Idd, ik denk dat alle mensen toen allang bewusteloos waren,quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:47 schreef Idanue het volgende:
[..]
Nee, dat overleef je niet op die hoogte met die snelheid.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:39 schreef wise het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)issile-hit-MH17.html
Misschien waren dat de mensen die zich bevonden in het ondestaandequote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dan heb je niet alles gezien. dat is het rare. de ene ziet er nog aardig intact uit. de ander is helemaal verkoold
Die dus bij de explosie op de grond vast zittend in hun stoel verbanden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:44 schreef Freak188 het volgende:
De centerwing box waar de fuel tanks zich bevinden is het sterkste deel van het vliegtuig.
Onwaarschijnlijk. Ofwel door de klap van de raketimpact, ofwel door zuurstofgebrek raak je bewusteloos en, als je al niet gestikt bent, zul je niks merken van de klapquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:51 schreef wise het volgende:
[..]
Dus wat iemand typte op een andere site kan dus gebeurd zijn¿
Your plane just took off and an hour later, flight attendants are preparing to serve you food.
the pilot has turned off the seatbelt sign, but you decided not to take it off.
flight attendant asked you chicken or pasta and before you could answer her, something exploded a few seats in front of you and everything depressurized.
Flight attendant flew out along with her cart, plane broke in half, things flying everywhere. You felt weightlessness yet you're unable to move as you begin your descent. It's like skydiving but you're strapped to your seat. You can feel the -40 degree cold temperature. You're still alive while your fuselage fall down back on earth. Unable to speak, unable to scream. After roughly 5 minutes, everything goes black.
Kennisoverdracht(rebellen opgeleid door deze ex-militairen). Sinds de val van de muur is het altijd al een puinhoop geweest. En nu dus nog steeds.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is inmiddels 25 jaar geleden dat het Oostblok is gevallen hè. Meeste rebellen waren toen nog kind of niet eens geboren.
Misschien zeg ik nu iets heel stoms en meestal ben je het naar buiten kijken na een tijdje wel beu, maar stel je voor dat er mensen naar buiten keken en ineens zo'n raket zagen naderen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:39 schreef wise het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)issile-hit-MH17.html
Ook al is mijn gevoel het met je eens en mogen ze van mij die zatte rebellen onmiddelijk een nekschot geven, dan nog is het misschien beter om niet te doen. Ik denk namelijk dat dan de poep de ventilator keihard raakt en er echt een oorlog van komt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:38 schreef El_Matador het volgende:
Eerste dag: "zwarte dozen zijn naar Moskou gestuurd"
Derde dag: "zwarte dozen zijn kwijt"
Dat krijg je er dus van als je de crime scene niet mag betreden.
Godverdomme met een leger om die hulpverleners en onderzoekers te beschermen die Oost-Oekraine intrekken en iedereen die je in je werk hindert knal je aan gort.
Maar nee, Nederland staat weer het braafste mietje van de klas te spelen. Walgelijk, serieus. Met name voor de arme nabestaanden.
Ik hoop het..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:52 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Idd, ik denk dat alle mensen toen allang bewusteloos waren,
Nee.. enig idee wat die explosie doet..? zonder vliegtuig en op de grond had ook niemand zo'n klap overleefd..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:51 schreef wise het volgende:
[..]
Dus wat iemand typte op een andere site kan dus gebeurd zijn¿
Your plane just took off and an hour later, flight attendants are preparing to serve you food.
the pilot has turned off the seatbelt sign, but you decided not to take it off.
flight attendant asked you chicken or pasta and before you could answer her, something exploded a few seats in front of you and everything depressurized.
Flight attendant flew out along with her cart, plane broke in half, things flying everywhere. You felt weightlessness yet you're unable to move as you begin your descent. It's like skydiving but you're strapped to your seat. You can feel the -40 degree cold temperature. You're still alive while your fuselage fall down back on earth. Unable to speak, unable to scream. After roughly 5 minutes, everything goes black.
Dat ding gaat zo snel (meer dan 3000 km/h), als je het al gezien (zo groot is ie ook niet) hebt zul je niet doorhebben wat het is voor je geraakt wordt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien zeg ik nu iets heel stoms en meestal ben je het naar buiten kijken na een tijdje wel beu, maar stel je voor dat er mensen naar buiten keken en ineens zo'n raket zagen naderen.
die zie je niet aankomen. die gaat 3-4x sneller dan het geluid. Als je hem ziet. dan is hij er ook alquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien zeg ik nu iets heel stoms en meestal ben je het naar buiten kijken na een tijdje wel beu, maar stel je voor dat er mensen naar buiten keken en ineens zo'n raket zagen naderen.
Ik denk dat als je die raket ziet, je nog geen halve seconde daarna al geraakt bent.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gister was al uitgerekend dat je die raket voor ongeveer 0,2 seconde had kunnen zien. I.v.m. de enorme snelheid waarmee dat ding gaat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik vraag me af of je echt die drukgolf voelt in het vliegtuig.. in principe zitten er overal druk regelaars.. als de druk buiten ineens toeneemt hoef je dat niet direct in het vliegtuig te merken..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:53 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk. Ofwel door de klap van de raketimpact, ofwel door zuurstofgebrek raak je bewusteloos en, als je al niet gestikt bent, zul je niks merken van de klap
Juist.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:53 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk. Ofwel door de klap van de raketimpact, ofwel door zuurstofgebrek raak je bewusteloos en, als je al niet gestikt bent, zul je niks merken van de klap
Dat zie je niet met mach 3.5. Als die vanaf de grond naar dat vliegtuig is geschoten is dat 3 8 seconden dat zo'n ding zichtbaar is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die raket zal met een snelheid van vele malen de snelheid van het geluid het vliegtuig genaderd zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die gaat met 2500miles per hour geloof ik...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee oorlog wilt niemand als het goed is maar ja. Ipv hulp bieden en afwachten op onderzoeken moet je eisen overal bij betrokken te worden. Harder optreden mag wel eens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ook al is mijn gevoel het met je eens en mogen ze van mij die zatte rebellen onmiddelijk een nekschot geven, dan nog is het misschien beter om niet te doen. Ik denk namelijk dat dan de poep de ventilator keihard raakt en er echt een oorlog van komt.
Dan hebben we het over kleine, natuurlijke drukverschillen in de atmosfeer, niet de enorme drukgolf die zo'n raket veroorzaakt. Als de raket buiten het vliegtuig ontplofte (wat wel zo lijkt) is dat vliegtuig gewoon in stukken gescheurd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:55 schreef Parzival het volgende:
[..]
ik vraag me af of je echt die drukgolf voelt in het vliegtuig.. in principe zitten er overal druk regelaars.. als de druk buiten ineens toeneemt hoef je dat niet direct in het vliegtuig te merken..
zodra de scherven echter binnenkomen en het vliegtuig breekt krijg je wel de negatieve drukgolf van de hoogte..
Exact, je kan genoeg kritiek hebben op de yanks, maar opkomen voor hun burgers doen ze zeer zeker.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:51 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Weet nog wel dat er 6 jaar geleden een Amerikaan werd gegijzeld door Somalische piraten. Een paar dagen later lagen er drie Amerikaanse oorlogsschepen bij met een compleet SEAL team.
Je mag ontzettend blij zijn dat we in dit soort situaties de EU hebben. Anders hadden we er nu in ons eentje voor gestaan.quote:
Oh, ok. Eigenlijk wel fijnquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:54 schreef Messina het volgende:
Gister was al uitgerekend dat je die raket voor ongeveer 0,2 seconde had kunnen zien. I.v.m. de enorme snelheid waarmee dat ding gaat.
Voor de slachtoffers inderdaad. Ze zullen hopelijk weinig gemerkt hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ok. Eigenlijk wel fijnHoe stom dat ook klinkt.
Nederland wacht op de documentaire van Air Crash Investigation voor dat ze zelf iets gaan doenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact, je kan genoeg kritiek hebben op de yanks, maar opkomen voor hun burgers doen ze zeer zeker.
Het is net zoiets als een bus met 60 kinderen en chauffeur op een zigeunerkamp wordt kapotgeschoten en dat dan de onderzoekers niet mogen onderzoeken omdat die kampers tuig zijn. Dan trek je met tanks binnen en veeg je die zooi schoon zodat men gewoon hun werk kan doen...
Nederland is echt een laf land (qua beleid) wat dat betreft. Gruwelijk voor de nabestaanden en het feitelijke onderzoek. Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt je Air "Crash" Investigation deugdelijk uit te voeren...
Idd. Net als dat ik van harte hoop, hoe raar het ook klinkt, dat die raket het vliegtuig in 1 keer finaal aan flarden schoot. Beter dan nog halflevend of iig 'bewust' naar beneden kelderen...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ok. Eigenlijk wel fijnHoe stom dat ook klinkt.
Mooi ook dat 'we' net onze hele defensie hebben wegbezuinigd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact, je kan genoeg kritiek hebben op de yanks, maar opkomen voor hun burgers doen ze zeer zeker.
Het is net zoiets als een bus met 60 kinderen en chauffeur op een zigeunerkamp wordt kapotgeschoten en dat dan de onderzoekers niet mogen onderzoeken omdat die kampers tuig zijn. Dan trek je met tanks binnen en veeg je die zooi schoon zodat men gewoon hun werk kan doen...
Nederland is echt een laf land (qua beleid) wat dat betreft. Gruwelijk voor de nabestaanden en het feitelijke onderzoek. Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt je Air "Crash" Investigation deugdelijk uit te voeren...
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:57 schreef superworm het volgende:
[..]
Idd. Net als dat ik van harte hoop, hoe raar het ook klinkt, dat die raket het vliegtuig in 1 keer finaal aan flarden schoot. Beter dan nog halflevend of iig 'bewust' naar beneden kelderen...
Wat een kutprogramma gaat dat worden, qua hoe 'dichtbij' het is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nederland wacht op de documentaire van Air Crash Investigation voor dat ze zelf iets gaan doen
Van alle bronnen die er zijn is Ukraine Reporter het minst geloofwaardig. Eerder al hadden ze dingen getweet waar geen hol van klopt, en deze keer is het niet anders. Op de foto is de eerder neergeschoten AN-26 te zien.quote:
Ik snap je wel. Als je dan toch op deze manier doodgaat, dan maar totaal onbewust.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:57 schreef superworm het volgende:
Idd. Net als dat ik van harte hoop, hoe raar het ook klinkt, dat die raket het vliegtuig in 1 keer finaal aan flarden schoot. Beter dan nog halflevend of iig 'bewust' naar beneden kelderen...
Ja want Amerika zal alle kansen om Rusland te pakken vrolijk aan zich voorbij laten gaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Je mag ontzettend blij zijn dat we in dit soort situaties de EU hebben. Anders hadden we er nu in ons eentje voor gestaan.
De EU is nog bij machte om geloofwaardige sancties tegen Rusland in te zetten. Als Nederland zijnde staan we compleet machteloos.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nederland wacht op de documentaire van Air Crash Investigation voor dat ze zelf iets gaan doen
ik zie alleem maar merkel en poetin in het nieuws en soms obama en cameron. Rutte is nergens te bekennenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:38 schreef El_Matador het volgende:
Eerste dag: "zwarte dozen zijn naar Moskou gestuurd"
Derde dag: "zwarte dozen zijn kwijt"
Dat krijg je er dus van als je de crime scene niet mag betreden.
Godverdomme met een leger om die hulpverleners en onderzoekers te beschermen die Oost-Oekraine intrekken en iedereen die je in je werk hindert knal je aan gort.
Maar nee, Nederland staat weer het braafste mietje van de klas te spelen. Walgelijk, serieus. Met name voor de arme nabestaanden.
Om vervolgens 120 kinderen van een zigeunerkamp af te knallen..?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dat denk ik wel gezien de vele scherven.. volgens mij zijn er geen complete secties naar beneden gekomen.. denk dat die grote explosies de vleugels waren dicht bij de andere grote delen.. maar de cockpit onderdelen zien er uit alsos het ok is.. maar ingedeukt door de klap.. ik wacht eigenlijk op luchtfoto's waaruit op te maken valt waar welke grote delen zijn neergekomen..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:57 schreef superworm het volgende:
[..]
Het idee alleen al..quote:
Zo werkt zo'n SAM inderdaad, de warhead ontploft op een meter of 20 van het target, zie ook http://www.dailymail.co.u(...)issile-hit-MH17.htmlquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:48 schreef El_Matador het volgende:
Lijkt me eerder dat die raket ontploft is voor impact, dan breekt het vliegtuig in stukken en valt alles relatief onbeschadigd naar beneden. De lijken die je ziet lijken ook niet door brand of explosie aangetast.
Beetje kansloos om zo autisten te beledigen...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:59 schreef Falco het volgende:
Bij al die oorlogszuchtige autisten moet ik telkens aan een filmpje denken:
Vervang 'Mofrika' door Rusland
I laughed..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De kans dat dat andere vliegtuig eerder is gevonden dan dat Nederland iets doet is wel groot jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat doen ze heel secuur hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:59 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Om vervolgens 120 kinderen van een zigeunerkamp af te knallen..?
Nee... yanks.. lekker bezig...
Nou, zeg dat inderdaad. Zo zit je vrolijk aan je vliegtuigmaaltijd, en ineens is het lichtje voorgoed uit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Als je dan toch op deze manier doodgaat, dan maar totaal onbewust.
En had je voor deze ramp gepleit voor militair ingrijpen in Oekraïne? Of voor meer geld naar defensie? En het is normaal om eerst de feiten te kennen voordat je besluiten neemt. Maar dat is voor een helder licht zoals jou misschien onbegrijpelijk. Sowieso is je stelling dom te noemen, zelfs de Amerikanen hadden na 11 september gewacht met militair ingrijpen. Sterker nog, ze zochten zelfs de diplomatieke oplossing door te vragen naar de uitlevering van Bin Laden aan de Taliban.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:49 schreef WRH het volgende:
Als er een flink aantal Amerikanen in dat toestel hadden gezeten waren die rebellen allang al weggejaagd en konden onderzoekers rustig hun gang gaan.
Ooit eens gelezen dat elk land de leider krijgt die het verdient, blijkbaar verdienen wij een slappe lul die iets mompelt over eerst feiten etc en ondertussen zijn medemens daar al een paar dagen laat wegrotten en gemaskerde mannen de dienst laat uitmaken.
ligt er ook aan waar je in het vliegtuig zit, mensen in het staartgedeelte zullen zich langer bewust zijn van wat er is gebeurdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:00 schreef Messina het volgende:
[..]
Nou, zeg dat inderdaad. Zo zit je vrolijk aan je vliegtuigmaaltijd, en ineens is het lichtje voorgoed uit.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:01 schreef nikk het volgende:
[..]
En had je voor deze ramp gepleit voor militair ingrijpen in Oekraïne? Of voor meer geld naar defensie? En het is normaal om eerst de feiten te kennen voordat je besluiten neemt. Maar dat is voor een helder licht zoals jou misschien onbegrijpelijk. Sowieso is je stelling dom te noemen, zelfs de Amerikanen hadden na 11 september gewacht met militair ingrijpen. Sterker nog, ze zochten zelfs de diplomatieke oplossing door te vragen naar de uitlevering van Bin Laden aan de Taliban.
Kortom eerst nadenken voordat je dergelijk domme dingen zegt.
afhankelijk van inslagpunt..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:01 schreef Re het volgende:
[..]
ligt er ook aan waar je in het vliegtuig zit, mensen in het staartgedeelte zullen zich langer bewust zijn van wat er is gebeurd
En Timmermans knikte braaf jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:58 schreef Snowballed het volgende:
15:45 uur
Porosjenko: belemmering niet getolereerd
De Oekraïense president Porosjenko heeft minister Timmermans van Buitenlandse Zaken gezegd dat belemmering van het werk van internationale waarnemers niet zal worden getolereerd.
http://nos.nl/liveblog/67(...)ie.html#update-40439
Of verbrand, ze zullen wel moeten, het is daar minstens net zo warm als hier en dan wil je lijken echt niet een paar dagen in een open veld laten liggen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:00 schreef Re het volgende:
ik denk dat die lichamen zomaar ineens in een onbekend massagraf worden gedumpt
Ik hoop toch van niet. Ik heb de hoop dat het gewoon lichtje uit was.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:01 schreef Re het volgende:
[..]
ligt er ook aan waar je in het vliegtuig zit, mensen in het staartgedeelte zullen zich langer bewust zijn van wat er is gebeurd
Misschien een beetje rauw, maar...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:00 schreef Messina het volgende:
[..]
Nou, zeg dat inderdaad. Zo zit je vrolijk aan je vliegtuigmaaltijd, en ineens is het lichtje voorgoed uit.
Bij Tripoli werden de lijken toch eerst begraven? Ivm ontbinding, lichamen zijn later wel overgedragen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:00 schreef Re het volgende:
ik denk dat die lichamen zomaar ineens in een onbekend massagraf worden gedumpt
De mensen die daar de touwtjes in handen hebben zijn niet echt te vertrouwen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij Tripoli werden de lijken toch eerst begraven? Ivm ontbinding, lichamen zijn later wel overgedragen.
of alles bij elkaar zodat je daar niet meer naar hoeft te zoekenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:03 schreef sneakydesert het volgende:
Net even kort op Nederland 1 een update. Op de crash plek stond een container waar de "rebellen" alle materialen ingooiden. In de trant van "opgeruimd staat netjes".
Die doet het maar een half uurtjequote:
batterypackquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Die doet het maar een half uurtje. Misschien kun je een dealtje maken met de terroristen.
Met livestream..?quote:
ik denk uitstekend na, mijn mening komt alleen niet overeen met de jouwe.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:01 schreef nikk het volgende:
[..]
En had je voor deze ramp gepleit voor militair ingrijpen in Oekraïne? Of voor meer geld naar defensie? En het is normaal om eerst de feiten te kennen voordat je besluiten neemt. Maar dat is voor een helder licht zoals jou misschien onbegrijpelijk. Sowieso is je stelling dom te noemen, zelfs de Amerikanen hadden na 11 september gewacht met militair ingrijpen. Sterker nog, ze zochten zelfs de diplomatieke oplossing door te vragen naar de uitlevering van Bin Laden aan de Taliban.
Kortom eerst nadenken voordat je dergelijk domme dingen zegt.
Tsja, voor die rebellen is het gewoon oorlog, eh.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:03 schreef sneakydesert het volgende:
Net even kort op Nederland 1 een update. Op de crash plek stond een container waar de "rebellen" alle materialen ingooiden. In de trant van "opgeruimd staat netjes".
meeste vliegtuigen hebben nu USBquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Die doet het maar een half uurtje. Misschien kun je een dealtje maken met de terroristen.
Wat moet 'ie doen dan? Huilend op zijn zolderkamertje gaan zitten?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:05 schreef eriksd het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/07/luie_flikker.html
Had wel gedacht dat de journalisten in dit topic hier inmiddels al schande over spraken.
Een mening mag je hebben. Die vrijheid heb je. Het maakt hetgeen dat je zegt alleen niet minder dom. Sowieso is het niet waar wat je zegt, want als je had nagedacht had je zoiets niet gezegd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:04 schreef WRH het volgende:
[..]
ik denk uitstekend na, mijn mening komt alleen niet overeen met de jouwe.
Dat is geen hond nee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Blijkbaar zijn er genoeg vrijwillegers in Nederland die even schoon schip gaan maken in Oekraïne. Succes jongens! Maar dat is niet nodog want we walsen daar zo overeen en lossen het binnen 5 minuten op natuurlijk.
Oh nee, de man die al 48 uur zware internationale politiek bedrijft houdt pauze, schande!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:05 schreef eriksd het volgende:
Had wel gedacht dat de journalisten in dit topic hier inmiddels al schande over spraken.
Die titel ook: "ZAK HOOI geniet van de zon op een terras"quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:05 schreef eriksd het volgende:
Dat kan, alleen het reconstrueren is dan wel een stuk lastiger. Er is wel ooit een vliegtuigramp op een andere plek gereconstrueerd, maar toen was alles netjes gelabeld enzo. Dit is gewoon puinruimen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:04 schreef Messina het volgende:
[..]
Tsja, voor die rebellen is het gewoon oorlog, eh.
Misschien is het de bedoeling dat die container richting onderzoekers gaan en denken zij oprecht dat ze 'helpen'.
1 windje en je vind het ook nooit weer natuurlijk...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:03 schreef sneakydesert het volgende:
Geenstijlquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:05 schreef eriksd het volgende:
beeldvorming is dit.. en dit wel een hele slechte... als die ongeschoren met 3 man daar ging lunchen terwijl die discussieert zou het beter zijn geweest.. maar dit ziet eruit als .. ik heb lekker geslapen.. en ben ff aan het chillen... beeldvorming.. slechte beeldvorming..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:06 schreef Messina het volgende:
[..]
Wat moet 'ie doen dan? Huilend op zijn zolderkamertje gaan zitten?
Speculatie,er kan ook een SA 17 zijn gebruikt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:00 schreef remlof het volgende:
Zo werkt zo'n SAM inderdaad, de warhead ontploft op een meter of 20 van het target, zie ook
Ik heb geen idee, vind het prima wat hij doet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:06 schreef Messina het volgende:
[..]
Wat moet 'ie doen dan? Huilend op zijn zolderkamertje gaan zitten?
Wat een mongolen bij Geenstijl.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:05 schreef eriksd het volgende:
Dat snap ik wel, en mogelijk zijn ze ook gewoon bewijs aan het wegmoffelen, maar we weten het niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:06 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat kan, alleen het reconstrueren is dan wel een stuk lastiger. Er is wel ooit een vliegtuigramp op een andere plek gereconstrueerd, maar toen was alles netjes gelabeld enzo. Dit is gewoon puinruimen.
wat een mongolen, alsof die man 24/7 in een pak moet zittenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:05 schreef eriksd het volgende:
en dan vooral vandaagquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat een mongolen, alsof die man 24/7 in een pak moet zitten
Alleen enorme simpletons zijn daar gevoelig voor natuurlijk. Een normaal denken mens snapt dat zo'n iemand het ook warm (heet) en druk heeft en wat wil eten rn drinken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:07 schreef Parzival het volgende:
[..]
beeldvorming is dit.. en dit wel een hele slechte... als die ongeschoren met 3 man daar ging lunchen terwijl die discussieert zou het beter zijn geweest.. maar dit ziet eruit als .. ik heb lekker geslapen.. en ben ff aan het chillen... beeldvorming.. slechte beeldvorming..
Dat je dat kan zien aan de hand van deze foto's, zeg. Je kan overal wel een verhaal bij verzinnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:07 schreef Parzival het volgende:
[..]
beeldvorming is dit.. en dit wel een hele slechte... als die ongeschoren met 3 man daar ging lunchen terwijl die discussieert zou het beter zijn geweest.. maar dit ziet eruit als .. ik heb lekker geslapen.. en ben ff aan het chillen... beeldvorming.. slechte beeldvorming..
Ze hebben nou niet de meeste toegevoegde waarde van het nieuwsaanbod inderdaad.quote:
Alsof het ook een pauze is. Hij werkt door.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:06 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Oh nee, de man die al 48 uur zware internationale politiek bedrijft houdt pauze, schande!
oh excuus, ik had mij even niet gerealiseerd dat enkel mensen die dezelfde mening als jijzelf hebben kunnen nadenken en dat jij natuurlijk de enige bent die het volledig bij hetrechte eind heeft en heel erg goed weet hoe alles in elkaar steekt. daarom zit jij natuurlijk nu bij de VN en ben je druk bezig met dit politiek correct te regelen. oh wacht,...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:06 schreef nikk het volgende:
[..]
Een mening mag je hebben. Die vrijheid heb je. Het maakt hetgeen dat je zegt alleen niet minder dom. Sowieso is het niet waar wat je zegt, want als je had nagedacht had je zoiets niet gezegd.
Reageren vanuit de onderbuik zonder enige onderbouwing of feitenkennis mag. Maar besef wel dat het enorm dom is.
Ja ik weet het niet...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:06 schreef TLC het volgende:
Je zou als nabestaande maar op tv zien dat spullen van je dierbare zomaar weggegooid worden in een container alsof het vuilnisophaaldag is, ik kan geen scheldwoord meer bedenken wat toepasselijk is voor die 'seperatisten', soms ben ik ook ff sprakeloos
Is gewoon dom. Was lekker in het Catshuis gaan zitten. Niemand die er wat van zietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat een mongolen, alsof die man 24/7 in een pak moet zitten
En net als met die lijken die ze uit de zon willen halen, het kan goed bedoelt zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:08 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, en mogelijk zijn ze ook gewoon bewijs aan het wegmoffelen, maar we weten het niet.
Die mensen daar zijn geen pro's en kunnen dus (nogmaals) denken dat ze iets 'goed doen'.
Overigens worden onderdelen vrijwel nooit ter plekke onderzocht
dan ga je niet met je benen omhoog achterover lekker chillen in de zon... hij ziet eruit alsof die geen zorgen heeft.. sorry hoor.. maar ben het wel een beetje eens met de schrijver.. dit is gewoon dom.. en t zal vast wel voor simpletons zijn.. maar sommige dingen zijn idd zo simpel..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:09 schreef Luigi het volgende:
[..]
Alleen enorme simpletons zijn daar gevoelig voor natuurlijk. Een normaal denken mens snapt dat zo'n iemand het ook warm (heet) en druk heeft en wat wil eten rn drinken.. Mijn god Nederland op zijn smalst weer hoor. En dat is het volk dat graag ten strijde wil trekken tegen de Russen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |