Wowquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
5 sterrenhotel zacht. Kon ik maar met mijzelf knuffelen![]()
Sowieso iets in het uiterlijk hebben als vereiste vind ik raar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:35 schreef supersof het volgende:
[..]
wel leuk om naar te kijken maar geen vereiste
Ach, als ik een jongen leuk zou vinden met zo'n spiermassa dan maakt me dat ook niet uit hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Crack houdt van een zacht kussentje 's nachts. Van die spiermassa krijg je enkel een hardhoofd toch.
hoezoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sowieso iets in het uiterlijk hebben als vereiste vind ik raar.
Egoïst ben je ook. Hoe graag ik ook de fitness in zou willen kan ik dit mijn medemens niet aandoen.quote:
vind ik nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sowieso iets in het uiterlijk hebben als vereiste vind ik raar.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Het moet er toch ook appetijtelijk uitzien.
Ja als je op uiterlijk valt ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Omdat het volgens mij om het innerlijk gaat. En natuurlijk telt het uiterlijk mee, dat bedoel ik absoluut niet te zeggen.. maar een vereiste om een uiterlijk? Nee, dat vind ik raar.. stel je vind iemand leuk en die voldoet niet aan jouw eisen van uiterlijkquote:
13 is het getal van ongelukquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, ik heb 13 notes.
Had ik er al 13 of heb ik er vandaag een bijgekregen?
Ja, dat eerstequote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, ik heb 13 notes.
Had ik er al 13 of heb ik er vandaag een bijgekregen?
Mwa... zoeken naar iemand die er beter uitziet dan ik is toch een verloren zaakquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan is de kans vrij klein dat ik die persoon leuk vind.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:41 schreef Crack_ het volgende:
stel je vind iemand leuk en die voldoet niet aan jouw eisen van uiterlijk
Terecht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
13 is het getal van ongeluk
ik heb 666 notes mede door mijn satanische postgedrag
Bedankt.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan is de kans vrij klein dat ik die persoon leuk vind.
Mijn eisen zijn verder ook niet zo hoog qua uiterlijk.
Het lot van halfgoden, LR.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Mwa... zoeken naar iemand die er beter uitziet dan ik is toch een verloren zaak![]()
En je zou niet op iemand verliefd kunnen worden die niet aan jouw eisen voldoet?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan is de kans vrij klein dat ik die persoon leuk vind.
Mijn eisen zijn verder ook niet zo hoog qua uiterlijk.
Nee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En je zou niet op iemand verliefd kunnen worden die niet aan jouw eisen voldoet?
welke heidense metal?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht.
Met die heidense metal van je.
[..]
Bedankt.
Tja... en dan toch bescheiden blijven meeposten met de mindere goden en het normale voetvolk. Eigenlijk zijn wij veelte goed voor deze wereld Inso. Het is dat je met zelfdoding nooit het paradijs zal bereiken.quote:
Gewaagde stellingquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
LR luistert denk ik duistere muziek dan ik
Nee, maar dan nog. Ik heb dat zelf gewoon écht niet dus kan me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee.
Maar nogmaals, die eisen liggen niet extreem hoog ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |