Iemand die bekend staat om zijn gezagquote:
Jij hebt gewoon geen enkel historisch besef, dat kan, maar dan hoef je nog niet zo zielig te doen.quote:
Je weet heel goed hoe het zitquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand die bekend staat om zijn gezag
[..]
Jij hebt gewoon geen enkel historisch besef, dat kan, maar dan hoef je nog niet zo zielig te doen.
Dat vind ik een heel goed ideequote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Begin jij elke keer over mijn vader of niet?
Ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggen.
Ik zou weglopen als ik jou was.quote:
Sorry zo goed zit ik er ook weer niet in. En geen zin het fragment terug te zoekenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je de anekdote niet goed doet.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Begin jij elke keer over mijn vader of niet?
Ik zal voortaan aan jou vragen wat ik mag zeggen.
Nou dat zou heel verstandig zijn!quote:Nee, ik zal aan jóú vragen wat ik mag zeggen
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Nou dat zou heel verstandig zijn!
Gras is echt heel erg groequote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Genee zijn haar zit erg slecht trouwens.
Ja, leuk, ik verspreek me.quote:
Ga je dan ook met flesjes pure adrenaline door de polder racen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik 1 zo'n VI filmpje kijk ben ik niet meer te houden.
Om drie uur 's nachts valt dat reuze mee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 02:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je dan ook met flesjes pure adrenaline door de polder racen?
Ik kijk uit naar je filmreview.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:00 schreef JanCees het volgende:
Was net naar dawn of the planet of the apes
En was het leukquote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:00 schreef JanCees het volgende:
Hoe was het?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 03:00 schreef JanCees het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |