abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:40:45 #101
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_142478179
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:33 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Dat is geen indoctrinatie vriend, dat is zelfbehoud en instinct, dat gaat wat dieper...
Bullcrap. Het is bewezen dat je veel meer bereikt door samen te werken dan elkaar te bevechten. Het is zelfbehoud van 1 klein groepje in de wereld inderdaad maar niet voor het gros van de mensen.
Feyenoord!
pi_142478182
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:36 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Voor de 100e keer.. we zijn geen USA die met de botte bijl in de rondte houwt..
Liever in goed overleg blijven en ingrijpen op de betreffende plek..

En Merkel kennende zit het daar niet zo ver vanaf..
Dit is geen goed overleg. Er wordt al maanden gezegd dat "er" vrede moet komen. Je had binnen vijf minuten na de ramp al overeenstemming kunnen hebben dat "er" een internationaal onderzoek moet komen.

We zijn nu verdomme bijna twee dagen verder. Is het dan zo gek om een beetje meer inhoud te verwachten? Een opzetje wie hoe voor vrede gaat zorgen, wat de samenstelling van dat internationale onderzoeksteam moet zijn, etc.etc. |:(
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:41:02 #103
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142478190
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:40 schreef DeJori het volgende:
PaulSonne twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 14:39:18 Someone seems to have just fired a gun near the crash site. #MH17 reageer retweet
wtf, en dat in een oorlogsgebied :'(
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_142478202
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:39 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Landgenoten wat boeit dat nou. Die moslims hebben helemaal gelijk. Het is ook compleet hypocriet, zeker aangezien de Israelische regering de grootste terrorist OOIT is en dat schijnt allemaal maar heel normaal te zijn volgens veel Nederlandse politici.
Wat heeft Israel in godsnaam te maken met het feit dat mensen hier een verwantschap voelen met Nederlanders, of sowieso dat inwoners van een land zich verbonden voelen met hun landgenoten.
pi_142478209
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:39 schreef Andromache het volgende:

[..]

in de media komt er meer moreel besef tevoorschijn bij Obama en Merkel dan bij Mark. met de nadruk op 'in de media komt'. ik vind het heel moeilijk. er is naar mijn gevoel een vacuum aan het ontstaan.
Mark Rutte is iemand die voornamelijk rationeel denkt en de empathie heeft van een doperwt. Daarom vind ik hem vaak overkomen als een pratende pop. Er komt geluid uit, maar je hebt totaal niet het idee dat er iets van beleving of oprechtheid bij komt kijken.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:41:43 #106
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142478210
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:41 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Wat heeft Israel in godsnaam te maken met het feit dat mensen hier een verwantschap voelen met Nederlanders, of sowieso dat inwoners van een land zich verbonden voelen met hun landgenoten.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_142478213
quote:
PaulSonne twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 14:39:18 Someone seems to have just fired a gun near the crash site. #MH17 reageer retweet
Edit: voor de context, hij is daar aanwezig.
Shit is aan.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142478217
quote:
16s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:33 schreef wise het volgende:

[..]

Nederland niet, maar de omringende landen wel :')
Nee, bullshit. Aandeel van Russisch gas in de totale Europese import van gas was in 2007 nog maar net over de 40 % en daalt sterk gezien de opkomst van import van gas vanuit landen als Noorwegen, Algerije, Nigeria en landen in het Midden-Oosten.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:42:03 #109
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_142478223
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:41 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

qft
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:42:50 #110
28033 Pek
je moet wat
pi_142478255
quote:

[..]

Landgenoten wat boeit dat nou. Die moslims hebben helemaal gelijk. Het is ook compleet hypocriet, zeker aangezien de Israelische regering de grootste terrorist OOIT is en dat schijnt allemaal maar heel normaal te zijn volgens veel Nederlandse politici.
Wat doet dit in dit topic? Idioot. :{ :r
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_142478269
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:23 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Nee.. 80 kinderen van alle slachtoffers..
Volgens mij staat de "C" op de passagierslijst (zie OP) voor Child en "I" voor Infant. Ik kom dan niet aan 80 maar aan 26, maar ik weet ook niet tot welke leeftijd er een C bij staat.
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:43:21 #112
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_142478273
quote:

[..]

Tja ik denk dan als je geen band hebt met het land waarin je woont waarom je dan niet vertrekt naar een land waar je je wel verbonden mee voelt?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_142478283
Op internet gelezen ;

Dom dat Timmermans naar Kiev ging

Het Nederlandse kabinet volgt een wankele koers. Enerzijds wordt benadrukt dat de kwestie op het grondgebied in Oost-Oekraïne door een internationaal onderzoeksteam moet worden uitgezocht voor er naar schuldigen gewezen kan worden. Dat is verstandiger dan wat de Amerikanen en de Russen nu doen: Naar elkaar wijzen.

Wat is nu het eerste Nederlandse belang? Dat is het zo snel mogelijk veilig stellen van de lichamen. Van de Nederlanders natuurlijk in de eerste plaats. Die lichamen liggen daar nu te rotten op de velden.

Er zijn wat takjes bij gezet met witte lapjes stof. Er zijn wat zakken omheen gewikkeld.

Er zijn verhalen over plunderingen. Gruwelijk natuurlijk.

Woede over de separatisten is begrijpelijk. De chaos is compleet. Zie ook de hier weergegeven voorpagina van de Telegraaf, waarin al een oordeel geveld wordt over de daders.

Volgens een enkele journalist daar ter plekke gebeurt er nu niets. Dat is ook onverdraaglijk.

Allerhande onbevestigde berichten over wat er nu met die lichamen zou gebeuren, ingestoken door de Oekraïeners, maken het nog erger.

Maar begrijpelijke woede is iets anders dan verstandig diplomatiek opereren.

Timmermans zet zijn kaarten op de Oekraïners en reisde af naar Kiev. Van daaruit sprak hij ferme taal over de separatisten. Timmermans geeft daarmee het signaal af dat ‘wij’, de Nederlanders, niet officieel maar wel feitelijk, de kant van de Oekraïners hebben gekozen. Hoe kan Nederland nu nog de medewerking van de separatisten eisen?

Het is al moeilijk genoeg. Nederland maakt deel uit van de EU, die in feite al partij gekozen hebben. Diezelfde EU houdt zich nu uiteraard al helemaal op de vlakte.

Journalisten, ook Nederlandse, en zeker Amerikaanse, zijn op de rampplek geweest. Het spreekt voor zich dat ze daarbij omzichtig moeten opereren. Een Nederlandse ploeg zou erheen moeten om de lijken veilig te stellen, desnoods onder toezicht van de separatisten.

Maar door zijn aanwezigheid in Kiev maakt Timmermans dit alles wel heel erg moeilijk. Waar hoopt hij nu op? Dat het Oekraïense leger het gebied verovert? Wat, denkt hij, is dan het gevolg van Russische kant? En hoe reëel is dat überhaupt? Hoe denkt hij in godsnaam via de Oekraïners de medewerking van de separatisten te krijgen?

Het veilig stellen van de lijken had veel beter via de lijn Moskou geregeld kunnen worden dan via de lijn Kiev. Door de suggestie van partijdigheid heeft Timmermans dit alles allemaal veel moeilijker gemaakt. Een onverdraaglijke gedachte voor de nabestaanden.

http://joostniemoller.nl/(...)mans-naar-kiev-ging/
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:43:47 #114
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142478288
quote:
Edit: voor de context, hij is daar aanwezig.
Dat is al vaker gebeurd.. (volgens mij net op het moment dat die commandant die lui uit het veld stuurde)
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_142478289
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:41 schreef wise het volgende:

[..]

wtf, en dat in een oorlogsgebied :'(
Was er geen wapenstilstand afgekondigd?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:43:54 #116
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142478291
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:41 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Nee, bullshit. Aandeel van Russisch gas in de totale Europese import van gas was in 2007 nog maar net over de 40 % en daalt sterk gezien de opkomst van import van gas vanuit landen als Noorwegen, Algerije, Nigeria en landen in het Midden-Oosten.
Het gaat natuurlijk niet alleen om gas en olie.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:44:06 #117
148823 znarch
ondertitel
pi_142478298
quote:

[..]

_O- _O- _O- _O- :W :W :W
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  Admin zaterdag 19 juli 2014 @ 14:44:08 #118
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142478299
quote:
8s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:42 schreef Pek het volgende:

[..]

Wat doet dit in dit topic? Idioot. :{ :r
Hij is al weg
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:44:30 #119
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_142478307
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:43 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Dat is al vaker gebeurd.. (volgens mij net op het moment dat die commandant die lui uit het veld stuurde)
Er werd juist net gemeld dat de 'working relationship' aan het verbeteren was :{
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_142478316
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:43 schreef maryen65 het volgende:.
Knip
Wat een bal gehakt, die Niemoller.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:44:59 #121
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142478320
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Was er geen wapenstilstand afgekondigd?
Regio is groot en kans die iemand zich daar niet aanhoudt is natuurlijk wel aanwezig ;)
VIVA LA ASSANGE¡
pi_142478338
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:43 schreef maryen65 het volgende:
Op internet gelezen ;

Het Nederlandse kabinet volgt een wankele koers. Enerzijds wordt benadrukt dat de kwestie op het grondgebied in Oost-Oekraïne door een internationaal onderzoeksteam moet worden uitgezocht voor er naar schuldigen gewezen kan worden. Dat is verstandiger dan wat de Amerikanen en de Russen nu doen: Naar elkaar wijzen.

Wat is nu het eerste Nederlandse belang? Dat is het zo snel mogelijk veilig stellen van de lichamen. Van de Nederlanders natuurlijk in de eerste plaats. Die lichamen liggen daar nu te rotten op de velden.

Er zijn wat takjes bij gezet met witte lapjes stof. Er zijn wat zakken omheen gewikkeld.

Woede over de separatisten is begrijpelijk. De chaos is compleet. Zie ook de hier weergegeven voorpagina van de Telegraaf, waarin al een oordeel geveld wordt over de daders.

Volgens een enkele journalist daar ter plekke gebeurt er nu niets. Dat is ook onverdraaglijk.

Allerhande onbevestigde berichten over wat er nu met die lichamen zou gebeuren, ingestoken door de Oekraïeners, maken het nog erger.

Timmermans zet zijn kaarten op de Oekraïners en reisde af naar Kiev. Van daaruit sprak hij ferme taal over de separatisten. Timmermans geeft daarmee het signaal af dat ‘wij’, de Nederlanders, niet officieel maar wel feitelijk, de kant van de Oekraïners hebben gekozen. Hoe kan Nederland nu nog de medewerking van de separatisten eisen?

Het is al moeilijk genoeg. Nederland maakt deel uit van de EU, die in feite al partij gekozen hebben. Diezelfde EU houdt zich nu uiteraard al helemaal op de vlakte.

Journalisten, ook Nederlandse, en zeker Amerikaanse, zijn op de rampplek geweest. Het spreekt voor zich dat ze daarbij omzichtig moeten opereren. Een Nederlandse ploeg zou erheen moeten om de lijken veilig te stellen, desnoods onder toezicht van de separatisten.

Maar door zijn aanwezigheid in Kiev maakt Timmermans dit alles wel heel erg moeilijk. Waar hoopt hij nu op? Dat het Oekraïense leger het gebied verovert? Wat, denkt hij, is dan het gevolg van Russische kant? En hoe reëel is dat überhaupt? Hoe denkt hij in godsnaam via de Oekraïners de medewerking van de separatisten te krijgen?

Het veilig stellen van de lijken had veel beter via de lijn Moskou geregeld kunnen worden dan via de lijn Kiev. Door de suggestie van partijdigheid heeft Timmermans dit alles allemaal veel moeilijker gemaakt. Een onverdraaglijke gedachte voor de nabestaanden.

joost :')
#superniger2020
pi_142478344
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:44 schreef wise het volgende:

[..]

Regio is groot en kans die iemand zich daar niet aanhoudt is natuurlijk wel aanwezig ;)
Prima dat iemand een paar dorpen verderop z'n AK leegknalt, maar het is wat gek om dat op het plaats delict te doen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 juli 2014 @ 14:45:55 #124
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_142478347
quote:

[..]

De impact op een redelijk klein land als dit is groot. Volgens mij kent iedereen iemand met een bekende uit dat vliegtuig (dus in de tweede kring, als je gelukt hebt ken je niet direct een slachtoffer).

Daarnaast, het is niet zomaar een vliegramp, dit toestel werd neergehaald. Mensen die er absoluut niets mee te maken hebben. Geen technisch mankement ofzo.
En dan nog het aantal aan kinderen, gezinnen...
Deze gebeurtenis is buiten de nationaliteiten om al vreselijk, maar meer nog voor ons Nederlanders omdat het vooral om Nederlanders gaat. Het zijn er niet 2 of 20, maar bijna 200.

Overigens moet je je inlezen mbt Gaza. De terroristen zijn HAMAS
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Redactie Frontpage zaterdag 19 juli 2014 @ 14:45:56 #125
145738 superworm
is erbij
pi_142478349
quote:
Counted 82 bodies at #MH17 site. Some in body bags by the side of the road. Others decomposing in the heat. Parts being shoveled into sacks.
https://twitter.com/maxseddon/statuses/490475186073128961
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142478353
Wat is dit frustrerend.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:46:31 #127
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_142478360
quote:
Op internet gelezen ;

Die joost is een leugenaar want Timmermans was juist uiterst voorzichtig.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_142478363
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:43 schreef Cherna het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk niet alleen om gas en olie.
:')
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:46:53 #129
104871 remlof
Europees federalist
pi_142478377
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat een bal gehakt, die Niemoller.
Die heeft kennelijk niet meegekregen dat het toestel is neergeschoten door die seperatisten waar ie het nu voor opneemt :')
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:46:55 #130
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_142478379
quote:
Op internet gelezen ;

vriend Frans spreekt wel Russisch en heeft voldoende diplomatieke ervaring. ik durf het wel aan, Timmermans die ter plekke in het Russisch een moreel beroep doet op een groepje separatisten. komt toch wat minder klinisch en een stuk urgenter over dan OVSE'ers die niet direct betrokken zijn bij het land dat het ergste getroffen is door dit drama.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:47:15 #131
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142478391
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:40 schreef Igen het volgende:

[..]

Dit is geen goed overleg. Er wordt al maanden gezegd dat "er" vrede moet komen. Je had binnen vijf minuten na de ramp al overeenstemming kunnen hebben dat "er" een internationaal onderzoek moet komen.

We zijn nu verdomme bijna twee dagen verder. Is het dan zo gek om een beetje meer inhoud te verwachten? Een opzetje wie hoe voor vrede gaat zorgen, wat de samenstelling van dat internationale onderzoeksteam moet zijn, etc.etc. |:(
Ja maar Merkel is eigenlijk een beetje als Yvonne:

Als die iets zegt is het menens..

(en ik weet zeker dat ze niet alleen een beetje de schijn op houd...)
  Redactie Frontpage zaterdag 19 juli 2014 @ 14:47:21 #132
145738 superworm
is erbij
pi_142478397
quote:
max seddon‏@maxseddon·7m
Nobody doing much with the bodies. Ambulances carrying rebels to and from #MH17 site. Aid workers seemed to have been drinking overnight.
quote:
max seddon‏@maxseddon·3 mins
At this stage, any talk of a credible #MH17 investigation is ridiculous. It'll be a small miracle if relatives get the bodies semi-intact.
-O- :N
op FOK!
op Facebook
op de website
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:47:40 #133
3542 Gia
User under construction
pi_142478407
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:41 schreef Pleun2011 het volgende:

Mark Rutte is iemand die voornamelijk rationeel denkt en de empathie heeft van een doperwt. Daarom vind ik hem vaak overkomen als een pratende pop. Er komt geluid uit, maar je hebt totaal niet het idee dat er iets van beleving of oprechtheid bij komt kijken.
Iedere mens uit zich op een andere manier. Mark Rutte komt gevoelloos over, wil niet zeggen dat hij dat ook is.
Ik, persoonlijk, heb liever zo'n rationele doch oprechte reactie dan een toneelstukje om maar empathie te veinzen.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:48:05 #134
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142478421
14:45 uur
Dan toch toegang?

Het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken heeft Oekraïne en de rebellen opgeroepen om de OVSE-waarnemers toegang te geven tot de rampplek. En inderdaad journalisten ter plekke melden dat de waarnemers nu mondjesmaat toegang krijgen, al blijft het de vraag voor hoe lang,

http://nos.nl/liveblog/67(...)kraine-dag-drie.html

_O_
pi_142478423
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:30 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ik weet niet wie je bedoeld maar Giel kende nogal wat mensen/slachtoffers geloof ik..
Sander vanochtend. Giel vrijdagochtend was wel even slikken.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:48:18 #136
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_142478427
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:47 schreef superworm het volgende:

[..]

[..]

O.nee.....
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_142478428
quote:

[..]

[..]

Was ik ook al bang voor, echt te triest voor woorden dit.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:48:29 #138
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142478433
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:48 schreef Snowballed het volgende:
Dan toch toegang?

Het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken heeft Oekraïne en de rebellen opgeroepen om de OVSE-waarnemers toegang te geven tot de rampplek. En inderdaad journalisten ter plekke melden dat de waarnemers nu mondjesmaat toegang krijgen, al blijft het de vraag voor hoe lang,

_O_
Rusland _O_
VIVA LA ASSANGE¡
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:49:05 #139
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_142478446
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:48 schreef wise het volgende:

[..]

Rusland _O_
Merkel..... ^O^
pi_142478448
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:46 schreef remlof het volgende:

[..]

Die heeft kennelijk niet meegekregen dat het toestel is neergeschoten door die seperatisten waar ie het nu voor opneemt :')
Waar lees jij dat hij het opneemt voor de seperatisten? Hij schrijft over wat op dit moment in het belang is van de slachtoffers
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_142478456
quote:
Dan toch toegang?

_O_
Genoeg bewijs weggemoffeld of is er toch sprake van een beetje menselijkheid?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:49:23 #142
230320 schoolstudent
Gezegend met kortpittig kapsel
pi_142478461
Poetingod. _O_
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:49:26 #143
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_142478464
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:49 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Merkel
:9~
VIVA LA ASSANGE¡
pi_142478472
quote:

[..]

[..]

:{
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:49:52 #145
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_142478477
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:49 schreef schoolstudent het volgende:
Poetingod. _O_
z'n kop er af
Wie dit leest is gek
  Redactie Frontpage zaterdag 19 juli 2014 @ 14:50:09 #146
145738 superworm
is erbij
pi_142478493
Kharkov is iig klaar om familie te ontvangen.

quote:
Lucian Kim‏@Lucian_Kim·20s
#Kharkiv, #Ukraine's #2 city, ready to receive 600 relatives for #MH17 victim ID. Only problem: how to transport bodies across battle lines.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_142478496
quote:
Dan toch toegang?

_O_
Ah heeft hij te horen gekregen dat er voldoende bewijs vernietigd is? :')
Dit had hij ook gisteren kunnen doen.
pi_142478504
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:49 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Merkel..... ^O^
Ok, ik ben overtuigd. :D ^O^
pi_142478505
quote:
Dan toch toegang?

_O_
Rusland. ^O^
#superniger2020
  zaterdag 19 juli 2014 @ 14:50:21 #150
406876 Schurkenstaat
as van het kwaad
pi_142478506
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 14:49 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Genoeg bewijs weggemoffeld of is er toch sprake van een beetje menselijkheid?
Bewijs verkregen misschien wel, voordat het weggemoffeld zou worden. Weet jij veel. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')