abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 juli 2014 @ 15:52:34 #101
310008 The_Big_Lebowski
The Dude Abides
pi_142480494
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:47 schreef Idanue het volgende:

[..]

Nee, dat overleef je niet op die hoogte met die snelheid.
Idd, ik denk dat alle mensen toen allang bewusteloos waren,
  zaterdag 19 juli 2014 @ 15:52:46 #102
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_142480495
quote:

Shrapnel?

Excuses als het een repost is, maar ik ga niet eerst de laatste 10 delen doorwerken.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 15:53:02 #103
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142480506
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:50 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

dan heb je niet alles gezien. dat is het rare. de ene ziet er nog aardig intact uit. de ander is helemaal verkoold
Misschien waren dat de mensen die zich bevonden in het ondestaande
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:44 schreef Freak188 het volgende:
De centerwing box waar de fuel tanks zich bevinden is het sterkste deel van het vliegtuig.
Die dus bij de explosie op de grond vast zittend in hun stoel verbanden.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_142480514
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:51 schreef wise het volgende:

[..]

Dus wat iemand typte op een andere site kan dus gebeurd zijn¿

Your plane just took off and an hour later, flight attendants are preparing to serve you food.
the pilot has turned off the seatbelt sign, but you decided not to take it off.
flight attendant asked you chicken or pasta and before you could answer her, something exploded a few seats in front of you and everything depressurized.
Flight attendant flew out along with her cart, plane broke in half, things flying everywhere. You felt weightlessness yet you're unable to move as you begin your descent. It's like skydiving but you're strapped to your seat. You can feel the -40 degree cold temperature. You're still alive while your fuselage fall down back on earth. Unable to speak, unable to scream. After roughly 5 minutes, everything goes black.
Onwaarschijnlijk. Ofwel door de klap van de raketimpact, ofwel door zuurstofgebrek raak je bewusteloos en, als je al niet gestikt bent, zul je niks merken van de klap
  zaterdag 19 juli 2014 @ 15:53:26 #105
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142480518
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:50 schreef TC03 het volgende:

[..]

Is inmiddels 25 jaar geleden dat het Oostblok is gevallen hè. Meeste rebellen waren toen nog kind of niet eens geboren.
Kennisoverdracht(rebellen opgeleid door deze ex-militairen). Sinds de val van de muur is het altijd al een puinhoop geweest. En nu dus nog steeds.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_142480522
quote:
Misschien zeg ik nu iets heel stoms en meestal ben je het naar buiten kijken na een tijdje wel beu, maar stel je voor dat er mensen naar buiten keken en ineens zo'n raket zagen naderen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 19 juli 2014 @ 15:53:54 #107
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_142480530
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:38 schreef El_Matador het volgende:
Eerste dag: "zwarte dozen zijn naar Moskou gestuurd"
Derde dag: "zwarte dozen zijn kwijt"

Dat krijg je er dus van als je de crime scene niet mag betreden.

Godverdomme met een leger om die hulpverleners en onderzoekers te beschermen die Oost-Oekraine intrekken en iedereen die je in je werk hindert knal je aan gort.

Maar nee, Nederland staat weer het braafste mietje van de klas te spelen. Walgelijk, serieus. Met name voor de arme nabestaanden. :r
Ook al is mijn gevoel het met je eens en mogen ze van mij die zatte rebellen onmiddelijk een nekschot geven, dan nog is het misschien beter om niet te doen. Ik denk namelijk dat dan de poep de ventilator keihard raakt en er echt een oorlog van komt.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_142480533
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:52 schreef The_Big_Lebowski het volgende:

[..]

Idd, ik denk dat alle mensen toen allang bewusteloos waren,
Ik hoop het..

Zo mogen je laatste momenten niet zijn :-(
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
  zaterdag 19 juli 2014 @ 15:54:06 #109
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142480535
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:51 schreef wise het volgende:

[..]

Dus wat iemand typte op een andere site kan dus gebeurd zijn¿

Your plane just took off and an hour later, flight attendants are preparing to serve you food.
the pilot has turned off the seatbelt sign, but you decided not to take it off.
flight attendant asked you chicken or pasta and before you could answer her, something exploded a few seats in front of you and everything depressurized.
Flight attendant flew out along with her cart, plane broke in half, things flying everywhere. You felt weightlessness yet you're unable to move as you begin your descent. It's like skydiving but you're strapped to your seat. You can feel the -40 degree cold temperature. You're still alive while your fuselage fall down back on earth. Unable to speak, unable to scream. After roughly 5 minutes, everything goes black.
Nee.. enig idee wat die explosie doet..? zonder vliegtuig en op de grond had ook niemand zo'n klap overleefd..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_142480545
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien zeg ik nu iets heel stoms en meestal ben je het naar buiten kijken na een tijdje wel beu, maar stel je voor dat er mensen naar buiten keken en ineens zo'n raket zagen naderen.
Dat ding gaat zo snel (meer dan 3000 km/h), als je het al gezien (zo groot is ie ook niet) hebt zul je niet doorhebben wat het is voor je geraakt wordt.
pi_142480549
quote:

[..]

die zie je niet aankomen. die gaat 3-4x sneller dan het geluid. Als je hem ziet. dan is hij er ook al
pi_142480552
quote:

[..]

Ik denk dat als je die raket ziet, je nog geen halve seconde daarna al geraakt bent.
pi_142480554
quote:

[..]

Gister was al uitgerekend dat je die raket voor ongeveer 0,2 seconde had kunnen zien. I.v.m. de enorme snelheid waarmee dat ding gaat.
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 15:55:02 #114
54408 Parzival
Where it happens
pi_142480560
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:53 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Onwaarschijnlijk. Ofwel door de klap van de raketimpact, ofwel door zuurstofgebrek raak je bewusteloos en, als je al niet gestikt bent, zul je niks merken van de klap
ik vraag me af of je echt die drukgolf voelt in het vliegtuig.. in principe zitten er overal druk regelaars.. als de druk buiten ineens toeneemt hoef je dat niet direct in het vliegtuig te merken..

zodra de scherven echter binnenkomen en het vliegtuig breekt krijg je wel de negatieve drukgolf van de hoogte..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  zaterdag 19 juli 2014 @ 15:55:06 #115
310008 The_Big_Lebowski
The Dude Abides
pi_142480564
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:53 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Juist.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 15:55:57 #116
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_142480587
quote:

[..]

Dat zie je niet met mach 3.5. Als die vanaf de grond naar dat vliegtuig is geschoten is dat 3 8 seconden dat zo'n ding zichtbaar is.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 15:56:03 #117
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_142480590
quote:

[..]

Die raket zal met een snelheid van vele malen de snelheid van het geluid het vliegtuig genaderd zijn.
Men had het over 30-40 seconden tussen lanceren en bereiken van het vliegtuig.
Dus het lijkt mij als leek dat de kans groot is dat niemand in dat vliegtuig iets aan heeft 'zien' komen.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 15:56:05 #118
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142480593
quote:

[..]

Die gaat met 2500miles per hour geloof ik...

In je handen klappen gaat langzamer... ;)
pi_142480594
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:53 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Ook al is mijn gevoel het met je eens en mogen ze van mij die zatte rebellen onmiddelijk een nekschot geven, dan nog is het misschien beter om niet te doen. Ik denk namelijk dat dan de poep de ventilator keihard raakt en er echt een oorlog van komt.
Nee oorlog wilt niemand als het goed is maar ja. Ipv hulp bieden en afwachten op onderzoeken moet je eisen overal bij betrokken te worden. Harder optreden mag wel eens.
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_142480603
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:55 schreef Parzival het volgende:

[..]

ik vraag me af of je echt die drukgolf voelt in het vliegtuig.. in principe zitten er overal druk regelaars.. als de druk buiten ineens toeneemt hoef je dat niet direct in het vliegtuig te merken..

zodra de scherven echter binnenkomen en het vliegtuig breekt krijg je wel de negatieve drukgolf van de hoogte..
Dan hebben we het over kleine, natuurlijke drukverschillen in de atmosfeer, niet de enorme drukgolf die zo'n raket veroorzaakt. Als de raket buiten het vliegtuig ontplofte (wat wel zo lijkt) is dat vliegtuig gewoon in stukken gescheurd.
pi_142480604
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:51 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Weet nog wel dat er 6 jaar geleden een Amerikaan werd gegijzeld door Somalische piraten. Een paar dagen later lagen er drie Amerikaanse oorlogsschepen bij met een compleet SEAL team.
Exact, je kan genoeg kritiek hebben op de yanks, maar opkomen voor hun burgers doen ze zeer zeker.

Het is net zoiets als een bus met 60 kinderen en chauffeur op een zigeunerkamp wordt kapotgeschoten en dat dan de onderzoekers niet mogen onderzoeken omdat die kampers tuig zijn. Dan trek je met tanks binnen en veeg je die zooi schoon zodat men gewoon hun werk kan doen...

Nederland is echt een laf land (qua beleid) wat dat betreft. Gruwelijk voor de nabestaanden en het feitelijke onderzoek. Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt je Air "Crash" Investigation deugdelijk uit te voeren...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142480611
Je time of useful consciousness op die hoogte is hooguit een seconde of 20 op die hoogte bij een explosieve decompressie. Je gaat niet bewust de grond raken in ieder geval.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_142480613
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:51 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Lang leve de EU :D
Je mag ontzettend blij zijn dat we in dit soort situaties de EU hebben. Anders hadden we er nu in ons eentje voor gestaan.

De EU is nog bij machte om geloofwaardige sancties tegen Rusland in te zetten. Als Nederland zijnde staan we compleet machteloos.
pi_142480621
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:54 schreef Messina het volgende:

Gister was al uitgerekend dat je die raket voor ongeveer 0,2 seconde had kunnen zien. I.v.m. de enorme snelheid waarmee dat ding gaat.
Oh, ok. Eigenlijk wel fijn :@ Hoe stom dat ook klinkt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_142480630
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Voor de slachtoffers inderdaad. Ze zullen hopelijk weinig gemerkt hebben.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 15:57:43 #126
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142480632
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Exact, je kan genoeg kritiek hebben op de yanks, maar opkomen voor hun burgers doen ze zeer zeker.

Het is net zoiets als een bus met 60 kinderen en chauffeur op een zigeunerkamp wordt kapotgeschoten en dat dan de onderzoekers niet mogen onderzoeken omdat die kampers tuig zijn. Dan trek je met tanks binnen en veeg je die zooi schoon zodat men gewoon hun werk kan doen...

Nederland is echt een laf land (qua beleid) wat dat betreft. Gruwelijk voor de nabestaanden en het feitelijke onderzoek. Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt je Air "Crash" Investigation deugdelijk uit te voeren...
Nederland wacht op de documentaire van Air Crash Investigation voor dat ze zelf iets gaan doen
  Redactie Frontpage zaterdag 19 juli 2014 @ 15:57:52 #127
145738 superworm
is erbij
pi_142480635
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Idd. Net als dat ik van harte hoop, hoe raar het ook klinkt, dat die raket het vliegtuig in 1 keer finaal aan flarden schoot. Beter dan nog halflevend of iig 'bewust' naar beneden kelderen...
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  zaterdag 19 juli 2014 @ 15:58:02 #128
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142480643
15:45 uur
Porosjenko: belemmering niet getolereerd

De Oekraïense president Porosjenko heeft minister Timmermans van Buitenlandse Zaken gezegd dat belemmering van het werk van internationale waarnemers niet zal worden getolereerd.

http://nos.nl/liveblog/67(...)ie.html#update-40439
pi_142480661
quote:

[..]

Mooi ook dat 'we' net onze hele defensie hebben wegbezuinigd.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_142480663
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:57 schreef superworm het volgende:

[..]

Idd. Net als dat ik van harte hoop, hoe raar het ook klinkt, dat die raket het vliegtuig in 1 keer finaal aan flarden schoot. Beter dan nog halflevend of iig 'bewust' naar beneden kelderen...
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Redactie Frontpage zaterdag 19 juli 2014 @ 15:58:55 #131
145738 superworm
is erbij
pi_142480676
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:57 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Nederland wacht op de documentaire van Air Crash Investigation voor dat ze zelf iets gaan doen
Wat een kutprogramma gaat dat worden, qua hoe 'dichtbij' het is.

"Two minutes from disaster, pro-Russian rebels press a button, after which a rocket shoots up..."
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142480687
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:32 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Daar gaat het bewijs
Van alle bronnen die er zijn is Ukraine Reporter het minst geloofwaardig. Eerder al hadden ze dingen getweet waar geen hol van klopt, en deze keer is het niet anders. Op de foto is de eerder neergeschoten AN-26 te zien.

Hier een artikel van dinsdag 15 juli waar de foto al bij staat.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 15:59:07 #133
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_142480688
Bij al die oorlogszuchtige autisten moet ik telkens aan een filmpje denken:

Vervang 'Mofrika' door Rusland :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_142480690
quote:

Ik snap je wel. Als je dan toch op deze manier doodgaat, dan maar totaal onbewust.
pi_142480691
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:56 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Je mag ontzettend blij zijn dat we in dit soort situaties de EU hebben. Anders hadden we er nu in ons eentje voor gestaan.

De EU is nog bij machte om geloofwaardige sancties tegen Rusland in te zetten. Als Nederland zijnde staan we compleet machteloos.
Ja want Amerika zal alle kansen om Rusland te pakken vrolijk aan zich voorbij laten gaan.
EU of geen EU, 95% van de waarheid zullen wij nooit te weten komen.
pi_142480692
quote:

[..]

:@ ik kon een klein lachje niet onderdrukken. Hoe erg ook.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142480697
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:38 schreef El_Matador het volgende:
Eerste dag: "zwarte dozen zijn naar Moskou gestuurd"
Derde dag: "zwarte dozen zijn kwijt"

Dat krijg je er dus van als je de crime scene niet mag betreden.

Godverdomme met een leger om die hulpverleners en onderzoekers te beschermen die Oost-Oekraine intrekken en iedereen die je in je werk hindert knal je aan gort.

Maar nee, Nederland staat weer het braafste mietje van de klas te spelen. Walgelijk, serieus. Met name voor de arme nabestaanden. :r
ik zie alleem maar merkel en poetin in het nieuws en soms obama en cameron. Rutte is nergens te bekennen
Wat een angsthazen :r
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 15:59:17 #138
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142480699
quote:

[..]

Om vervolgens 120 kinderen van een zigeunerkamp af te knallen..?

Nee... yanks.. lekker bezig...
  zaterdag 19 juli 2014 @ 15:59:37 #139
54408 Parzival
Where it happens
pi_142480707
quote:

[..]

dat denk ik wel gezien de vele scherven.. volgens mij zijn er geen complete secties naar beneden gekomen.. denk dat die grote explosies de vleugels waren dicht bij de andere grote delen.. maar de cockpit onderdelen zien er uit alsos het ok is.. maar ingedeukt door de klap.. ik wacht eigenlijk op luchtfoto's waaruit op te maken valt waar welke grote delen zijn neergekomen..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_142480712
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:58 schreef roos85 het volgende:

[..]

Het idee alleen al.. :N
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zaterdag 19 juli 2014 @ 16:00:04 #141
104871 remlof
Europees federalist
pi_142480719
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:48 schreef El_Matador het volgende:
Lijkt me eerder dat die raket ontploft is voor impact, dan breekt het vliegtuig in stukken en valt alles relatief onbeschadigd naar beneden. De lijken die je ziet lijken ook niet door brand of explosie aangetast.
Zo werkt zo'n SAM inderdaad, de warhead ontploft op een meter of 20 van het target, zie ook http://www.dailymail.co.u(...)issile-hit-MH17.html
pi_142480720
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:59 schreef Falco het volgende:
Bij al die oorlogszuchtige autisten moet ik telkens aan een filmpje denken:

Vervang 'Mofrika' door Rusland :')
Beetje kansloos om zo autisten te beledigen...
pi_142480722
quote:

[..]

I laughed..
pi_142480723
quote:

[..]

De kans dat dat andere vliegtuig eerder is gevonden dan dat Nederland iets doet is wel groot ja
  zaterdag 19 juli 2014 @ 16:00:29 #145
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142480732
ik denk dat die lichamen zomaar ineens in een onbekend massagraf worden gedumpt
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_142480733
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:59 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Om vervolgens 120 kinderen van een zigeunerkamp af te knallen..?

Nee... yanks.. lekker bezig...
Dat doen ze heel secuur hoor ;)
pi_142480736
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik snap je wel. Als je dan toch op deze manier doodgaat, dan maar totaal onbewust.
Nou, zeg dat inderdaad. Zo zit je vrolijk aan je vliegtuigmaaltijd, en ineens is het lichtje voorgoed uit.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_142480759
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:49 schreef WRH het volgende:
Als er een flink aantal Amerikanen in dat toestel hadden gezeten waren die rebellen allang al weggejaagd en konden onderzoekers rustig hun gang gaan.
Ooit eens gelezen dat elk land de leider krijgt die het verdient, blijkbaar verdienen wij een slappe lul die iets mompelt over eerst feiten etc en ondertussen zijn medemens daar al een paar dagen laat wegrotten en gemaskerde mannen de dienst laat uitmaken.
En had je voor deze ramp gepleit voor militair ingrijpen in Oekraïne? Of voor meer geld naar defensie? En het is normaal om eerst de feiten te kennen voordat je besluiten neemt. Maar dat is voor een helder licht zoals jou misschien onbegrijpelijk. Sowieso is je stelling dom te noemen, zelfs de Amerikanen hadden na 11 september gewacht met militair ingrijpen. Sterker nog, ze zochten zelfs de diplomatieke oplossing door te vragen naar de uitlevering van Bin Laden aan de Taliban.

Kortom eerst nadenken voordat je dergelijk domme dingen zegt.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 16:01:57 #149
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142480781
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 16:00 schreef Messina het volgende:

[..]

Nou, zeg dat inderdaad. Zo zit je vrolijk aan je vliegtuigmaaltijd, en ineens is het lichtje voorgoed uit.
ligt er ook aan waar je in het vliegtuig zit, mensen in het staartgedeelte zullen zich langer bewust zijn van wat er is gebeurd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 19 juli 2014 @ 16:02:13 #150
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142480789
quote:
13s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 16:01 schreef nikk het volgende:

[..]

En had je voor deze ramp gepleit voor militair ingrijpen in Oekraïne? Of voor meer geld naar defensie? En het is normaal om eerst de feiten te kennen voordat je besluiten neemt. Maar dat is voor een helder licht zoals jou misschien onbegrijpelijk. Sowieso is je stelling dom te noemen, zelfs de Amerikanen hadden na 11 september gewacht met militair ingrijpen. Sterker nog, ze zochten zelfs de diplomatieke oplossing door te vragen naar de uitlevering van Bin Laden aan de Taliban.

Kortom eerst nadenken voordat je dergelijk domme dingen zegt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')