SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Van Vi?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Send me a Postcard is echt een verdomd lekker nummer trouwens
Ja, van Shocking Bluequote:
Heb je toen stiekem geklapt voor Nico?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Send me a Postcard is echt een verdomd lekker nummer trouwens
Nee, hoogstens voor het liedje.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je toen stiekem geklapt voor Nico?
Dat is gay muziek jonguh.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, nu maar weer lekker naar My Bloody Valentine luisteren
Genot.
Haha, nee.quote:
Ja ik ken dat zeker ben ook jong geweest. Die leadzanger liep te tongen met de lead zanger van Bullet for my nog wat . emo muziek,quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, nee.
Ken je het uberhaupt?
Oh, je kent het dus niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik ken dat zeker ben ook jong geweest. Die leadzanger liep te tongen met de lead zanger van Bullet for my nog wat . emo muziek,
Bullet for my Valentinequote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik ken dat zeker ben ook jong geweest. Die leadzanger liep te tongen met de lead zanger van Bullet for my nog wat . emo muziek,
Bij jou ook zo konkowarm op zolder.quote:
Ja is best wel warm op mijn zolderkamer en ik heb een muisarmquote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij jou ook zo konkowarm op zolder.
Ik overweeg serieus in de tuin te gaan slapen op ligbed paar uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |