Ik snap je wantrouwen.. maar ik denk dat het wel menens is...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:17 schreef superworm het volgende:
[..]
Gister kon OSCE er ook heen, werden ze na een goed uur alsnog weggestuurd. Dus wat ik zeg: eerst maar eens een dag lang (oid) geen enkele belemmering meer.
Mijn werk gaat zeker door tot volle maan. Hier op de Awacs-basis gaat niemand naar huis voorlopig.quote:
Wacht even....quote:
En toch zit je lekker op FOK! te posten, jij verdient duidelijk werknemer van de maand johquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:18 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Mijn werk gaat zeker door tot volle maan. Hier op de Awacs-basis gaat niemand naar huis voorlopig.
ik ben bang van niet. ze gaan allemaal de hakselmolen in, vrees ikquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:12 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ben benieuwd of de lichamen ooit nog terugkomen
en dan zit je zomaar op FOK ,, ga aan het werk !! !!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:15 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Momenteel werk ik voor de NATO in Geilenkirchen als data-analist op de AWACS basis.
Simpele functie natuurlijk voor de onwetende FOK!-ers
Grtz mouth from the south
Ja de dwaas. Ik ga er van uit dat de lichamen er zo uitzagen omdat ze op 10km hoogte opeens uit een drukcabine zijn geklapt, dat schijnt nogal gekke dingen te doen met vloeistoffen.quote:
Zo he, jij bent wel heel erg goed!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:15 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Momenteel werk ik voor de NATO in Geilenkirchen als data-analist op de AWACS basis.
Deze bagger is nu al 30 keer voorbijgekomen...quote:
Al was je de baas van de CIA. Het heeft niets te maken met je domme reacties m.b.t. Rutte op het terras. Je weet niet waar je over praat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:15 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
IIG deze: https://twitter.com/maxseddon/with_repliesquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:19 schreef Snowballed het volgende:
Zijn er mensen met bronnen (twitter oid) van journalisten ter plekke..?
#Olaf Koensquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:19 schreef Snowballed het volgende:
https://twitter.com/PaulSonnequote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:19 schreef Snowballed het volgende:
Zo doen we dat met mensen met een andere mening.quote:
en terechtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:21 schreef eight het volgende:
[..]
Zo doen we dat met mensen met een andere mening.
Ah...quote:
twitter:obk twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 14:37:57OSCE tells they've got 'limited acces' to the scene, but the 'working relationship' with the rebels is improving. reageer retweet
quote:max seddon @maxseddon · 19m
The most troubling thing about the #MH17 site is what isn't there: many personal effects and parts of the plane. One can only speculate.
net ruslandquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:21 schreef eight het volgende:
[..]
Vooral met mensen die na al gewaarschuwd te zijn door blijven zieken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:21 schreef eight het volgende:
[..]
Dat VICE filmpje begint al dat ze al dat spul in een container of zo aan het gooien zijnquote:
Heb ooit eens een topic geopend over mijn dienstauto van de Awacs basis, die spontaan uitfikte.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:17 schreef Idanue het volgende:
[..]Stop eens met drinken, volgens mij heb je genoeg gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Olaf Koens @obk · Jul 9quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:22 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ah...twitter:obk twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 14:37:57OSCE tells they've got 'limited acces' to the scene, but the 'working relationship' with the rebels is improving. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |