Ja moet je niet bij zijn inderdaadquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
maar ik ga niet hoor
veel matties wel die zich allemaal gaan klemzuipen
ik geef mn broertje wel spandoek meequote:
Hallonquote:
Haha dat zou wel baas zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik geef mn broertje wel spandoek mee
INSO GROET FOK!
Lekker lekker, daar ook?quote:
prima, het blijft alleen teringheetquote:
welke, die waar capuchon op het laatst toch niet won?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker lekker, daar ook?
Goeie wk-toppa had je gemaakt
ja die jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
welke, die waar capuchon op het laatst toch niet won?
Ik was laatstequote:
Echt?quote:
quote:
Uruguay had ik 2e in hun poule verwacht, ik had vooral verwacht dat Italië Groep D wel zou winnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ja was ook te onvoorspelbaar voor woorden
Ik had Suarez als topscorer en Uruguay 3de
Finale? op basis van wat?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uruguay had ik 2e in hun poule verwacht, ik had vooral verwacht dat Italië Groep D wel zou winnen.
En dat ze daarna in de finale zouden komen.
Nja ik dacht dat ze in een fluke Spanje zouden verslaan in de kwartfinale op de een of andere manier, en dat ze Argentinië ook wel konden hebbenquote:
Suarez was ik gewoon boos om, die had na een bazenseizoen ook een bazenwk kunnen spelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja ik dacht dat ze in een fluke Spanje zouden verslaan in de kwartfinale op de een of andere manier, en dat ze Argentinië ook wel konden hebbenAl twijfelde ik tussen Argentinië en Italië.
Was meer een onderbuikgevoel dat ze ineens iets geks gingen doen. Liep even iets anders
Suarez deed ook een beetje gek.
Ja, jammer dat ie nu weg is bij Liverpoolquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Suarez was ik gewoon boos om, die had na een bazenseizoen ook een bazenwk kunnen spelen.
Smerige speler naar een smerige club.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
En dan ook nog naar Barca daarnaBeetje jammer allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |