedquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk wat jij zegtben een hoop troep weer aan het verwerken, het gaat steeds iets beter.
Ik kom samen met Catwomanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:40 schreef littledrummergirl het volgende:
Ga jij ook boswat tof!!
*hoopt zoooooooo op n goed hoofd morgen
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
De BBQ is een leuk ding waarbij ik sociaal had kunnen doen.
Hoi hoiquote:
Ik werk momenteel bij een gratis bewaakte fietsenstalling keten. Je fiets word niet gejat en ik doe iets terug voor het geld wat ik krijg.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangenaam!wat voor vrijwilligerswerk doe je?
Mja, het is verschoven omdat een aantal mensen vorige week niet konden en daardoor kan ik er niet bij zijn. Poep gebeurt. Dat probleem ervaar ik ook vaak als ik een meet wil organiseren en ik noem een aantal data. Er is altijd wel iemand die niet kanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en jammer dat je er niet bij bent bij GF
En in welke regio van het land kunnen we je plaatsen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
[..]
Ik werk momenteel bij een gratis bewaakte fietsenstalling keten. Je fiets word niet gejat en ik doe iets terug voor het geld wat ik krijg.
Possie is zowat mijn buurmanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En in welke regio van het land kunnen we je plaatsen?
Warmte boeit mij niet zoals ik al eerder zei. Ik kan heel sociaal zijn en ben niet bang voor sociale contacten maar ik bescherm mijn houten hart liever.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet omdat het zo lekker koel is!
Kijk eens onder mijn nick.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En in welke regio van het land kunnen we je plaatsen?
Ja, die snoep ik ook altijd het eerste opquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Baksel jij?![]()
De stukke koekjes zijn ook altijd het lekkerst..
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:50 schreef DaMart het volgende:
Maar even met de laptop op bed gaan zitten zodat de ventilator me nog even kan drogen voordat ik ga slapen.
khoop t bosmanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom samen met Catwoman![]()
tadatatadata Bosman
Zou leuk zijn als je als nog kan komen.![]()
Vind je het leuk? Volgens mij heb je wel veel contact met mensen enzo toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
[..]
Ik werk momenteel bij een gratis bewaakte fietsenstalling keten. Je fiets word niet gejat en ik doe iets terug voor het geld wat ik krijg.
iets met zilver geloof ikquote:
Ik ben pas net begonnen en ben bezig om "ingewerkt" te worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind je het leuk? Volgens mij heb je wel veel contact met mensen enzo toch?
metooquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:54 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben zoooooo benieuwd naar die toko heheb er volgens mij n heel ander beeld van
Ik ben ook heel sociaal hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Warmte boeit mij niet zoals ik al eerder zei. Ik kan heel sociaal zijn en ben niet bang voor sociale contacten maar ik bescherm mijn houten hart liever.
fokmeets beginnen vaak ook n beetje zo stil en ongemakkelijk en na n uurtje of n paar drankjes komt het goedquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben ook heel sociaal hoor![]()
Alleen een beetje verlegen. Of nou ja..afwachtend.
Kat uit de boom kijken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben ook heel sociaal hoor![]()
Alleen een beetje verlegen. Of nou ja..afwachtend.
Oh daar kan ik ook slecht tegen, niets doenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben pas net begonnen en ben bezig om "ingewerkt" te worden.Maar het is leuk werk alleen doe ik liever meer.... Je zit vaak uren te niksen....
![]()
Het contact met de klanten is leuk idd. Al komt de ene met zn bonnetje en doei, terwijl de ander om een praatje verlegen zit. Dat is soms lastig in te schatten.
hmmhmm mooi onderwerp voor een discussie hier thuisquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kat uit de boom kijken.![]()
Hoe heerlijk is Internet dan!
Whehe, ja. Maar morgen zijn er veel kletserds, dus dat komt wel goed!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
fokmeets beginnen vaak ook n beetje zo stil en ongemakkelijk en na n uurtje of n paar drankjes komt het goed
Nou!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kat uit de boom kijken.![]()
Hoe heerlijk is Internet dan!
Ook niet ver van mijn familiequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow sorry, dat wist ik niet.
Pijnacker ZH.
ik moet meestal rijden dus veel zuipen is er niet bij, maar op gegeven moment kom ik zonder drank ook wel losquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
fokmeets beginnen vaak ook n beetje zo stil en ongemakkelijk en na n uurtje of n paar drankjes komt het goed
ik klets hier meer dan in het echtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehe, ja. Maar morgen zijn er veel kletserds, dus dat komt wel goed!
zet mij naast gf of kapitein en je hebt geen kind aan mequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehe, ja. Maar morgen zijn er veel kletserds, dus dat komt wel goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |