Nederland wacht op de documentaire van Air Crash Investigation voor dat ze zelf iets gaan doenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact, je kan genoeg kritiek hebben op de yanks, maar opkomen voor hun burgers doen ze zeer zeker.
Het is net zoiets als een bus met 60 kinderen en chauffeur op een zigeunerkamp wordt kapotgeschoten en dat dan de onderzoekers niet mogen onderzoeken omdat die kampers tuig zijn. Dan trek je met tanks binnen en veeg je die zooi schoon zodat men gewoon hun werk kan doen...
Nederland is echt een laf land (qua beleid) wat dat betreft. Gruwelijk voor de nabestaanden en het feitelijke onderzoek. Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt je Air "Crash" Investigation deugdelijk uit te voeren...
Idd. Net als dat ik van harte hoop, hoe raar het ook klinkt, dat die raket het vliegtuig in 1 keer finaal aan flarden schoot. Beter dan nog halflevend of iig 'bewust' naar beneden kelderen...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ok. Eigenlijk wel fijnHoe stom dat ook klinkt.
Mooi ook dat 'we' net onze hele defensie hebben wegbezuinigd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact, je kan genoeg kritiek hebben op de yanks, maar opkomen voor hun burgers doen ze zeer zeker.
Het is net zoiets als een bus met 60 kinderen en chauffeur op een zigeunerkamp wordt kapotgeschoten en dat dan de onderzoekers niet mogen onderzoeken omdat die kampers tuig zijn. Dan trek je met tanks binnen en veeg je die zooi schoon zodat men gewoon hun werk kan doen...
Nederland is echt een laf land (qua beleid) wat dat betreft. Gruwelijk voor de nabestaanden en het feitelijke onderzoek. Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt je Air "Crash" Investigation deugdelijk uit te voeren...
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:57 schreef superworm het volgende:
[..]
Idd. Net als dat ik van harte hoop, hoe raar het ook klinkt, dat die raket het vliegtuig in 1 keer finaal aan flarden schoot. Beter dan nog halflevend of iig 'bewust' naar beneden kelderen...
Wat een kutprogramma gaat dat worden, qua hoe 'dichtbij' het is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nederland wacht op de documentaire van Air Crash Investigation voor dat ze zelf iets gaan doen
Van alle bronnen die er zijn is Ukraine Reporter het minst geloofwaardig. Eerder al hadden ze dingen getweet waar geen hol van klopt, en deze keer is het niet anders. Op de foto is de eerder neergeschoten AN-26 te zien.quote:
Ik snap je wel. Als je dan toch op deze manier doodgaat, dan maar totaal onbewust.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:57 schreef superworm het volgende:
Idd. Net als dat ik van harte hoop, hoe raar het ook klinkt, dat die raket het vliegtuig in 1 keer finaal aan flarden schoot. Beter dan nog halflevend of iig 'bewust' naar beneden kelderen...
Ja want Amerika zal alle kansen om Rusland te pakken vrolijk aan zich voorbij laten gaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Je mag ontzettend blij zijn dat we in dit soort situaties de EU hebben. Anders hadden we er nu in ons eentje voor gestaan.
De EU is nog bij machte om geloofwaardige sancties tegen Rusland in te zetten. Als Nederland zijnde staan we compleet machteloos.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nederland wacht op de documentaire van Air Crash Investigation voor dat ze zelf iets gaan doen
ik zie alleem maar merkel en poetin in het nieuws en soms obama en cameron. Rutte is nergens te bekennenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:38 schreef El_Matador het volgende:
Eerste dag: "zwarte dozen zijn naar Moskou gestuurd"
Derde dag: "zwarte dozen zijn kwijt"
Dat krijg je er dus van als je de crime scene niet mag betreden.
Godverdomme met een leger om die hulpverleners en onderzoekers te beschermen die Oost-Oekraine intrekken en iedereen die je in je werk hindert knal je aan gort.
Maar nee, Nederland staat weer het braafste mietje van de klas te spelen. Walgelijk, serieus. Met name voor de arme nabestaanden.
Om vervolgens 120 kinderen van een zigeunerkamp af te knallen..?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dat denk ik wel gezien de vele scherven.. volgens mij zijn er geen complete secties naar beneden gekomen.. denk dat die grote explosies de vleugels waren dicht bij de andere grote delen.. maar de cockpit onderdelen zien er uit alsos het ok is.. maar ingedeukt door de klap.. ik wacht eigenlijk op luchtfoto's waaruit op te maken valt waar welke grote delen zijn neergekomen..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:57 schreef superworm het volgende:
[..]
Het idee alleen al..quote:
Zo werkt zo'n SAM inderdaad, de warhead ontploft op een meter of 20 van het target, zie ook http://www.dailymail.co.u(...)issile-hit-MH17.htmlquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:48 schreef El_Matador het volgende:
Lijkt me eerder dat die raket ontploft is voor impact, dan breekt het vliegtuig in stukken en valt alles relatief onbeschadigd naar beneden. De lijken die je ziet lijken ook niet door brand of explosie aangetast.
Beetje kansloos om zo autisten te beledigen...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:59 schreef Falco het volgende:
Bij al die oorlogszuchtige autisten moet ik telkens aan een filmpje denken:
Vervang 'Mofrika' door Rusland
I laughed..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De kans dat dat andere vliegtuig eerder is gevonden dan dat Nederland iets doet is wel groot jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat doen ze heel secuur hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:59 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Om vervolgens 120 kinderen van een zigeunerkamp af te knallen..?
Nee... yanks.. lekker bezig...
Nou, zeg dat inderdaad. Zo zit je vrolijk aan je vliegtuigmaaltijd, en ineens is het lichtje voorgoed uit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Als je dan toch op deze manier doodgaat, dan maar totaal onbewust.
En had je voor deze ramp gepleit voor militair ingrijpen in Oekraïne? Of voor meer geld naar defensie? En het is normaal om eerst de feiten te kennen voordat je besluiten neemt. Maar dat is voor een helder licht zoals jou misschien onbegrijpelijk. Sowieso is je stelling dom te noemen, zelfs de Amerikanen hadden na 11 september gewacht met militair ingrijpen. Sterker nog, ze zochten zelfs de diplomatieke oplossing door te vragen naar de uitlevering van Bin Laden aan de Taliban.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:49 schreef WRH het volgende:
Als er een flink aantal Amerikanen in dat toestel hadden gezeten waren die rebellen allang al weggejaagd en konden onderzoekers rustig hun gang gaan.
Ooit eens gelezen dat elk land de leider krijgt die het verdient, blijkbaar verdienen wij een slappe lul die iets mompelt over eerst feiten etc en ondertussen zijn medemens daar al een paar dagen laat wegrotten en gemaskerde mannen de dienst laat uitmaken.
ligt er ook aan waar je in het vliegtuig zit, mensen in het staartgedeelte zullen zich langer bewust zijn van wat er is gebeurdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:00 schreef Messina het volgende:
[..]
Nou, zeg dat inderdaad. Zo zit je vrolijk aan je vliegtuigmaaltijd, en ineens is het lichtje voorgoed uit.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:01 schreef nikk het volgende:
[..]
En had je voor deze ramp gepleit voor militair ingrijpen in Oekraïne? Of voor meer geld naar defensie? En het is normaal om eerst de feiten te kennen voordat je besluiten neemt. Maar dat is voor een helder licht zoals jou misschien onbegrijpelijk. Sowieso is je stelling dom te noemen, zelfs de Amerikanen hadden na 11 september gewacht met militair ingrijpen. Sterker nog, ze zochten zelfs de diplomatieke oplossing door te vragen naar de uitlevering van Bin Laden aan de Taliban.
Kortom eerst nadenken voordat je dergelijk domme dingen zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |