SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Baby darling doll face honey
Het is niet veel beter in mijn kamer alleenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
zou voor geen goud in de bus willen zitten nu
Mijn kamer is nog redelijk te doenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is niet veel beter in mijn kamer alleen
Pff, dan groot gelijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:04 schreef wietparkiet het volgende:
wow @ tt
dacht wel dat jij gewichtgrapjes achterwegen zou laten crack_
[..]
Connexxxion niet
Oh. Mijn haar is ook ontploft door dit weer. Zwaar leven wel al met al.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn kamer is nog redelijk te doen
Snap ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff, dan groot gelijk.
En niet op je gewicht bedoelt sweetieheartje.
Mijn haar blijft redelijk in modelquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Mijn haar is ook ontploft door dit weer. Zwaar leven wel al met al.
Ohquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Snap ik ook wel hoor![]()
loop maar wat te kloten
beetje zelfspot
[..]
Mijn haar blijft redelijk in model![]()
maar ik heb dan ook gel sterker dan de hulk
Al zou je het zo bedoeld hebben zou je eerst door een laag vet moeten om me te rakenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nouja zeg 't toch maar voor de zekerheid want wil niet dat je dat denkt
![]()
Ok, om deze moest ik lachenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Al zou je het zo bedoeld hebben zou je eerst door een laag vet moeten om me te raken![]()
okee ik stop met grapjes want ze worden er niet beter op
werd helemaal bezweet wakker, had ik vanochtend niet en heb net maar half uur geslapen ofzoquote:
het is twaalf over driequote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:12 schreef wietparkiet het volgende:
haha ik werd om 4 uur wakker
rustig op mijn gemakje van alles doen zonder meteen oververhit te raken
Ja, het is niet debiel warm.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:12 schreef supersof het volgende:
[..]
werd helemaal bezweet wakker, had ik vanochtend niet en heb net maar half uur geslapen ofzo
oh, daarna geslapen?quote:
ja?quote:
waarom maak jij mensen wakker?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:14 schreef wietparkiet het volgende:
7 uur mn zusje wakker gemaakt, oven aangezet, broodjes afgebakken, moeder + vriend wakker gemaakt, zusje uitgezwaaid, moeder + vriend uitgezwaaid, boodschappen gedaan en toen ben ik bij een maatje gaan bankhangen maar hij ging murder soul suspect spelen en dat was kut dus ben maar naar huis gegaan
Nee van 9 uur 's avonds tot half 3 's ochtends en toen nog even uurtje geslapen en toen was het 4 uur en toen film gaan kijkenquote:
Denk dat de koelste plek in huis de vriezer is, maar daar zou ik je konijn niet indoenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Onder de bank tegen zn kooi aan, koelste plek in huis denk ik..
Moest lachen maar tochquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:12 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
We wonen niet in fucking Marokko. Eerst komt al het tuig hiernaartoe en nu nemen ze ook hun temperatuur mee.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Onder de bank tegen zn kooi aan, koelste plek in huis denk ik..
Haha, wat een scheetjequote:
Tsss, hahaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Denk dat de koelste plek in huis de vriezer is, maar daar zou ik je konijn niet indoen
Zou jij niet nog een konijn willen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heuheue yeh you're goodOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Jawel, maar ik heb geen ruimte voor een buitenkonijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tsss, haha
[..]
Zou jij niet nog een konijn willen?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:29 schreef supersof het volgende:
Vind je dat mooiste lichaam voor 'n man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heuheue yeh you're good
Baby darling doll face honey
naja mooistequote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind je dat mooiste lichaam voor 'n man?
Niks mis met dat lichaam. Zou het graag willen hebbenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:30 schreef supersof het volgende:
[..]
naja mooiste
is niet verkeerd toch zo
Lelijk vind ik het niet maar ook niet miijn smaakquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:30 schreef supersof het volgende:
[..]
naja mooiste
is niet verkeerd toch zo
Volgens mij wel jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:31 schreef wietparkiet het volgende:
welke kabel vinden konijnen nou het lekkerst?
stroom?
Crack houdt van een zacht kussentje 's nachts. Van die spiermassa krijg je enkel een hardhoofd toch.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:30 schreef supersof het volgende:
[..]
naja mooiste
is niet verkeerd toch zo
wel leuk om naar te kijken maar geen vereistequote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lelijk vind ik het niet maar ook niet miijn smaak.
[..]
Volgens mij wel jaaaaaaaaaaaaaaa
Hoe zacht is jouw kussentje?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Crack houdt van een zacht kussentje 's nachts. Van die spiermassa krijg je enkel een hardhoofd toch.
moet je maar een kussen kopen ;squote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Crack houdt van een zacht kussentje 's nachts. Van die spiermassa krijg je enkel een hardhoofd toch.
Wowquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
5 sterrenhotel zacht. Kon ik maar met mijzelf knuffelen![]()
Sowieso iets in het uiterlijk hebben als vereiste vind ik raar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:35 schreef supersof het volgende:
[..]
wel leuk om naar te kijken maar geen vereiste
Ach, als ik een jongen leuk zou vinden met zo'n spiermassa dan maakt me dat ook niet uit hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hoezoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sowieso iets in het uiterlijk hebben als vereiste vind ik raar.
Egoïst ben je ook. Hoe graag ik ook de fitness in zou willen kan ik dit mijn medemens niet aandoen.quote:
vind ik nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sowieso iets in het uiterlijk hebben als vereiste vind ik raar.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Het moet er toch ook appetijtelijk uitzien.
Ja als je op uiterlijk valt ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Omdat het volgens mij om het innerlijk gaat. En natuurlijk telt het uiterlijk mee, dat bedoel ik absoluut niet te zeggen.. maar een vereiste om een uiterlijk? Nee, dat vind ik raar.. stel je vind iemand leuk en die voldoet niet aan jouw eisen van uiterlijkquote:
13 is het getal van ongelukquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, ik heb 13 notes.
Had ik er al 13 of heb ik er vandaag een bijgekregen?
Ja, dat eerstequote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, ik heb 13 notes.
Had ik er al 13 of heb ik er vandaag een bijgekregen?
Mwa... zoeken naar iemand die er beter uitziet dan ik is toch een verloren zaakquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan is de kans vrij klein dat ik die persoon leuk vind.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:41 schreef Crack_ het volgende:
stel je vind iemand leuk en die voldoet niet aan jouw eisen van uiterlijk
Terecht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
13 is het getal van ongeluk
ik heb 666 notes mede door mijn satanische postgedrag
Bedankt.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan is de kans vrij klein dat ik die persoon leuk vind.
Mijn eisen zijn verder ook niet zo hoog qua uiterlijk.
Het lot van halfgoden, LR.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Mwa... zoeken naar iemand die er beter uitziet dan ik is toch een verloren zaak![]()
En je zou niet op iemand verliefd kunnen worden die niet aan jouw eisen voldoet?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan is de kans vrij klein dat ik die persoon leuk vind.
Mijn eisen zijn verder ook niet zo hoog qua uiterlijk.
Nee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En je zou niet op iemand verliefd kunnen worden die niet aan jouw eisen voldoet?
welke heidense metal?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht.
Met die heidense metal van je.
[..]
Bedankt.
Tja... en dan toch bescheiden blijven meeposten met de mindere goden en het normale voetvolk. Eigenlijk zijn wij veelte goed voor deze wereld Inso. Het is dat je met zelfdoding nooit het paradijs zal bereiken.quote:
Gewaagde stellingquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
LR luistert denk ik duistere muziek dan ik
Nee, maar dan nog. Ik heb dat zelf gewoon écht niet dus kan me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee.
Maar nogmaals, die eisen liggen niet extreem hoog ofzo.
Als Inso zegt niet verliefd te kunnen wordeno p iemand die niet aan zijn eisen voldoet, dan neequote:
ja denk hetquote:
je weet dat inso een geval apart is hequote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als Inso zegt niet verliefd te kunnen wordeno p iemand die niet aan zijn eisen voldoet, dan nee
Maar ik heb het nu dus écht over eisen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouja, het zijn voor de meeste mensen natuurlijk geen eisen (al zijn er zogenaamde sizequeens die echt een strakke grens hebben), maar voorkeuren.
Ik merk zelf dat ik sneller val op blonde vrouwen. Ik merk dat als ik een blonde vrouw zie lopen op straat, dat ik onwillekeurig toch even kijk.Maar ik heb ook enkele brunettes gedate.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
je weet dat inso een geval apart is he
Nouja het is gewoon meer zo dat ik de kans extreem klein acht dat ik verliefd zou raken op iemand die (zwaar) overgewicht heeft, er onverzorgd bij loopt of die IK er niet mooi uit vind zien.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar dan nog. Ik heb dat zelf gewoon écht niet dus kan me niet voorstellen.
Tuurlijk heb ik wel dingen die ik mooier vind enzo maar ik zou echt niet kunnen zeggen dat iemand dit en dat zou moeten hebben voordat ik er verliefd op zou kunnen worden.
Ok, dus jij hebt 't ook over voorkeur en niet over 'n eis?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nouja het is gewoon meer zo dat ik de kans extreem klein acht dat ik verliefd zou raken op iemand die (zwaar) overgewicht heeft, er onverzorgd bij loopt of die IK er niet mooi uit vind zien.
dit jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nouja het is gewoon meer zo dat ik de kans extreem klein acht dat ik verliefd zou raken op iemand die (zwaar) overgewicht heeft, er onverzorgd bij loopt of die IK er niet mooi uit vind zien.
Ligt er een beetje aan of ik ooit zwaar overgewicht krijg.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok, dus jij hebt 't ook over voorkeur en niet over 'n eis?Want je schat de kans heeeeeeeel klein maar je sluit 'm dus niet helemaal uit?
Nou de eerste 2 acht ik de kans heel klein in.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok, dus jij hebt 't ook over voorkeur en niet over 'n eis?Want je schat de kans heeeeeeeel klein maar je sluit 'm dus niet helemaal uit?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ligt er een beetje aan of ik ooit zwaar overgewicht krijg.
Tsja, ik denk dat wanneer je iemand niet mooi vind je er ook niet op valt. Denk ik.. maar zo heb ik het ervaren. Ik vind iemand gewoon mooi als ik er op val ookal is diegene dat eigenlijk niet zeg maarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou de eerste 2 acht ik de kans heel klein in.
De 3e sluit ik wel uit, hoe kun je verliefd worden op iemand die je niet mooi vind.
Ik kan het me niet voorstellen heel eerljik gezegdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:50 schreef Crack_ het volgende:
Maar bij mij kan het dus wel dat ik iemand niet mooi vind als ik diegene ontmoet maar later wel want verliefd. Kan dat wel bij jou, of ook niet denk je?![]()
Klopt. Vandaar ook mijn notes, denk ik.quote:
Ow, ok okquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik heb het nu dus écht over eisen.
Voorkeuren snap ik. Dat heeft iedereen
Ah, okequote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen heel eerljik gezegd
But then again, ik word nauwelijks verliefd.
Welke band?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Vond vandaag een bandshirt in kast van toen ik 13 was.
Dat was de leef.
Euh okequote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:58 schreef wietparkiet het volgende:
wauw wat een kortzichtig volk huisvest FOK! toch![]()
Islam is slecht ditdat, ISIS ditdat godverdomme kenker toch een end op joh
Daar heb ik een vest vanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bullet for my valentine inso kennende
pitch perfectquote:
soms wel jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sof, vind jij Daley Blind knap?
En ook niet te vergelijken met de werkelijke boodschap van de islam maar dat snappen sommige mensen nietquote:
Definieer te werkelijke boodschap van de Islam?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En ook niet te vergelijken met de werkelijke boodschap van de islam maar dat snappen sommige mensen niet
Omdat er erg veel vrouwen zijn die hem knap vinden en ik vraag me af wat het precies aan hem is dat hem zo knap maakt.quote:
Als 100 mensen het lezen en 100 verschillende boodschappen er uit halen, denk ik dat er geen werkelijke boodschap in staat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En ook niet te vergelijken met de werkelijke boodschap van de islam maar dat snappen sommige mensen niet
Ben je vegetarisch?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:02 schreef Crack_ het volgende:
whiwheiei yes, die groentepáte kun je alleen bij groothandel kopen. Zo blij met groothandelpasjes terwijl ik ze nog geen eens heb gebruikt![]()
![]()
.
Geen enkel mens is vegetarisch, want we zijn gemaakt van vlees.quote:
Wat de islam echt het kwade maakt wat het vaak is zijn de leefregels die ze direct hebben overgenomen van de bedoeïenen, een nomaden volk en daarmee genadeloos en bruut om te kunnen overleven. Helaas zijn de legendes en hebben ze nog altijd zo'n naam dat het nooit zal veranderen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Definieer te werkelijke boodschap van de Islam?
Liefde en vredequote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Definieer te werkelijke boodschap van de Islam?
Ja maar dan nog, snap die haat niet echt, als er wat gebeurd in de christelijke kerk dan is het of doofpot of we zijn het na een aantal weken weer vergetenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als 100 mensen het lezen en 100 verschillende boodschappen er uit halen, denk ik dat er geen werkelijke boodschap in staat.
Onzin.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
Ja maar dan nog, snap die haat niet echt, als er wat gebeurd in de christelijke kerk dan is het of doofpot of we zijn het na een aantal weken weer vergeten
En voor andere moslims niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
Liefde en vrede
Althans dat is de intentie volgens de moslims waarmee ik omga
Ik weet niet precies wat het is eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat er erg veel vrouwen zijn die hem knap vinden en ik vraag me af wat het precies aan hem is dat hem zo knap maakt.
[..]
Als 100 mensen het lezen en 100 verschillende boodschappen er uit halen, denk ik dat er geen werkelijke boodschap in staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar op deze foto's weer welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat het is eigenlijk.
Hier vind ik hem echt niet knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar op deze foto's weer welEerste foto's zijn gewoon oud toen hij ook gewoon wat dikker was met zijn achterlijke baardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weten we gelijk wat mijn voorkeur is hequote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerste foto's zijn gewoon oud toen hij ook gewoon wat dikker was met zijn achterlijke baard
Mannen die de 20 zijn gepasseerd?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Weten we gelijk wat mijn voorkeur is he
Hoe bedoel je dit?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En voor andere moslims niet.
Wie heeft de ware intentie?
Prima, vraag me dan wel af waarom in de westerse wereld de christelijke kerk nog niet verstoten is.quote:
jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mannen die de 20 zijn gepasseerd?
De werkelijke boodschap van de Koran (en van de bijbel for that matter) is subjectief.quote:
Het is overigens wel een essentieel verschil dat moslims geloven dat de koran letterlijk de woorden van Allah zijn opgeschreven door Mohammed. Daarom heerst er ook zo'n taboe op het verbranden van een koran en veel minder bij een bijbel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De werkelijke boodschap van de Koran (en van de bijbel for that matter) is subjectief.
Een vaag begrip als "Liefde en vrede" bevat net zoveel waarheid als vinden dat de werkelijke boodschap is om op Jihad in Syrië te gaan.
Goed zo, denk ik. Ik heb momenteel ook alweer een baard van 2 weken maar dat geheel terzijde.quote:
True, maar het lijkt me gewoon sterk dat God/Allah het volk wat hij gecreëerd heeft met elkaar laten vechtenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De werkelijke boodschap van de Koran (en van de bijbel for that matter) is subjectief.
Een vaag begrip als "Liefde en vrede" bevat net zoveel waarheid als vinden dat de werkelijke boodschap is om op Jihad in Syrië te gaan.
[..]
Hier vind ik hem echt niet knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar op deze foto's weer welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op die 2de foto is hij echt net 15 ofzoDe haat die je bijvoorbeeld op FOK! ziet, komt niet voort uit het feit dat er mensen bidden tot een god, of dat ze geen varken mogen eten. De haat komt voort uit de onmetelijke hypocrisie van een groep moslims, uit het wangedrag van een groep moslims en uit de debiele overdreven politiek correcte houding van een groep Nederlanders.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, snap die haat niet echt, als er wat gebeurd in de christelijke kerk dan is het of doofpot of we zijn het na een aantal weken weer vergetenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja maar dat snap ik niet zo goed, sowieso vind ik discrimatie belachelijk maar dat heeft denk ik andere redenen. ik ken genoeg moslims die gewoon toffe mensen zijn waarmee je goed kan praten over religie en die je niet veroordelen als je niet gelooft of gelooft in een andere religiequote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op die 2de foto is hij echt net 15 ofzo
[..]
De haat die je bijvoorbeeld op FOK! ziet, komt niet voort uit het feit dat er mensen bidden tot een god, of dat ze geen varken mogen eten. De haat komt voort uit de onmetelijke hypocrisie van een groep moslims, uit het wangedrag van een groep moslims en uit de debiele overdreven politiek correcte houding van een groep Nederlanders.
Kritiek op (gedeeltes) van de Islam hoeft geen discriminatie te zijn hè.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja maar dat snap ik niet zo goed, sowieso vind ik discrimatie belachelijk maar dat heeft denk ik andere redenen. ik ken genoeg moslims die gewoon toffe mensen zijn waarmee je goed kan praten over religie en die je niet veroordelen als je niet gelooft of gelooft in een andere religie
Discriminatie is het normaalste wat er is. Voor ieder dier. Dat zit gewoon in ons systeem als veiligheidsmechanisme.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja maar dat snap ik niet zo goed, sowieso vind ik discrimatie belachelijk maar dat heeft denk ik andere redenen. ik ken genoeg moslims die gewoon toffe mensen zijn waarmee je goed kan praten over religie en die je niet veroordelen als je niet gelooft of gelooft in een andere religie
[..]
Hier vind ik hem echt niet knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar op deze foto's weer welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Hier vind ik hem echt niet knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar op deze foto's weer welMweh neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.![]()
Nja zo normaal vind ik iemand iets weigeren om afkomst/kleur/mening/whatever nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Discriminatie is het normaalste wat er is. Voor ieder dier. Dat zit gewoon in ons systeem als veiligheidsmechanisme.
Het is echter hoe we hier mee omgaan waar het pijnpunt ligt. Er is een groep mensen die bij het minste of geringste gaat lopen janken om discriminatie of racisme. En het erge is dat er mensen zijn die dit serieus nemen. De Arjan Robbens van deze wereld die de scheidsrechter foppen.
maargoed. snap wel wat je probeert duidelijk te makenIk ben wat dat betreft redelijk open-minded, ik geloof niet dat (er een) god bestaat. maar dat is voor mij geen reden om niet in discussie te gaan met jongens die wel geloven. en zolang je elkaar en elkaars normen, waarden en religieuze voorkeur maar respecteert heb je eigenlijk niks te vrezen.quote:Zelf vermijd ik het praten over religie met gelovigen. Het is volslagen zinloos. En moslims zijn nog een stap of 3 erger dan christenen omdat ze extreem fel zijn en geen enkele tegenspraak accepteren.
Je kunt makkelijk die hele boeken uitpluizen en laten zien dat het 99% onzin is. Maar dat accepteren ze toch niet. Dus waarom dan er over praten?![]()
Ik bedoel niet iemand iets weigeren. Ik bedoel dat je in een deel van een seconde een beslissing moet nemen over hoe je iemand benadert.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nja zo normaal vind ik iemand iets weigeren om afkomst/kleur/mening/whatever niet
maargoed. snap wel wat je probeert duidelijk te maken
Vroeger moesten mensen in één oogopslag kunnen zien of er een roofdier zat op het veld waar ze over wilden steken. Die gingen niet gewoon oversteken, ervan uitgaande dat niks hen aan zou vallen.
Meer recent was dat dat mensen die er anders uitzagen, dus die je niet kende en niet bij jouw "groep" hoorden, die wantrouwde je. Better to be safe than sorry.
Tegenwoordig lijkt het meer te zijn dat er een groep bekende spelbrekers is. Hier denk je bij voorbaat al anders over na en vaak behandel je hen daarom ook anders.Met gelovigen is het, over het algemeen genomen, vaak geen discussie maar een uitwisseling van standpunten.quote:Ik ben wat dat betreft redelijk open-minded, ik geloof niet dat (er een) god bestaat. maar dat is voor mij geen reden om niet in discussie te gaan met jongens die wel geloven. en zolang je elkaar en elkaars normen, waarden en religieuze voorkeur maar respecteert heb je eigenlijk niks te vrezen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ja ben er weer sorryquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
val elke keer in slaapOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
ja?quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
net riep mort me ook al
wat is ditOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
hey lekker dingquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
dat en nog beetje ziekquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
was je dinsdag dronken wpOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
ja weet niet hoeveel je op had johquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Van die 4 biertjes?
ja was helemaal lamOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
wordquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nah, van dat aantal wordt ik niet dronkenOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
skklquote:
ik voel me echt dom dat ik zowat heel de dag fokOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ik ben dom dus dan valt het voelen allemaal wel mee,quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
skkl
ik voel me echt dom dat ik zowat heel de dag fok
maar ik ga even een dutje doen. kun je me om 7 uur wakker bellen?![]()
beter tochquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
skkl
ik voel me echt dom dat ik zowat heel de dag fokAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
als ik er aan denkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben dom dus dan valt het voelen allemaal wel mee,
maar ik ga even een dutje doen. kun je me om 7 uur wakker bellen?Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
nee is saaiquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
met mensen afspreken ofzoquote:
maar kan niet vandaagOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
misschien vanavondOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
of we gaan op tc vanavondOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
kom je ook op tc insoOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
saaiOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
ja op dit moment welOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
inso denk je dat er een kans is dat je vriendin nee zegt bij aanzoek? of weet je het echt zekerOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
99%quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:15 schreef supersof het volgende:
inso denk je dat er een kans is dat je vriendin nee zegt bij aanzoek? of weet je het echt zekerAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
wat ga je doen bij een neequote:
ga je dan ergens anders wonen of blijven jullie bij elkaarOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Harakiri.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:15 schreef supersof het volgende:
[..]
wat ga je doen bij een nee
ga je dan ergens anders wonen of blijven jullie bij elkaarAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
??quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
gadverquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
iehl inso vies manOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
harakiriquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
gekquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
beter zegt ze ja anders ga je doodquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
oke gelukkigquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
17 oktoberOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
huh gister zei je 17Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
oh dacht van welquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
inso doe dan 10 oktober
10-10-2014Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
oh laat maarOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
ja leukquote:
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
ik ook 12 febquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
vind het wel leukquote:
niet gevierd dit jaar
maar cadeautjes krijgen is wel leukOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ik ook niet. Mensen staan vrij om langs te komen voor een stukje taart maar dat mag op eigen gelegenheid.quote:![]()
quote:
Ik ben mijn cum laude al kwijtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben op 0,2 punt na niet cumlaude afgestudeerd. Paxcon kijkt vast op mij neerDus maak je geen zorgen, ik heb jou zeer hoog zitten.
![]()
wow die is roodquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn cadeau is een foto van mijn kat en mijn hand ter plekke genomen
[ afbeelding ]Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Kattenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn cadeau is een foto van mijn kat en mijn hand ter plekke genomen
[ afbeelding ]
Oh.![]()
Het was een fijne tijd, tot ongeveer een half jaar geleden.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Toen kwam ik, he.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was een fijne tijd, tot ongeveer een half jaar geleden.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Had niet eens door dat er zo vaak fittie wasquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was een fijne tijd, tot ongeveer een half jaar geleden.![]()
wat is er gebeurdOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
ik keek net filmpje en toen boem weg poffertjeskraam x'DOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ilburgse_kermis.html
verveel me echt heel ergOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Kutje ben je ook he.quote:Was er ook niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had niet eens door dat er zo vaak fittie was
Minder vaak dan hier iig.Enkele mensen bleven huilen. Een van die mensen was een mod.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
niet hierquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
dan vraag ik of deze sc ook dicht magquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
dan vraag ik of deze sc ook dicht mag![]()
![]()
Hoi.quote:
Weet ik het. Meeste komen nooit meer online omdat de sfeer al dusdanig verkankert was.quote:
heyyyy jij was al soms hier dus geeft nietquote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
dan vraag ik of deze sc ook dicht magAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
ik ookquote:
ooitOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Pak van m'n hart dit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:40 schreef supersof het volgende:
[..]
heyyyy jij was al soms hier dus geeft niet
quote:gelukkig maar
Je bent hier welkom, maar je moet me af en toe beetje pijpenquote:
wat als we niet tegelijk dood gaan?quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Maakt toch niet uitquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:43 schreef supersof het volgende:
[..]
wat als we niet tegelijk dood gaan?
Ene gaat alvast liggen, dan komt de ander later erbij liggen alssie doodgaat![]()
is goedquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit
Ene gaat alvast liggen, dan komt de ander later erbij liggen alssie doodgaatOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Bak ik niets van, hoor. Je kunt beter Etsu vragen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent hier welkom, maar je moet me af en toe beetje pijpen
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bak ik niets van, hoor. Je kunt beter Etsu vragen.![]()
luv you xxquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke ff noteren
Ik ga verder werken doeiiii hvj xx
En drie kusjes voor Paxcon als die dit leestOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Ik geef mensen graag die ervaring die ze nog missen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bak ik niets van, hoor. Je kunt beter Etsu vragen.
Je moet het toch ergens leren.
sowquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef mensen graag die ervaring die ze nog missen.
Je moet het toch ergens leren.![]()
hoiquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is het toch zonde. Zo smooth richting vrouwen, die looks bezitten en dan toch homo zijn
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Doe maarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk uit he of ik wijd een twitter aan jou![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is het toch zonde. Zo smooth richting vrouwen, die looks bezitten en dan toch homo zijn
zullen we vanavond tc doen?Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
soepquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:17 schreef Crack_ het volgende:
Oi piepeloi. Ik vind courgettesoep zo lekker
(she/her)![]()
raketje ook goed?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Ik ben wellicht om te kopen voor een perenijsje en een knuffel.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: