SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Baby darling doll face honey
Het is niet veel beter in mijn kamer alleenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
zou voor geen goud in de bus willen zitten nu
Mijn kamer is nog redelijk te doenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is niet veel beter in mijn kamer alleen
Pff, dan groot gelijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:04 schreef wietparkiet het volgende:
wow @ tt
dacht wel dat jij gewichtgrapjes achterwegen zou laten crack_
[..]
Connexxxion niet
Oh. Mijn haar is ook ontploft door dit weer. Zwaar leven wel al met al.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn kamer is nog redelijk te doen
Snap ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff, dan groot gelijk.
En niet op je gewicht bedoelt sweetieheartje.
Mijn haar blijft redelijk in modelquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Mijn haar is ook ontploft door dit weer. Zwaar leven wel al met al.
Ohquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Snap ik ook wel hoor![]()
loop maar wat te kloten
beetje zelfspot
[..]
Mijn haar blijft redelijk in model![]()
maar ik heb dan ook gel sterker dan de hulk
Al zou je het zo bedoeld hebben zou je eerst door een laag vet moeten om me te rakenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nouja zeg 't toch maar voor de zekerheid want wil niet dat je dat denkt
![]()
Ok, om deze moest ik lachenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Al zou je het zo bedoeld hebben zou je eerst door een laag vet moeten om me te raken![]()
okee ik stop met grapjes want ze worden er niet beter op
werd helemaal bezweet wakker, had ik vanochtend niet en heb net maar half uur geslapen ofzoquote:
het is twaalf over driequote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:12 schreef wietparkiet het volgende:
haha ik werd om 4 uur wakker
rustig op mijn gemakje van alles doen zonder meteen oververhit te raken
Ja, het is niet debiel warm.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:12 schreef supersof het volgende:
[..]
werd helemaal bezweet wakker, had ik vanochtend niet en heb net maar half uur geslapen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |