Ja dat helpt wel waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb het ook altijd warm, had gistermiddag ook al vijf uur geslapen en dan nu weer ~tien uur. Komt door ziek zijn hoor
Ik ookquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:56 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ja dat helpt wel waarschijnlijk.
Ik slaap in de winter onder een zomerdekbed omdat ik het anders te warm heb
Mijn deken was kwijt, en mn t-shirt ookquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ooken alleen een tshirt
had vannacht niet eens een deken
ash tootquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:07 schreef Toto69 het volgende:
geen oog dichtgedaanklote hitte, bovenal klote grafburen
burenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:07 schreef Toto69 het volgende:
geen oog dichtgedaanklote hitte, bovenal klote grafburen
Onze buren zijn echt misselijke mensenquote:
hehehe wel handig voor hen maar dat is natuurlijk geen oplossing. Al aangegeven dat het vervelend is?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Onze buren zijn echt misselijke mensende hele straat kotst ze uit, ze hebben twee kinderen die ze buiten de deur zetten als ze vervelend zijn zodat ze vervolgens keihard de hele buurt wakker krijsen en elkaar afslachten.
Ja, met die mensen valt niet te praten. Mijn broer speelde een keer zachtjes gitaar om 21.00 (dat mag gewoon, en hij is niemand tot last), pakt die vent een moker en begint een half uur lang op de muren te meppen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:10 schreef supersof het volgende:
[..]
hehehe wel handig voor hen maar dat is natuurlijk geen oplossing. Al aangegeven dat het vervelend is?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Onze buren zijn echt misselijke mensende hele straat kotst ze uit, ze hebben twee kinderen die ze buiten de deur zetten als ze vervelend zijn zodat ze vervolgens keihard de hele buurt wakker krijsen en elkaar afslachten.
wtfquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, met die mensen valt niet te praten. Mijn broer speelde een keer zachtjes gitaar om 21.00 (dat mag gewoon, en hij is niemand tot last), pakt die vent een moker en begint een half uur lang op de muren te meppen.
Mijn moeder heeft er ook weleens iets van gezegd, die was toen een "k....r hoer" en werd bedreigdals ik daarbij was geweest had ik ze zelf door een raam getyft
wtfquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, met die mensen valt niet te praten. Mijn broer speelde een keer zachtjes gitaar om 21.00 (dat mag gewoon, en hij is niemand tot last), pakt die vent een moker en begint een half uur lang op de muren te meppen.
Mijn moeder heeft er ook weleens iets van gezegd, die was toen een "k....r hoer" en werd bedreigdals ik daarbij was geweest had ik ze zelf door een raam getyft
Bedoel je dan hemdjes of rokjes/jurkjes/broekjesquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb geen fatsoenlijke zomerkledingDat beetje wat ik heb ligt in de wasmand
Is al gebeurd. Wij hebben een koophuis, zij een huurhuis, met onkruid, ongedierte, en alleen maar overlast. Wij hebben een super netjes huis en geven nooit overlast. Drie keer raden? Wij moeten maar in een hutje op de hei gaan wonen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:18 schreef supersof het volgende:
[..]
wtfals ze door gaan met bedreigen kan je best de politie inschakelen toch?
Klopt. politie doet toch geen kut.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:19 schreef Toto69 het volgende:
wtf als ze door gaan met bedreigen kan je best de politie inschakelen toch?
Is al gebeurd. Wij hebben een koophuis, zij een huurhuis, met onkruid, ongedierte, en alleen maar overlast. Wij hebben een super netjes huis en geven nooit overlast. Drie keer raden? Wij moeten maar in een hutje op de hei gaan wonen.
De buren aan de andere kant van hen zijn al weggepest. Dat waren mensen van 65-70, die zijn tot waanzin gedreven, die vrouw had Parkinson en is gewoon keihard weggepest. Te triest.
Dat nog niet eens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. politie doet toch geen kut.
Ze komen soms langs en vragen of het wat zachter kan. Dat is het wel.
Hier 25-26 of zo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:21 schreef Amarantha het volgende:
Het is hier 32 graden in de woonkamer X______________X
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |