SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Blijft de beste spits ter wereld.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Smerige speler naar een smerige club.
Pepe ookquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die in een gevangenisteam hoort te spelen.
Beide klootzakken. Maar dat Suarez zo'n megatransfer verdient na zo'n vieze actie is toch wel zuur.quote:
Een club met klasse had dat nooit gedaan imho.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beide klootzakken. Maar dat Suarez zo'n megatransfer verdient na zo'n vieze actie is toch wel zuur.
Is ook zo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beide klootzakken. Maar dat Suarez zo'n megatransfer verdient na zo'n vieze actie is toch wel zuur.
Suarez ipv Benzema bij Real?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een club met klasse had dat nooit gedaan imho.
Precies, dat óók nog. Barça heeft altijd als slogan "Meer dan een club", maar het is meer minder dan een clubquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook zo.
Sowieso had Barca geen transfers mogen regelen deze zomer.
Suarez hoort niet op het veld.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Suarez ipv Benzema bij Real?
Graag hoor
Als hij zich nou vrijwillig liet behandelen en dan terugkwam.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Suarez is werkelijk een van de meest wagelijke personen op aarde.
Eens. Als hij nou alléén beet was het een goede voetballer met een steekje los. Maar het is een van de vuilste voetballers op de velden op dit moment, een racist, onsportief... Hij mist alles wat een mens menselijk maakt. Het énige positieve aan die kerel is zijn scorend vermogen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Suarez is werkelijk een van de meest wagelijke personen op aarde.
Nou ja het enige..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. Als hij nou alléén beet was het een goede voetballer met een steekje los. Maar het is een van de vuilste voetballers op de velden op dit moment, een racist, onsportief... Hij mist alles wat een mens menselijk maakt. Het énige positieve aan die kerel is zijn scorend vermogen.
Schande voor de sport dus. Als je de beste wilt zijn komt daar verantwoordelijkheid bij.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja het enige..
Ik vond hem beter dan Messi en Ronaldo de laatste tijd.
Waarheen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi moet weg bij Barca. Is beter.
Dat ben ik sowieso niet met je eens. Ronaldo speelt beter en scoort meer. Overigens vind ik Ronaldo ook een opgeblazen zak, maar die is in elk geval niet gestoord en speelt in de regel wél normaal.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja het enige..
Ik vond hem beter dan Messi en Ronaldo de laatste tijd.
Bayern, PSG, Chelsea, Juve?quote:
Ik hoef die luilak niet bij United.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Man United. Lekker bij Van Gaal ballen.
Ja eens, tuurlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Schande voor de sport dus. Als je de beste wilt zijn komt daar verantwoordelijkheid bij.
Een rol die Messi en Ronaldo als koningen vervullen.
En Suarez bijt iemand op het hoogste podium.
Weet niet hoor. Zou best kunnen. Van Gaal wil hem wel hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoef die luilak niet bij United.
Liever Robben
Maar die komt toch niet
Misschien ligt het ook wel aan de trainer. Beetje Balo-gevalquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die zou je nooit bij je club moeten willen hebben.
Dat ie het al bij 3 verschillende doetquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:
Misschien ligt het ook wel aan de trainer
Had eigenlijk wel verwacht dat Kroos naar United zou gaan, die komt echt niet aan spelen toe bij Real.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet niet hoor. Zou best kunnen. Van Gaal wil hem wel hebben.
Het zijn geen van Gaal`s.of Mourinho`s.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat ie het al bij 3 verschillende doet
Ron Jans zei dat het in zijn tijd een hele normale kerel was en heel sportief bovendien. Waar het daarna fout is gegaan weet ik niet, maar ik denk niet dat dat aan de trainer ligt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook wel aan de trainer. Beetje Balo-geval
Ron Jans zei ook dat hij een keer een paraplu naar hem toegooide omdat hij gewisseld werdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ron Jans zei dat het in zijn tijd een hele normale kerel was en heel sportief bovendien. Waar het daarna fout is gegaan weet ik niet, maar ik denk niet dat dat aan de trainer ligt.
Oh echt?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ron Jans zei ook dat hij een keer een paraplu naar hem toegooide omdat hij gewisseld werd
Toffe trainer inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:56 schreef Tchock het volgende:
Ik vind Jans zo'n baas. Echt enorm blij dat hij bij PEC is en van mij mag hij nog tien jaar blijven.
Vrij goede ook.quote:
Tis natuurlijk ook totaal irrelevant.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zijn geen van Gaal`s.of Mourinho`s.
Over Balotelli gesprokenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tis natuurlijk ook totaal irrelevant.
irrullevantquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tis natuurlijk ook totaal irrelevant.
Volgens mij vooral ook een echte people-managerquote:
Baas tochquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over Balotelli gesproken![]()
Die zou nu naar Arsenal gaan
Snap ik ook echt niet hoor
Heel goed in een hecht team smeden en in relatief onbekende of gefaalde spelers succesvol maken. Zonde dat hij het nooit tot een echt grote club heeft geschopt.quote:
Ozil en Podolski achter hem , hij zal wel moetenquote:
Balo spreekt met z'n voeten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ozil en Podolski achter hem , hij zal wel moeten
Gaat m ook niet worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel goed in een hecht team smeden en in relatief onbekende of gefaalde spelers succesvol maken. Zonde dat hij het nooit tot een echt grote club heeft geschopt.
Immersquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:03 schreef Tchock het volgende:
Maar genoeg over deze idioten: wie vinden jullie nou écht een sympathieke voetballer?
John de Wolf.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:03 schreef Fok-it het volgende:
Maar wie zouden er nog meer in het gevangenisteam zitten Inso?
Balotelli, Suarez, die Spartaan die de carrière van een tegenstander beëindigde, Rijkaard...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:03 schreef Fok-it het volgende:
Maar wie zouden er nog meer in het gevangenisteam zitten Inso?
Ja ze moeten nu jnog wel op het veld staan natuurlijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Balotelli, Suarez, die Spartaan die de carrière van een tegenstander beëindigde, Rijkaard...
Özilquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:03 schreef Tchock het volgende:
Maar genoeg over deze idioten: wie vinden jullie nou écht een sympathieke voetballer?
Aron Winter. Jari Litmanen. Fred Grim.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:03 schreef Tchock het volgende:
hoezoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een paar niet hoor. Schurrle kan ik slecht hebben bijvoorbeeld.
Luuk, Siem Jean Paul of toch Nigel?quote:
Ibrahimovic kon ook zo vuil spelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger had je bij Ajax relatief veel rattenspelers.
Maar dat is ook al lang niet meer zo.
de Jonghquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha. Die eerste twee zijn doetjes. Jean Paul heet geen De Jong. Nigel natuurlijk.
Kluivertquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog criminele voetballers?
Bogarde. Jerry de Jong. Barry van Galen. Theo Lucius. Van Gobbel. Veldman.
Geloof allen veroordeeld.
Fischer ben ikgeen fan van nee. Van rhijn en denswil ook niet. De rest is niet veel mis mee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger had je bij Ajax relatief veel rattenspelers.
Maar dat is ook al lang niet meer zo.
Op zn cantonas?quote:
quote:
Wormgoor, beetje stelen van die arme Manucharyan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog criminele voetballers?
Bogarde. Jerry de Jong. Barry van Galen. Theo Lucius. Van Gobbel. Veldman.
Geloof allen veroordeeld.
Ha, Vito. Waar speelt die nu?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wormgoor, beetje stelen van die arme Manucharyan.
Voetbal/muziekfeitje: in het nieuwe album van de Arctic Monkeys zit de lyric "collar popped like antenna" maar de zanger zingt het zo dat je echt zou zweren dat hij collar popped like Cantona zegt.quote:
Zo ken ik er wel meer, niet direct voetballers thoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voetbal/muziekfeitje: in het nieuwe album van de Arctic Monkeys zit de lyric "collar popped like antenna" maar de zanger zingt het zo dat je echt zou zweren dat hij collar popped like Cantona zegt.
0:10
Zoals?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo ken ik er wel meer, niet direct voetballers tho
Ja ik ookquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik geniet nu van het interview met Sjaakgod
Niet uit mn,hoofdquote:
quote:
Die was wel vrij terecht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu ik het hele interview heb gezien vind ik de rode kaart voor Sjaak onterecht.
3 weken oidquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:26 schreef Tchock het volgende:
Ik heb zin in de Eredivisie. Hoe lang nog?
3 wekenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:26 schreef Tchock het volgende:
Ik heb zin in de Eredivisie. Hoe lang nog?
Ik ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb eerder zin in de PL.
Wordt mooi seizoen
Hoeveel Turken gaan er in de gracht belanden, zeg het maar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als feyenoord met 0-4 verliest hebben ze het goed gedaan
Ja, dat wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:29 schreef Tchock het volgende:
Met uitzondering van dit seizoen is de Eredivisie veel spannender dan de PL, vind ik.
Maar toch haal ik er weinig plezier uitquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:29 schreef Tchock het volgende:
Met uitzondering van dit seizoen is de Eredivisie veel spannender dan de PL, vind ik.
Hoezo? De Eredivisie is hartstikke leuk joh. Gestoorde uitslagen, geen topploeg die op de been kan blijven, stunts die je nooit voor mogelijk had gehouden en veel doelpunten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar toch haal ik er weinig plezier uit
Zap toch 9 van de 10 keer liever weg naar PL of Bundesliga oid
quote:
De groepsfase was geweldig. Knock-outfase vond ik eigenlijk nogal tegenvallen afgezien van de laatste twee wedstrijden van Brazilië.quote:
Kijk uit, dat zei ik ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
De groepsfase was geweldig. Knock-outfase vond ik eigenlijk nogal tegenvallen afgezien van de laatste twee wedstrijden van Brazilië.
Alleen de kwartfinales en ned - arg vielen enorm tegenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
De groepsfase was geweldig. Knock-outfase vond ik eigenlijk nogal tegenvallen afgezien van de laatste twee wedstrijden van Brazilië.
Ja, en brazilië - chili en belgië - vs ook. Of de finale.quote:
Ik vind het niet zo leukquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo? De Eredivisie is hartstikke leuk joh.
Mooie wedstrijd ja. Net als België - VS. Maar als het zo voorspelbaar afloopt... Meh. Het was de eerste keer ooit dat er geen enkele groepswinnaar uitvloog in de achtste finales en daarna won volgens mij in letterlijk elke wedstrijd het team dat hoger op de FIFA-ranking stond. Hoezo voorspelbaar.quote:
Geen enkele echte fluke inderdaad, en wat weinig doelpunten soms ja. De enige verlenging die ik echt niet wilde was nl tegen costa ricaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:33 schreef Tchock het volgende:
Colombia - Brazilië was ook leuk, trouwens. Maar in het algemeen veel doelpuntarme wedstrijden, veel verlengingen waar niemand op zat te wachten en letterlijk geen enkele stunt.
Denk 5equote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:37 schreef Fok-it het volgende:
Ik kijk ook niet uit naar dit seizoen van Feyenoord. Wordt echt huilen met de pet op denk ik.
Verwacht leuke interviewsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:37 schreef Fok-it het volgende:
Ik kijk ook niet uit naar dit seizoen van Feyenoord. Wordt echt huilen met de pet op denk ik.
PSV wordt kampioen denk ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:38 schreef Tchock het volgende:
Iedereen doet veel te pessimistisch over Feyenoord. Alsof PSV en Ajax zo'n bazenselectie hebben zeg. Het enige waar Feyenoord mee op moet houden is tevreden zijn met de tweede plaats.
Feyenoord is een ronduit slechte selectie aan 't krijgen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:38 schreef Tchock het volgende:
Iedereen doet veel te pessimistisch over Feyenoord. Alsof PSV en Ajax zo'n bazenselectie hebben zeg. Het enige waar Feyenoord mee op moet houden is tevreden zijn met de tweede plaats.
Ajax gaat weer kampioen worden hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:38 schreef Tchock het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax gaat weer kampioen worden hoor
Nee. Echt niet. Dat kan niet.quote:
Witsel? Defour bedoel je.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:40 schreef Fok-it het volgende:
Ajax verliest ook veel kwaliteit.
Als Luuk de Jong goed seizoen draait en Maher doorbreekt.
En stel dat ze Witsel nog halen.
En Ajax dan? Bojan weg, De Jong weg, Blind misschien weg. Hebben ze alleen Zivcovic en Viergever voor terug.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord is een ronduit slechte selectie aan 't krijgen.
Oh kan ookquote:
Feyenoord krijgt niets van kwaliteit terug.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
En Ajax dan? Bojan weg, De Jong weg, Blind misschien weg. Hebben ze alleen Zivcovic en Viergever voor terug.
Wel een niveauverschil of zesquote:
Wat achterlijk is, ze moeten investeren nuquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord krijgt niets van kwaliteit terug.
Geld hebben ze niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat achterlijk is, ze moeten investeren nu
Klopt. Maar beide te goed voor Eredivisie-niveau dus als PSV zo`n speler haalt..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een niveauverschil of zes
Ze halen 20-25 miljoen nu door transfers. Daar moet gewoon een deel van geinvesteerd wordenquote:
Kan nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze halen 20-25 miljoen nu door transfers. Daar moet gewoon een deel van geinvesteerd worden
Maar het mag wel, toch?quote:
Vooral ter wielen is een aderlating.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:43 schreef Tchock het volgende:
Over leeglopende clubs gesproken:
[ afbeelding ]En Mokotjo staat nog op de misschien-lijst.
Nee oke.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ze namelijk daadwerkelijk geld hadden gehad dan kwam Boulahrouz niet en gingen de geruchten niet over Franse spelers uit ligue 2.
Ik heb geen idee. Niet gekeken en nergens een opstelling te vinden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral ter wielen is een aderlating.
Wat voor ploeg had paok opgesteld?
Had er wel voor getekend 3 jaar geleden.quote:
Dan moet ik pino maar even vragen, die was presentquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Niet gekeken en nergens een opstelling te vinden.
Weet je wat me opvalt? Fans van grote clubs hebben vaak totaal geen vertrouwen in hun scouts. Als er een kleine of minder bekende naam genoemd wordt is dat meteen een schande. Pelle werd ook zo behandeld toen hij gehaald werd en kijk hem nu.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ze namelijk daadwerkelijk geld hadden gehad dan kwam Boulahrouz niet en gingen de geruchten niet over Franse spelers uit ligue 2.
Feyenoord heeft ook hele beroerde scouts hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet je wat me opvalt? Fans van grote clubs hebben vaak totaal geen vertrouwen in hun scouts. Als er een kleine of minder bekende naam genoemd wordt is dat meteen een schande. Pelle werd ook zo behandeld toen hij gehaald werd en kijk hem nu.
Ik zie de klacht niet als PEC supporter?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:52 schreef Tchock het volgende:
Nog een klacht: Armenteros die liever in Brussel op de bank zit dan voor minder geld bij PEC in het veld staat.
Prima spits voor een kleinere club. Bij Heracles speelde hij ook geweldig.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zie de klacht niet als PEC supporter?
Om dan Jhonny van de Burger King te nemenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Feyenoord heeft best veel beroerde spelers aangetrokken, ja.
Ik noem een Geoffrey Claes. Een Patricio Graff. Een Fernando Picun.
Laatste jaren was er geen geld, dus moet je gokjes nemen. Dan gaat het gewoon vaak mis
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Om dan Jhonny van de Burger King te nemen
Hahaha. Dat was wel prachtig.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Om dan Jhonny van de Burger King te nemen
Mols was een cultheld manquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha. Dat was wel prachtig.
De Burger King. En Michael Mols die eigenlijk al gestopt was.
Michel Bastosquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ook hele beroerde scouts hoor.
Ja, maar hij was zo versleten dat het niet eens meer grappig was.quote:
Nu hier nogquote:
Ja die. Ik speelde vaak met Feyenoord in Fifa 99. Kon je tenminste Europese Droomcompetitie mee spelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vitamina?
Ja, wel redelijk. 2 seizoenen, 20 goals.
Immers gewoon sterkhouder dit seizoen niet danquote:
Wilfred die de parkeerproblemen oplostquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bedankt. Nu zit ik filmpjes terug te kijken
Ik zal het quoten dan kun je zelf je conclusies trekken over dit Feyenoord aan de hand van deze opmerking.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Immers gewoon sterkhouder dit seizoen niet dan
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zal het quoten dan kun je zelf je conclusies trekken over dit Feyenoord aan de hand van deze opmerking.
Echt he. Vanuit het niets ook. Ergens jammer dat ik juist net van mijn fiets afstap. Beetje uitwaaien was wel lekker geweest.quote:
Kan er niets van.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:03 schreef Tchock het volgende:
Immers vind ik zo'n matige voetballer... Hij werkt hard en heeft vast een hart van goud maar als dat een van je beste spelers is bij Feyenoord
Productiever dan Eriksen bij Ajax.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:03 schreef Tchock het volgende:
Immers vind ik zo'n matige voetballer... Hij werkt hard en heeft vast een hart van goud maar als dat een van je beste spelers is bij Feyenoord
Hij is echt veel beter dan lijkt door zijn soms opmerkelijke motoriek.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:03 schreef Tchock het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wilfred die de parkeerproblemen oplostzit dat er ook in?
Hij is niet goed. Laat dat idee varen, LR.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is echt veel beter dan lijkt door zijn soms opmerkelijke motoriek.
Waar baseer je dat op? Hij is met de bal waardeloos. Zonder bal blijft hij blind doorbeuken tot het een keer goed valt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is echt veel beter dan lijkt door zijn soms opmerkelijke motoriek.
Dat is maar net naar welke maatstaven je hem beoordeeld.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij is niet goed. Laat dat idee varen, LR.
Zelfs als ADO hooligan
Doet gewoon leuke dingen met de bal hoor. Geen zin om voorbeelden op te zoeken alleen wat mij bij voorbaat de 'discussie' wel doet verliezen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Hij is met de bal waardeloos. Zonder bal blijft hij blind doorbeuken tot het een keer goed valt.
Prima speler voor Scheveningen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is maar net naar welke maatstaven je hem beoordeeld.
Oké Inso, oké. Ik ga nog een serie kijken voor het slapen gaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet lekker gaan ballen in de topklasse.
Eigenlijk wil ik na mijn studie ook wel met piepende banden naar Hilversum om beroemd te worden.quote:
27 goals in 73 wedstrijden. Net verkeerd voor een beperkte voetballer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet lekker gaan ballen in de topklasse.
Paxcon ook alquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik na mijn studie ook wel met piepende banden naar Hilversum om beroemd te worden.
Krijgt hij het te hoog in zijn bol van.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga hem mr. Paxcon noemen.
dat heeft hij al sinds hij op een borrel mocht komen die alleen voor studenten was die een 9 hadden gehaald.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Krijgt hij het te hoog in zijn bol van.
Gaat de 10 niet halen dit seizoen zonder balvaste Pelle die 5-6 100% kansen voor hem klaarlegt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
25 goals in 73 wedstrijden. Net verkeerd voor een beperkte voetballer.
Hahahaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat heeft hij al sinds hij op een borrel mocht komen die alleen voor studenten was die een 9 hadden gehaald.
Haha, daar ga je zo de mist in.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
even kijken of er bookies zijn waar je op over/udners van immers goal kan betten
Ik ben op 0,2 punt na niet cumlaude afgestudeerd. Paxcon kijkt vast op mij neerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat heeft hij al sinds hij op een borrel mocht komen die alleen voor studenten was die een 9 hadden gehaald.
Gaat er minimaal 13 makenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Under 10.5 @evens zou ik all-in op durven gaan
Dit klopt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben op 0,2 punt na niet cumlaude afgestudeerd. Paxcon kijkt vast op mij neer
Poe hee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:17 schreef Fylax het volgende:
wauw mn vriendin wilt t misschien uitmaken door grapjes van mij over brugklas.
Terecht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:17 schreef Fylax het volgende:
oeioeiquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:17 schreef Fylax het volgende:
groeten terug aan rexquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:19 schreef Ro-ald het volgende:
Groetjes willeke en de kids en een poot van de hond rex
rex heeft het warm dus net een waterijsje aan de hond gegeven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
groeten terug aan rex
en een poot aan willeke en de kids
Vond het een matige aflevering vandaag. Wel weer vrienden zover gekregen het op te zettenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:17 schreef Fylax het volgende:
Zitten er al knappere chicks in?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond het een matige aflevering vandaag. Wel weer vrienden zover gekregen het op te zetten![]()
Is het trouwens normaal binnen de Surinaamse gemeenschap om naaktfoto's van je zusje te nemen onder de douche?
zo heeft een bekende mod ook zijn positie bemachtigdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond het een matige aflevering vandaag. Wel weer vrienden zover gekregen het op te zetten![]()
Is het trouwens normaal binnen de Surinaamse gemeenschap om naaktfoto's van je zusje te nemen onder de douche?
Die Anouk mag er wel wezen maar voor de rest is het teleurstellend. Geen reden om je ondergrens van 14 jaar te verlagen in ieder geval.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zo heeft een bekende mod ook zijn positie bemachtigd
Anouk is in het echt 19 ofzo he hahaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Anouk mag er wel wezen maar voor de rest is het teleurstellend. Geen reden om je ondergrens van 14 jaar te verlagen in ieder geval.
Speknek?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
een mod die joden weg laat lopen
hij heeft een mooie auto
Doe niet zo cryptischquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
een mod die joden weg laat lopen
hij heeft een mooie auto
Iemand die bekend staat om zijn gezagquote:
Jij hebt gewoon geen enkel historisch besef, dat kan, maar dan hoef je nog niet zo zielig te doen.quote:
Je weet heel goed hoe het zitquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand die bekend staat om zijn gezag
[..]
Jij hebt gewoon geen enkel historisch besef, dat kan, maar dan hoef je nog niet zo zielig te doen.
Dat vind ik een heel goed ideequote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Begin jij elke keer over mijn vader of niet?
Ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggen.
Ik zou weglopen als ik jou was.quote:
Sorry zo goed zit ik er ook weer niet in. En geen zin het fragment terug te zoekenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je de anekdote niet goed doet.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Begin jij elke keer over mijn vader of niet?
Ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggen.
Nou dat zou heel verstandig zijn!quote:Nee, ik zal aan jóú vragen wat ik mag zeggen
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Nou dat zou heel verstandig zijn!
Gras is echt heel erg groequote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Genee zijn haar zit erg slecht trouwens.
Ja, leuk, ik verspreek me.quote:
Ga je dan ook met flesjes pure adrenaline door de polder racen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik 1 zo'n VI filmpje kijk ben ik niet meer te houden.
Om drie uur 's nachts valt dat reuze mee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je dan ook met flesjes pure adrenaline door de polder racen?
Ik kijk uit naar je filmreview.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:00 schreef JanCees het volgende:
Was net naar dawn of the planet of the apes
En was het leukquote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:00 schreef JanCees het volgende:
Hoe was het?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:00 schreef JanCees het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |