Jaa goed wel!quote:
hoe gaat het met jou ksquote:
Ik ga geen soep eten met dit weer johquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:41 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Te warm
Eet je wel genoeg kippensoep? Kippensoep helpt tegen alles
Warme dingen zijn goed voor je, dan gaan je poriën openstaan en koel je beter af. Daarom drinken ze ook zoveel thee in turkije enzo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga geen soep eten met dit weer joh
Veel te warm in bed gisteren waardoor slecht geslagen.quote:
Zeg eens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel te warm in bed gisteren waardoor slecht geslagen.
En heb me net gewogen en ben zwaarder dan ik dacht
Oh, maar eens proberen danquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:42 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Warme dingen zijn goed voor je, dan gaan je poriën openstaan en koel je beter af. Daarom drinken ze ook zoveel thee in turkije enzo.
ik heb wel goed geslapen eigenlijk. Paar keer wakker geworden en ook super vreemd gedroomd, maar verder wel okéquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel te warm in bed gisteren waardoor slecht geslagen.
En heb me net gewogen en ben zwaarder dan ik dacht
Waar gingen je dromen dan over?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb wel goed geslapen eigenlijk. Paar keer wakker geworden en ook super vreemd gedroomd, maar verder wel oké
Ik weet niet meer, enige wat ik nog weet is dat we moesten vluchten en een andere was dat mijn moeder me een massage gafquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar gingen je dromen dan over?
Dat is echt kutquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:52 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik sliep eindelijk om een uur of 5 en toen om 7 uur werden de twee koters van de buren wakker en stonden te krijsen in de tuin
Was feest.
Godver, ik ben jaloersquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is echt kut![]()
Ik sliep rond een uur en rond elf uur wakker
Ik precies het zelfdequote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:53 schreef supersof het volgende:
Ik sliep rond een uur en rond elf uur wakker
Ik heb het ook altijd warm, had gistermiddag ook al vijf uur geslapen en dan nu weer ~tien uur. Komt door ziek zijn hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:53 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Godver, ik ben jaloers![]()
Ik heb het altijd warm in bed, maar nu het buiten zo warm is kan ik echt niet slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |