Als Inso zegt niet verliefd te kunnen wordeno p iemand die niet aan zijn eisen voldoet, dan neequote:
ja denk hetquote:
je weet dat inso een geval apart is hequote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als Inso zegt niet verliefd te kunnen wordeno p iemand die niet aan zijn eisen voldoet, dan nee
Maar ik heb het nu dus écht over eisen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouja, het zijn voor de meeste mensen natuurlijk geen eisen (al zijn er zogenaamde sizequeens die echt een strakke grens hebben), maar voorkeuren.
Ik merk zelf dat ik sneller val op blonde vrouwen. Ik merk dat als ik een blonde vrouw zie lopen op straat, dat ik onwillekeurig toch even kijk.Maar ik heb ook enkele brunettes gedate.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
je weet dat inso een geval apart is he
Nouja het is gewoon meer zo dat ik de kans extreem klein acht dat ik verliefd zou raken op iemand die (zwaar) overgewicht heeft, er onverzorgd bij loopt of die IK er niet mooi uit vind zien.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar dan nog. Ik heb dat zelf gewoon écht niet dus kan me niet voorstellen.
Tuurlijk heb ik wel dingen die ik mooier vind enzo maar ik zou echt niet kunnen zeggen dat iemand dit en dat zou moeten hebben voordat ik er verliefd op zou kunnen worden.
Ok, dus jij hebt 't ook over voorkeur en niet over 'n eis?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nouja het is gewoon meer zo dat ik de kans extreem klein acht dat ik verliefd zou raken op iemand die (zwaar) overgewicht heeft, er onverzorgd bij loopt of die IK er niet mooi uit vind zien.
dit jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nouja het is gewoon meer zo dat ik de kans extreem klein acht dat ik verliefd zou raken op iemand die (zwaar) overgewicht heeft, er onverzorgd bij loopt of die IK er niet mooi uit vind zien.
Ligt er een beetje aan of ik ooit zwaar overgewicht krijg.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok, dus jij hebt 't ook over voorkeur en niet over 'n eis?Want je schat de kans heeeeeeeel klein maar je sluit 'm dus niet helemaal uit?
Nou de eerste 2 acht ik de kans heel klein in.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok, dus jij hebt 't ook over voorkeur en niet over 'n eis?Want je schat de kans heeeeeeeel klein maar je sluit 'm dus niet helemaal uit?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ligt er een beetje aan of ik ooit zwaar overgewicht krijg.
Tsja, ik denk dat wanneer je iemand niet mooi vind je er ook niet op valt. Denk ik.. maar zo heb ik het ervaren. Ik vind iemand gewoon mooi als ik er op val ookal is diegene dat eigenlijk niet zeg maarquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou de eerste 2 acht ik de kans heel klein in.
De 3e sluit ik wel uit, hoe kun je verliefd worden op iemand die je niet mooi vind.
Ik kan het me niet voorstellen heel eerljik gezegdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:50 schreef Crack_ het volgende:
Maar bij mij kan het dus wel dat ik iemand niet mooi vind als ik diegene ontmoet maar later wel want verliefd. Kan dat wel bij jou, of ook niet denk je?![]()
Klopt. Vandaar ook mijn notes, denk ik.quote:
Ow, ok okquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik heb het nu dus écht over eisen.
Voorkeuren snap ik. Dat heeft iedereen
Ah, okequote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen heel eerljik gezegd
But then again, ik word nauwelijks verliefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |