Welke band?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Vond vandaag een bandshirt in kast van toen ik 13 was.
Dat was de leef.
Euh okequote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:58 schreef wietparkiet het volgende:
wauw wat een kortzichtig volk huisvest FOK! toch![]()
Islam is slecht ditdat, ISIS ditdat godverdomme kenker toch een end op joh
Daar heb ik een vest vanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bullet for my valentine inso kennende
pitch perfectquote:
soms wel jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sof, vind jij Daley Blind knap?
En ook niet te vergelijken met de werkelijke boodschap van de islam maar dat snappen sommige mensen nietquote:
Definieer te werkelijke boodschap van de Islam?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En ook niet te vergelijken met de werkelijke boodschap van de islam maar dat snappen sommige mensen niet
Omdat er erg veel vrouwen zijn die hem knap vinden en ik vraag me af wat het precies aan hem is dat hem zo knap maakt.quote:
Als 100 mensen het lezen en 100 verschillende boodschappen er uit halen, denk ik dat er geen werkelijke boodschap in staat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En ook niet te vergelijken met de werkelijke boodschap van de islam maar dat snappen sommige mensen niet
Ben je vegetarisch?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:02 schreef Crack_ het volgende:
whiwheiei yes, die groentepáte kun je alleen bij groothandel kopen. Zo blij met groothandelpasjes terwijl ik ze nog geen eens heb gebruikt![]()
![]()
.
Geen enkel mens is vegetarisch, want we zijn gemaakt van vlees.quote:
Wat de islam echt het kwade maakt wat het vaak is zijn de leefregels die ze direct hebben overgenomen van de bedoeïenen, een nomaden volk en daarmee genadeloos en bruut om te kunnen overleven. Helaas zijn de legendes en hebben ze nog altijd zo'n naam dat het nooit zal veranderen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Definieer te werkelijke boodschap van de Islam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |