Het gaat je niks vertellen over de herkomst van een raket. Onderzoek op de grond wellicht wel. Daar doelde ik op. Het onderzoek is -zeker in dit geval- absoluut niet nutteloos zonder FDR of CVR.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jawel, de bevestiging en daarnaast heb je veel aan de flight data recorder
Bron en tijdstip?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:40 schreef Freak188 het volgende:
CNN reporter zegt dat OVSE waarnemers niet toegelaten worden en dat er louter gemaskerde mannen rondlopen. Alle baggage is onderzocht, waarschijnlijk op waardevolle spullen.
Het is allemaal zeer amateuristisch.
Damn,.. die rebellen hebben geen greintje waardigheid.
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:40 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Stond voor mij helaas wel een bekende tussen. Ook de vrouw van het gevonden paspoort wat vlak na de crash op internet verscheen staat ertussen. :-(
Dat was gevoeglijk al wel bekend voor iedereen die de VICE-filmpjes volgt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:40 schreef Freak188 het volgende:
CNN reporter zegt dat OVSE waarnemers niet toegelaten worden en dat er louter gemaskerde mannen rondlopen. Alle baggage is onderzocht, waarschijnlijk op waardevolle spullen.
Het is allemaal zeer amateuristisch.
Damn,.. die rebellen hebben geen greintje waardigheid.
Het maakt niet veel uit waar de raket het vliegtuig raakt. Zodra er één deel beschadigd wordt, gaat de rest mee. Een vliegtuig is eigenlijk alleen ontworpen om de bekende krachten te weerstaan. Een impact-kracht zal een vliegtuig uit elkaar doen spatten.quote:
Meen 10 a 15.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:41 schreef Fred0w het volgende:
In een straal van hoeveel km liggen de lichamen?
57 stuks, waarvan één met speciale lading (en nee, niet dat Niburu Putin verhaal).quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:40 schreef Re het volgende:
[..]
ze hadden ze voor het uitzoeken, waren meer dan 50 vliegtuigen over het gebied gevlogen die dag
ik begreep lichamen 4km.. onderdelen en lichaamsdelen 15kmquote:
als hij in de lucht geëxplodeerd is, waarom zie je dan een gigantische explosie op de grond¿quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:41 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Het maakt niet veel uit waar de raket het vliegtuig raakt. Zodra er één deel beschadigd wordt, gaat de rest mee. Een vliegtuig is eigenlijk alleen ontworpen om de bekende krachten te weerstaan. Een impact-kracht zal een vliegtuig uit elkaar doen spatten.
Sterktequote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:42 schreef penny-wise het volgende:
Gvd zeg, kom net thuis, blijken goede vrienden van onze vrienden ook op die vlucht te hebben gezeten....
Stel met een klein kindje....gvdtyfus zeg......
CNN 5 minuten geleden.quote:
Vreselijk bericht, sterkte man.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:42 schreef penny-wise het volgende:
Gvd zeg, kom net thuis, blijken goede vrienden van onze vrienden ook op die vlucht te hebben gezeten....
Ook gecondoleerd. Godverdomde oorlogquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:42 schreef penny-wise het volgende:
Kun je mij een geverifieerde bron geven over de "speciale lading"?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:42 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
57 stuks, waarvan één met speciale lading (en nee, niet dat Niburu Putin verhaal).
De centerwing box waar de fuel tanks zich bevinden is het sterkste deel van het vliegtuig. Grote kans dat die pas op de grond tot ontploffing is gekomen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:43 schreef wise het volgende:
[..]
als hij in de lucht geëxplodeerd is, waarom zie je dan een gigantische explosie op de grond¿
Al het vlambare is dan toch al "weg" / op¿
Dat het vliegtuig uit elkaar gespat is door de kracht van de raket, hoeft niet meteen te betekenen dat de brandstoftanks in brand zijn gevlogen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:43 schreef wise het volgende:
[..]
als hij in de lucht geëxplodeerd is, waarom zie je dan een gigantische explosie op de grond¿
hij is niet gexplodderd.. dan zouje veel meer zwarte blakeringen zien.. en meer verbande lichamen.. sommige delen stonden in brand, andere delen niet.. op het moment dat een vleugel dan de grond raakt klappen alle brandstof tanks.. en dan gaat t pas echt fikkenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:43 schreef wise het volgende:
[..]
Sterktequote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:42 schreef penny-wise het volgende:
Ik geloof niet dat het in de lucht geëxplodeerd is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:43 schreef wise het volgende:
[..]
Die separatisten worden gebackupped door Rusland......quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:44 schreef TLC het volgende:
Ik snap de moeilijkheid niet, stuur er gewoon het leger op af (waarom is er anders n leger), die seperatisten zijn altijd veruit in de minderheid en hebben minder wapens ter beschikking, ook zijn ze nauwelijks getraind.
Dan kunnen onderzoekers tenminste verder met hun werk en kunnen de lichamen geborgen worden.
Gezien de spreiding van de wrakstukken is dat wel aannemelijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:45 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het in de lucht geëxplodeerd is.
Dat is wel duidelijk.. het gebied is ongeveer 15 km groot..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:45 schreef Fred0w het volgende:
[..]
En nu dus geinstrueerdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:45 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Die separatisten worden gebackupped door Rusland......
dan moeten mensen dus levend uit het vliegtuig gezogen zijn en terpletter zijn gevallen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:45 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Nee, dat overleef je niet op die hoogte met die snelheid.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:46 schreef wise het volgende:
[..]
dan moeten mensen dus levend uit het vliegtuig gezogen zijn en terpletter zijn gevallen.
twitter:maxseddon twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 15:32:58Some rebels seem as shocked as everyone else. "How could they let a plane fly over here?" said a man with a huge sniper rifle at checkpoint. reageer retweet
Ga je lekker, het enige wat van mij is is die disclaimer de rest is er bijgevoegd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat ik zeg, de OP klopt geen fuck van. Yvonne zegt wel meer, waar ook niks van klopt en wel in de OP staat.
ja.. alleen dat je op die hoogte het drukverschil al hebt.. naast de explosiedrukquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:46 schreef wise het volgende:
[..]
dan moeten mensen dus levend uit het vliegtuig gezogen zijn en terpletter zijn gevallen.
twitter:WaterdrinkerP twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 15:37:23Om vijf uur spreek ik Timmermans hier in Kiev. Heeft u nog vragen aan hem? reageer retweet
zal heel lastig worden, aangezien ze vliegtuigen uit de lucht kunnen schietenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:44 schreef TLC het volgende:
Ik snap de moeilijkheid niet, stuur er gewoon het leger op af (waarom is er anders n leger), die seperatisten zijn altijd veruit in de minderheid en hebben minder wapens ter beschikking, ook zijn ze nauwelijks getraind.
Dan kunnen onderzoekers tenminste verder met hun werk en kunnen de lichamen geborgen worden.
Ben er bang voor. Sinds dat Oostblok uit elkaar is gevallen stikt het van omver gevallen leger onderdelen met zwaar getrainde ex Spetsnaz leden die zich laten inhuren. Werklozen die niets anders kunnen dan het voeren van oorlog of de maffia beschermen.quote:
Ze hadden niet in de gaten dat het een passagiersvliegtuig wasquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
hoe halen zij het in het hoofd om vliegtuigen uit de lucht te schieten ??
dan heb je niet alles gezien. dat is het rare. de ene ziet er nog aardig intact uit. de ander is helemaal verkooldquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:48 schreef El_Matador het volgende:
Lijkt me eerder dat die raket ontploft is voor impact, dan breekt het vliegtuig in stukken en valt alles relatief onbeschadigd naar beneden. De lijken die je ziet lijken ook niet door brand of explosie aangetast.
Ja, Rutte beslist zoiets compleet alleen inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:49 schreef WRH het volgende:
Als er een flink aantal Amerikanen in dat toestel hadden gezeten waren die rebellen allang al weggejaagd en konden onderzoekers rustig hun gang gaan.
Ooit eens gelezen dat elk land de leider krijgt die het verdient, blijkbaar verdienen wij een slappe lul die iets mompelt over eerst feiten etc en ondertussen zijn medemens daar al een paar dagen laat wegrotten en gemaskerde mannen de dienst laat uitmaken.
Is inmiddels 25 jaar geleden dat het Oostblok is gevallen hè. Meeste rebellen waren toen nog kind of niet eens geboren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:48 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ben er bang voor. Sinds dat Oostblok uit elkaar is gevallen stikt het van omver gevallen leger onderdelen met zwaar getrainde ex Spetsnaz leden die zich laten inhuren. Werklozen die niets anders kunnen dan het voeren van oorlog of de maffia beschermen.
Ik ben blij dat het op deze manier gaat...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:49 schreef WRH het volgende:
Als er een flink aantal Amerikanen in dat toestel hadden gezeten waren die rebellen allang al weggejaagd en konden onderzoekers rustig hun gang gaan.
Ooit eens gelezen dat elk land de leider krijgt die het verdient, blijkbaar verdienen wij een slappe lul die iets mompelt over eerst feiten etc en ondertussen zijn medemens daar al een paar dagen laat wegrotten en gemaskerde mannen de dienst laat uitmaken.
bepaalde delen zullen brandend naar beneden zijn gekomen.. het vliegtuig breekt meestal in een paar grote delen.. staart, stuk achter de vleugels.. stuk voor de vleugels en cockpit..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dan heb je niet alles gezien. dat is het rare. de ene ziet er nog aardig intact uit. de ander is helemaal verkoold
Weet nog wel dat er 6 jaar geleden een Amerikaan werd gegijzeld door Somalische piraten. Een paar dagen later lagen er drie Amerikaanse oorlogsschepen bij met een compleet SEAL team.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:49 schreef WRH het volgende:
De verkoolde lichamen zijn dan waarschijnlijk diegene die in de buurt van de brandstoftanks (die bij landing explodeerden) terechtkwamen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dan heb je niet alles gezien. dat is het rare. de ene ziet er nog aardig intact uit. de ander is helemaal verkoold
Dus wat iemand typte op een andere site kan dus gebeurd zijn¿quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:48 schreef El_Matador het volgende:
en valt alles relatief onbeschadigd naar beneden. De lijken die je ziet lijken ook niet door brand of explosie aangetast.
Lang leve de EUquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:50 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, Rutte beslist zoiets compleet alleen inderdaad.
Zo zagen sommige lichamen er ook uit,binnenstebuiten ahwquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:47 schreef Parzival het volgende:
https://twitter.com/BBCDanielS/status/490488718357454848/photo/1
ziet eruit alsof die binnenstebuiten is gevouwen.. echt compleet uiteen gescheurd dus..
denk dat de explosie in de lucht meer explosive decompression is geweest waardoor de hele compressed hull kapot gescheurd is..
Als je dichtbij de vleugel zit denk ik dat je vlam vat. Zij voor- en achteraan niet. Bij een echte impact en dus explosie zou je toch meer brand verwachten? Nee, heb idd gelukkig niet alle lijken gezien.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |