Het hele jaar door als het aan mij ligt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, sowieso vandaag en morgen
Ik vind van wel, maar niet met dat enequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet makkelijk
Ik denk dat ik morgen naakt tussen wildvreemden zitquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben er morgen niet bij, maar denk dat ik morgen in zwemkleding bij mijn ouders ben
Ookquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben er morgen niet bij, maar denk dat ik morgen in zwemkleding bij mijn ouders ben
Met 'dat andere' wel hequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar niet met dat ene
Die is zoooooo tof!quote:
Neequote:
Heus!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm neenou ja, we kijken wel even, komt vast goed
Ook lekkerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja in de omgang is ze zeker makkelijkquote:
jaloersquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen naakt tussen wildvreemden zit
Haha, precies!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar niet met dat ene
Marijke? We nemen even een omweggetje morgen!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Als je me kent welquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja in de omgang is ze zeker makkelijk
nu ff niet zo goed voor t koppie denk, maar ik hoop volgende week weerquote:
Ik heb gisteren al naakt met wildvreemden gezetenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, precies!
[..]
Marijke? We nemen even een omweggetje morgen!
Heerlijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Is maar een klein stukje omquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke? We nemen even een omweggetje morgen!
Koen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |