Mongolen inderdaad. Gelukkig zijn het vaak de mensen die het verst van de macht zitten die dergelijk idiote dingen denken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:03 schreef schoolstudent het volgende:
Stelletje stumpers die gelijk aannemen dat Rutte aan het chillen is. Je weet niet eens met wie hij belt.
Niet met zn fiets iig...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:03 schreef schoolstudent het volgende:
Stelletje stumpers die gelijk aannemen dat Rutte aan het chillen is. Je weet niet eens met wie hij belt.
Waarom juich jij tijdens het WK voor Oranje en niet voor een ander volkje? Houd toch eens op met dit soort kansloze discussies. Wat wil je nou eigenlijk bewijzen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:26 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dus omdat elk land dat heeft moet jij het ook maar zo doen en vinden? Dat is sheep metaliteit. Probeer eens voor jezelf na te denken. Kijk als je vader of moeder in het vliegtuig zat ok maar gewoon nederlanders die je niet kent, waarom zou dat erger aan moeten voelen dan een vliegtuig vol grieken (of een ander volkje)?
Hmm, hoe dan ook is het raar dat ze de onderzoekers tegenhouden. Wat zou daar een goede reden voor zijn?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:00 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja nou eehm autoriteiten.. dat ligt nogal anders als hier...
Ja het zijn de separatisten die daar het gebied beheersen.. (maar uiteindelijk is dat gewoon Rusland..)
Hij is al gebandquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom juich jij tijdens het WK voor Oranje en niet voor een ander volkje? Houd toch eens op met dit soort kansloze discussies. Wat wil je nou eigenlijk bewijzen?
Flauwekul, Rusland moet gewoon de schuldigen uitleveren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:01 schreef RVer het volgende:
[..]
Gaan ze ook deze vragen van Rusland beantwoorden? ws niet![]()
“As for me, I don’t want to use this opportunity to blame anybody. I would just like to raise few questions for my colleagues from the armed forces of Ukraine,” Antonov said. “I hope they try to answer the questions, it will be a good opportunity for us to realize where we are, whether there is a possibility for us to restart cooperation and to find who is really responsible for the tragedy.”
“Answers for these questions could help us find an opportunity to prevent such tragedies in the future,” the Deputy Defense Minister said.
TEN QUESTIONS FOR THE UKRAINIAN AUTHORITIES
1. Immediately after the tragedy, the Ukrainian authorities, naturally, blamed it on the self-defense forces. What are these accusations based on?
2. Can Kiev explain in detail how it uses Buk missile launchers in the conflict zone? And why were these systems deployed there in the first place, seeing as the self-defense forces don’t have any planes?
3. Why are the Ukrainian authorities not doing anything to set up an international commission? When will such a commission begin its work?
4. Would the Ukrainian Armed Forces be willing to let international investigators see the inventory of their air-to-air and surface-to-air missiles, including those used in SAM launchers?
5. Will the international commission have access to tracking data from reliable sources regarding the movements of Ukrainian warplanes on the day of the tragedy?
6. Why did Ukrainian air traffic controllers allow the plane to deviate from the regular route to the north, towards “the anti-terrorist operation zone”?
7. Why was airspace over the warzone not closed for civilian flights, especially since the area was not entirely covered by radar navigation systems?
8. How can official Kiev comment on reports in the social media, allegedly by a Spanish air traffic controller who works in Ukraine, that there were two Ukrainian military planes flying alongside the Boeing 777 over Ukrainian territory?
9. Why did Ukraine’s Security Service start working with the recordings of communications between Ukrainian air traffic controllers and the Boeing crew and with the data storage systems from Ukrainian radars without waiting for international investigators?
10. What lessons has Ukraine learned from a similar incident in 2001, when a Russian Tu-154 crashed into the Black Sea? Back then, the Ukrainian authorities denied any involvement on the part of Ukraine’s Armed Forces until irrefutable evidence proved official Kiev to be guilty.
Ik mag toch aannemen dat hooggeplaatste functionarissen belangrijke gesprekken bijwonen, adviseren, documenteren en analyseren alvorens er belangrijke beslissingen op hoog niveau worden genomen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:03 schreef schoolstudent het volgende:
Dat is algemeen bekend, het ging om een botsing met een DHL vliegtuig boven zwitserlandquote:
Rond 1 uur was die foto.. die man eet, chilled, en belt tegelijk...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:06 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat hooggeplaatste functionarissen belangrijke gesprekken bijwonen, adviseren, documenteren en analyseren alvorens er belangrijke beslissingen op hoog niveau worden genomen.
Geeft eens een linkje dan, te warm om zelf te zoeken en jij beweert wat..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend, het ging om een botsing met een DHL vliegtuig boven zwitserland
Die beste man is al twee dagen praktisch non-stop bezig met zaken waar jij geen verstand van hebt. Hij houdt een paar minuten pauze (al bellend) en mensen vallen over hem heen. Sheesh...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:06 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat hooggeplaatste functionarissen belangrijke gesprekken bijwonen, adviseren, documenteren en analyseren alvorens er belangrijke beslissingen op hoog niveau worden genomen.
Ander topic gaarne..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:08 schreef Pek het volgende:
[..]
Geeft eens een linkje dan, te warm om zelf te zoeken en jij beweert wat..
Ik beweer niks. Ik hoef toch ook geen bron te geven als ik zeg dat Ajax kampioen is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:08 schreef Pek het volgende:
[..]
Je concludeert op basis van die foto dat Rutte dat allemaal niet doet? Want dan je gewoon een dommerik. Je weet niet waar je over praat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:06 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hooggeplaatste functionarissen slim genoeg zijn om met dit weer even te lunchen en goed te drinken ..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:06 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
quote:max seddon@maxseddon · 3m
At one point several cameramen were filming behind a large piece of fuselage. Easily could have stepped on a body mangled in it. No cordon.
quote:max seddon@maxseddon · 6m
The most troubling thing about the #MH17 site is what isn't there: many personal effects and parts of the plane. One can only speculate.
Ja misschien, nu even nietquote:
Dat komt zo ongeveer rond dezelfde tijd als de melding dat er vrij baan word gemaakt....quote:
Prima toch dat zo iemand eigentijds is?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:10 schreef Prego het volgende:
[..]
Dichter des Vaderlands? En dan "who cares" gebruiken
Dan is hij wel een makkelijke prooi voor inlichtingendiensten met foute bedoelingen. Sterker nog, ik als simpele ziel, zou met een phone-jammer of tapper binnen een straal van 20 meter zijn gesprekken met Merkel kunnen afluisteren en saboteren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:08 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Die beste man is al twee dagen praktisch non-stop bezig met zaken waar jij geen verstand van hebt. Hij houdt een paar minuten pauze (al bellend) en mensen vallen over hem heen. Sheesh...
hieroquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:08 schreef Pek het volgende:
[..]
14:45 uurquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:10 schreef Valerie. het volgende:
Ik raak echt een beetje gefrustreerd nu. Laat die mensen er gewoon bij.
Nja, eerst zien dan geloven. Ze roepen al 2 dagen elk uur weer dat het nu ECHT vrijgegeven wordt hoor!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:10 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat komt zo ongeveer rond dezelfde tijd als de melding dat er vrij baan word gemaakt....
Dus ik denk dat het (iig zeer binnenkort) oud nieuws is
...wat? Ben je nu echt serieus?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:11 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Dan is hij wel een makkelijke prooi voor inlichtingendiensten met foute bedoelingen. Sterker nog, ik als simpele ziel, zou met een phone-jammer of tapper binnen een straal van 20 meter zijn gesprekken met Merkel kunnen afluisteren en saboteren.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:11 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Dan is hij wel een makkelijke prooi voor inlichtingendiensten met foute bedoelingen. Sterker nog, ik als simpele ziel, zou met een phone-jammer of tapper binnen een straal van 20 meter zijn gesprekken met Merkel kunnen afluisteren en saboteren.
Bedankt, zo moeilijk is het dus nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
hiero
http://en.wikipedia.org/wiki/%C3%9Cberlingen_mid-air_collision
Yep, en de dochter van Poetin uit Den Haag zit een tafeltje ernaast met iphone-jammer en aftapper in de oren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hooggeplaatste functionarissen slim genoeg zijn om met dit weer even te lunchen en goed te drinken ..
Dat was geen hitman.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
hiero
http://en.wikipedia.org/wiki/%C3%9Cberlingen_mid-air_collision
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:11 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Wordt minister-president zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:11 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Het zal wel een paar uur duren voordat er overal gehoor aan word gegeven..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:12 schreef superworm het volgende:
[..]
Nja, eerst zien dan geloven. Ze roepen al 2 dagen elk uur weer dat het nu ECHT vrijgegeven wordt hoor!
Ik heb al veel domme dingen voorbij zien komen maar jij slaat wel alles.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:12 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Yep, en de dochter van Poetin uit Den Haag zit een tafeltje ernaast met iphone-jammer en aftapper in de oren.
Je snapt weinig van deze materie jongen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:11 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
De Pro-Russen zijn al maanden volstrekt onbetrouwbaar en liegen alles bij elkaar. Ik geloof er pas in als het overduidelijk is dat het veilig is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:13 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Het zal wel een paar uur duren voordat er overal gehoor aan word gegeven..
Maar lang gaat dat niet meer duren...
is het alweer volle maan ja?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:12 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Yep, en de dochter van Poetin uit Den Haag zit een tafeltje ernaast met iphone-jammer en aftapper in de oren.
Momenteel werk ik voor de NATO in Geilenkirchen als data-analist op de AWACS basis.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:13 schreef nikk het volgende:
[..]
Wordt minister-president zou ik zeggen.
Zijn er pics van haar?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:12 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Journalisten melden he...?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:15 schreef superworm het volgende:
[..]
De Pro-Russen zijn al maanden volstrekt onbetrouwbaar en liegen alles bij elkaar. Ik geloof er pas in als het overduidelijk is dat het veilig is.
Gister kon OSCE er ook heen, werden ze na een goed uur alsnog weggestuurd. Dus wat ik zeg: eerst maar eens een dag lang (oid) geen enkele belemmering meer.quote:
quote:za 19 jul 2014, 13:35
Rebellenleider: 'Passagiers waren al overleden'
De Russische separatist Igor Strelkov beweert dat 'sommige passagiers van de neergehaalde MH17 al waren overleden' voordat het toestal crashte.
Foto: Reuters
Toen duidelijk werd dat het neergehaalde vliegtuig een passagiersvliegtuig was, zei Strelkov in een verklaring op een post op VK.com dat 'niet alle mensen in leven waren tijdens de crash', alsof sommige passagiers al overleden waren.
Volgens hem waren niet alle slachtoffers bebloed.
Hij beweert twee mensen gesproken te hebben die direct na de crash ter plekke waren om de lichamen te verzamelen.
Zij zouden tegen Streklov gezegd hebben dat het leek alsof het bloed al lang was opgedroogd.
Donderdag berichtte Strelkov nog op sociale media dat zijn rebellen een Oekraïens vliegtuig hadden neergehaald.
Dat bericht werd later weer verwijderd en Strelkov ontkende later iets te maken te hebben met het neerhalen van MH17 van Malaysian Airlines.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:15 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Momenteel werk ik voor de NATO in Geilenkirchen als data-analist op de AWACS basis.
Simpele functie natuurlijk voor de onwetende FOK!-ers
Grtz mouth from the south
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |