hey inso daarquote:
deze toriesquote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:59 schreef supersof het volgende:
ohja ik weet weer wat ik droomde!!!
deed met vriendinnen mee aan een beauty wedstrijd!!!! en die was in de ikea ergens en toen werden mensen boos dat wij daar waren dus moesten we vluchten want ze wilden ons doden. En toen kwamen mijn neef en nicht en er was een riviertje waar je met een klein bootje van kunststof af kon varen en dat ging heel hard en was super leuk
was wel eng dat die mannen ons gingen vermoorden![]()
En wie had de wedstrijd gewonnen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:59 schreef supersof het volgende:
ohja ik weet weer wat ik droomde!!!
deed met vriendinnen mee aan een beauty wedstrijd!!!! en die was in de ikea ergens en toen werden mensen boos dat wij daar waren dus moesten we vluchten want ze wilden ons doden. En toen kwamen mijn neef en nicht en er was een riviertje waar je met een klein bootje van kunststof af kon varen en dat ging heel hard en was super leuk
was wel eng dat die mannen ons gingen vermoorden![]()
niemand want ze wilden iedereen vermoordenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wie had de wedstrijd gewonnen?
leuk0n droomquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:01 schreef supersof het volgende:
[..]
niemand want ze wilden iedereen vermoorden
op dat riviertje was het wel leukquote:
Zoals altijd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet niet wat ik vannacht hebt gedroomd, maar ik werd hitsig wakker
sowieso, we zijn op fok!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedankt dat je vertrouwen hebt in mijn piemel
Kaneel plsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet niet wat ik vannacht hebt gedroomd, maar ik werd hitsig wakker
Fikkie is niet grappig meerquote:
Past niet bij een celibaatleefquote:
Gewoon wat zelfbeheersing ontwikkelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Heb er ook niet voor gekozen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon wat zelfbeheersing ontwikkelen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad
Inso wordt al niet meer hitsig van zijn vriendin
hoi tsjokquote:
| Forum Opties | |
|---|---|