Meisje!quote:
vandaag doet hoofd t relatief ok, als ie dat morgen ook doet kom ik miss meetenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben niet Zwollemaar dag gelastte geklutst meisje! Hoe is het met je hoofd?
Dat zou tof zijn!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vandaag doet hoofd t relatief ok, als ie dat morgen ook doet kom ik miss meeten
He D! Alles goed?quote:
Oh damn. Het is geen automaat hè?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meisje!![]()
Durf jij trouwens morgen ook een stukje in de auto te rijden?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh damn. Het is geen automaat hè?
Oh stahp youquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met limoen mascarpone bovenop
Ja nou, ik heb echt al zooo lang niet meer geschakeldquote:
Als je op een zolder leeft dan weet je hoe heet het nu is en dat er dus zo veel mogelijk jurkjes uit kasten moetenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
Jurkjesdag? Wanneer?
(ja ik leef op een zolder en ben autist)
Vandaagquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
Jurkjesdag? Wanneer?
(ja ik leef op een zolder en ben autist)
Te makkelijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja nou, ik heb echt al zooo lang niet meer geschakeld![]()
Ik zat afgelopen zomer met 50 graden uit de wind heerlijk in t volle zonnetje. Zo warm was het nog niet vandaag. Maar mij maakt het niet uit welk weer het is jurkjes mogen altijd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je op een zolder leeft dan weet je hoe heet het nu is en dat er dus zo veel mogelijk jurkjes uit kasten moeten
Ik ben helemaal niet makkelijkquote:
Nou, sowieso vandaag en morgenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zat afgelopen zomer met 50 graden uit de wind heerlijk in t volle zonnetje. Zo warm was het nog niet vandaag. Maar mij maakt het niet uit welk weer het is jurkjes mogen altijd.
Dat maakt het er niet makkelijker opquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet makkelijk
Ehm neequote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh damn. Het is geen automaat hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |