Hypocriet is het zeker, maar het geeft wel aan dat er een hoop informatie verloren gaat in de berichtgeving.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:36 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik had er zelf nooit aan gedacht dat hij het als trofee omhoog tilde maar ik vond het respectloos, ik vind het kruis ook weinigzeggend als ze vervolgens niemand toelaten op het terein.
Er is maar 1 realiteit echter meerdere manieren om ermee om te gaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:35 schreef Japie77 het volgende:
[..]
[..]
Realiteit is heel betrekkelijk. Jij hebt blijkbaar een andere realiteit als mij. Ik vind het dus niet normaal en het is zeker niet goed. De wereld zou er veel beter uitzien als we wat minder wij/zij mentaliteit zouden hebben.
Hij zit als humorist gewoon in het verkeerde topic.quote:
Precies.. het komt dichterbij om maar eens een originele term te gebruiken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:37 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Niet echt, ik vind het net zo erg voor de mensen in Gaza bijvoorbeeld maar het is gewoon een feit dat mensen meer verbondenheid hebben met hun eigen land.
Landgenoten wat boeit dat nou. Die moslims hebben helemaal gelijk. Het is ook compleet hypocriet, zeker aangezien de Israelische regering de grootste terrorist OOIT is en dat schijnt allemaal maar heel normaal te zijn volgens veel Nederlandse politici.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Omdat je meeleeft omdat het je landgenoten zijn? Je zeikt net zo als die moslims op forums die zeuren over hypocriet Nederland en dat er in Palestina elke dag zoveel slachtoffers vallen. Vind ik ook erg maar ik heb daar stukken minder binding mee bovendien valt het niet eens te vergelijken.
en de nabestaanden dan? die willen graag hun geliefden een fatsoenlijk afscheid geven, neem ik aan. zelfs bij 9/11 waren mensen nog blij met vingernagels die jaren later gevonden werden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:36 schreef Pek het volgende:
[..]
Dood is dood, ze zullen er zelf weinig meer van merken, maar er wordt gewoon bewijsmateriaal vernietigd, dat is kwalijker.
eh palestina is een van de grootste terroristen, maar die discussie is niet voor dit topic.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:39 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Landgenoten wat boeit dat nou. Die moslims hebben helemaal gelijk. Het is ook compleet hypocriet, zeker aangezien de Israelische regering de grootste terrorist OOIT is en dat schijnt allemaal maar heel normaal te zijn volgens veel Nederlandse politici.
Ja foto's zijn sowieso nutteloos zonder context, hetzelfde als die foto van Rutte in de zon op het bankje.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hypocriet is het zeker, maar het geeft wel aan dat er een hoop informatie verloren gaat in de berichtgeving.
Edit: voor de context, hij is daar aanwezig.twitter:PaulSonne twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 14:39:18Someone seems to have just fired a gun near the crash site. #MH17 reageer retweet
je begrijpt me verkeerd. ik heb het lastig met het dilemma lief doen want anders krijg je geen lichamen vs. de natuurlijke neiging om een kernbom op het hele zooitje te gooien als straf.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:37 schreef wise het volgende:
[..]
logisch dat die lichamen weg moeten.
Moeten ze dan daar maar blijven liggen¿
Vind het al heel wat dat ze in vuilniszakken langs de weg liggen. Zo kan je ze makkelijk transporteren.
Bullcrap. Het is bewezen dat je veel meer bereikt door samen te werken dan elkaar te bevechten. Het is zelfbehoud van 1 klein groepje in de wereld inderdaad maar niet voor het gros van de mensen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:33 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Dat is geen indoctrinatie vriend, dat is zelfbehoud en instinct, dat gaat wat dieper...
Dit is geen goed overleg. Er wordt al maanden gezegd dat "er" vrede moet komen. Je had binnen vijf minuten na de ramp al overeenstemming kunnen hebben dat "er" een internationaal onderzoek moet komen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:36 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Voor de 100e keer.. we zijn geen USA die met de botte bijl in de rondte houwt..
Liever in goed overleg blijven en ingrijpen op de betreffende plek..
En Merkel kennende zit het daar niet zo ver vanaf..
wtf, en dat in een oorlogsgebiedquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:40 schreef DeJori het volgende:
twitter:PaulSonne twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 14:39:18Someone seems to have just fired a gun near the crash site. #MH17 reageer retweet
Wat heeft Israel in godsnaam te maken met het feit dat mensen hier een verwantschap voelen met Nederlanders, of sowieso dat inwoners van een land zich verbonden voelen met hun landgenoten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:39 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Landgenoten wat boeit dat nou. Die moslims hebben helemaal gelijk. Het is ook compleet hypocriet, zeker aangezien de Israelische regering de grootste terrorist OOIT is en dat schijnt allemaal maar heel normaal te zijn volgens veel Nederlandse politici.
Mark Rutte is iemand die voornamelijk rationeel denkt en de empathie heeft van een doperwt. Daarom vind ik hem vaak overkomen als een pratende pop. Er komt geluid uit, maar je hebt totaal niet het idee dat er iets van beleving of oprechtheid bij komt kijken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:39 schreef Andromache het volgende:
[..]
in de media komt er meer moreel besef tevoorschijn bij Obama en Merkel dan bij Mark. met de nadruk op 'in de media komt'. ik vind het heel moeilijk. er is naar mijn gevoel een vacuum aan het ontstaan.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:41 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Wat heeft Israel in godsnaam te maken met het feit dat mensen hier een verwantschap voelen met Nederlanders, of sowieso dat inwoners van een land zich verbonden voelen met hun landgenoten.
Shit is aan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:40 schreef DeJori het volgende:
Edit: voor de context, hij is daar aanwezig.twitter:PaulSonne twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 14:39:18Someone seems to have just fired a gun near the crash site. #MH17 reageer retweet
Nee, bullshit. Aandeel van Russisch gas in de totale Europese import van gas was in 2007 nog maar net over de 40 % en daalt sterk gezien de opkomst van import van gas vanuit landen als Noorwegen, Algerije, Nigeria en landen in het Midden-Oosten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:33 schreef wise het volgende:
[..]
Nederland niet, maar de omringende landen wel
qftquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:41 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Wat heeft Israel in godsnaam te maken met het feit dat mensen hier een verwantschap voelen met Nederlanders, of sowieso dat inwoners van een land zich verbonden voelen met hun landgenoten.
Wat doet dit in dit topic? Idioot.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:39 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Volgens mij staat de "C" op de passagierslijst (zie OP) voor Child en "I" voor Infant. Ik kom dan niet aan 80 maar aan 26, maar ik weet ook niet tot welke leeftijd er een C bij staat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:23 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee.. 80 kinderen van alle slachtoffers..
Tja ik denk dan als je geen band hebt met het land waarin je woont waarom je dan niet vertrekt naar een land waar je je wel verbonden mee voelt?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:39 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat is al vaker gebeurd.. (volgens mij net op het moment dat die commandant die lui uit het veld stuurde)quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:40 schreef DeJori het volgende:
Was er geen wapenstilstand afgekondigd?quote:
Het gaat natuurlijk niet alleen om gas en olie.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, bullshit. Aandeel van Russisch gas in de totale Europese import van gas was in 2007 nog maar net over de 40 % en daalt sterk gezien de opkomst van import van gas vanuit landen als Noorwegen, Algerije, Nigeria en landen in het Midden-Oosten.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:39 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hij is al wegquote:
Er werd juist net gemeld dat de 'working relationship' aan het verbeteren wasquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:43 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat is al vaker gebeurd.. (volgens mij net op het moment dat die commandant die lui uit het veld stuurde)
Wat een bal gehakt, die Niemoller.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |