Bayern, PSG, Chelsea, Juve?quote:
Ik hoef die luilak niet bij United.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Man United. Lekker bij Van Gaal ballen.
Ja eens, tuurlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Schande voor de sport dus. Als je de beste wilt zijn komt daar verantwoordelijkheid bij.
Een rol die Messi en Ronaldo als koningen vervullen.
En Suarez bijt iemand op het hoogste podium.
Weet niet hoor. Zou best kunnen. Van Gaal wil hem wel hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoef die luilak niet bij United.
Liever Robben
Maar die komt toch niet
Misschien ligt het ook wel aan de trainer. Beetje Balo-gevalquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die zou je nooit bij je club moeten willen hebben.
Dat ie het al bij 3 verschillende doetquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:
Misschien ligt het ook wel aan de trainer
Had eigenlijk wel verwacht dat Kroos naar United zou gaan, die komt echt niet aan spelen toe bij Real.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet niet hoor. Zou best kunnen. Van Gaal wil hem wel hebben.
Het zijn geen van Gaal`s.of Mourinho`s.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat ie het al bij 3 verschillende doet
Ron Jans zei dat het in zijn tijd een hele normale kerel was en heel sportief bovendien. Waar het daarna fout is gegaan weet ik niet, maar ik denk niet dat dat aan de trainer ligt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook wel aan de trainer. Beetje Balo-geval
Ron Jans zei ook dat hij een keer een paraplu naar hem toegooide omdat hij gewisseld werdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ron Jans zei dat het in zijn tijd een hele normale kerel was en heel sportief bovendien. Waar het daarna fout is gegaan weet ik niet, maar ik denk niet dat dat aan de trainer ligt.
Oh echt?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ron Jans zei ook dat hij een keer een paraplu naar hem toegooide omdat hij gewisseld werd
Toffe trainer inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:56 schreef Tchock het volgende:
Ik vind Jans zo'n baas. Echt enorm blij dat hij bij PEC is en van mij mag hij nog tien jaar blijven.
Vrij goede ook.quote:
Tis natuurlijk ook totaal irrelevant.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zijn geen van Gaal`s.of Mourinho`s.
Over Balotelli gesprokenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tis natuurlijk ook totaal irrelevant.
irrullevantquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tis natuurlijk ook totaal irrelevant.
Volgens mij vooral ook een echte people-managerquote:
Baas tochquote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over Balotelli gesproken![]()
Die zou nu naar Arsenal gaan
Snap ik ook echt niet hoor
| Forum Opties | |