oh, daarna geslapen?quote:
ja?quote:
waarom maak jij mensen wakker?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:14 schreef wietparkiet het volgende:
7 uur mn zusje wakker gemaakt, oven aangezet, broodjes afgebakken, moeder + vriend wakker gemaakt, zusje uitgezwaaid, moeder + vriend uitgezwaaid, boodschappen gedaan en toen ben ik bij een maatje gaan bankhangen maar hij ging murder soul suspect spelen en dat was kut dus ben maar naar huis gegaan
Nee van 9 uur 's avonds tot half 3 's ochtends en toen nog even uurtje geslapen en toen was het 4 uur en toen film gaan kijkenquote:
Denk dat de koelste plek in huis de vriezer is, maar daar zou ik je konijn niet indoenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Onder de bank tegen zn kooi aan, koelste plek in huis denk ik..
Moest lachen maar tochquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:12 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
We wonen niet in fucking Marokko. Eerst komt al het tuig hiernaartoe en nu nemen ze ook hun temperatuur mee.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Onder de bank tegen zn kooi aan, koelste plek in huis denk ik..
Haha, wat een scheetjequote:
Tsss, hahaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Denk dat de koelste plek in huis de vriezer is, maar daar zou ik je konijn niet indoen
Zou jij niet nog een konijn willen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heuheue yeh you're goodOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Jawel, maar ik heb geen ruimte voor een buitenkonijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tsss, haha
[..]
Zou jij niet nog een konijn willen?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:29 schreef supersof het volgende:
Vind je dat mooiste lichaam voor 'n man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heuheue yeh you're good
Baby darling doll face honey
naja mooistequote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind je dat mooiste lichaam voor 'n man?
Niks mis met dat lichaam. Zou het graag willen hebbenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:30 schreef supersof het volgende:
[..]
naja mooiste
is niet verkeerd toch zo
Lelijk vind ik het niet maar ook niet miijn smaakquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:30 schreef supersof het volgende:
[..]
naja mooiste
is niet verkeerd toch zo
Volgens mij wel jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:31 schreef wietparkiet het volgende:
welke kabel vinden konijnen nou het lekkerst?
stroom?
Crack houdt van een zacht kussentje 's nachts. Van die spiermassa krijg je enkel een hardhoofd toch.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:30 schreef supersof het volgende:
[..]
naja mooiste
is niet verkeerd toch zo
wel leuk om naar te kijken maar geen vereistequote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lelijk vind ik het niet maar ook niet miijn smaak.
[..]
Volgens mij wel jaaaaaaaaaaaaaaa
Hoe zacht is jouw kussentje?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Crack houdt van een zacht kussentje 's nachts. Van die spiermassa krijg je enkel een hardhoofd toch.
moet je maar een kussen kopen ;squote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Crack houdt van een zacht kussentje 's nachts. Van die spiermassa krijg je enkel een hardhoofd toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |