SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Van Vi?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Send me a Postcard is echt een verdomd lekker nummer trouwens
Ja, van Shocking Bluequote:
Heb je toen stiekem geklapt voor Nico?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Send me a Postcard is echt een verdomd lekker nummer trouwens
Nee, hoogstens voor het liedje.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je toen stiekem geklapt voor Nico?
Dat is gay muziek jonguh.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, nu maar weer lekker naar My Bloody Valentine luisteren
Genot.
Haha, nee.quote:
Ja ik ken dat zeker ben ook jong geweest. Die leadzanger liep te tongen met de lead zanger van Bullet for my nog wat . emo muziek,quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, nee.
Ken je het uberhaupt?
Oh, je kent het dus niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik ken dat zeker ben ook jong geweest. Die leadzanger liep te tongen met de lead zanger van Bullet for my nog wat . emo muziek,
Bullet for my Valentinequote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik ken dat zeker ben ook jong geweest. Die leadzanger liep te tongen met de lead zanger van Bullet for my nog wat . emo muziek,
Bij jou ook zo konkowarm op zolder.quote:
Ja is best wel warm op mijn zolderkamer en ik heb een muisarmquote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij jou ook zo konkowarm op zolder.
Ik overweeg serieus in de tuin te gaan slapen op ligbed paar uur
Smerig moeten ze niet doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Bullet for my Valentine
Maar dat was een act
Dat is echt een kutband trouwensquote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Bullet for my Valentine
Maar dat was een act
Lol teveel FUT zekerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja is best wel warm op mijn zolderkamer en ik heb een muisarm
Het leven van een FOK!ker gaat niet over rozen.
Kan er geen neuk om gevenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:04 schreef BlauweTijger het volgende:
http://nos.nl/video/676739-onderzoek-op-rampplek-lastig.html![]()
er is niemand thuis, waarom fap je nog niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee, ik heb mijn zusje uitgezwaaid
daarom nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 10:09 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
er is niemand thuis, waarom fap je nog niet.
Jaa goed wel!quote:
hoe gaat het met jou ksquote:
Ik ga geen soep eten met dit weer johquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:41 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Te warm
Eet je wel genoeg kippensoep? Kippensoep helpt tegen alles
Warme dingen zijn goed voor je, dan gaan je poriën openstaan en koel je beter af. Daarom drinken ze ook zoveel thee in turkije enzo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga geen soep eten met dit weer joh
Veel te warm in bed gisteren waardoor slecht geslagen.quote:
Zeg eens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel te warm in bed gisteren waardoor slecht geslagen.
En heb me net gewogen en ben zwaarder dan ik dacht
Oh, maar eens proberen danquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:42 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Warme dingen zijn goed voor je, dan gaan je poriën openstaan en koel je beter af. Daarom drinken ze ook zoveel thee in turkije enzo.
ik heb wel goed geslapen eigenlijk. Paar keer wakker geworden en ook super vreemd gedroomd, maar verder wel okéquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel te warm in bed gisteren waardoor slecht geslagen.
En heb me net gewogen en ben zwaarder dan ik dacht
Waar gingen je dromen dan over?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb wel goed geslapen eigenlijk. Paar keer wakker geworden en ook super vreemd gedroomd, maar verder wel oké
Ik weet niet meer, enige wat ik nog weet is dat we moesten vluchten en een andere was dat mijn moeder me een massage gafquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar gingen je dromen dan over?
Dat is echt kutquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:52 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik sliep eindelijk om een uur of 5 en toen om 7 uur werden de twee koters van de buren wakker en stonden te krijsen in de tuin
Was feest.
Godver, ik ben jaloersquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is echt kut![]()
Ik sliep rond een uur en rond elf uur wakker
Ik precies het zelfdequote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:53 schreef supersof het volgende:
Ik sliep rond een uur en rond elf uur wakker
Ik heb het ook altijd warm, had gistermiddag ook al vijf uur geslapen en dan nu weer ~tien uur. Komt door ziek zijn hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:53 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Godver, ik ben jaloers![]()
Ik heb het altijd warm in bed, maar nu het buiten zo warm is kan ik echt niet slapen.
Ja dat helpt wel waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb het ook altijd warm, had gistermiddag ook al vijf uur geslapen en dan nu weer ~tien uur. Komt door ziek zijn hoor
Ik ookquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:56 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ja dat helpt wel waarschijnlijk.
Ik slaap in de winter onder een zomerdekbed omdat ik het anders te warm heb
Mijn deken was kwijt, en mn t-shirt ookquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ooken alleen een tshirt
had vannacht niet eens een deken
ash tootquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:07 schreef Toto69 het volgende:
geen oog dichtgedaanklote hitte, bovenal klote grafburen
burenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:07 schreef Toto69 het volgende:
geen oog dichtgedaanklote hitte, bovenal klote grafburen
Onze buren zijn echt misselijke mensenquote:
hehehe wel handig voor hen maar dat is natuurlijk geen oplossing. Al aangegeven dat het vervelend is?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Onze buren zijn echt misselijke mensende hele straat kotst ze uit, ze hebben twee kinderen die ze buiten de deur zetten als ze vervelend zijn zodat ze vervolgens keihard de hele buurt wakker krijsen en elkaar afslachten.
Ja, met die mensen valt niet te praten. Mijn broer speelde een keer zachtjes gitaar om 21.00 (dat mag gewoon, en hij is niemand tot last), pakt die vent een moker en begint een half uur lang op de muren te meppen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:10 schreef supersof het volgende:
[..]
hehehe wel handig voor hen maar dat is natuurlijk geen oplossing. Al aangegeven dat het vervelend is?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Onze buren zijn echt misselijke mensende hele straat kotst ze uit, ze hebben twee kinderen die ze buiten de deur zetten als ze vervelend zijn zodat ze vervolgens keihard de hele buurt wakker krijsen en elkaar afslachten.
wtfquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, met die mensen valt niet te praten. Mijn broer speelde een keer zachtjes gitaar om 21.00 (dat mag gewoon, en hij is niemand tot last), pakt die vent een moker en begint een half uur lang op de muren te meppen.
Mijn moeder heeft er ook weleens iets van gezegd, die was toen een "k....r hoer" en werd bedreigdals ik daarbij was geweest had ik ze zelf door een raam getyft
wtfquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, met die mensen valt niet te praten. Mijn broer speelde een keer zachtjes gitaar om 21.00 (dat mag gewoon, en hij is niemand tot last), pakt die vent een moker en begint een half uur lang op de muren te meppen.
Mijn moeder heeft er ook weleens iets van gezegd, die was toen een "k....r hoer" en werd bedreigdals ik daarbij was geweest had ik ze zelf door een raam getyft
Bedoel je dan hemdjes of rokjes/jurkjes/broekjesquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb geen fatsoenlijke zomerkledingDat beetje wat ik heb ligt in de wasmand
Is al gebeurd. Wij hebben een koophuis, zij een huurhuis, met onkruid, ongedierte, en alleen maar overlast. Wij hebben een super netjes huis en geven nooit overlast. Drie keer raden? Wij moeten maar in een hutje op de hei gaan wonen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:18 schreef supersof het volgende:
[..]
wtfals ze door gaan met bedreigen kan je best de politie inschakelen toch?
Klopt. politie doet toch geen kut.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:19 schreef Toto69 het volgende:
wtf als ze door gaan met bedreigen kan je best de politie inschakelen toch?
Is al gebeurd. Wij hebben een koophuis, zij een huurhuis, met onkruid, ongedierte, en alleen maar overlast. Wij hebben een super netjes huis en geven nooit overlast. Drie keer raden? Wij moeten maar in een hutje op de hei gaan wonen.
De buren aan de andere kant van hen zijn al weggepest. Dat waren mensen van 65-70, die zijn tot waanzin gedreven, die vrouw had Parkinson en is gewoon keihard weggepest. Te triest.
Dat nog niet eens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. politie doet toch geen kut.
Ze komen soms langs en vragen of het wat zachter kan. Dat is het wel.
Hier 25-26 of zo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:21 schreef Amarantha het volgende:
Het is hier 32 graden in de woonkamer X______________X
Hehe.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Mijn zusje en eigenlijk de hele flat hebben een jaar of 1,5 last gehad van een kerel die de godganse nacht zat te schreeuwen en te zingen en drugs zat te gebruiken. Met hamers slaan en met stoelen gooien etc.
Politie kon niks doen.
Maar toen een bewoner daar had aangebeld en gedreigd hem voor zijn bek te slaan, moest hij ineens naar het bureau.
Ik heb geen super dunne panty leggings meer, ik heb maar 1 lange dunne rok (korte rokjes loop ik niet zonder legging mee) en ik heb maar 1 korte broek en daar slaap ik eigenlijk inquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Bedoel je dan hemdjes of rokjes/jurkjes/broekjes
van dat tweede heb ik wel veel maar veel is te kort
Dat is echt zieligquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is al gebeurd. Wij hebben een koophuis, zij een huurhuis, met onkruid, ongedierte, en alleen maar overlast. Wij hebben een super netjes huis en geven nooit overlast. Drie keer raden? Wij moeten maar in een hutje op de hei gaan wonen.
De buren aan de andere kant van hen zijn al weggepest. Dat waren mensen van 65-70, die zijn tot waanzin gedreven, die vrouw had Parkinson en is gewoon keihard weggepest. Te triest.
Waarom zou je legging aan doen met dit weerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen super dunne panty leggings meer, ik heb maar 1 lange dunne rok (korte rokjes loop ik niet zonder legging mee) en ik heb maar 1 korte broek en daar slaap ik eigenlijk in
Een hele dunne.. Van panty stof. Omdat ik niet graag met blote benen rond loop (vooral niet met rokjes)quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou je legging aan doen met dit weer
ik las panty sofquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een hele dunne.. Van panty stof. Omdat ik niet graag met blote benen rond loop (vooral niet met rokjes)
Waarom vind je dat niet fijn? Lijkt me juist warm met panty aanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een hele dunne.. Van panty stof. Omdat ik niet graag met blote benen rond loop (vooral niet met rokjes)
Te weinig zelf vertrouwenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom vind je dat niet fijn? Lijkt me juist warm met panty aan
Tss. Mij een beetje lekker maken en dan niet leveren. Zat al met m'n paarsgepunte lans in de hand johquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tss. Mij een beetje lekker maken en dan niet leveren. Zat al met m'n paarsgepunte lans in de hand joh
quote:
waarheen?quote:
'Maar voor eigen rechter spelen is barbaars en help je niemand mee'quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Mijn zusje en eigenlijk de hele flat hebben een jaar of 1,5 last gehad van een kerel die de godganse nacht zat te schreeuwen en te zingen en drugs zat te gebruiken. Met hamers slaan en met stoelen gooien etc.
Politie kon niks doen.
Maar toen een bewoner daar had aangebeld en gedreigd hem voor zijn bek te slaan, moest hij ineens naar het bureau.
Ik zou gaan BBQ-n donderdagquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
24 graden met zonperfect als dat zo blijft
lekker, iemand speciaal?quote:
Ja dat wou ik net zeggenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ahwkan nog zat bijdraaien in 5 dagen
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat wou ik net zeggenIk hou de goede hoop er gewoon in!
likesquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:31 schreef supersof het volgende:
Snap niet dat mensen op fb tot twee keer toe een heel bericht schrijven gericht aan hun overleden oma hoe haar leven was en dat hij haar mist en shit. Die oma had niet eens fb en is dood, waarom zou je dan iets naar haar schrijven
Ja heb ik ook wel eens met mn benen, dan vind ik ze te witquote:
behaarde benen mmmmm lekkerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel eens met mn benen, dan vind ik ze te witmaar boeie. als je ze maar geschoren hebt
Behalve dat iedereen er beter van wordt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Maar voor eigen rechter spelen is barbaars en help je niemand mee'
politiestaatquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behalve dat iedereen er beter van wordt.
Maar inderdaad. Je woont toch in een rechtstaat!
bastillequote:
gezelligquote:
die is goedquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kende deze helemaal niet![]()
maar iemand zette hem op op tc
goeie smaak
"iemand"quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kende deze helemaal niet![]()
maar iemand zette hem op op tc
goeie smaak
Zal ik doenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:39 schreef supersof het volgende:
[..]
die is goed
luister poet en oblivion en overjoyed
lekerquote:
hallo de sof hierquote:
oquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Youtube clipjes.
Die kerel met dat ei.
Oh beterquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh beter
Ik heb nog geen reactie terug
Stuur foto van je piemel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh beter
Ik heb nog geen reactie terug
Hoeren allemaalquote:
quote:
Bedankt dat je vertrouwen hebt in mijn piemelquote:
wowquote:
Oke jij nietquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedankt dat je vertrouwen hebt in mijn piemel
hey inso daarquote:
deze toriesquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:59 schreef supersof het volgende:
ohja ik weet weer wat ik droomde!!!
deed met vriendinnen mee aan een beauty wedstrijd!!!! en die was in de ikea ergens en toen werden mensen boos dat wij daar waren dus moesten we vluchten want ze wilden ons doden. En toen kwamen mijn neef en nicht en er was een riviertje waar je met een klein bootje van kunststof af kon varen en dat ging heel hard en was super leuk
was wel eng dat die mannen ons gingen vermoorden![]()
En wie had de wedstrijd gewonnen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:59 schreef supersof het volgende:
ohja ik weet weer wat ik droomde!!!
deed met vriendinnen mee aan een beauty wedstrijd!!!! en die was in de ikea ergens en toen werden mensen boos dat wij daar waren dus moesten we vluchten want ze wilden ons doden. En toen kwamen mijn neef en nicht en er was een riviertje waar je met een klein bootje van kunststof af kon varen en dat ging heel hard en was super leuk
was wel eng dat die mannen ons gingen vermoorden![]()
niemand want ze wilden iedereen vermoordenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wie had de wedstrijd gewonnen?
leuk0n droomquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:01 schreef supersof het volgende:
[..]
niemand want ze wilden iedereen vermoorden
op dat riviertje was het wel leukquote:
Zoals altijd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet niet wat ik vannacht hebt gedroomd, maar ik werd hitsig wakker
sowieso, we zijn op fok!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedankt dat je vertrouwen hebt in mijn piemel
Kaneel plsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet niet wat ik vannacht hebt gedroomd, maar ik werd hitsig wakker
Fikkie is niet grappig meerquote:
Past niet bij een celibaatleefquote:
Gewoon wat zelfbeheersing ontwikkelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Heb er ook niet voor gekozen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon wat zelfbeheersing ontwikkelen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad
Inso wordt al niet meer hitsig van zijn vriendin
hoi tsjokquote:
wanneer krijg ik er eentje?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Mijn tosti met salami smaakte daarentegen magnifiek.
Neuh. Het is een beetje vreemd dat ze een item hebben over iemand die familie in het vliegtuig had enkel om een band met hun eigen lokale stad te maken, maar dat doen heel erg veel zenders.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.thedenverchann(...)98-on-flight07182014
Kijk dit nieuwsitem en vertel mij dan of jullie dit ook een erg vreemd nieuwsitem vinden.
Witbrood of maisbrood?quote:
Inderdaad leukquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:27 schreef supersof het volgende:
http://www.viralnova.com/(...)&utm_campaign=1mpicsvind dit soort dingen altijd leuk
Ik vind het vreemdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neuh. Het is een beetje vreemd dat ze een item hebben over iemand die familie in het vliegtuig had enkel om een band met hun eigen lokale stad te maken, maar dat doen heel erg veel zenders.
maisbrood.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Witbrood of maisbrood?
[..]
Inderdaad leuk
ik snap het niet helemaal denk ikquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.thedenverchann(...)98-on-flight07182014
Kijk dit nieuwsitem en vertel mij dan of jullie dit ook een erg vreemd nieuwsitem vinden.
hoi lrquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Witbrood of maisbrood?
[..]
Inderdaad leuk
Hopen dat ik optijd ben dan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit in het ijzer. Ik zie je vanzelf wel verschijnen.
Gister van 15:00 tot 18:00 op het strand gelegen. Mijn goddelijke lichaam was er nog niet helemaal aan toe. Gelukkig wist mijn vacht mij nog redelijk bescherming te biedenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:31 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi lr
last van de hitte met je vachtje?
Dat ze een item maken over iemand die een familielid heeft die die op facebook kende die in dat vliegtuig zat.quote:
Tof hè.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:27 schreef supersof het volgende:
http://www.viralnova.com/(...)&utm_campaign=1mpicsvind dit soort dingen altijd leuk
Lekkerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gister van 15:00 tot 18:00 op het strand gelegen. Mijn goddelijke lichaam was er nog niet helemaal aan toe. Gelukkig wist mijn vacht mij nog redelijk bescherming te bieden
Voel jij je al wat beter?
Ja kloptquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tof hè.Er zitten in allerlei Pixarfilms ook karakters uit andere films. Nemo en Woody zitten in Monsters Inc, Sully in Toy Story, enzovoorts.
veel te warmquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Het strand vind ik met dit weer zelden een succes.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
ja wij gaan naar rustig strandquote:
Monster bij Den Haag bedoel je?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja wij gaan naar rustig strand
Monster heet het
niet zo heel druk
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Monster heet het
niet zo heel druk
Ex van me woont daarquote:
Geen idee waar het ligtquote:
quote:
Was gister nog best dragelijk. Vandaag moet ik er ook niet aandenken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Goed om te horen. Hopelijk zet het morgen doorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:35 schreef supersof het volgende:
[..]
LekkerMijn ouders gaan zo naar het strand maar ik denk niet dat ik mee ga.
Voel me wel ietsjes beter, maar meh
Weeeestlaaaaaaaaândquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Monster heet het
niet zo heel druk
Moet ik gelijk aan dat spelletje denken, dat je met Google street view je huis terug moet vinden, of het vliegveldquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik gelijk aan dat spelletje denken, dat je met Google street view je huis terug moet vinden, of het vliegveld
daar mag de hond ook komen mits aangelijndquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weeeestlaaaaaaaaând
Ging ik ook vroeger met mijn ouders.
Hoe heet dat ook alweer?quote:
Nee joh dar is heel wat andersquote:
Ons konijn lag net languit op het vloerkleed. Gelukkig een binnenkonijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.piepvandaag.nl/voorkom-oververhitting-bij-konijnen/
Wow. Bij 24 graden al.
wow uitkijken lrquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Bij 24 graden al.
Goed nat blijven, Lr.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Bij 24 graden al.
Pixar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja kloptdaar zag ik ook een artikel over een keer
disney is echt leuk daarmee
beide tochquote:
Hoe heet die?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En gelijk heeft-ie. Stuk koeler op het vloerkleed. Ben er zelf maar naast gaan liggen.
wanneer word je ontslagen?quote:
veel te warm jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Letterlijk. Ik ga passeren voor het vrijwilligerswerk in Afrika.
oh beterquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet.
Over 3 weken verleng ik geen contract
Je bent zelf Sof.quote:
Zit op mijn telefoon te posten.quote:
Arme fritsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:45 schreef Crack_ het volgende:
Frits gaat ook echt helemaal kapot, ligt hier onder de bank en tegen buis van de wc aan.. Echt sneu.
#prayforfritsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:45 schreef Crack_ het volgende:
Frits gaat ook echt helemaal kapot, ligt hier onder de bank en tegen buis van de wc aan.. Echt sneu.
Denken dat ik ga klikken met porn en animals in de linkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf Sof.
http://www.earthporm.com/22-adorable-pictures-animals-growing/
Hier heb je wat dierenplaatjes terwijl je deze post verwerkt/een plekje geeft.
Pormquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denken dat ik ga klikken met porn en animals in de link
Dat wordt amputerenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik maakte net een misstap in de bus en nu als ik mn voet strek doet ´t iedere keer pijn. Kramppijn
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik maakte net een misstap in de bus en nu als ik mn voet strek doet ´t iedere keer pijn. Kramppijn
quote:
Werkenquote:
Hebben ze airco hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
zou voor geen goud in de bus willen zitten nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |