afhankelijk van inslagpunt..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:01 schreef Re het volgende:
[..]
ligt er ook aan waar je in het vliegtuig zit, mensen in het staartgedeelte zullen zich langer bewust zijn van wat er is gebeurd
En Timmermans knikte braaf jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:58 schreef Snowballed het volgende:
15:45 uur
Porosjenko: belemmering niet getolereerd
De Oekraïense president Porosjenko heeft minister Timmermans van Buitenlandse Zaken gezegd dat belemmering van het werk van internationale waarnemers niet zal worden getolereerd.
http://nos.nl/liveblog/67(...)ie.html#update-40439
Of verbrand, ze zullen wel moeten, het is daar minstens net zo warm als hier en dan wil je lijken echt niet een paar dagen in een open veld laten liggen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:00 schreef Re het volgende:
ik denk dat die lichamen zomaar ineens in een onbekend massagraf worden gedumpt
Ik hoop toch van niet. Ik heb de hoop dat het gewoon lichtje uit was.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:01 schreef Re het volgende:
[..]
ligt er ook aan waar je in het vliegtuig zit, mensen in het staartgedeelte zullen zich langer bewust zijn van wat er is gebeurd
Misschien een beetje rauw, maar...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:00 schreef Messina het volgende:
[..]
Nou, zeg dat inderdaad. Zo zit je vrolijk aan je vliegtuigmaaltijd, en ineens is het lichtje voorgoed uit.
Bij Tripoli werden de lijken toch eerst begraven? Ivm ontbinding, lichamen zijn later wel overgedragen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:00 schreef Re het volgende:
ik denk dat die lichamen zomaar ineens in een onbekend massagraf worden gedumpt
De mensen die daar de touwtjes in handen hebben zijn niet echt te vertrouwen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij Tripoli werden de lijken toch eerst begraven? Ivm ontbinding, lichamen zijn later wel overgedragen.
of alles bij elkaar zodat je daar niet meer naar hoeft te zoekenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:03 schreef sneakydesert het volgende:
Net even kort op Nederland 1 een update. Op de crash plek stond een container waar de "rebellen" alle materialen ingooiden. In de trant van "opgeruimd staat netjes".
Die doet het maar een half uurtjequote:
batterypackquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Die doet het maar een half uurtje. Misschien kun je een dealtje maken met de terroristen.
Met livestream..?quote:
ik denk uitstekend na, mijn mening komt alleen niet overeen met de jouwe.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:01 schreef nikk het volgende:
[..]
En had je voor deze ramp gepleit voor militair ingrijpen in Oekraïne? Of voor meer geld naar defensie? En het is normaal om eerst de feiten te kennen voordat je besluiten neemt. Maar dat is voor een helder licht zoals jou misschien onbegrijpelijk. Sowieso is je stelling dom te noemen, zelfs de Amerikanen hadden na 11 september gewacht met militair ingrijpen. Sterker nog, ze zochten zelfs de diplomatieke oplossing door te vragen naar de uitlevering van Bin Laden aan de Taliban.
Kortom eerst nadenken voordat je dergelijk domme dingen zegt.
Tsja, voor die rebellen is het gewoon oorlog, eh.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:03 schreef sneakydesert het volgende:
Net even kort op Nederland 1 een update. Op de crash plek stond een container waar de "rebellen" alle materialen ingooiden. In de trant van "opgeruimd staat netjes".
meeste vliegtuigen hebben nu USBquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Die doet het maar een half uurtje. Misschien kun je een dealtje maken met de terroristen.
Wat moet 'ie doen dan? Huilend op zijn zolderkamertje gaan zitten?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:05 schreef eriksd het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/07/luie_flikker.html
Had wel gedacht dat de journalisten in dit topic hier inmiddels al schande over spraken.
Een mening mag je hebben. Die vrijheid heb je. Het maakt hetgeen dat je zegt alleen niet minder dom. Sowieso is het niet waar wat je zegt, want als je had nagedacht had je zoiets niet gezegd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:04 schreef WRH het volgende:
[..]
ik denk uitstekend na, mijn mening komt alleen niet overeen met de jouwe.
Dat is geen hond nee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Blijkbaar zijn er genoeg vrijwillegers in Nederland die even schoon schip gaan maken in Oekraïne. Succes jongens! Maar dat is niet nodog want we walsen daar zo overeen en lossen het binnen 5 minuten op natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |