Mols was een cultheld manquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha. Dat was wel prachtig.
De Burger King. En Michael Mols die eigenlijk al gestopt was.
Michel Bastosquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ook hele beroerde scouts hoor.
Ja, maar hij was zo versleten dat het niet eens meer grappig was.quote:
Nu hier nogquote:
Ja die. Ik speelde vaak met Feyenoord in Fifa 99. Kon je tenminste Europese Droomcompetitie mee spelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vitamina?
Ja, wel redelijk. 2 seizoenen, 20 goals.
Immers gewoon sterkhouder dit seizoen niet danquote:
Wilfred die de parkeerproblemen oplostquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bedankt. Nu zit ik filmpjes terug te kijken
Ik zal het quoten dan kun je zelf je conclusies trekken over dit Feyenoord aan de hand van deze opmerking.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Immers gewoon sterkhouder dit seizoen niet dan
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zal het quoten dan kun je zelf je conclusies trekken over dit Feyenoord aan de hand van deze opmerking.
Echt he. Vanuit het niets ook. Ergens jammer dat ik juist net van mijn fiets afstap. Beetje uitwaaien was wel lekker geweest.quote:
Kan er niets van.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:03 schreef Tchock het volgende:
Immers vind ik zo'n matige voetballer... Hij werkt hard en heeft vast een hart van goud maar als dat een van je beste spelers is bij Feyenoord
Productiever dan Eriksen bij Ajax.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:03 schreef Tchock het volgende:
Immers vind ik zo'n matige voetballer... Hij werkt hard en heeft vast een hart van goud maar als dat een van je beste spelers is bij Feyenoord
Hij is echt veel beter dan lijkt door zijn soms opmerkelijke motoriek.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:03 schreef Tchock het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wilfred die de parkeerproblemen oplostzit dat er ook in?
Hij is niet goed. Laat dat idee varen, LR.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is echt veel beter dan lijkt door zijn soms opmerkelijke motoriek.
Waar baseer je dat op? Hij is met de bal waardeloos. Zonder bal blijft hij blind doorbeuken tot het een keer goed valt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is echt veel beter dan lijkt door zijn soms opmerkelijke motoriek.
Dat is maar net naar welke maatstaven je hem beoordeeld.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij is niet goed. Laat dat idee varen, LR.
Zelfs als ADO hooligan
Doet gewoon leuke dingen met de bal hoor. Geen zin om voorbeelden op te zoeken alleen wat mij bij voorbaat de 'discussie' wel doet verliezen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Hij is met de bal waardeloos. Zonder bal blijft hij blind doorbeuken tot het een keer goed valt.
Prima speler voor Scheveningen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is maar net naar welke maatstaven je hem beoordeeld.
Oké Inso, oké. Ik ga nog een serie kijken voor het slapen gaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet lekker gaan ballen in de topklasse.
Eigenlijk wil ik na mijn studie ook wel met piepende banden naar Hilversum om beroemd te worden.quote:
27 goals in 73 wedstrijden. Net verkeerd voor een beperkte voetballer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet lekker gaan ballen in de topklasse.
Paxcon ook alquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik na mijn studie ook wel met piepende banden naar Hilversum om beroemd te worden.
Krijgt hij het te hoog in zijn bol van.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga hem mr. Paxcon noemen.
dat heeft hij al sinds hij op een borrel mocht komen die alleen voor studenten was die een 9 hadden gehaald.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Krijgt hij het te hoog in zijn bol van.
Gaat de 10 niet halen dit seizoen zonder balvaste Pelle die 5-6 100% kansen voor hem klaarlegt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
25 goals in 73 wedstrijden. Net verkeerd voor een beperkte voetballer.
Hahahaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat heeft hij al sinds hij op een borrel mocht komen die alleen voor studenten was die een 9 hadden gehaald.
Haha, daar ga je zo de mist in.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
even kijken of er bookies zijn waar je op over/udners van immers goal kan betten
Ik ben op 0,2 punt na niet cumlaude afgestudeerd. Paxcon kijkt vast op mij neerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat heeft hij al sinds hij op een borrel mocht komen die alleen voor studenten was die een 9 hadden gehaald.
Gaat er minimaal 13 makenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Under 10.5 @evens zou ik all-in op durven gaan
Dit klopt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben op 0,2 punt na niet cumlaude afgestudeerd. Paxcon kijkt vast op mij neer
Poe hee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:17 schreef Fylax het volgende:
wauw mn vriendin wilt t misschien uitmaken door grapjes van mij over brugklas.
Terecht.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:17 schreef Fylax het volgende:
oeioeiquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:17 schreef Fylax het volgende:
groeten terug aan rexquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:19 schreef Ro-ald het volgende:
Groetjes willeke en de kids en een poot van de hond rex
rex heeft het warm dus net een waterijsje aan de hond gegeven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
groeten terug aan rex
en een poot aan willeke en de kids
Vond het een matige aflevering vandaag. Wel weer vrienden zover gekregen het op te zettenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:17 schreef Fylax het volgende:
Zitten er al knappere chicks in?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond het een matige aflevering vandaag. Wel weer vrienden zover gekregen het op te zetten![]()
Is het trouwens normaal binnen de Surinaamse gemeenschap om naaktfoto's van je zusje te nemen onder de douche?
zo heeft een bekende mod ook zijn positie bemachtigdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond het een matige aflevering vandaag. Wel weer vrienden zover gekregen het op te zetten![]()
Is het trouwens normaal binnen de Surinaamse gemeenschap om naaktfoto's van je zusje te nemen onder de douche?
Die Anouk mag er wel wezen maar voor de rest is het teleurstellend. Geen reden om je ondergrens van 14 jaar te verlagen in ieder geval.quote:
Wie?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zo heeft een bekende mod ook zijn positie bemachtigd
Anouk is in het echt 19 ofzo he hahaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Anouk mag er wel wezen maar voor de rest is het teleurstellend. Geen reden om je ondergrens van 14 jaar te verlagen in ieder geval.
Speknek?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
een mod die joden weg laat lopen
hij heeft een mooie auto
Doe niet zo cryptischquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
een mod die joden weg laat lopen
hij heeft een mooie auto
Iemand die bekend staat om zijn gezagquote:
Jij hebt gewoon geen enkel historisch besef, dat kan, maar dan hoef je nog niet zo zielig te doen.quote:
Je weet heel goed hoe het zitquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand die bekend staat om zijn gezag
[..]
Jij hebt gewoon geen enkel historisch besef, dat kan, maar dan hoef je nog niet zo zielig te doen.
Dat vind ik een heel goed ideequote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Begin jij elke keer over mijn vader of niet?
Ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggen.
Ik zou weglopen als ik jou was.quote:
Sorry zo goed zit ik er ook weer niet in. En geen zin het fragment terug te zoekenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je de anekdote niet goed doet.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Begin jij elke keer over mijn vader of niet?
Ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggen.
Nou dat zou heel verstandig zijn!quote:Nee, ik zal aan jóú vragen wat ik mag zeggen
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Nou dat zou heel verstandig zijn!
Gras is echt heel erg groequote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Genee zijn haar zit erg slecht trouwens.
Ja, leuk, ik verspreek me.quote:
Ga je dan ook met flesjes pure adrenaline door de polder racen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik 1 zo'n VI filmpje kijk ben ik niet meer te houden.
Om drie uur 's nachts valt dat reuze mee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je dan ook met flesjes pure adrenaline door de polder racen?
Ik kijk uit naar je filmreview.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:00 schreef JanCees het volgende:
Was net naar dawn of the planet of the apes
En was het leukquote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:00 schreef JanCees het volgende:
Hoe was het?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:00 schreef JanCees het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |