Hehe.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Mijn zusje en eigenlijk de hele flat hebben een jaar of 1,5 last gehad van een kerel die de godganse nacht zat te schreeuwen en te zingen en drugs zat te gebruiken. Met hamers slaan en met stoelen gooien etc.
Politie kon niks doen.
Maar toen een bewoner daar had aangebeld en gedreigd hem voor zijn bek te slaan, moest hij ineens naar het bureau.
Ik heb geen super dunne panty leggings meer, ik heb maar 1 lange dunne rok (korte rokjes loop ik niet zonder legging mee) en ik heb maar 1 korte broek en daar slaap ik eigenlijk inquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Bedoel je dan hemdjes of rokjes/jurkjes/broekjes
van dat tweede heb ik wel veel maar veel is te kort
Dat is echt zieligquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is al gebeurd. Wij hebben een koophuis, zij een huurhuis, met onkruid, ongedierte, en alleen maar overlast. Wij hebben een super netjes huis en geven nooit overlast. Drie keer raden? Wij moeten maar in een hutje op de hei gaan wonen.
De buren aan de andere kant van hen zijn al weggepest. Dat waren mensen van 65-70, die zijn tot waanzin gedreven, die vrouw had Parkinson en is gewoon keihard weggepest. Te triest.
Waarom zou je legging aan doen met dit weerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen super dunne panty leggings meer, ik heb maar 1 lange dunne rok (korte rokjes loop ik niet zonder legging mee) en ik heb maar 1 korte broek en daar slaap ik eigenlijk in
Een hele dunne.. Van panty stof. Omdat ik niet graag met blote benen rond loop (vooral niet met rokjes)quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou je legging aan doen met dit weer
ik las panty sofquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een hele dunne.. Van panty stof. Omdat ik niet graag met blote benen rond loop (vooral niet met rokjes)
Waarom vind je dat niet fijn? Lijkt me juist warm met panty aanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een hele dunne.. Van panty stof. Omdat ik niet graag met blote benen rond loop (vooral niet met rokjes)
Te weinig zelf vertrouwenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom vind je dat niet fijn? Lijkt me juist warm met panty aan
Tss. Mij een beetje lekker maken en dan niet leveren. Zat al met m'n paarsgepunte lans in de hand johquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tss. Mij een beetje lekker maken en dan niet leveren. Zat al met m'n paarsgepunte lans in de hand joh
quote:
waarheen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |