afhankelijk van inslagpunt..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:01 schreef Re het volgende:
[..]
ligt er ook aan waar je in het vliegtuig zit, mensen in het staartgedeelte zullen zich langer bewust zijn van wat er is gebeurd
En Timmermans knikte braaf jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:58 schreef Snowballed het volgende:
15:45 uur
Porosjenko: belemmering niet getolereerd
De Oekraïense president Porosjenko heeft minister Timmermans van Buitenlandse Zaken gezegd dat belemmering van het werk van internationale waarnemers niet zal worden getolereerd.
http://nos.nl/liveblog/67(...)ie.html#update-40439
Of verbrand, ze zullen wel moeten, het is daar minstens net zo warm als hier en dan wil je lijken echt niet een paar dagen in een open veld laten liggen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:00 schreef Re het volgende:
ik denk dat die lichamen zomaar ineens in een onbekend massagraf worden gedumpt
Ik hoop toch van niet. Ik heb de hoop dat het gewoon lichtje uit was.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:01 schreef Re het volgende:
[..]
ligt er ook aan waar je in het vliegtuig zit, mensen in het staartgedeelte zullen zich langer bewust zijn van wat er is gebeurd
Misschien een beetje rauw, maar...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:00 schreef Messina het volgende:
[..]
Nou, zeg dat inderdaad. Zo zit je vrolijk aan je vliegtuigmaaltijd, en ineens is het lichtje voorgoed uit.
Bij Tripoli werden de lijken toch eerst begraven? Ivm ontbinding, lichamen zijn later wel overgedragen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:00 schreef Re het volgende:
ik denk dat die lichamen zomaar ineens in een onbekend massagraf worden gedumpt
De mensen die daar de touwtjes in handen hebben zijn niet echt te vertrouwen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij Tripoli werden de lijken toch eerst begraven? Ivm ontbinding, lichamen zijn later wel overgedragen.
of alles bij elkaar zodat je daar niet meer naar hoeft te zoekenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:03 schreef sneakydesert het volgende:
Net even kort op Nederland 1 een update. Op de crash plek stond een container waar de "rebellen" alle materialen ingooiden. In de trant van "opgeruimd staat netjes".
Die doet het maar een half uurtjequote:
batterypackquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Die doet het maar een half uurtje. Misschien kun je een dealtje maken met de terroristen.
Met livestream..?quote:
ik denk uitstekend na, mijn mening komt alleen niet overeen met de jouwe.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:01 schreef nikk het volgende:
[..]
En had je voor deze ramp gepleit voor militair ingrijpen in Oekraïne? Of voor meer geld naar defensie? En het is normaal om eerst de feiten te kennen voordat je besluiten neemt. Maar dat is voor een helder licht zoals jou misschien onbegrijpelijk. Sowieso is je stelling dom te noemen, zelfs de Amerikanen hadden na 11 september gewacht met militair ingrijpen. Sterker nog, ze zochten zelfs de diplomatieke oplossing door te vragen naar de uitlevering van Bin Laden aan de Taliban.
Kortom eerst nadenken voordat je dergelijk domme dingen zegt.
Tsja, voor die rebellen is het gewoon oorlog, eh.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:03 schreef sneakydesert het volgende:
Net even kort op Nederland 1 een update. Op de crash plek stond een container waar de "rebellen" alle materialen ingooiden. In de trant van "opgeruimd staat netjes".
meeste vliegtuigen hebben nu USBquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Die doet het maar een half uurtje. Misschien kun je een dealtje maken met de terroristen.
Wat moet 'ie doen dan? Huilend op zijn zolderkamertje gaan zitten?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:05 schreef eriksd het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/07/luie_flikker.html
Had wel gedacht dat de journalisten in dit topic hier inmiddels al schande over spraken.
Een mening mag je hebben. Die vrijheid heb je. Het maakt hetgeen dat je zegt alleen niet minder dom. Sowieso is het niet waar wat je zegt, want als je had nagedacht had je zoiets niet gezegd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:04 schreef WRH het volgende:
[..]
ik denk uitstekend na, mijn mening komt alleen niet overeen met de jouwe.
Dat is geen hond nee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Blijkbaar zijn er genoeg vrijwillegers in Nederland die even schoon schip gaan maken in Oekraïne. Succes jongens! Maar dat is niet nodog want we walsen daar zo overeen en lossen het binnen 5 minuten op natuurlijk.
Oh nee, de man die al 48 uur zware internationale politiek bedrijft houdt pauze, schande!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:05 schreef eriksd het volgende:
Had wel gedacht dat de journalisten in dit topic hier inmiddels al schande over spraken.
Die titel ook: "ZAK HOOI geniet van de zon op een terras"quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:05 schreef eriksd het volgende:
Dat kan, alleen het reconstrueren is dan wel een stuk lastiger. Er is wel ooit een vliegtuigramp op een andere plek gereconstrueerd, maar toen was alles netjes gelabeld enzo. Dit is gewoon puinruimen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:04 schreef Messina het volgende:
[..]
Tsja, voor die rebellen is het gewoon oorlog, eh.
Misschien is het de bedoeling dat die container richting onderzoekers gaan en denken zij oprecht dat ze 'helpen'.
1 windje en je vind het ook nooit weer natuurlijk...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:03 schreef sneakydesert het volgende:
Geenstijlquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:05 schreef eriksd het volgende:
beeldvorming is dit.. en dit wel een hele slechte... als die ongeschoren met 3 man daar ging lunchen terwijl die discussieert zou het beter zijn geweest.. maar dit ziet eruit als .. ik heb lekker geslapen.. en ben ff aan het chillen... beeldvorming.. slechte beeldvorming..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:06 schreef Messina het volgende:
[..]
Wat moet 'ie doen dan? Huilend op zijn zolderkamertje gaan zitten?
Speculatie,er kan ook een SA 17 zijn gebruikt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:00 schreef remlof het volgende:
Zo werkt zo'n SAM inderdaad, de warhead ontploft op een meter of 20 van het target, zie ook
Ik heb geen idee, vind het prima wat hij doet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:06 schreef Messina het volgende:
[..]
Wat moet 'ie doen dan? Huilend op zijn zolderkamertje gaan zitten?
Wat een mongolen bij Geenstijl.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:05 schreef eriksd het volgende:
Dat snap ik wel, en mogelijk zijn ze ook gewoon bewijs aan het wegmoffelen, maar we weten het niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:06 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat kan, alleen het reconstrueren is dan wel een stuk lastiger. Er is wel ooit een vliegtuigramp op een andere plek gereconstrueerd, maar toen was alles netjes gelabeld enzo. Dit is gewoon puinruimen.
wat een mongolen, alsof die man 24/7 in een pak moet zittenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:05 schreef eriksd het volgende:
en dan vooral vandaagquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat een mongolen, alsof die man 24/7 in een pak moet zitten
Alleen enorme simpletons zijn daar gevoelig voor natuurlijk. Een normaal denken mens snapt dat zo'n iemand het ook warm (heet) en druk heeft en wat wil eten rn drinken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:07 schreef Parzival het volgende:
[..]
beeldvorming is dit.. en dit wel een hele slechte... als die ongeschoren met 3 man daar ging lunchen terwijl die discussieert zou het beter zijn geweest.. maar dit ziet eruit als .. ik heb lekker geslapen.. en ben ff aan het chillen... beeldvorming.. slechte beeldvorming..
Dat je dat kan zien aan de hand van deze foto's, zeg. Je kan overal wel een verhaal bij verzinnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:07 schreef Parzival het volgende:
[..]
beeldvorming is dit.. en dit wel een hele slechte... als die ongeschoren met 3 man daar ging lunchen terwijl die discussieert zou het beter zijn geweest.. maar dit ziet eruit als .. ik heb lekker geslapen.. en ben ff aan het chillen... beeldvorming.. slechte beeldvorming..
Ze hebben nou niet de meeste toegevoegde waarde van het nieuwsaanbod inderdaad.quote:
Alsof het ook een pauze is. Hij werkt door.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:06 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Oh nee, de man die al 48 uur zware internationale politiek bedrijft houdt pauze, schande!
oh excuus, ik had mij even niet gerealiseerd dat enkel mensen die dezelfde mening als jijzelf hebben kunnen nadenken en dat jij natuurlijk de enige bent die het volledig bij hetrechte eind heeft en heel erg goed weet hoe alles in elkaar steekt. daarom zit jij natuurlijk nu bij de VN en ben je druk bezig met dit politiek correct te regelen. oh wacht,...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:06 schreef nikk het volgende:
[..]
Een mening mag je hebben. Die vrijheid heb je. Het maakt hetgeen dat je zegt alleen niet minder dom. Sowieso is het niet waar wat je zegt, want als je had nagedacht had je zoiets niet gezegd.
Reageren vanuit de onderbuik zonder enige onderbouwing of feitenkennis mag. Maar besef wel dat het enorm dom is.
Ja ik weet het niet...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:06 schreef TLC het volgende:
Je zou als nabestaande maar op tv zien dat spullen van je dierbare zomaar weggegooid worden in een container alsof het vuilnisophaaldag is, ik kan geen scheldwoord meer bedenken wat toepasselijk is voor die 'seperatisten', soms ben ik ook ff sprakeloos
Is gewoon dom. Was lekker in het Catshuis gaan zitten. Niemand die er wat van zietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat een mongolen, alsof die man 24/7 in een pak moet zitten
En net als met die lijken die ze uit de zon willen halen, het kan goed bedoelt zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:08 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, en mogelijk zijn ze ook gewoon bewijs aan het wegmoffelen, maar we weten het niet.
Die mensen daar zijn geen pro's en kunnen dus (nogmaals) denken dat ze iets 'goed doen'.
Overigens worden onderdelen vrijwel nooit ter plekke onderzocht
dan ga je niet met je benen omhoog achterover lekker chillen in de zon... hij ziet eruit alsof die geen zorgen heeft.. sorry hoor.. maar ben het wel een beetje eens met de schrijver.. dit is gewoon dom.. en t zal vast wel voor simpletons zijn.. maar sommige dingen zijn idd zo simpel..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:09 schreef Luigi het volgende:
[..]
Alleen enorme simpletons zijn daar gevoelig voor natuurlijk. Een normaal denken mens snapt dat zo'n iemand het ook warm (heet) en druk heeft en wat wil eten rn drinken.. Mijn god Nederland op zijn smalst weer hoor. En dat is het volk dat graag ten strijde wil trekken tegen de Russen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |