Als jij je aan de regels had gehouden had ik het topic geopend en de niet kloppende dingen eruit kunnen halen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:33 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Geef dan gewoon even aan wat er niet klopt, dat is veel bruikbaarder dan dit
Dit spreekt tegenquote:Onder de slachtoffers bevonden zich ongeveer 100 wetenschappers en experts die onderweg waren naar Melbourne voor een conferentie over HIV/AIDS.
met het plaatsen van de passagierslijst, daarnaast geen foto's van lijken, maar wel foto's van lijken in spilers en linkjes?!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Op donderdag 17 juli 2014 18:29 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar
Geen foto's van lijken
hoe halen zij het in het hoofd om vliegtuigen uit de lucht te schieten ??quote:
Als iemand (Rusland of Oekraïne) ze wilt laten verdwijnen kunnen ze ook die transponders wel uitschakelen. Denk niet dat ze zo dom zijn..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:35 schreef p0100 het volgende:
De zwarte dozen zijn dus kwijt, maar bij de MH370 werd verteld dat de dozen een signaal uitzonden. Ben benieuwd of ze dit nu ook gaan scannen. Op land lijkt me dit een stuk makkelijk te traceren.
Echt he. Net als dat israel zou roepen, welke palestijn laat dan ook z'n kinderen op het strand spelen!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
hoe halen zij het in het hoofd om vliegtuigen uit de lucht te schieten ??
Nog niet gevonden.. (officieel)quote:
dit ja, maar vliegen over oorlogsgebied kan vragen zijn om problemen. Niet om het goed te praten overigens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
hoe halen zij het in het hoofd om vliegtuigen uit de lucht te schieten ??
Link naar passagierslijst heb ik bij yvonne gecheckt en mocht blijven staan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als jij je aan de regels had gehouden had ik het topic geopend en de niet kloppende dingen eruit kunnen halen.
Dit klopt bv niet;
[..]
Dit spreekt tegen
[..]
met het plaatsen van de passagierslijst, daarnaast geen foto's van lijken, maar wel foto's van lijken in spilers en linkjes?!
Eens!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:35 schreef superworm het volgende:
[..]
Raketjes moeten omgekeerd idd. Rood onder, geel bovenkantj.
er heeft gestaan dat f beelden in spoiler en of linkjes moesten ..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als jij je aan de regels had gehouden had ik het topic geopend en de niet kloppende dingen eruit kunnen halen.
Dit klopt bv niet;
[..]
Dit spreekt tegen
[..]
met het plaatsen van de passagierslijst, daarnaast geen foto's van lijken, maar wel foto's van lijken in spilers en linkjes?!
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:36 schreef superworm het volgende:
[..]
Echt he. Net als dat israel zou roepen, welke palestijn laat dan ook z'n kinderen op het strand spelen!
Die pingers werken alleen onderwater.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:35 schreef p0100 het volgende:
De zwarte dozen zijn dus kwijt, maar bij de MH370 werd verteld dat de dozen een signaal uitzonden. Ben benieuwd of ze dit nu ook gaan scannen. Op land lijkt me dit een stuk makkelijk te traceren.
Die lijst heb ik zelf ook nog doorgekeken om te zien of er bekenden op stonden. Is ook gewoon fijn om te weten dat je niemand herkent (maar alsnog gruwelijk om te bekijken natuurlijk)quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Link naar passagierslijst heb ik bij yvonne gecheckt en mocht blijven staan.
Die waren toch al gevonden?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Die zijn "verdwenen"? Of "nog niet gevonden" zeggen ze nu toch?
De dood van de conferentiegangers is al meerdere malen bevestigd. Passagierslijst is blijkbaar toegestaan. Yvonne zei nadrukkelijk dat foto's/video's toegestaan waren mits met waarschuwing in een spoiler.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dit klopt bv niet;
[..]
Dit spreekt tegen
[..]
Ik heb hem ook even gescand voor de zekerheid, maar inderdaad het blijft gruwelijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:38 schreef superworm het volgende:
[..]
Die lijst heb ik zelf ook nog doorgekeken om te zien of er bekenden op stonden. Is ook gewoon fijn om te weten dat je niemand herkent (maar alsnog gruwelijk om te bekijken natuurlijk)
ze hadden ze voor het uitzoeken, waren meer dan 50 vliegtuigen over het gebied gevlogen die dagquote:
Stel je niet zo aan, manquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:38 schreef El_Matador het volgende:
Eerste dag: "zwarte dozen zijn naar Moskou gestuurd"
Derde dag: "zwarte dozen zijn kwijt"
Dat krijg je er dus van als je de crime scene niet mag betreden.
Godverdomme met een leger om die hulpverleners en onderzoekers te beschermen die Oost-Oekraine intrekken en iedereen die je in je werk hindert knal je aan gort.
Maar nee, Nederland staat weer het braafste mietje van de klas te spelen. Walgelijk, serieus. Met name voor de arme nabestaanden.
Stond voor mij helaas wel een bekende tussen. Ook de vrouw van het gevonden paspoort wat vlak na de crash op internet verscheen staat ertussen. :-(quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:38 schreef superworm het volgende:
[..]
Die lijst heb ik zelf ook nog doorgekeken om te zien of er bekenden op stonden. Is ook gewoon fijn om te weten dat je niemand herkent (maar alsnog gruwelijk om te bekijken natuurlijk)
dus de raket raakt m niet eensquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:39 schreef wise het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)issile-hit-MH17.html
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:38 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het niet in de OP zou moeten staan, het één spreekt het ander alleen tegen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:38 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
De dood van de conferentiegangers is al meerdere malen bevestigd. Passagierslijst is blijkbaar toegestaan. Yvonne zei nadrukkelijk dat foto's/video's toegestaan waren mits met waarschuwing in een spoiler.
Logisch. Dat wat Oneforfew zegt en boj MH370 stond die er ook gelijk (en terecht).quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Link naar passagierslijst heb ik bij yvonne gecheckt en mocht blijven staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |