Situatie vlucht MH17: Passagiersvlucht MH17 van Malaysia Airlines vertrok donderdag 17 juli om 12:15 Nederlandse tijd van Schiphol Airport Amsterdam richting Kuala Lumpur. Het toestel (een Boeing 777) verdween van de radar boven de Krim om 16:15 Nederlandse tijd volgens de Oekraïense luchtverkeersleiding. Niet veel later werd bekend dat het toestel was neergestort, waarbij alle 298 inzittende zijn omgekomen. Naar verluid is het toestel uit de lucht geschoten door een raket.
Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende: Geen persoonsgegeven, je blurt maar - Geen foto's van lijken Commentaar in feedback. Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
Verder: Grappen kunnen in ONZ (incl. 'toch wel dichtbij' onzin), samenzweringstheorieën kunnen naar TRU/BNW, klachten naar Feedback.
Samenvatting:
• Vlucht MH17 is even na 5 uur op 17 juli (lokale tijd) neergestort. Wraktstukken en lichamen liggen over een gebied van 10-15 km verspreid. • Hoewel nog niet officieel bevestigd, wijst alles op dat het vliegtuig is neergehaald met een raket vanaf de grond • Veel landen leggen de schuld bij pro-Russische separatisten in Oekraïne • Rusland legt de schuld bij de Oekraïense overheid • Nederland wacht verdere berichtgeving af voordat een schuldige wordt aangewezen, maar Rutte beloofde dat de daders vervolgd en berecht zullen worden. • Obama wijst geen schuldige aan, maar maakt duidelijk dat alles lijkt te wijzen op de schuld van de rebellen, en dat dergelijke wapens en training daarvoor alleen mogelijk zouden zijn met Russische inbreng • OVSE experts zijn gearriveerd • Separatisten bezetten de crashsite en weigeren/limiteren toegang voor de onafhankelijke onderzoekers • Bovendien zouden de rebellen lichamen en ander bewijsmateriaal hebben weggehaald • De locatie van de zwarte dozen (FDR en CVR) is momenteel onbekend
Overige feiten/speculaties
• Het raketsysteem zou een BUK missile system zijn. Een raket van dit systeem vliegt met ruim Mach 3 en heeft een maximaal hoogtebereik van ongeveer 25 km.
• MH17 vloog op 33000 ft (ong. 10 km). Dit deel van het luchtruim was veilig verklaard door zowel IATA als ICAO
• Malaysia Airlines stelt per direct $5000 per passagier aan de nabestaanden voor directe kosten, de volledige schadevergoeding volgt. Bovendien zal MA eventueel vervoer van en naar de crashsite in Oekraïne als daar voldoende vraag naar is
• Onder de slachtoffers bevonden zich ongeveer 100 wetenschappers en experts die onderweg waren naar Melbourne voor een conferentie over HIV/AIDS. Ook oud-president van de International AIDS Society, Joep Lange, is één van de slachtoffers
Uitspraak Rutte in de middag van 18 juli
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwsberichten omtrent slachtoffers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens van FlightRadar24 Signal from #MH17 was lost over Ukraine just before Russian border , Signal was lost around 13:21 UTC at 33,000 feet.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted. Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende: Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
8:25 a.m. ET: Separatist leader Alexsander Borodai denies that rebels interfered with crash site
Alexsander Borodai, self-declared prime minister of Donetsk People's Republic, said at a press conference on Saturday that rebels did not touch the site where Malaysia Airlines flight MH17 crashed.
Borodai added, however, that they "reserve the right, if the delay continues ... to begin the process of taking away the bodies. We ask the Russian Federation to help us with this problem and send their experts," according to Reuters.
The rebel leader also accused the Ukrainian government of preventing experts from accessing the site. "Maybe this is because Ukraine or the Ukrainian authorities are not interested in an objective investigation," he said.
Borodai said a grandmother appealed to the rebels to take away a body that "landed right in her bed," but declined because "we cannot tamper with the site."
Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef yvonne het volgende: Geen persoonsgegeven, je blurt maar Geen foto's van lijken Commentaar in feedback.
Wat ik zeg, de OP klopt geen fuck van. Yvonne zegt wel meer, waar ook niks van klopt en wel in de OP staat.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted. Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende: Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Hoewel de OVSE-waarnemers maar met moeite toegang krijgen tot de rampplek zijn reddingswerkers wel aan de slag gegaan om de lichamen in lijkzakken te doen en langs de weg te leggen. Het is niet duidelijk wat er daarna met de resten gebeurt. De afspraak is dat ze naar Charkov worden gebracht. Maar niemand heeft daar nog een begin mee gemaakt.
Ik dacht dat het òòk een regel was dat topic closer topic opent.
Wat ik zeg, de OP klopt geen fuck van. Yvonne zegt wel meer, waar ook niks van klopt en wel in de OP staat.
Dit is al de tweede keer dat je zegt dat de OP niet klopt. Geef er dan feedback op, kom met toevoegingen die volgens jou wel kloppen in plaats van alleen maar te zeuren.
Op zaterdag 19 juli 2014 15:33 schreef IsaacCuenca het volgende: Op het moment dat er geroezelmoest wordt met de zwarte dozen is het einde verhaal voor het onderzoek
Als dat toestel is neergehaald met een raket heb je vrij weinig aan zwarte dozen.
'And I called your name, like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
Op zaterdag 19 juli 2014 15:33 schreef IsaacCuenca het volgende: Op het moment dat er geroezelmoest wordt met de zwarte dozen is het einde verhaal voor het onderzoek
Die zijn "verdwenen"? Of "nog niet gevonden" zeggen ze nu toch?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Dit is al de tweede keer dat je zegt dat de OP niet klopt. Geef er dan feedback op, kom met toevoegingen die volgens jou wel kloppen in plaats van alleen maar te zeuren.
I had a splitting headache.From which the future's made. † Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011) It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to. VIVA LA ASSANGE¡
De zwarte dozen zijn dus kwijt, maar bij de MH370 werd verteld dat de dozen een signaal uitzonden. Ben benieuwd of ze dit nu ook gaan scannen. Op land lijkt me dit een stuk makkelijk te traceren.
Als dat toestel is neergehaald met een raket heb je vrij weinig aan zwarte dozen.
onzin
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
Ik blijf het apart vinden hoe respectloos die rebellen, Rusland en Oekraïne ermee omgaan. Bewijs wegmoffelen, onderzoekers tegenwerken, zwarte dozen die gevonden zijn maar opeens weg zijn en niemand die ze heeft. Lichamen weghalen van die rampplek.....
Geef dan gewoon even aan wat er niet klopt, dat is veel bruikbaarder dan dit
Als jij je aan de regels had gehouden had ik het topic geopend en de niet kloppende dingen eruit kunnen halen.
Dit klopt bv niet;
quote:
Onder de slachtoffers bevonden zich ongeveer 100 wetenschappers en experts die onderweg waren naar Melbourne voor een conferentie over HIV/AIDS.
Dit spreekt tegen
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende: Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef yvonne het volgende: Geen persoonsgegeven, je blurt maar Geen foto's van lijken
met het plaatsen van de passagierslijst, daarnaast geen foto's van lijken, maar wel foto's van lijken in spilers en linkjes?!
hoe halen zij het in het hoofd om vliegtuigen uit de lucht te schieten ??
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende: Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Op zaterdag 19 juli 2014 15:35 schreef p0100 het volgende: De zwarte dozen zijn dus kwijt, maar bij de MH370 werd verteld dat de dozen een signaal uitzonden. Ben benieuwd of ze dit nu ook gaan scannen. Op land lijkt me dit een stuk makkelijk te traceren.
Als iemand (Rusland of Oekraïne) ze wilt laten verdwijnen kunnen ze ook die transponders wel uitschakelen. Denk niet dat ze zo dom zijn..
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende: Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
hoe halen zij het in het hoofd om vliegtuigen uit de lucht te schieten ??
dit ja, maar vliegen over oorlogsgebied kan vragen zijn om problemen. Niet om het goed te praten overigens.
I had a splitting headache.From which the future's made. † Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011) It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to. VIVA LA ASSANGE¡
Als jij je aan de regels had gehouden had ik het topic geopend en de niet kloppende dingen eruit kunnen halen.
Dit klopt bv niet;
[..]
Dit spreekt tegen
[..]
met het plaatsen van de passagierslijst, daarnaast geen foto's van lijken, maar wel foto's van lijken in spilers en linkjes?!
er heeft gestaan dat f beelden in spoiler en of linkjes moesten ..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende: Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Op zaterdag 19 juli 2014 15:35 schreef p0100 het volgende: De zwarte dozen zijn dus kwijt, maar bij de MH370 werd verteld dat de dozen een signaal uitzonden. Ben benieuwd of ze dit nu ook gaan scannen. Op land lijkt me dit een stuk makkelijk te traceren.
Link naar passagierslijst heb ik bij yvonne gecheckt en mocht blijven staan.
Die lijst heb ik zelf ook nog doorgekeken om te zien of er bekenden op stonden. Is ook gewoon fijn om te weten dat je niemand herkent (maar alsnog gruwelijk om te bekijken natuurlijk)
Eerste dag: "zwarte dozen zijn naar Moskou gestuurd" Derde dag: "zwarte dozen zijn kwijt"
Dat krijg je er dus van als je de crime scene niet mag betreden.
Godverdomme met een leger om die hulpverleners en onderzoekers te beschermen die Oost-Oekraine intrekken en iedereen die je in je werk hindert knal je aan gort.
Maar nee, Nederland staat weer het braafste mietje van de klas te spelen. Walgelijk, serieus. Met name voor de arme nabestaanden.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dit klopt bv niet;
[..]
Dit spreekt tegen
[..]
De dood van de conferentiegangers is al meerdere malen bevestigd. Passagierslijst is blijkbaar toegestaan. Yvonne zei nadrukkelijk dat foto's/video's toegestaan waren mits met waarschuwing in een spoiler.
Die lijst heb ik zelf ook nog doorgekeken om te zien of er bekenden op stonden. Is ook gewoon fijn om te weten dat je niemand herkent (maar alsnog gruwelijk om te bekijken natuurlijk)
Ik heb hem ook even gescand voor de zekerheid, maar inderdaad het blijft gruwelijk
Op zaterdag 19 juli 2014 15:38 schreef El_Matador het volgende: Eerste dag: "zwarte dozen zijn naar Moskou gestuurd" Derde dag: "zwarte dozen zijn kwijt"
Dat krijg je er dus van als je de crime scene niet mag betreden.
Godverdomme met een leger om die hulpverleners en onderzoekers te beschermen die Oost-Oekraine intrekken en iedereen die je in je werk hindert knal je aan gort.
Maar nee, Nederland staat weer het braafste mietje van de klas te spelen. Walgelijk, serieus. Met name voor de arme nabestaanden.
Stel je niet zo aan, man
The difference between the three Abrahamic religions: - Christianity mumbling to the ceiling, - Judaism mumbling to the wall, - Islam mumbling to the floor.
Stond voor mij helaas wel een bekende tussen. Ook de vrouw van het gevonden paspoort wat vlak na de crash op internet verscheen staat ertussen. :-(
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende: Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
CNN reporter zegt dat OVSE waarnemers niet toegelaten worden en dat er louter gemaskerde mannen rondlopen. Alle baggage is onderzocht, waarschijnlijk op waardevolle spullen.
Het is allemaal zeer amateuristisch.
Damn,.. die rebellen hebben geen greintje waardigheid.
De dood van de conferentiegangers is al meerdere malen bevestigd. Passagierslijst is blijkbaar toegestaan. Yvonne zei nadrukkelijk dat foto's/video's toegestaan waren mits met waarschuwing in een spoiler.
Ik zeg nergens dat het niet in de OP zou moeten staan, het één spreekt het ander alleen tegen.
Er staat "geen persoonsgegevens" en erboven staan persoonsgegevens. Er staat "geen foto's van lijken" in de volgende zin "foto's van lijken in spoilers"
Maar goed, ik houd het wel bij andere nieuwsbronnen..
Link naar passagierslijst heb ik bij yvonne gecheckt en mocht blijven staan.
Logisch. Dat wat Oneforfew zegt en boj MH370 stond die er ook gelijk (en terecht).
Wat meer achtergrondinfo van bekende slachtoffers zoals ook in het MH370 topic stond, zou wel mooi zijn...
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Jawel, de bevestiging en daarnaast heb je veel aan de flight data recorder
Het gaat je niks vertellen over de herkomst van een raket. Onderzoek op de grond wellicht wel. Daar doelde ik op. Het onderzoek is -zeker in dit geval- absoluut niet nutteloos zonder FDR of CVR.
'And I called your name, like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
Op zaterdag 19 juli 2014 15:40 schreef Freak188 het volgende: CNN reporter zegt dat OVSE waarnemers niet toegelaten worden en dat er louter gemaskerde mannen rondlopen. Alle baggage is onderzocht, waarschijnlijk op waardevolle spullen.
Bron en tijdstip?
One good thing about music: When it hits, you feel no pain, So hit me with music.. Bob Marley
Stond voor mij helaas wel een bekende tussen. Ook de vrouw van het gevonden paspoort wat vlak na de crash op internet verscheen staat ertussen. :-(
Gecondoleerd.
quote:
Op zaterdag 19 juli 2014 15:40 schreef Freak188 het volgende: CNN reporter zegt dat OVSE waarnemers niet toegelaten worden en dat er louter gemaskerde mannen rondlopen. Alle baggage is onderzocht, waarschijnlijk op waardevolle spullen.
Dat was gevoeglijk al wel bekend voor iedereen die de VICE-filmpjes volgt.
Het maakt niet veel uit waar de raket het vliegtuig raakt. Zodra er één deel beschadigd wordt, gaat de rest mee. Een vliegtuig is eigenlijk alleen ontworpen om de bekende krachten te weerstaan. Een impact-kracht zal een vliegtuig uit elkaar doen spatten.
Gvd zeg, kom net thuis, blijken goede vrienden van onze vrienden ook op die vlucht te hebben gezeten.... Stel met een klein kindje....gvdtyfus zeg......
Het maakt niet veel uit waar de raket het vliegtuig raakt. Zodra er één deel beschadigd wordt, gaat de rest mee. Een vliegtuig is eigenlijk alleen ontworpen om de bekende krachten te weerstaan. Een impact-kracht zal een vliegtuig uit elkaar doen spatten.
als hij in de lucht geëxplodeerd is, waarom zie je dan een gigantische explosie op de grond¿ Al het vlambare is dan toch al "weg" / op¿
Op zaterdag 19 juli 2014 15:42 schreef penny-wise het volgende: Gvd zeg, kom net thuis, blijken goede vrienden van onze vrienden ook op die vlucht te hebben gezeten.... Stel met een klein kindje....gvdtyfus zeg......
Hij zei ook dat de media voornamelijk de boel documenteert en niet sensatiebelust is, omdat ze ook voelen dat de rebellen de boel aan het veranderen zijn. Walgelijk.
Op zaterdag 19 juli 2014 15:42 schreef penny-wise het volgende: Gvd zeg, kom net thuis, blijken goede vrienden van onze vrienden ook op die vlucht te hebben gezeten.... Stel met een klein kindje....gvdtyfus zeg......
Vreselijk bericht, sterkte man.
als hij in de lucht geëxplodeerd is, waarom zie je dan een gigantische explosie op de grond¿ Al het vlambare is dan toch al "weg" / op¿
De centerwing box waar de fuel tanks zich bevinden is het sterkste deel van het vliegtuig. Grote kans dat die pas op de grond tot ontploffing is gekomen.
Ik snap de moeilijkheid niet, stuur er gewoon het leger op af (waarom is er anders n leger), die seperatisten zijn altijd veruit in de minderheid en hebben minder wapens ter beschikking, ook zijn ze nauwelijks getraind.
Dan kunnen onderzoekers tenminste verder met hun werk en kunnen de lichamen geborgen worden.
hij is niet gexplodderd.. dan zouje veel meer zwarte blakeringen zien.. en meer verbande lichamen.. sommige delen stonden in brand, andere delen niet.. op het moment dat een vleugel dan de grond raakt klappen alle brandstof tanks.. en dan gaat t pas echt fikken
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
Op zaterdag 19 juli 2014 15:44 schreef TLC het volgende: Ik snap de moeilijkheid niet, stuur er gewoon het leger op af (waarom is er anders n leger), die seperatisten zijn altijd veruit in de minderheid en hebben minder wapens ter beschikking, ook zijn ze nauwelijks getraind.
Dan kunnen onderzoekers tenminste verder met hun werk en kunnen de lichamen geborgen worden.
Die separatisten worden gebackupped door Rusland......
Ik geloof niet dat het in de lucht geëxplodeerd is.
dan moeten mensen dus levend uit het vliegtuig gezogen zijn en terpletter zijn gevallen.
Ga je lekker, het enige wat van mij is is die disclaimer de rest is er bijgevoegd.
Op zaterdag 19 juli 2014 15:44 schreef TLC het volgende: Ik snap de moeilijkheid niet, stuur er gewoon het leger op af (waarom is er anders n leger), die seperatisten zijn altijd veruit in de minderheid en hebben minder wapens ter beschikking, ook zijn ze nauwelijks getraind.
zal heel lastig worden, aangezien ze vliegtuigen uit de lucht kunnen schieten
Ben er bang voor. Sinds dat Oostblok uit elkaar is gevallen stikt het van omver gevallen leger onderdelen met zwaar getrainde ex Spetsnaz leden die zich laten inhuren. Werklozen die niets anders kunnen dan het voeren van oorlog of de maffia beschermen.
Lijkt me eerder dat die raket ontploft is voor impact, dan breekt het vliegtuig in stukken en valt alles relatief onbeschadigd naar beneden. De lijken die je ziet lijken ook niet door brand of explosie aangetast.
Als er een flink aantal Amerikanen in dat toestel hadden gezeten waren die rebellen allang al weggejaagd en konden onderzoekers rustig hun gang gaan. Ooit eens gelezen dat elk land de leider krijgt die het verdient, blijkbaar verdienen wij een slappe lul die iets mompelt over eerst feiten etc en ondertussen zijn medemens daar al een paar dagen laat wegrotten en gemaskerde mannen de dienst laat uitmaken.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
Op zaterdag 19 juli 2014 15:48 schreef El_Matador het volgende: Lijkt me eerder dat die raket ontploft is voor impact, dan breekt het vliegtuig in stukken en valt alles relatief onbeschadigd naar beneden. De lijken die je ziet lijken ook niet door brand of explosie aangetast.
dan heb je niet alles gezien. dat is het rare. de ene ziet er nog aardig intact uit. de ander is helemaal verkoold
Op zaterdag 19 juli 2014 15:49 schreef WRH het volgende: Als er een flink aantal Amerikanen in dat toestel hadden gezeten waren die rebellen allang al weggejaagd en konden onderzoekers rustig hun gang gaan. Ooit eens gelezen dat elk land de leider krijgt die het verdient, blijkbaar verdienen wij een slappe lul die iets mompelt over eerst feiten etc en ondertussen zijn medemens daar al een paar dagen laat wegrotten en gemaskerde mannen de dienst laat uitmaken.
Ja, Rutte beslist zoiets compleet alleen inderdaad.
Ben er bang voor. Sinds dat Oostblok uit elkaar is gevallen stikt het van omver gevallen leger onderdelen met zwaar getrainde ex Spetsnaz leden die zich laten inhuren. Werklozen die niets anders kunnen dan het voeren van oorlog of de maffia beschermen.
Is inmiddels 25 jaar geleden dat het Oostblok is gevallen hè. Meeste rebellen waren toen nog kind of niet eens geboren.
Op zaterdag 19 juli 2014 15:49 schreef WRH het volgende: Als er een flink aantal Amerikanen in dat toestel hadden gezeten waren die rebellen allang al weggejaagd en konden onderzoekers rustig hun gang gaan. Ooit eens gelezen dat elk land de leider krijgt die het verdient, blijkbaar verdienen wij een slappe lul die iets mompelt over eerst feiten etc en ondertussen zijn medemens daar al een paar dagen laat wegrotten en gemaskerde mannen de dienst laat uitmaken.
Ik ben blij dat het op deze manier gaat...
Misdaad met misdaad bestrijden leid nergens toe...
One good thing about music: When it hits, you feel no pain, So hit me with music.. Bob Marley
dan heb je niet alles gezien. dat is het rare. de ene ziet er nog aardig intact uit. de ander is helemaal verkoold
bepaalde delen zullen brandend naar beneden zijn gekomen.. het vliegtuig breekt meestal in een paar grote delen.. staart, stuk achter de vleugels.. stuk voor de vleugels en cockpit..
heeft te maken met de bouw en structuur van een vliegtuig.. middenstuk is het stevigst..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
Weet nog wel dat er 6 jaar geleden een Amerikaan werd gegijzeld door Somalische piraten. Een paar dagen later lagen er drie Amerikaanse oorlogsschepen bij met een compleet SEAL team.
Op zaterdag 19 juli 2014 15:48 schreef El_Matador het volgende: en valt alles relatief onbeschadigd naar beneden. De lijken die je ziet lijken ook niet door brand of explosie aangetast.
Dus wat iemand typte op een andere site kan dus gebeurd zijn¿
Your plane just took off and an hour later, flight attendants are preparing to serve you food. the pilot has turned off the seatbelt sign, but you decided not to take it off. flight attendant asked you chicken or pasta and before you could answer her, something exploded a few seats in front of you and everything depressurized. Flight attendant flew out along with her cart, plane broke in half, things flying everywhere. You felt weightlessness yet you're unable to move as you begin your descent. It's like skydiving but you're strapped to your seat. You can feel the -40 degree cold temperature. You're still alive while your fuselage fall down back on earth. Unable to speak, unable to scream. After roughly 5 minutes, everything goes black.
ziet eruit alsof die binnenstebuiten is gevouwen.. echt compleet uiteen gescheurd dus..
denk dat de explosie in de lucht meer explosive decompression is geweest waardoor de hele compressed hull kapot gescheurd is..
Zo zagen sommige lichamen er ook uit,binnenstebuiten ahw
Als je dichtbij de vleugel zit denk ik dat je vlam vat. Zij voor- en achteraan niet. Bij een echte impact en dus explosie zou je toch meer brand verwachten? Nee, heb idd gelukkig niet alle lijken gezien.