Mols was een cultheld manquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha. Dat was wel prachtig.
De Burger King. En Michael Mols die eigenlijk al gestopt was.
Michel Bastosquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ook hele beroerde scouts hoor.
Ja, maar hij was zo versleten dat het niet eens meer grappig was.quote:
Nu hier nogquote:
Ja die. Ik speelde vaak met Feyenoord in Fifa 99. Kon je tenminste Europese Droomcompetitie mee spelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vitamina?
Ja, wel redelijk. 2 seizoenen, 20 goals.
Immers gewoon sterkhouder dit seizoen niet danquote:
Wilfred die de parkeerproblemen oplostquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bedankt. Nu zit ik filmpjes terug te kijken
Ik zal het quoten dan kun je zelf je conclusies trekken over dit Feyenoord aan de hand van deze opmerking.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Immers gewoon sterkhouder dit seizoen niet dan
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zal het quoten dan kun je zelf je conclusies trekken over dit Feyenoord aan de hand van deze opmerking.
Echt he. Vanuit het niets ook. Ergens jammer dat ik juist net van mijn fiets afstap. Beetje uitwaaien was wel lekker geweest.quote:
Kan er niets van.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:03 schreef Tchock het volgende:
Immers vind ik zo'n matige voetballer... Hij werkt hard en heeft vast een hart van goud maar als dat een van je beste spelers is bij Feyenoord
Productiever dan Eriksen bij Ajax.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:03 schreef Tchock het volgende:
Immers vind ik zo'n matige voetballer... Hij werkt hard en heeft vast een hart van goud maar als dat een van je beste spelers is bij Feyenoord
Hij is echt veel beter dan lijkt door zijn soms opmerkelijke motoriek.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:03 schreef Tchock het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wilfred die de parkeerproblemen oplostzit dat er ook in?
Hij is niet goed. Laat dat idee varen, LR.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is echt veel beter dan lijkt door zijn soms opmerkelijke motoriek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |